[gsmstunter.nl] "Gratis" Vodafone 150 2jr (€12,50 verzend)

Cashback staat er los van (heeft alleen met je shop te maken).

Maar je krijgt bij dit abonnement de eerste twee maanden gratis van vodafone. Dus dan moet je zeker niet omzetten. Daarna lijkt het me ook niet verstandig. Want je betaalt nu 21,50 p.m. en als je omzet 22,50 p.m. .....

› reageer

Zojuist over de post een brief ontvangen van GSMStunter waarin ze aankondigen van ze 4 jaar bestaan. Omdat ik al eens eerder klant bij hun ben geweest hebben ze daarom een speciale aanbieding voor mij >.

Enkele fragmenten uit de brief:
"Deze aanbieding is exclusief voor u en is daarom ook niet te vinden op onze site"..."Wij bieden u een gratis Vodafone 150 abonnement voor 2 jaar"..."Het enige wat u hoeft te betalen zijn de verzendkosten van €12.50"..."U betaalt geen aansluitkosten en hoeft Vodafone de eerste 2 maanden geen abonnementskosten te betalen"..."U krijgt het volgende bedrag terug op uw bankrekening, 2 maanden na aansluiten van uw abonnement: (22x €21.50) - €12.50 = €460.50"

Op de achterkant van de brief staat een al volledig ingevuld contract met mijn naam erop.

Zijn er nog meer die een dergelijke brief hebben ontvangen, de actie ziet er m.i. prima uit .

› reageer

mooie aanbieding ja.. heb ook een paar keer besteld daar, maar nog niks ontvangen.. komt misschien nog.

de reden is wel duidelijk, zie thread

cashbacks acties mogen niet meer 'publiek' op TV komen, dus doen ze het zo.. slim van de stunters.

› reageer

Ik zou hem eigelijk ook wel graag willen hebben. Misschien dat we hem kunnen krijgen als we een mailtje sturen. Onder de toonbank heet zoiets.

› reageer

Vast wel

De stuntels zijn dol op klanten

› reageer

Ik heb deze ook ontvangen. Zeer slim van gsmstuner. Maar dit ga ik zeker wel doen! eenmalig 12,50 (de verzendkosten) en je kunt twee jaar lang (gratis) 150 minuten bellen per maand! Ik heb alleen wel al 2 vodafone abo s lopen. Ik hoop dat ze me accepteren :-)

› reageer

Ik denk dat ik er ook voor ga. Ben beetje ontevreden over bereik van Orange.
Kan me nog wel herinneren dat er enkele maanden geleden ook gratis Vodafone aanbieding was.

› reageer

Ik heb de brief ook ontvangen.

› reageer

Ff contactformuliertje ingevuld op de site. Ben benieuwd!

› reageer

Ook ontvangen. Ben alleen bang dat mn mn totale aantal niet mee zal werken bij deze aanvraag

› reageer

Bestelformulier staat gewoon op de server van gsmstunter. Alleen hebben ze hem goed verstopt.
Degene die het adres willen weten waar het staat moeten mij maar mailen. Voor mail adres, zie postgeschiedenis.

Hier het bewijs!!!

› reageer

Hm, (nog) niets via de post gehad.
Wel een goede actie natuurlijk.
Misschien vandaag alsnog bij mij op de deurmat (maar nu eerst een lange dag werken)

› reageer

Echt heel onverantwoord van GSMstunter om zo maar open enveloppen met persoonlijke gegevens rond te sturen. Klein detail: als ze de brief net andersom hadden opgevouwen, zie je gewoon eerst netjes het begeleidend schrijven, en dan pas het contract (nu belden mijn ouders verontwaardigd op of ik soms weer wat voor hen had afgesloten, de achterzijde hadden ze nog helemaal niet gezien). Ook hadden ze mensen best per email kunnen aankondigen dat ze wat zouden toesturen.
Actie is mooi, ik hoop voor de bestellers wel dat GSMstunter de afgelopen jaren een professionaliteitsslag heeft gemaakt: 2 jaar geleden heb ik de ergste levering die je je kan voorstellen meegemaakt door GSMstunter's overantwoorde verzendmethoden (2x telefoon + sim bij post gestolen, 1x met gigantische rekening omdat simkaart met '0000' verstuurd was, en weken moeten wachten op een nieuw toestel).
Advies: vraag of ze de simkaart inmiddels met gewijzigde pincode versturen.

› reageer

OP hun site kun je ook het toestel: simkaart vinden a €0,-
Dan hebben ze waarschijnlijk wel de tips op dit forum opgevolgd. >

› reageer

@ G-mono: Waar staat het abonnement dan? Ik zie wel tussen de abonnementen een kaart staan, die voor € 0 bij elk abonnement (alle providers) wordt gegeven, maar ik denk niet dat dit hem is.

› reageer

Tot wanneer is de actie geldig?

› reageer

29 april geloof ik

› reageer

De actie loopt tot 29 april 12:00 uur. De actie is (nog) niet beschikbaar voor anderen dan diegene die een brief heeft ontvangen, maar misschien dat ze dit nog wel zouden doen. Ook het afsluiten van meer dan een abbonnement was (nog) niet mogelijk.

› reageer

Ik heb gewoon twee van die brieven gekregen. Blijkbaar heb ik twee keer met een verschillend e-mail adres daar iets besteld.

› reageer

Waarom staat er in de berekening 22 x 21,50??
Vodafone 150 is toch 23,50 per maand?

› reageer

@ Flash

21,50 is de actieprijs van vodafone voor 150 minuten!

geld voor de hele contractstermijn

› reageer

Helaas GSMstunter heeft die bestelformulier van de server afgedonderd.
Was wel te verwachten, aangezien een aantal mensen gsmstunter hadden gemaild en ook meeleest hier op TV.

Vannacht had ik een aantal mensen teruggemaild met de werkende link. Namelijk: LINK
Waaronder user "move", misschien dat hij ons nog kan vertellen of hij het nog gelukt is om het te bestellen.
En degene die het contract thuis hebben gekregen, kunnen die mij misschien bevestigen of nummer 846(staat rechtsonder de streepjescode) overeenkomt met die van jullie?

Degene die mij nog gemaild hebben, helaas zal je van mij geen antwoord krijgen, sorry.

› reageer

kode 846 inderdaad staat erop

› reageer

OK, dank je.
Dan had ik in ieder geval het juiste bestelformulier te pakken.
Wel kut van gsmstunter, dat ze die eraf gedonderd hebben.

› reageer

Wellicht dat ze m ook in behandeling nemen als je die code van '846' weghaalt in de url . Want dan wordt het contract nog wel gewoon gegeneerd, alleen staat er bij de barcode 'a:0'. Tis het proberen waard

› reageer

@tvactie: Bedankt voor je mail. Helaas werkte de link niet meer. Jammer.

› reageer

@Mark2002
Je kan het idd proberen. Maar ik kan je verzekeren dat dat NIET gaat werken.
Elk code is namelijk gekoppeld aan een bepaald actie.
Zodra je het bestelformulier invult, dan worden de NAW gegevens gekoppeld aan die actie en opgeslagen op de server.
Wanneer je het ingevuld contract opstuurt naar gsmstunter, dan wordt je contract ingelezen met zo'n barcode scanner. Dus ze zien meteen hoeveel cashback je krijgt.

Er is wel een methode om die gratis vodafone actie te bestellen. (aannemende dat de PHP script nog op de server staat) Degene die verstand hebben van PHP zullen dat wel voor elkaar krijgen. Helaas gaat dat mijn pet te boven.

› reageer

@tvactie

Kennis van php is wel aanwezig, maar ook dat gaat niet lukken ben ik bang. Ik mag hopen dat ze niet alles open hebben gegooid daar, dus van buitenaf een regel ( met de juiste parameters ) de database inschieten gaat niet lukken neem ik aan. Dan zal je 't dus rechtstreeks vanaf de site moeten doen en ook dan zullen er parameters niet kloppen en dus de bestelling niet werken..
Als er toch een "expert" is die het script weet houd ik me aanbevolen, maar ik verwacht het niet

› reageer

Je kan het wel proberen door code 846 mee te verzenden in het bestelformulier en kijken welk contract eruit komt.
Als je dan het volgende contract eruit krijgt, dan ben je er.

Als gsmstunter dat script erafgedonderd heeft, dan houdt het hele verhaal natuurlijk op.

› reageer

en als je stunter opbel met de vraag of het nog kan....

› reageer

Haha, idd. Ik heb echter nog steeds geen reactie gekregen.

› reageer

Ook ik heb keurig een briefje met aanbod van GSMStunter gekregen en denk dat ik er wel gebruik van zal maken.
Maar hoe zit het precies met Vodafone? Ik ben vooral Orange en T-mobile gewend. Is je beltegoed bij Vodafone oneindig geldig of slechts enkele maanden? En zit SMS in de bundel? En in het buitenland telefoneren?
Ik kon op de Vodafone site eigenlijk niets concreets vinden ovcer de regels voor hun abo's.

› reageer

Zo, dat gaat snel: vanmiddag gefaxt en al mail ontvangen dat fax is ontvangen, aansluiting is goedgekeurd, sim is verzonden !

vandaag ook al de 2e mailing van gsmstunter ontvangen (zelfde aanbod), maar ik houd het maar bij 1 abo.

ik zag trouwens in een TNS-Nipo onderzoek (tbv Orange) dat deze site ook was vermeld als een van de bronnen om een nieuw gsm-abo. te kiezen.

frank007: bundel is 1 maand mee te nemen. alleen bellen in binnenland en naar 06-nr.'s vallen in de bundel. Geen 090*-nummers uiteraard. (staat toch echt allemaal op hun site)

› reageer

Mooie aanbieding. Helaas nog nooit een abonnement afgesloten bij gsmstunter.nl, dus ik zal geen brief ontvangen. Wachten maar op de volgende aanbieding die wel voor iedereen geldt...

› reageer

Nicobart en Frank007:
Belminuten zijn twee maanden mee te nemen!

› reageer

vanmiddag toch nog maar 1 maand (volgens de site)
dus wat je de ene maand overhoud gaat over naar de volgende maand.
als je die maand dan ook meeteld, dan heb je inderdaad 2 maanden geldigheid.

› reageer

Nicobart, je hebt gelijk. Mijn excuses!

› reageer

Heb ook 2 van die brieven ontvangen. Heb ze maar weggegooid. Heb inmiddels al 3 abonnementen bij Vodafone.

› reageer

Toch wel jammer dat mensen die de aanbieding krijgen 'em weggooien, en dat andere klanten van gsmstunter die aanbieding juist weer niet krijgen.

› reageer

Nogal al, maar ik begrijp het niet... Ik heb in december een vodafone abbo besteld bij hun maar ik krijg geen brief ofzo... Zit ook niet in spamfilter

› reageer

Ja vind ik ook wel jammer. Had graag op de 1 of andere manier iemand ervan laten profiteren, maar heb geen id. hoe..

› reageer

Een hele mooie aanbieding. Maar in deze threadrange en VF verbieden cashback staat dat het geven van cashbacks 'verboden' is door Vodafone. Is het wel zeker dat de cashback uitbetaald gaat worden?

› reageer

'k Heb hem gisteren ook mogen ontvangen: de brief en contract. Mijn vriendin overigens niet, terwijl we destijds tegelijkertijd een abo hadden afgesloten. Had net een maand of 3 geleden het abo wat ik toen had afgesloten omgezet naar prepay. Hopen dat nummerportering wel lukt. Er was een Nee was al ingevuld, maar heb er maar wel Ja van gemaakt.

› reageer

@SiRoJ: je bent iets teveel 2005
met post wordt bedoelt de ouderwetse deurmatpost
heb hem inmiddels gister ook ontvangen, dus misschien komt hij bij jou ook nog wel.

› reageer

Ik vraag me af welke klanten zijn benaderd met die actie. Kunnen jullie aangeven hoe lang je klant bent van gsmstunter en welke abo's je via hun hebt aangeschaft?

› reageer

Rick Sonnenveld,
Februari 2003 heb ik bij Gsmstunter een Debitel-abonnement afgesloten en in november/december 2004 een Vodafone 150.

› reageer

Ik denk gewoon voor álle mensen die ooit iets hebben gekocht bij GSMstunter?

› reageer

Neehoor, ik heb niets ontvangen... Niet dat ik erop zit te wachten (prutsers), maar het lijkt er op dat ze dit niet standaard naar alle klanten sturen. Ook mijn vriendin heeft niets ontvangen.

› reageer

dan zijn ze aan het discrimineren

› reageer

ik heb er vast wel eens wat besteld en ook netjes gekregen. ook de rest van de familie heeft er netjes een gekregen.

wel een apparte actie om een ingevuld conract op te sturen in een open envelop, maar ook wel weer makkelijk

wel jammer dat het nog 12,50 kost, simmetje versturen is 39 cent. als je dan 4 jaar bestaat doe het dan goed

› reageer

inmiddels zijn bij mij thuis 3 brieven binnen . Vader zusje en ikzelf...

› reageer

Ik weet niet of dit bij gsmstunter ook geldt maar op sommige contracten kan je aangeven of je van acties op de hoogte wilt worden gehouden. Misschien dat ik zo'n aanbieding daarom niet krijg?

› reageer

@Rick Sonnenveld: kreeg je wel eens email van gsmstunter met de nieuwste aanbiedingen? ik in ieder geval wel, zo'n 1x in het kwartaal ofzo.

› reageer

Volgens GSMstunter krijgt iedereen die mee heeft gedaan aan een actie in het vereden deze brief, ook als je hebt opgegeven dat je niet op de hoogte wil blijven van enige acties. Ik wacht ook nog.

› reageer

Ben benieuwd, heb in april 2002 aan een Talkline Vodafone actie mee gedaan, hopen dat ze zich dat nog herinneren...

› reageer

is gsmstunter gsmstunts???

› reageer

@thomasdam Nee. Dat op de gsmstunts zijn debitel aanbiedingen.

› reageer

Site is overigens nog steeds te benaderen.

Link

leuke aanbieding.

› reageer

@elpino: nee, ik ben pas 2 maanden klant bij gsmstunter.

Raar dat gsmstunts WEL de cashback aan iedereen aanbied, en niet zoals gsmstunter alleen aan 'goede'/willekeurige klanten

› reageer

De link van bouwtoezicht is dus GEEN cashback mochten mensen zich daar in vergissen

› reageer

Wat doet iedereen nou moeilijk. Heb je geen brief gehad? Dan neem je bij www.gsmstunts.nl toch gewoon een 2 jarig Debitel Vodafone 150 voor EUR 0,00 per maand. Zitten geen verzendkosten bij terwijl deze bij Stuntel EUR 12,50 zijn. Volgens mij is die aanbieding van www.gsmstunts.nl gewoon veel beter!!!

› reageer

Hmmm ... niet helemaal. Debitel is wat anders dan Vodafone.

› reageer

Ik ben zelf (nog) geen vaste klant van GSMStunter, maar kan ik nu ook in aanmerking komen voor deze aanbieding via de link van bouwtoezicht? Ik had gisteren stunter al gemaild of ik ook als niet klant kan medoen, maar nog geen reactie gehad.

› reageer

Lees mijn post nou, die link is ZONDER cashback

› reageer

ow ja sorry. Betekend dit dat je elke maand een 0 euro factuur krijgt als je niet meer verbelt dan 150 minuten? Dus zoals de actie van vorig jaar bij BC? 20 euro Orange abo. 12 mnd. voor 0 euro per maand?

› reageer

die link van bouwtoezicht werkt bij mij niet.

is die link naar de gratis aanbieding nergens meer te vinden??

› reageer

@rubenrtv. Heb ik de verkeerde link er op gezet? Weet je dat zeker.Bij deze sorry voor mijn misleidende post.
Goed dat ik em zelf nog niet heb ingevuld.
Wat voor een abbo krijg ik dan als ik em via die link zou bestellen? Gewoon eentje waar ik het volle pond voor moet betalen?

› reageer

En ook de nieuwste link is off-line gehaald.

› reageer

heb een half uur geleden de code 846 uit de link gehaald en toen kreeg je nog een kontrakt.
(nu werkt het niet meer....)

met als code a;o
ik heb het kontrakt ingevuld en er staat: duur 2 jaar
prijs 0

over verzendkosten wordt niks vermeld!!

is dit nu hetzelfde kontrakt als diegenen die een kontrakt hebben met code 846 erop??

› reageer

Voor degenen die de brief niet ontvangen hebben :deze link werkt nog wel gewoon..MET code 846..
U neemt een Vodafone abonnement voor 2 jaar. U betaalt geen aansluitkosten. U krijgt tevens van Vodafone de eerste 2 maanden gratis abonnement.
U krijgt van ons een de abonnementskosten vergoed.

Uw kosten voor het abonnement van 2 jaar zijn dan:
22 maanden à 21,50 = 473

U krijgt van ons € 473,- retour. Hierdoor betaalt u gemiddeld (473-473=0. 0/24=) € 0 per maand.

U betaalt wel € 12,50 verzendkosten.

› reageer

Over de snelheid van werken niets dan goeds:

gistermiddag besteld, vanmiddag simkaart al in huis.

› reageer

mark2002

bedankt ,heb nu het juiste kontrakt ingevuld.

heb je mischien ook nog een gratis antwoordnummer van gsmstunter ?

› reageer

Dat is goed gedaan! Hoe laat had je hem aangevraagd?

› reageer

waar zit t verschil tussen de actie van gsm stuns en stunter behalve dat gsm stunst geen verzendkosten heeft ?

› reageer

GSMstunts: via Debitel, voor iedereen
GSMstunter: Via Vodafone, voor klanten.

› reageer

Gepost door mcjmeijer op 15/04/2005 22:06
...
GSMstunter: Via Vodafone, voor klanten.
Als je ff naar mn vorige post kijkt, zie je dat je m ook gewoon kunt bestellen...

› reageer

maar maakt t verder wat uit of je via debitel belt of via vodafone?

› reageer

@ Mark: Ohw, ok.

› reageer

@idee: zoek eens op "Debitel"

› reageer

@idee

jazeker;
met Debitel heb je Debitel voorwaarden (ookal bel je via het netwerk van KPN/ Vodafone) en met KPN/ Vodafone heb je de voorwaarden van KPN of Vodafone zelf.

› reageer

Ik ga um ouderwets posten morgen
maar ik las hier over gratis verzend kosten maar op mijn contract staat:
U betaalt wel €12.50 verzendkosten.
Hoe zit dat nou precies?

› reageer

Wat vraagt GSMStunter veel gegevens in aanvraag. Zoals over werkgever en huis. Is dit tegenwoordig verplicht? Heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Wat bedoelen ze met werkstatus? En duurtijd werkgever? Hoelang je er al werkt of bedoelen ze of je vast of tijdelijk contract hebt?

› reageer

Die vragen komen van Vodafone af en niet van gsmstunter.

› reageer

ok, maar weet je wat dit betekend? Staat het ergens op de vodafone site. Kan het nl. nergens vinden. Zou mooi zijn als ze die 12,50 verzendkosten ook schrappen.

› reageer

Werkstatus = actief / werkloos / zoekende of iets in die richting.
Werkduur = hoelang je al werkt voor die werkgever(denk ik)

Vind trouwens ook dat ze belachelijk veel vragen stellen

Weet iemand hoe je die €12.50 verzendkosten kan schrappen??

› reageer

Die gegevens van werkgever etc. heb ik helemaal niet ingevuld. Ik dacht dat dat meer bedoeld was voor zakelijke contracten. Nou ben benieuwd of ie binnenkomt. Nog geen bevestigingsmailtje gehad in ieder geval.

› reageer

Niet

› reageer

Die vragen over werkstatus etc zijn niet verplicht maar het is altijd beter die in te vullen.

Creditcheck moet je zien als puntensysteem. Hoe meer je invult hoe meer punten je kan scoren. Dus als je al 10 jaar een vaste fulltime baan hebt en je bent eigenaar van je huis en je hebt een vaste huistelefoon en je geeft dat nummer op dan kan je eigenlijk niet geweigerd worden (tenzij je bkr registratie hebt ofzo)

bijvoorbeeld:
Als je minder dan 30 punten scoort wordt je afgewezen.
Tussen 30-40 moet je extra gegevens opsturen zoals salarisstrook of bewijs van inkomen of er wordt eventueel borg gevraagd.
Boven 40 punten wordt je automatisch goedgekeurd.
Boven 50 punten krijg je ook meteen goedkeuring voor 2 aansluitingen.

Vodafone heeft strengere toelatingsbeleid dan Telfort of T-mobile maar het heeft ook voordelen. Als je eenmaal goedgekeurd bent mag je gewoon zonder gezeik bellen. Dus je hoeft geen borg te betalen als je binnen paar maanden van aansluiten in of naar het buitenland wil bellen. Telfort keurt iedereen goed maar dan heb je in het begin te maken met allerlei beperkingen totdat ze merken dat je een echt betalende klant bent.

› reageer

vorige keer toen ik die belachelijke vragen niet beantwoordde over werkstatus e.d., werd ik afgewezen. nu wel ingevuld en goedgekeurd. dus als je geen risico wilt lopen gewoon invullen.

› reageer

@idee

De belbundel van Debitel is alleen een maand geldig. Belbundel van VF is 2 maanden geldig.

› reageer

@pingping:
eigenlijk is "2 maanden geldig" niet optimaal uitgelegd.
want je maakt eerst je oude minuten op dus stel dat je hebt een 100 min abo en elke maand hou je 20 minuten over, dan groeit je tegoed elke maand met 20 minuten en heb je na 4 maanden 180 minuten... Het is eigenlijk ombeperkt houdbaar met 1 voorwaarde: je mag niet meer opsparen dan het dubbele van je tegoed.. dus meer dan 200 kan je niet meenemen..

› reageer

Weet je wel zeker dat die link met cashback is Mark2002?
Hoe ben je er gekomen?

› reageer

Gepost door rubenrtv op 16/04/2005 20:16
Weet je wel zeker dat die link met cashback is Mark2002?
Als je de gegevens invult en doorklikt, krijg je die tekst gewoon te zien mbt cashback gegevens, uit mn eerdere post. Dus JA, dat is die link neem ik aan he?

› reageer

Voor SMSjes ...
Dat kan je ook gewoon versturen? Alleen maken ze daarvoor een aparte rekening. Ik zal dat het 23 euriecent kost ...

Dus abbonement is gratis tot 150 belmins en daarover betaal je mits je binnen de grens belt, voor smsjes en naar of vanuit het buitenland bellen gaat je geld kosten, heb ik dit zo correct?

› reageer

dat heb je helemaal goed

› reageer

Moet niet gekker worden bij GSMstunter. Heb ook die brief van hen ontvangen en ontvang vandaag een mail met daarin een bevesting van mijn bestelling. Probleem is alleen dat ik niets heb ingstuurd op wat voor manier dan ook. Natuurlijk loopt het contact met hen (via e-mail danwel telefoon) ook niet erg soepel. Ben benieuwd wat er nu aangevraagd is en hoe

› reageer

Zojuist mail ontvangen van GSMStunter, dat de aktie (2jaar Voda 150)alleen geldig is voor klanten die al eerder bij hun besteld hebben.
Nu heb ik de link naar het aanvraag formulier opgeslagen en die werkt nog. Zouden ze het checken of ik daar al klant ben? Ik heb nl. het formulier ingevuld met wat nep gegevens en uiteindelijk komt de aanbieding tevoorschijn. Kosten alleen 12,50 euro verzendkosten.

› reageer

Inderdaad heel moeilijk telefonisch bereikbaar. Of in gesprek of hij gaat over zonder op te nemen, of hij wordt opgenomen en er vervolgens gelijk weer opgeknikkerd (dat laatste is nu 2x gebeurd).
Heb nog steeds geen bevestigingsmail terwijl ik donderdag al de spulleboel had gefaxd.

› reageer

Hey ik heb deze brief ook gekregen terwijl ik nog nooit iets bij hun heb besteld. Ze hebben echter wel al mijn gegevens. Weet iemand hoe dit kan??

› reageer

Weet iemand of er ook zo'n sim-only actie geldt bij een verlenging bij vodafone? Ik wil m'n vodafone-abo namelijk verlenge:-)! En als ik dus gebruik wil maken van die 25euro actie moet ik zowiezo naar een citypoint gaan? Of kan ik dan ook naar de belcompany? Hoop dat iemand antwoord heeft:-)

› reageer

Misschien heb jij je ooit opgegeven voor een nieuwsbrief en van alles ingevuld?

› reageer

Zojuist mail ontvangen van GSMStunter, dat de aktie(2jaar Voda 150)alleen geldig is voor klanten die al eerder bij hun besteld hebben.
Nu heb ik de link naar het aanvraag formulier opgeslagen en die werkt nog. Zouden ze het checken of ik daar al klant ben? Ik heb nl. het formulier ingevuld met wat nep gegevens en uiteindelijk komt de aanbieding tevoorschijn. Kosten alleen 12,50 euro verzendkosten.

Ik weet niet of ik die gok kan wagen. Als ze het niet accepteren, zouden ze me dan aansluiten op Voda met normale prijzen? Al iemand die geen klant is formulieren opgestuurd en al iets ontvangen? Graag jullie ervaringen.

› reageer

TV beetje in de war. kolom forum klopt niet. Deze tread staat nog steeds op 17:59 als laatste bericht. Misschien dat ie nu veranderd.

Nog even een aanvulling op vorige post. Onderaan het contract staat een kolom waar klantnummer ingevuld moet worden. Vult de shop dat in?

› reageer

@Musicfreak

Ja, dat vult GSMStunter in. Zij hebben de brief naar je toegestuurd, en je hoeft alleen te doen wat er in de brief staat.

› reageer

Gaat hier van alles fout. Eerder bericht wordt hier nogmaals geplaatst. En krijg waarschuwing over dubbele post. TV nog niet in orde.
Maar goed nu weer OnToppic:

Iemand al ervaring met het aanvragen van het abo. als niet klant?

Edit: Ja ik geloof wel dat ie 2 keer is geplaatst, alleen snap niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Was nl. bezig een nieuw bericht te plaatsen en toen verscheen de dubbele post.

› reageer

Misschien dat deze tread wat ondergesneeuwd is,maar heeft er iemand al een abo. aangevraagt die nog geen klant bij hun was? En evt. al wat ontvangen? Ik weet nl. niet of ik de gok kan wagen. Stel ze checken en merken dat je nog geen klant was, dat ze je dan gewoon aansluiten en je geen cashback geven.

› reageer

Stel ze checken en merken dat je nog geen klant was, dat ze je dan gewoon aansluiten en je geen cashback geven. bestel nou maar gewoon, maar een screenshot van de cashback pagina en geen enkele shop zal het in zn hoofd halen om dan vervolgens een klant aan te sluiten en dan doodleuk te zeggen, betaal maar de normale abo kosten en van ons krijg je geen cashback oid. En anders bel/mail je ze, en als ze nee zeggen dan heb je ook je antwoord meteen.
Gepost door bhorst op 16/04/2005 08:37
...
Uhm, dit stond ook in mijn brief vermeld, dus waarom zou die moeten zijn te schrappen? Je koopt toch ook geen verzekering met het verzoek/poging de kosten voor aanvullende dekkingen oid te schrappen??

› reageer

Contract heb ik uitgeprint en er staat gewoon op de 3e pagina de hele cashback uitgestippeld. Mijn vraag is nu of ik dit ook moet opsturen. Bij
het uitprinten van het contract rolde dit er ook bij uit.

› reageer

@ Mark2002
Ja klopt, ik was in de war met het topic van Debitel Vodafone/KPN.
Daar was het nl. wel gratis

Heeft iemand die geen GSMstunter klant was al iets ontvangen??

› reageer

bij de opgestuurde contracten stond een barcode afgedrukt, die ze na ontvangst uiteraard zo kunnen aflezen. de contracten die van de site afgeplukt zijn zullen ze denk ik niet verwerken.

› reageer

Ik heb die brief ook gehad en ik ga het ook insturen.
Maar ik wil wel m'n nummer meenemen (heb nu een prepay).

Dit is mogelijk volgens de brief maar hoe moet ik dat op het formulier aangeven?
Er staat namelijk al "nee" aangekruist achter Portering...
En welke gegevens moet ik dan opgeven, alleen m'n 06-nummer?

Wie heeft dit al ingevuld en heeft een bevestiging ontvangen?

› reageer

Ik heb het formulier ook met nummerportering ingevuld. Ik heb bij portering "ja" met een rode pen ingevuld. Daarnaast heb ik het 06- en imei-nummer en de provider ingevuld. Overigens heb ik alles met rood ingevuld, zodat het goed opvalt!

Het telefoonnummer dat ik meeneem is ook een prepay-nummer.

Ik heb de brief vrijdag op de bus gedaan, maar ik heb tot nu toe nog niks gehoord.

› reageer

Gepost door nicobart op 20/04/2005 10:08
bij de opgestuurde contracten stond een barcode afgedrukt, die ze na ontvangst uiteraard zo kunnen aflezen. de contracten die van de site afgeplukt zijn zullen ze denk ik niet verwerken.

Die van de site staat ook barcode op. En ze zijn verschillend.

› reageer

Wat is de maximale cashback termijn van GSMstunter?
Kan dat nergens op de site melden.
Dus binnen hoeveel weken MOET de cashback binnen zijn??

› reageer

2 maanden

› reageer

Weet iemand of het ook mogelijk is om de cashback per maand terug te laten storten?

› reageer

@jajaha,

Ik heb het ook aangekruist van portering en volgens de GSMStunter-dame die ik gisteren aan de lijn had, moet dat ook gewoon kunnen. Ik heb niks met rood ingevuld, gaat toch verloren bij het faxen. Dat heb ik afgelopen donderdag gehoord en ook nog geen bevestiging gehad. De dame wist me te melden dat het even kan duren. Ze krijgen er 100-en per dag.

› reageer

Gisteren mijn SIM ontvangen, met alleen een factuur. Niets over portering. Vodafone gebeld. Ik ben niet geporteerd. Maar ff weer proberen de stunter te bellen.

› reageer

@ SandraCharlotte
99% zeker van niet. Gsmstunter moet zelf ook eerst de bonus ontvangen en ze krijgen natuurlijk meer rente als ze het langer op hun rekening laten staan

› reageer

Gepost door pluim003 op 22/04/2005 08:05
Gisteren mijn SIM ontvangen, met alleen een factuur. Niets over portering. Vodafone gebeld. Ik ben niet geporteerd. Maar ff weer proberen de stunter te bellen.
Dan zou ik als ik jou was meteen bij Vodafone ook even doorgeven dat je abo-aanvraag geannuleerd MOET worden. Nr-behoud kan namelijk alleen direct bij de initiele aanvraag. Want mocht stunter traag reageren ivm de drukte, ZOU het ineens zo kunnen zijn dat ze te laat zijn om je te annuleren!!
Gepost door rubenrtv op 22/04/2005 08:08
@ SandraCharlotte
99% zeker van niet. Gsmstunter moet zelf ook eerst de bonus ontvangen en ze krijgen natuurlijk meer rente als ze het langer op hun rekening laten staan
Dan is het toch goedkoper voor een shop om verspreid over 12 maanden te betalen of zie ik het verkeerd?? Dat is toch ook de reden dat bij gsmeasy daar 5 euro extra voor werd uitbetaald? Of zie ik het nou verkeerd?

› reageer

Dan zou ik als ik jou was meteen bij Vodafone ook even doorgeven dat je abo-aanvraag geannuleerd MOET worden. Nr-behoud kan namelijk alleen direct bij de initiele aanvraag. Want mocht stunter traag reageren ivm de drukte, ZOU het ineens zo kunnen zijn dat ze te laat zijn om je te annuleren!!

Hmmm... maar loop ik dan niet het risico dat ik straks helemaal niks heb?
Mocht portering niet lukken dan gebruik ik gewoon dit nummer 2 jaar om te bellen en houdt voor mijn bereikbaarheid de prepay aan. Of op de prepay zeg ik bij de meldtekst dat ze tot pakweg 1 april 2007 moeten bellen naar een ander nummer. ;-)

› reageer

Ik kreeg gisteren deze reaktie van Stunter in mijn email:

Bij deze laten we u weten dat uw aanvraag xxxxxx door Vodafone de porteringsdatum 29-04-2005 gekregen heeft.
Wij zullen uw bestelling ongeveer een week van tevoren naar u opsturen.
Mocht u deze enkele dagen voor de portering niet onvangen hebben email ons dan even dat u nog niets ontvangen heeft

Toestel: Vodafone SIM
Contract: Vodafone 150
SIMxxxxxxxx
GSM nr:06-

Bij opmerkingen en/of vragen kunt u mailen naar aanvragen@gsmstunter.nl

Met vriendelijke groet,
GSMSTUNTER

Ik heb op het formulier gewoon aangekruisd dat ik mijn nummer wilde porteren en sim en telnummer ingevuld (ik had orange prepaid)....

› reageer

De toko is telefonisch niet echt optimaal bereikbaar, of ze zijn ingesprek, of ze laten de telefoon tig keer over gaan om vervolgens ook niet op te nemen.

Ik kreeg nl gisteren ook een ingevult contract. Nooit iets besteld daar ofzo, maar weleens een contract ingevult en nooit opgestuurd volgens mij. Maar nu lijkt het me ook wel iets voor mijn vader. Zullen ze er denken jullie moeilijk over doen als ik het contract copieer en dan invul met de gegevens van mijn vader?

Ik stel mijn vraag hier maar ff, want ik heb niet echt veel vertrouwen in de telefonische bereikbaarheid van gsmstunter.nl

› reageer

Heeft iemand ze de laatste dagen aan de telefoon gehad?
Ik probeer het nu al vanaf 13:00 (met autoherhalen) maar het is onmogelijk!

Reageren ze wel op mailtjes? Dan probeer ik dat wel...

› reageer

@jajaha, ik probeer het nu ook, maar ik heb ze na anderhalve dag proberen dinsdag aan de lijn gehad.

› reageer

zondagavond 17-4 kontrakt op de bus gedaan
dinsdag bevestiging van gsmstunter per email
nu vrijdag per email:

Geachte hr/mw J=======

Bij deze laten we u weten dat uw aanvraag 2055 door Vodafone is aangsloten.
Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk naar u opsturen.

Toestel: Vodafone SIM
Contract: Vodafone 150

NOTABENE ik heb nog nooit wat besteld bij gsmstunter en ik heb al 1 abbo van vodafone via bestelmaar.nl
dus de actie is niet alleen voor klanten van de gsmstunter!
dus gsmstunter vind ik tot nu toe snel ,nu nog de cashback!

› reageer

Gnosis, alhoewel het mooi is dat je gebruik gemaakt hebt van deze actie terwijl je geen klant bent van GSMstunter (terwijl dit moet), kreeg ík toch echt een mailtje dat het niet mogelijk was voor 'niet-klanten'.
Waarschijnlijk zullen ze de aanvragen niet checken.

› reageer

Ik heb ook mij simmetje keurig na 3 dagen ontvangen.
Ik was nog nooit eerder klant geweest bij GSMstunter en toch staat er op mijn factuur dat ik €473 cashback krijg.
Nu nog de cashback afwachten want meestal geeft dat problemen met massale aanvragen.

› reageer

Met uitprinten van contract via link rollen er 3 pagina's uit de
printer. Op de laatste staat de uitdraai van cashback uitleg. Moeten al die pagina's opgestuurd worden of alleen het eerste met contract? Trouwens, op het contract via de link staat ook een barcode.

› reageer

Volgens mij alleen de 1e pagina, hou de andere pagina's wel even achter de hand voor een bewijs van cashback..

› reageer

Ja dat doe ik zowieso. Ga dit weekend alles faxen en dan maar afwachten.
Doet GSMStunter/Voda moeilijk over een bankafschrift die 6 dagen ouder is dan een maand? Op de uitdraai van contract staat nl. alleen maar dat je een kopie van afschrift moet meesturen.

› reageer

Beter laat dan nooit, nu pas de brief binnen. Toch maar meedoen, hoewel ik deze naast de twee keer gratis Debitel niet zo vaak zal gebruiken... Toch weer €12,50 kwijt.

› reageer

@ Musikfreak

Nee, ik heb een bankafschrift van januari meegezonden dus dat is geen probleem

› reageer

Aan musicfreak: ik las de tekst van de brief door en het leek er zelfs op dat ik het bankafschrift niet bij hoefde te leveren, alleen maar een identiteitsbewijs... alsof GSMStunter de hele boel nog in zijn archief had.
Dat laatste leek me wel erg sterk, dus ik heb er toch eentje opgestuurd.
Enfin, we zien wel of het lukt. Toch ?

› reageer

Bij mij staat toch duidelijk op de achterkant: "U kunt de aanvraag samen met een kopie van uw legitimatiebewijs en een recent bankafschrift opsturen". Voor 29 april 1200 uur overigens.
Dus wel degelijk een kopie bankafschrift nodig.
Waarschijnlijk vraag ik het abo aan.

› reageer

Grappig. Bij mij staat er "U kunt de aanvraag samen met een kopie van uw legitimatiebwijs per post opsturen naar onderstaand adres of faxen naar ons faxnummer."

› reageer

Bij mij staat exact dit boven het contract:
Uiteindelijk kunt u een contract uitprinten en ondertekend inclusief een copie van een legitimatiebewijs en bankafschrift naar ons sturen of faxen.

› reageer

Ik ben ook van plan om aan deze actie mee te doen, maar zit nog met een paar vragen voordat ik hem echt bestel.

- Wordt na 2 jaar het abbonement automatisch stopgezet of moet je zelf aangeven dat je je abbonement wilt opzeggen?

- In de brief staat dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden die op de site staan van gsmstunter, staan hier geen vreemde dingen in waardoor het abbonement toch duurder wordt?

Dus wat ik uit de brief en dit forum kan opmaken is dat ik 2 jaar lang iedere maand 150 minuten kan bellen voor maar 12,5 euro, en dat zijn dan de verzendkosten? Verder heb je geen andere kosten?

› reageer

Je moet het abo 3 maand voor de 2 jaar schriftelijk opzeggen en het klopt dat je, als je het goede formulier invult, voor 2 jaar lang gratis Voda 150 maar €12.50 hoeft te betalen.

› reageer

Nadeel aan de Vodafone abonnementen is dat het alleen maar voor bellen gebruikt kan worden. Slechts bellen naar mobiel + vast vallen binnen de bundel. Mocht je bellen naar een 0900-nummer, een smsje sturen, dan krijg je achteraf hiervoor extra kosten in rekening gebracht. Houd hier rekening mee!

@leendertsinnema: Waarom neem je hem dan?

› reageer

@ mcjmeijer: Ik heb hem niet meer af kunnen sluiten omdat ik op vakantie ging/ ben. En ik kreeg gelukkig ook nog twee keer een afwijzing van Debitel... Leven is niet eerlijk. Nu ben ik gedoemd om bij Orange te blijven.

› reageer

Actie duurde toch tot 29-4?

› reageer

Klopt, ik heb ook zo'n brief met die actie ontvangen en heb het contract gisteren ondertekend met kopie legitimatie en bankafschrift opgestuurd. Nu maar afwachten of ze dit abonnement nog willen accepteren naast de 2 Vodafone 60 abo's die ik al heb.
Ik heb nog een kopie van de brief waar het letterlijk in staat:
Uw aanvraag moet uiterlijk 29 april om 12:00u in ons bezit zijn
Lijkt me duidelijk

› reageer

He he, eindelijk, ik doe ook mee.
Heb afgelopen zaterdag ook DE brief gehad, wist dus meteen waarover het ging. Wel veel later dan de meeste van jullie, ik zat blijkbaar onderin de stapel of zo. Of ze hadden nog een paar contracten 'over'.

Gisteren alles op de post gedaan. Deze actie heeft toch (ondanks de 12,50 verzendkosten) mijn voorkeur boven die van gsmstunts in combi met debitel (want met debitel heb ik al diverse aanvaringen gehad, dus NOOIT meer debitel voor mij, ook al geven ze geld toe).

› reageer

Is het bij deze actie net als bij de acties waarbij je gewoon op de website je gegevens moet invullen zo dat je per e-mail op de hoogte wordt gehouden van de status van je aanvraag (mits je e-mailadres hetzelfde is gebleven natuurlijk)?

› reageer

Afgelopen zondag alles gefaxed. Ben benieuwd hoelang het duurt. Nog meer mensen hier ook per fax verstuurd en al iets ontvangen?

› reageer

Nog steeds geen brief gehad. Ik had ze al een mail gestuurd dat ik klant uit aug 2002 ben en of ik dan in aanmerking kom. Ik kreeg als antwoord dat het ook voor mij geldt. Echter nog niets ontvangen.

› reageer

@Musicfreak: Ja, ik heb vrijdag 15 april gefaxed en donderdag 21 april was de SIM binnen. Ben nu al 3 dagen bezig ze te bellen, want de portering is niet doorgegaan. Volgens Vodafone moet GSMStunter alsnog dat regelen, echter probeer ze maar eens te spreken te krijgen (vorige keer duurde 1,5 dag). Op de aanvraag voor mijn vriendin verzocht ze mij te bellen, maar dat is tot op heden niet gebeurd. Vanmiddag werd zowaar de telefoon wel een keer opgenomen, maar er gelijk weer opgegooid. Op dat probleem heb ik ze vorige week ook al attent gemaakt. Dat zou volgens de dame die ik aan de lijn kreeg niet mogen gebeuren, maar gebeurt wel. Morgen dag 4 om ze telefonisch aan de lijn te krijgen. :-(

› reageer

Ik heb gisteren bericht gekregen dat de aanvraag naar Vodafone was gestuurd en dat ik bericht zou krijgen als Vodafone de aanvraag zou goedkeuren. Vandaag niets "gehoord". Je zou toch denken dat dat vrijwel per direct gaat.
Als ik de laatste posts lees, begrijp ik dan goed dat je de SIM dus al kan ontvangen zonder dat je die 2e bevestiging per mail hebt gekregen ? Dan hoop ik snel op post.

› reageer

Volgens mij niet. Je krijgt trouwens standaard 3 bevestigingen per e-mail, namelijk:
1) Bevestiging van ontvangst van het contact
2) Bevestiging van aansluiting (inclusief telefoon- en simkaartnummer)
3) Bevestiging van verzending (inclusief tracktrace verzendcode van TPG)

Heb al vaak bij GSMstunter besteld maar nog nooit meegemaakt dat ik de SIM ontving voor ik die laatste mail had.

› reageer

Voor de bellers >>> Op de website van Gsmstunter staat:Wegens drukte met aanvragen zijn wij helaas telefonisch niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

› reageer

Volgens mij niet. Je krijgt trouwens standaard 3 bevestigingen per e-mail, namelijk:
1) Bevestiging van ontvangst van het contact
2) Bevestiging van aansluiting (inclusief telefoon- en simkaartnummer)
3) Bevestiging van verzending (inclusief tracktrace verzendcode van TPG)

Nou ik heb geen enkele mail gehad van de Stunter maar kreeg weleen SIM. Nou stond er een emailadres voorgedrukt op het contract, maar deze was niet meer in gebruik, dus mijn nieuwe adres ingevuld. Idem voor bankrekeningnummer voor automatische afschrijving, maar de brief had het nog 'gewoon' over het oude nummer, dus wellicht dat ze ook de mails 'gewoon' sturen naar het niet meer bestaande emailadres. ;-)

Over het bellen: lekker is dat. Hoe krijg ik mijn nummer nu nog geporteerd? Anders wordt het meldtekst op de prepay dat men de komende 2 jaar een ander nummer mag bellen. Lekker handig.

› reageer

Mail ze anders even als je dat nog niet gedaan hebt. Misschien dat ze daar wel op reageren.

› reageer

Mijn aanvraag (incl. nummerbehoud) heb ik maandag gefaxed.
Hebben er al mensen een ontvangstbevestiging gehad die het ook rond maandag (of later) hebben verstuurd?

› reageer

Ik hoor van verschillende kanten dat het wel erg lang duurt, ik had de SIM in 3 dagen binnen. En ze zijn telefonisch echt niet bereikbaar!!
Hoe kan je, als je geen e-mail adres hebt ingevuld, op de hoogte blijven van de status van je bestelling?

› reageer

@jajaha:
Ik heb mijn aanvraag afgelopen zondag op de post gedaan nog voordat de bus geleegd werd. Ik heb verder nog helemaal niets van ze gehoord per e-mail maar zoals op de website ook staat hebben ze het erg druk op dit moment.

› reageer

Het duurt zeker wat langer dan normaal ik kreeg 21-4 ontvangst bevestiging en kreeg vandaag pas bevestiging van aansluiting .
Dacht dat ik geweigerd was .
Maar gelukig kan ik ook met deze mooien actie mee doen

› reageer

kreeg gister dinsdag j.l aangetekend de sim kaart en een factuur met de cashback e460.50 er op vermeld die ik binnen 2 maanden krijg,
het duurde 8 dagen na het opsturen van het kontrakt
maar ben verder heel tevreden over gsmstunter.nl

› reageer

ik ben geen klant van gsmstunter, maar ga het toch proberen heb het formulier op internet ingevuld en uitgeprint. Zijn er al mensen die geen klant waren bij gsmstunter en die ook geen brief hebben ontvangen voorzien van dit abbonement.
Stel dat het fout gaat: wat kan ik dan doen om het aan te vechten, heb in ieder geval het contract 2x uitgeprint, als bewijs. Als ik nou bijvoorbeeld toch gewoon 21,50 moet betalen per maand kan ik dan het abbo stopzetten.
offtopic: ben trouwens nieuw hier op het forum, hoop dat jullie beetje vriendelijk voor me zijn. Heb eerst aantal dagen rondgesnuffeld op de site voordat ik me heb aangemeld,dus over het algemeen snap ik alles wel

› reageer

Waarom ga je niet hiervoor: aanbieding ?

› reageer

Ik heb inmiddels al drie brieven van gsmstunter.nl mogen ontvangen. Allemaal op het zelfde adres met de zelfde naam

› reageer

@kwakbol, dat is helaas debitel en daar hem ik nare dingen over gelezen hier op het forum das ga ik liever voor deze aanbieding

› reageer

Ik ben ook nooit klant geweest, heb het internet-contract ingevuld en keurig na 3 dagen een sim in huis met een factuur waarop staat: te voldoen €460.50 dus voor mij geen problemen.
Je hebt het contract uitgeprint waarop staat dat je €473 cashback krijgt en nergens op dat hele contract staat dat je al eerder klant moet zijn geweest..

› reageer

@ DJ Sjammie & jajaha

Ik had mijn aanvraag dinsdag pas op de post gedaan, gisteren morgen kreeg ik gelijk een bevestigend mailtje van gsmstunter dat ze het contract binnen hebben gekregen en dat het nu bij vodafone ligt te wachten op goedkeuring of iets in deie geest. Beetje vreemde "willekeur" bij gsmstunter .

› reageer

Zo snel al bericht? Ik heb zondag alles gefaxt, maar nog geen 1 mailtje. Zouden ze contracten via de post eerder afhandelen? Ik hoop maar dat ze wel alles van me hebben ontvangen en dat ik niet achter het net vis.

› reageer

Ik heb mijn formulier op 15 april per post verzonden. Morgen wordt dat dus 14 dagen. En ik heb nog helemaal niks gehoord. Geen e-mail, geen sim-kaart. Niente...

› reageer

Ook ik heb nog steeds niets gehoord (aanvraag zondag 24 april vóór de buslichting op de post gedaan).

› reageer

Vanmorgen de bevesteging gekregen dat ik aangesloten ben bij Vodafone, allemaal zeer snel dus. Dinsdag op de post, vrijdag alweer aangesloten. Ze sturen mijn bestelling zo snel mogelijk op :.

› reageer

Ik heb op 22-04-2005 bericht gehad van GSMstunter dat mijn aanvraag accoord was voor een vodafone 150 abonnement. GSM nr en SIM nr stonden vermeld en simkaart zou zo spoedig mogelijk verstuurd worden.
Tot op heden 29-04-2005 niets ontvangen, en geen antwoord op mailtjes.
Zelfde abonnement aangevraagd via belnu.nl, BINNEN 1 week simkaart in de bus.Waar komt dit veschil vandaan?

benbra

› reageer

En nu maar hopen dat alles ontvangen is...
Ik vind het trouwens wel erg onprofessioneel van Gsmstunter.
Dat de telefoon aannemen veel tijd kost ok, maar dan kan je toch gewoon wel op mail reageren?
Ze zijn nu bijna twee weken onbereikbaar met als reden "drukte met aanvragen" en zelfs van die aanvragen hoor je niks...

› reageer

Ik heb op 14 april mijn contract gefaxed en ook meteen op dezelfde dag een bevestiging gekregen dat ze het contract hadden ontvangen en dat hij door vodafone in behandeling wordt genomen. Nu ruim 2 weken later heb ik nog steeds niet gehoord en niets ontvangen...dus best raar als ik hier lees dat er al mensen zijn die hun sim hebben en het veel later hebben verstuurd...

› reageer

Gisteren mijn vriendin en ik vandaag een bevestiging ontvangen dat contracten zijn ontvangen en is doorgestuurd naar Voda. We hadden zondag 24 april alles gefaxt. Zo te zien werken ze bij GSMStunter over, want op hun site staat dat ze weekends gesloten zijn en aangezien ik vanmiddag mail van hun heb ontvangen.

› reageer

Ik heb ook meegedaan aan de actie, maandag 18 april gefaxt. Woensdag 20 april ontving ik een bevestigingsmail en vrijdag 22 april lag alles al op de deurmat.

Nu heb ik alleen nog niks met het kaartje van Vodafone gedaan, het ligt nog op mn bureau omdat ik even niet de beschikking heb over een simlock vrij toestel. Nu is mijn vraag of dit kwaad kan? Is er een bepaalde terwijn waarop ik mijn sim kaartje actief moet maken of zoiets?

› reageer

Op 21 april contract gepost.
Tot op heden niets vernomen, mailtje wordt niet beantwoord.

› reageer

Ik heb vandaag eindelijk bevestiging van ontvangst en ook van acceptatie door Vodafone van GSMstunter gekregen per e-mail. Nu maar hopen dat het niet al te lang gaat duren met de verzending van de simkaart en dat het uitbetalen van de cashback niet ook langer dan de gebruikelijke 2 maanden gaat duren.

› reageer

zie twee berichten terug.
Ik heb te vroeg gejammerd. Bevestigingsmail is binnen.

Ik vond het ook al vreemd. GSMStunter werkt altijd zeer snel; zal wel door de drukte zijn gekomen.

Cashbacks komen ook altijd keurig op tijd binnen bij GSMStunter.

› reageer

actie verlengd..

Geachte L.S.,

Bij deze willen wij u meedelen dat de jubileumactie welke per post verstuurd is
naar uw adres geldig is tot vrijdag 6-5-2005. Dat wil zeggen dat indien u nog
interesse heeft in deze actie, uw aanvraag voor vrijdag 06-05-2005 voor 12:00
bij ons binnen moet zijn.
Heeft u geen interesse of heeft u de aanvraag reeds opgestuurd dan mag u deze
email als niet verzonden beschouwen. Mocht u de actie niet ontvangen hebben dan
kunnen wij u deze helaas niet meer aanbieden, de actie staat ook niet op onze
site, wel kunt u eventueel gebruik maken van een van de andere acties op onze
site.

Hopend u hiermee voldoende op de hoogte gehouden te hebben verblijven wij,

Met vriendelijke groet,

GSMstunter

http://www.gsmstunter.nl

› reageer

Kan iemand mij het bestelfotmulier mailen naar ci_va@lycos.nl... Ik zal je dankbaar zijn....

› reageer

Vorige week maandag voor de postlichting alles op de bus gedaan.
Tot op heden nog NIETS gehad, ook geen mail dus.
Dat ben ik niet van ze gewend.
Druk ala, maar een mail kan je toch wel sturen ...

› reageer

Om half 10 hedenochtend een herinneringsmailtje ontvangen met de mededeling als ik met deze actie mee wil doen voor 6 mei a.s. moet reageren. NB; doe er overigens NIET aan mee. Maar heb dus wel een mailtje ontvangen.

› reageer

Same here. Heb ook geen interesse, maar ze sturen wel even een mailtje...

› reageer

Die mail heb ik zojuist ook gehad.
Maar ik heb AL LANG besteld (zie hierboven), en dit is de enige reactie tot nu toe. Ze leven daar dus nog wel, onder een stapel mails/poststukken waarschijnlijk

› reageer

Ik heb me pakketje vandaag ook mogen ontvangen, lekker snel alles geregeld binnen een week. Alleen vind ik de inhoud van de aangetekende enveloppe wel vrij sumier. Alleen de simkaart en een berichtje over de cashback, geen brochure over hoe tal van zaken geregeld zijn bij Vodafode. Beetje jammer .
Hadden jullie wel een folder van Vodafone in het pakket zitten en is de folder door de drukte er bij mij misschien bij ingeschoten? Op zich niet zo erg natuurlijk, maar ik had het wel gewaardeerd als er ff werd verteld hoe lang je belminuten geldig blijven, hoe je kan zien hoeveel minuten je nog over hebt enz, dat moet je nu allemaal zelf maar uitzoeken .

› reageer

Hadden jullie wel een folder van Vodafone in het pakket zitten en is de folder door de drukte er bij mij misschien bij ingeschoten? Krijg je bij geen enkele internetshop erbij eigelijk. Bij Vodafone altijd alleen de simkaart zonder boekjes/pukcode/etc.

› reageer

Ik heb in december hetzelfde abonnement (Vodafone 150) bij Gsmstunter aangeschaft en toen kreeg ik een paar weken, nadat ik de simkaart had ontvangen, een infomap thuisgestuurd. Volgens mij kwam dat rechtstreeks van Vodafone.

› reageer

Krijg je bij geen enkele internetshop erbij eigelijk. Bij Vodafone altijd alleen de simkaart zonder boekjes/pukcode/etc.

Val ik door de mand dat ik geen trouwe klant ben van gsmstunter _/-\o_. Maar dan ga ik binnenkort maar eens op internet op onderzoek uit.

› reageer

van vodafone krijg je een boekje met info
en ook op de site vodafone.nl kun je inloggen en alle info krijgen.

› reageer

Tot op Heden geen enkele reactie van gsmstunter op e-mail of telefoon.Op 22-04 bericht via e-mail dat mijn aanvraag geaccepteerd was door vodafone en de simkaart zo vlug mogelijk opgestuurd zou worden.Ik begrijp best dat ze het druk hebben maar ik vind dit op zijn zachts gezegd schandalig.Ik ben benieuwd wat er nu gebeurd als ik zelf geen contact meer probeer op te nemen.Ik denk dat ik nooit meer iets van mijn Simkaart zie of hoor!!Goede raad aan iedereen ga nooit in zee met GSM STUNTER>

› reageer

@brandweer,

ik had ook alleen een factuur en SIM, geen uitleg. Ook helaas geen nummerportering. Je kan je beltegoed online bekijken met een vertraging van 4 uur als je je aanmeldt op Vodafone (My Vodafone). En als je dat nummer wat op de simkaart(-houder) staat belt, krijg je ook een optie om beltegoed op te vragen.

› reageer

@benbra7 : Ik zit in hetzelfde schuitje, maar ik heb HELEMAAL nog niets van ze vernomen.

Toch is mijn ervaring dat alles wel goed komt. Soms komt de SIM-kaart eerder dan de bevestigingsmail. Dan zet je wel vraagtekens bij het afhandelingsproces daar, dat moet een zooitje zijn. Gelukkig is deze actie bindend: je hebt getekend voor deze actie en die krijg je dan ook. Het kan dus niet zo zijn dat de actie verloopt (omdat bv de actieperiode is verstreken) en je iets anders (slechters) krijgt als compensatie. In het ergste geval krijg je gewoonweg niets.

› reageer

Al iemand telefonisch of via mail contact gehad met GSMStunter? Kan ze op geen enkele manier bereiken. Zit met volgende problemen. Ze hebben 2 abonnementen aangevraagt voor m'n vriendin ipv 1. We waren vergeten om een handtekening op het contract te zetten, maar het was al gefaxt. Toen hebben we het nog een keer gefaxt met een begeleidend briefje dat op het vorige gefaxte contact een handtekening ontbrak. Nu hebben ze die zonder handtekening ook in behandeling genomen. Vreemd dat dat toch wordt geaccepteerd. Vodafone zegt dat alleen de shop het 2de abo. kan ongedaan laten maken en zij dat zelf niet kunnen doen. Maar ja als je ze niet kunt bereiken wordt dat een probleem. Het 2de probleem is dat nummerbehoud pas op 28 juni plaats vind terwijl ze nu Orange prepaid heeft. Ze zijn toch verplicht om dat binnen 10 werkdagen te doen? Ik heb ook Orange prepaid en mijn nummer wordt ook pas 28 juni overgezet. Voor mijn vriendin is het niet zo erg dat portatie dan pas plaats vind, want ze heeft nog veel beltegoed dus die datum laten we gewoon zo. Zou Orange de klanten op deze manier langer aan het lijntje houden?

› reageer

@rick
Ik heb alleen een 12mnd vodafone 150 belminuten voor €2,50 p/mnd besteld.
Dus als ik geen simkaart meer ontvang zit ik wel voor €30,00 bij vodafone in de boot!!

› reageer

@benbra7: oh, ik dacht dat deze topic over de "Gratis" Vodafone 150 2jr (€12,50 verzend) ging...

Maar goed, dan ben je inderdaad wel de pineut ja.

› reageer

Waardeloos dat ze niet bereikbaar zijn. De hele dag geprobeerd en op mail reageren ze ook niet. Af en toe ingesprekstoon en doe dan "toets bij bezet" de 5 en kort daarna gaat de telefoon over maar pakken ze niet op. Zeer slechte sevice. Snap wel dat ze het druk hebben, maar als je een probleem hebt moeten ze op z'n minst reageren op mail. Morgen maar weer proberen Nummerbehoud vindt 28 juni plaats, maar is het dan zo dat je de sim pas vlak voor portering ontvangt? Op de site staat dat je het toestel 7 dagen voor portering ontvangt, maar er staat niets bij over de procedure van een simonly.

› reageer

kreeg na 8 dagen de sim kaart en kreeg ook een email daarvoor
waarmee je de status van je bestelling kon zien via de site van tpg post,vind dat professioneel.
dus ik vind gsmstunter wel goed en snel.

› reageer

Waardeloos, waardeloos, waardeloos. Bestel nu al 5 jaar abo's via internet en heb nog niet zo'n slecht bereikbare shop mee gemaakt. Vanochtend maar weer gemaild en ook tig keer gebeld. Dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn kan ik een beetje begrijpen, maar op z'n minst mail beantwoorden is een kleine moeite. Vooral als er problemen zijn met aanvraag verloop. Als bijvoorbeeld nummerbehoud niet goed loopt en zoals wij 2 abo's aangemeld i.p.v. 1 en dat Vodafone zelf dit niet ongedaan kan maken en de shop moet doen. Hoop dat Gsmstunter deze berichten ook leest.

› reageer

't heet niet voor niets gsmstuntel.nl

› reageer

Ik vind het ook jammer dat ik zo lang moet wachten op mijn bestelling. Maar ik blijf vertrouwen hebben omdat ik al zeker 6 x besteld heb bij Gsmstunter en dat is allemaal goed verlopen.
Bij deze aktie 1 x gemaild met een vraag en binnen een dag antwoord gehad. Bij vorige akties 2 x gemaild en nog sneller antwoord gehad.
Ik hoop dat ik mijn pakketje snel ga ontvangen.

› reageer

@Musicfreak
Ik begin jou een beetje zat te worden met jouw gezeur. Je vraagt een abonnement aan via een actie, waarop je geen recht hebt. En nu er iets mis gaat met die aanvraag zit je voortdurend te zeuren over de slechte bereikbaarheid. Ik vind dit een typisch voorbeeld van boontje komt om zijn loontje...

› reageer

Het maakt voor nu even niet uit of Musicfreak wel of geen recht heeft op de aanbieding. Zijn belangrijkste punt is de onbereikbaarheid van gsmstunter. Inderdaad heeft Musicfreak geen recht op de actie, maar dat zien we wel als gsmstunter alles afgehandeld heeft.

› reageer

Het gaat mij erom dat Musicfreak berichten blijft plaatsen ovr de onbereikbaarheid van Gsmstunter. Eén keer melden is genoeg, lijkt me. Bovendien geeft Gsmstunter al op hun website aan, dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn. Wij kunnen de onbereikbaarheid toch niet voor hem oplossen.
Overigens gaat het onderwerp niet over de onbereikbaarheid van Gsmstunter, maar over een bepaalde actie van Gsmstunter. De herhaalde meldingen over de onbereikbaarheid zijn dus off-topic (net als mijn gezeur over Musicfreak's gezeur )

› reageer

Gepost door evdm op 04/05/2005 13:11
Het gaat mij erom dat Musicfreak berichten blijft plaatsen ovr de onbereikbaarheid van Gsmstunter. Eén keer melden is genoeg, lijkt me. Bovendien geeft Gsmstunter al op hun website aan, dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn. Wij kunnen de onbereikbaarheid toch niet voor hem oplossen.
Overigens gaat het onderwerp niet over de onbereikbaarheid van Gsmstunter, maar over een bepaalde actie van Gsmstunter. De herhaalde meldingen over de onbereikbaarheid zijn dus off-topic (net als mijn gezeur over Musicfreak's gezeur )

Sorry, ik zou me inhouden. Ben gewoon een beetje opgefokt. Ik zal niet meer zeuren over de bereikbaarheid. Blijf nu on-topic.

› reageer

› reageer

krijg ik mijn eerste rekening van vodafone. zijn er gewoon aansluitkosten berekend. die waren toch ook gratis?????

› reageer

heeft gsm stunter me aangesloten met de verkeerde actie zegt men bij vodafone!!!!! kan ik er weer achteraan bellen.

› reageer

als ze nu maar telefonisch bereikbaar zijn

Je kunt binnen een uur een post ook editten he, dan hoef je geen 2 posts achter elkaar te doen.

Ik zou als ik jou was een mailtje sturen naar de stunters dan komt het vast wel goed met je aansluitkosten!

› reageer

dank voor je tips. ik heb inderdaad net gemaild, want ze zijn inderdaad niet telefonisch bereikbaar. stunters dus ja.

› reageer

Ik heb nog 2 vraagjes waar ik geen antwoord op kan vinden, kan iemand me hier daar misschien een antwoord op geven.m Alvast erg bedankt.

-Ik heb mijn simkaartje nog steeds op mijn bureau liggen aangezien ik geen sim-lock vrije telefoon op dit moment heb. Deze krijg ik wel binnenkort. Kan het kwaad dat het simkaartje zolang ongebruikt blijf? Moet ik het simkaartje in een bepaalde termijn actief maken?

-Bij de Vodafone actie van Gsmstunter ontvang je binnen 2 maanden je cash-back op je rekening. Heeft het (niet) in gebruik zijn van mijn simkaart nog invloed op die termijn, of gaat het hier om 2 maanden na afsluiting van het contract?

› reageer

@MyTi
Je Simkaart is al actief. Je kan hem zo lang als je wil op je bureau laten liggen als je wil, dit heeft geen gevolgen.
Je cashback ontvang je 2 maanden na activatie, in gebruik nemen heeft hierop geen invloed.

› reageer

@leendertsinnema

Bedankt, dat wou ik weten..

› reageer

Het wordt een beetje rustig in het topic merk ik...
Heeft iedereen z'n bestelling ontvangen?
Want ik heb na ruim 2 weken alleen nog maar een ontvangstbevestiging gehad per mail...

› reageer

ik wacht ook al 2 weken, slechts 1 bevestigingsmailtje...
maar zoals eerder al gemeld, gewoon rustig afwachten, ja is mooi, nee is jammer en een ander aanboodje scoren.

› reageer

Ik heb ook alleen een bevestigingsmail ontvangen ca. 2 weken geleden.

› reageer

ik heb dat abonnement besteld op 21 april maar ik heb nog steeds niks ontvangen, telefonisch is gsmstunter niet bereikbaar, en op emails reageren ze pas na een week. in de mail die ik terug heb gehad staat dat ze me op de hoogte houden, maar ik heb nog niks gehoord.
ik vind het nogal lang duren. zijn er ook anderen die dit probleem hebben?

› reageer

ik heb overigens ook de bevestigingsmail ontvangen, en een mailtje dat het pakketje onderweg was

› reageer

Ik had de aanvraag op 15 April verstuurd.
Op de 26e een ontvangst e-mail dat de aanvraag binnen was.
En afgelopen zaterdag 7 mei werd de sim thuis bezorgd.

› reageer

Ik heb ook nummerportering aangevraagd, misschien dat het daarom wel lang duurt...
Is dat al bij iemand goed gegaan want hier lees ik alleen maar negatieve verhalen daarover.

› reageer

Houd je eerste factuur in gaten, ik heb net een half uur met vodafone aan de lijn gezeten klopt niets van aktie zegt vodafone.
Berekenen gewoon een normaal abonnement, word uitgezocht en ik word vrijdag a.s. teruggebeld door vodafone.
Wacht maar af.
Is gsm.stunter en Belnu.nl soms een en dezelfde??
Zijn allebei niet te bereiken voor vragen ook niet via e-mail!!

› reageer

Je moet toch ook gewoon de abonnementskosten aan Vodafone betalen, die krijg je later(10 weken) van de stunter terug.
Je schrijft niet of er misschien ook aansluitkosten worden berekend, dat zou niet juist zijn.

› reageer

Sorry bij mij gaat het over een vodafone 12mnd 150belm van €2,50 p/mnd.Maar evengoed er klopt niets van.

› reageer

Gepost door evdm op 28/04/2005 23:00
Ik heb mijn formulier op 15 april per post verzonden. Morgen wordt dat dus 14 dagen. En ik heb nog helemaal niks gehoord. Geen e-mail, geen sim-kaart. Niente...

Vrijdag, drie weken nadat ik mijn formulier had verzonden, een rekening van Vodafone ontvangen. Blijkt dat ik al op 16 april te zijn aangesloten. Ik heb nog steeds geen enkele bevestigingsmail o.i.d. ontvangen. Ik heb geen sim-kaart ontvangen! Het lijkt erop dat deze is zoekgeraakt.
Naar aanleiding hiervan een goed e-mailcontact met Gsmstunter gehad. Gsmstunter zoekt nu uit wat er aan de hand is...

Er zijn bij mij geen aansluitkosten berekend.
Het bedrag dat ik zou moeten betalen, is op de rekening gelijk gecrediteerd, zodat het totaal van de rekening 0 euro is!

Ik had nummerportering aangevraagd, maar dit is niet uitgevoerd.

› reageer

Voor mij geldt bijna hetzelfde als voor evdm, met dat verschil dat ik wel een SIMkaart heb ontvangen. Kreeg eind vorige week overigens een mail van de stunter dat ze uitzoeken hoe het met de portering zit, welke niet in uitgevoerd. Ik vrees overigens dat dat niet meer zal gaan lukken, zo na een week of 3. Gebruik nu ook gewoon mijn nieuwe abo anders zouden de resterende belminuten hard op gaan lopen. ;-)

› reageer

Off-topic (maar mischien steeds meer on-topic):

Ik wacht al 3 maanden op mijn cashback van 350 euri van een oude actie van hun, maar ze reageren niet meer op mijn mails en telefoontjes. Het lijkt alsof ze er een ontzettende rotzooi van hebben gemaakt en er niet meer uitkomen. Ik zit ze nu al meer dan 6 weken te "stalken", maar niks helpt meer. Ik hoop dus dat de aansluiting bij jullie in 1 keer goed is gegaan. Als dit niet het geval is, heb je een 'groot' probleem!

› reageer

sorry in verkeerde topic reactie geplaatst

› reageer

Ik kreeg vanmiddag een mail van gsmstunter dat mijn nummer met ingang van morgen geporteerd wordt naar Vodafone en dat ik een week ervoor de simkaart zal krijgen. Maar die heb ik dus nog niet. Ben benieuwd!

› reageer

het rustige afwachten beloond! GSMstunter heeft de boel op post en mij een emailtje gestuurd dat het er aan komt, portering idem dito.
geen gestress, niet eindeloos proberen te bellen, geen emailtjes gestuurd, nada. Ze hebben het gewoon erg erg druk (gehad)..

› reageer

gisteravond mail binnen van de stunter dat de sim kaart aan TPG post is aangeboden, en ja hoor vanmiddag ontvangen. Inderdaad alleen de sim met de nota, maar zoals ik hier heb gelezen volgt er later nog info van Vodafone. Nu alleen nog afwachten of de portering goed is verlopen(mijn toestel ligt nu ergens anders, ik zal het vanavond even uitproberen)

› reageer

hier ook na rustig 3,5 week wachten eindelijk de beevstiging dat mijn nummer wordt geporteerd naar vodafone

nu maar hopen dat de cashback goed gaat....

› reageer

nog nooit wat bestelt bij gsm stunter maar toch van de actie gebruik gemaakt. binnen 2 weken heb ik mijn simkaart binnen met een brief dat ik na 2 maanden 47,- euro krijg terug gestort. Toppie dus

hehe, nulletje vergeten. 470,- cashback

› reageer

Gepost door riksuperboy op 10/05/2005 21:01
een brief dat ik na 2 maanden 47,- euro krijg terug gestort. Toppie dus

Zo toppie is dat niet, normaal krijg je veel meer cashback.

› reageer

Hier is de SIM voor mijn vriendin ook binnengekomen en zowaar is zij wel geporteerd. Op de factuur stond geen telefoonnummer vermeld. Kaart erin en bellen naar mijn mobiel om te zien wat het telefoonnummer was en toen bleek dat het d'er oude KPN-Prepay-nummer en die kaart zat naar een netwerk te zoeken.
Jammer van die 10 euro die er nog op stond, maar a la, 2 jaar voor € 12,50 is ook niet gek. ;-)
En ook zij heeft geen enkele mail qua status gehad van de stunters.

Nu nog wachten op de cashbacks.

› reageer

Ik wil ook graag meedoen aan deze actie, tot waneer is deze actie (nog) geldig, ik kan nog steeds bij het contract maar ik weet niet of ze die afsluiten nadat de actie is afgelopen.

btw kunnen ze op een of andere manier zien of dat je die email heb gehad, of kan gewoon iedereen (die de url weet) meedoen?

Alvast bedankt voor de reacties

› reageer

23 april per brief aanvraag verzonden
8 mei bevestiging
9 mei bericht dat het verzonden is met portering.

Ziet er goed uit. De vorige bestelling, zo'n 2 jaar geleden was ook alles goed gegaan. Ik heb hier ook weer een goed gevoel bij.

P.S. Niet gemaild, niet gebeld, hebben ze meer tijd voor spullen te verzenden en te regelen.

› reageer

Vanmiddag telefonisch contact gehad. Vriendelijke vrouw aan de lijn. Ze zijn nu weer beter bereikbaar. Vanmiddag 2 keer met hun gebeld en vrijwel direct reactie. Wat betreft de 2e abo. aanvraag op naam van m'n vriendin wat niet de bedoeling was, deze is geannuleerd. Dus dat is netjes opgelost. Het verzoek om de portatiedatum te vervroegen werd door Gsmstunter afgeraden. Ze hebben hier wat minder goede ervaringen met Orange. De kans is aanwezig dat nummerbehoud hierdoor niet goed kan gaan en ik het nummer kan verliezen. Dan maar wat langer wachten en nog wat prepaid tegoed nemen. Vandaag heb ik een bevestiging ontvangen van Orange wat betreft de portatie datum. Gsmstunter zelf had nog geen info hierover ontvangen en heeft er een notitie van gemaakt. Vanmiddag heb ik een mail ontvangen van de stunters met bevestiging over de portatie datum en dat ik 7 dagen daarvoor de sim ontvang. Gaat tot zover allemaal goed.

› reageer

Is deze actie nog steeds geldig?

› reageer

Nee de actie is inmiddels afgelopen.
de brieven moesten voor 8 mei terug zijn bij de stunters..

› reageer

nou, dit gaat lekker. hebben ze me op een verkeerde actie van vodafone aangesloten waardoor me gewoon aansluitingskosten door vodafone berekend worden; zijn ze niet telefonisch bereikbaar. 5 dagen geleden gemaild: dit wordt niet beantwoord en per fax zijn ze ook niet bereikbaar.

› reageer

Probeer nog eens te bellen. Lukte mij gistermiddag ook. Succes.

Edit: Heb zojuist GSMstunter gebeld en na 2 keer bellen contact. Moest hun toevallig ook nog bellen.

› reageer

musicfreak. grote dank voor de tip. ik heb ze nu inderdaad te pakken gekregen.

› reageer

Ik heb de simkaart na een weekje in huis .

› reageer

nou, dank zij musicfreak...gebeld naar gsmstunter. ze hebben met vodafone gebeld en als het goed is ben ik nu op de goeie actie aangesloten en krijg ik mijn aansluitkosten gecrediteerd. dit verliep dan toch weer even vlot. ze hebben het weer een beetje goed gemaakt bij me toch wel.

› reageer

ik heb ze vandaag ook gesproken, en er was een probleem met de tpg, pakje was eerst wel bezorgt toen weer niet. De tpg heeft het pakje in bergeijk liggen. en bedankt tpg. maar ze gaan der achteraan, dus verwacht de simkaart binnenkort.

› reageer

ik heb me sim kaart binnen, alleen nu wil ik me aanmelden voor my vodafone om mijn rekening online te kunnen zien. Nu heb ik een account, maar om de rekening te kunnen zien moet je eerst je klantnummer geven. Het klantnummer van vodafone kan ik nergens vinden had alleen een factuur van gsmstunter erbij zitten

› reageer

Het klantnummer van vodafone kan ik nergens vinden had alleen een factuur van gsmstunter erbij zitten Staat op je eerste faktuur vermeld of ff bellen met de KS van Vodafone 0800-0560.

› reageer

Ik kreeg gisteren mail dat mijn nummer de 16e over wordt gezet! dus bij mij gaat de nummerportering(naar alle waarschijnlijkheid) gewoon goed.

› reageer

OP navolging van mijn vorige posting, vandaag 12 mei sim ontvangen en nummer geporteerd,

Zoals afgesproken...(Of is dat de slogan van een andere maatschappij)

Keurig, nu even nog wachten op de cashback.

› reageer

Wie o wie kan dit aan mij vertellen:

Vandaag alles ontvangen(Zoals afgesproken)en nog niet gebeld. Via 1200 / 1 mijn resterende belminuten opgevraagd, dit zijn er volgens de SMS 96. Weet iemand hier een verhaal bij.

Tevens heb ik er nogal moeite mee om op de Vodaphone site te vinden wat het tarief is om een losse SMS te versturen. Weet iemand dit?

› reageer

Vandaag simkaart binnengekregen van GSM-stunter, betreffende de"gratis" Vodafoonactie 150 2 jaar. Gewoon even afwachten en geduld hebben.
Prima op de hoogte gehouden middels email.
Over de cashback hoef je je geen zorgen te maken. Ik heb prima ervaringen met GSMstunter. Chapeau !

› reageer

Vandaag alles ontvangen(Zoals afgesproken)en nog niet gebeld. Via 1200 / 1 mijn resterende belminuten opgevraagd, dit zijn er volgens de SMS 96. Weet iemand hier een verhaal bij.

Dat je geen 150 minuten, maar 96 hebt komt omdat ze naar rato rekenen. Als het abo. op de 1 ste van de maand was ingegaan had je 150 minuten gekregen. Bij Vodafone krijg je op de eerste van de maand je minuten. Is je abo. bijv. op de 15 de gestart dan krijg je eerst 75 minuten voor de resterende dagen van die maand.

Tevens heb ik er nogal moeite mee om op de Vodaphone site te vinden wat het tarief is om een losse SMS te versturen. Weet iemand dit?

22 cent per sms.
Zie deze link:
http://www.vodafone.nl/Vodafone/pdf/oude_tarieven_abo_240105.pdf

› reageer

27-04 bericht gehad dat de aanvraag ontvangen was, daarna niets meer gehoord hebben meer mensen dit ?

› reageer

Ik heb mijn simkaart ontvangen, maar ze hebben me geen pincode toegestuurd. Heeft nog iemand dit probleem, of is er een vaste pincode?

› reageer

Hmm...gewoon 0000...lekker kansloos. Voor alle mensen die de kaart in de hand kregen en al een keertje wilden gokken. Heb je het tenminste in 1x goed. Ik vind dat andere shops daar net iets handiger in zijn!

› reageer

@boots
Zelfde hier...
Heb wel nummerportering aangevraagd, misschien is dat de reden.
Volgens Gsmstunter moet ik maar gewoon afwachten maar 3 weken vind ik wel erg lang...

› reageer

Mijn v150 abbo is inmiddels ruim drie weken geleden aangesloten en ik heb nog geen simkaart ontvangen. Wel een rekening van Vodafone (0 euro weliswaar). Ze reageren vooralsnog niet op email.

› reageer

Achinor >> Hetzelfde als bij mij!!! En ook geen enkele reactie op e-mails...

› reageer

Deze heeft mijn moeder ook besteld maar op het voorgedrukte contract stond haar oude rekeningnummer nog.
Bij het insturen van het contract een briefje gedaan met nieuwe rek nummer en een kopie van bankafschrift met adresgegevens en dus ook nieuwe rekeningnummer.
Nu hebben ze dus toch oude rek nummer gebruikt (stond op credit factuur) en nu per mail gevraagd of ze dat aan willen passen (ivm cashback terugstorten) en tevens ook aan vodafone doorgeven omdat moeke anders afgesloten wordt omdat de rekening niet betaald wordt omdat dat rekeningnummer niet meer bestaat.
Gisteren mail verstuurd, ff reactie afwachten of hebben jullie andere suggesties.

› reageer

Ik heb ook aan deze actie meegedaan. Ik heb nummerbehoud aangevraagd m.i.v. 1 juli 2005 (ik heb Orange Prepay, was 2 maanden geleden nog en abonnement).

Van GSM Stunter heb ik het bericht gahad dat mijn aanvraag ontvangen is. Vervolgens niets...

Zaterdag lag er een brief van Orange is de bus. Ze vonden het jammer dat ik wegging als klant en per 23 mei (!!!), afgelopen maandag dus, zou mijn nummer worden omgezet! Niet zo mooi dus, want ik had nog behoorlijk wat (ruim 100 euro) beltegoed (vandaar ook dat ik het pas per 1 juli wilde laten omzetten).

Zowel Orange als Vodafone gebeld, maar ze konden weinig voor mij betekenen. Ik kon het beltegoed ook niet laten omzetten naar een andere Prepay. Bij Vodafone was de afdeling nummerbehoud maandag pas om 09:00 uur aanwezig, maar dan zou de portering waarschijnlijk al in gang gezet zijn.

Ik had ook nog geen nieuwe simkaart. Maandag was halverwege de dag mijn nummer inderdaad niet meer in gebruik. Erg vervelend dus. Gisteren ook niets ontvangen. Ik ben toen naar en Vodafone servicepunt gegaan. Daar heb ik een nieuwe simaakaart ontvangen (super service!!) en die werkt nu dus met mijn oude nummer! Maarre... van GSM Stunter nog helemaal niets gehoord! Erg slordig!! De post van vandaag is ook al geweest, maar weer geen simkaart (al heb ik die nu ook niet meer nodig, maar dat weten ze daar niet)! Slechte zaak dus!

Ik wil nog wel een klachtenbrief schrijven, want 1 juli is voor mij 1 juli en geen 23 mei! Ik had mijn beltegoed graag voor nuttige dingen gebruikt! Heeft iemand hier ervaring mee?? Heeft het zin?

@ Achinor: Ga naar een servicepunt van Vodafone met je legitimatiebewijs! Binnen een paar minuten kunnen ze daar alles voor je regelen!

› reageer

@ Nolram : Hoeft al niet meer ik heb de simkaart gisteren ontvangen. Vier weken nadat hij was aangesloten dus. Ik ben anders gewent van Gsmstunter (normaal duurt het maar een paar dagen) en begon me daarom ook zorgen te maken. Maar dat was dus niet nodig, ik denk dat ze het uitzonderlijk druk hebben ofzo.

Als ik Gsmstunter was zou ik op de website zetten dat de bezorging van de simkaarten wel een paar weken langer kan duren dan normaal. Voorkomt een hoop frustatie aan beide kanten. Nou ja eind goed al goed.

› reageer

Zojuist constateer ik op mijn rekening dat de cashback gestort is (en dat is toch wel prettig 3 weken voor de vakantie). Toch netjes, want ik had het ergens rond half april besteld. Wel gestort op mijn oude rekening, terwijl ik dat toch doorgestreept had op het contract en het nieuwe rekeningnummer neer had gezet. Verklaart denk ik ook waarom ik geen mails kreeg. Zijn waarschijnlijk ook naar het oude niet meer bestaande mailadres gestuurd. ;-)

Al met al is DikkieDick een blij man. ;-)

› reageer

@Nolram, ik heb andere ervaringen met Orange. Ik had ook een keer mijn nummer geporteerd (zo'n 1,5 jaar geleden) naar een andere provider en kreeg van Orange een nieuw nummer. Dit alles, zonder dat ik erom gevraagd had. Op simkaart stond nog 6 eurocent beltegoed. Miss. een idee om nog een keer te bellen / mailen.

› reageer

@ Da_masta: Ik denk dat jij dan geluk hebt gehad! Maar... ik ga het natuurlijk nog wel even proberen!

Verder heeft mijn bestelling bij GSM-Stunter nog een raar staartje. Ik kreeg vorige week hot volgende mailtje:

'Helaas is uw aanvraag afgewezen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de provider.'

Ik heb toen direct een mailtje teruggestuurd met de vraag hoe dit allemaal zit! Ze gaan het nakijken... ik wacht af.... Tenslotte werkt alles nu wel en nu ben ik bang dat het met de 'cashback' nog wel (weer) eens mis kan gaan... Afwachten dus maar....

› reageer

Rare vraag misschien, maar stond er een naam bij de cashback storting, of stond er "storting door derden"?

› reageer

@denslu,
Er staat bij mij alleen overstapservice via mijn oude rekeningnummer en daaronder het factuurnummer. Dat is zoals ik het nu zie staan via Fortis Bank online banking. Dus verder geen naam.

› reageer

Eindelijk na twee maanden mijn sim-kaart ontvangen...

› reageer

Cashback van 460,50 netjes ruim binnen 2 maanden ontvangen.
Mijn complimenten voor Gsmstunter voor de super service!!!

› reageer

ook ik heb mijn cashback binnen. Totaal geen klachten over gsmstunter. Alles is soepel verlopen.

› reageer

Zonde dat ik deze aanbieding gemist heb. Zijn er nog andere topaanbiedingen voor 2-jarige Vodafone (GEEN DEBITEL!!!) abonnementen? Ik denk dat een 2-jarig UMTS abonnement voor 25 eurootjes in de maand voor mij het gunstigste zal zijn, alleen ik heb de ballen verstand van die toestellen. Qwerty the Voda-reclame-man please help me!

› reageer

Ook hier de cashback net ontvangen, netjes op tijd.

› reageer

@ MyTi,riksuperboy en Dubrock, wat is de ingangsdatum van jullie abonnement ( zie eerste factuur of anders creditfactuur GSMstunter( dit is een week later))

› reageer

ik heb ook keurig op tijd mijn cashback gekregen. Prima geregeld hoor!!

› reageer

@lightning, mijn ingangsdatum was 29-04-2005.

› reageer

Oh dat is dan binnen 1,5 maand ontvangen, mooi zo

› reageer

Ik heb begin juni de cashback al gehad, en de simkaart had ik toen al een tijdje in huis. Vandaag was ik door mijn prepay beltegoed heen, en probeerde ik de simkaart. Helaas meldde mijn nokia 3310 dat de registratie van de simkaart mislukt was. Volgens de nota van gsmstunter hoort er bij deze simkaart een telefoon nummer van 11 cijfers (!?), van vodafone heb ik nog nooit een rekening gehad voor dit abbonement. Moet ik me erg zorgen gaan maken, of kan ik voor de wel gekregen cashback rustig nieuw beltegoed kopen?

› reageer

Gisteren cash-back ontvangen, ook nummerportering is vlekkeloos verlopen en ook eerste rekening helemaal in orde.

› reageer

Ook ik gisteren de cashback ontvangen, alles is zonder problemen verlopen, aanvraag, nummerportering en dus nu de cashback. Prima service! Zoals afgesproken.

› reageer

ja ook hier de cashback keurig binnen, gsmstunter doet wat ze belooft. Prima!

› reageer

Ivm nummerportering ( 2 maanden opzegtermijn Tmobile wachten pfff ) ben ik nu ook eindelijk actief op Vodafone netwerk. Vroeg me af of er mensen zijn die met deze actie hun Vodafone150 ( alleen beltegoed ) hebben omgezet Vodafone 22.50 ( bel & SMS tegoed )
en of dit gevolgen heeft voor de cashback.
Eerst wachten op de Cashback en dan omzetten?

› reageer

Cashback staat er los van (heeft alleen met je shop te maken).

Maar je krijgt bij dit abonnement de eerste twee maanden gratis van vodafone. Dus dan moet je zeker niet omzetten. Daarna lijkt het me ook niet verstandig. Want je betaalt nu 21,50 p.m. en als je omzet 22,50 p.m. .....

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.