Nieuwe nokia uit: 5140i

Ik snap dat de kosten relatief goedkoop zijn. Toch kunnen ze wel met toestellen komen die later niet toe zijn aan een opgepoetste versie. Kijk maar naar de 6680 en de 6681. ik geloof nooit dat daar ook een 6680i of 6681i van komt. Maar goed, zeg nooit, nooit.

› reageer

Er is een nieuwe Nokia uit, 1 dag voor de rest gereleased wordt, de 5140i. Opvolger van de 5140:

nokia
nieuwemobiel (specs)

› reageer

Waarom ze deze sport-editie (zoals de M serie bij Siemens) nou ineens i noemen...

› reageer

De belangrijkste veranderingen zijn:

Beter scherm (4k > 65k)
Betere ringtones (mp3 ringtones)
Meer toepassingen

Toch wel jammer, nu ik net de 5140 heb. Maar Nokia kennende zal deze wel veel duurder zijn dan z'n voorganger.

› reageer

Tja, heb zwart altijd al een sportieve kleur gevonden...

› reageer

Maar geen bluetooth... Dat is een misser, en daar zal Nokia moeten inleveren bij de Siemens M75...

› reageer

Ze zijn echt niet handig, voor de zakelijker markt zoekt men altijd naar een goedkoop en in een carkit te plaatsten stof/spatwaterdicht toestel. En weer slaan ze mis...

Misschien idee voor Sagem, als ze het goed op de markt brengen verkopen ze er duizenden....

› reageer

@royke: The Nokia 5140i is expected to leave the starting block and begin shipping in the second quarter of 2005 with an estimated retail price of 200 EUR before subsidies or taxes.

De goedkoopste 5140 hier op tv is € 185,- Dus vergelijkend is de 5140i geheel niet duur.

› reageer

before subsidies or taxes

Wat denk je dat dát allemaal wel niet mag gaan kosten.

› reageer

Mag ik je eraan herinneren dat bij de aankondiging de 6230i € 350-, (excluding taxes and subsidies) zou gaan kosten. Warempel, hij kost € 313,-

Buiten dat is de i versie altijd goedkoper als hij uitkomt als je dat vergelijkt met de prijs van de telefoon zonder i.

Zelf denk ik dat Nokia nog twee a drie kwartalen deze wil verkopen voordat ze met een echte nieuwe telefoon komen in deze range.

› reageer

Als Nokia nu eens direct de juiste mobiel zou maken. Er komen steeds vaker opvolgers en opgepoetste versies van een model. een "i"-tje achter het type plakken en we zijn weer klaar.

Jammer voor de trouwe Nokia kopers. Zij kopen de toestellen meestal als eerste. Een tijdje daarna komt de verbeterde versie. Laat ze wachten met het uitleveren en het toestel compleet maken zoals de "i-versies" dat zijn.

› reageer

Ja, ben ik wel met je eens. Jammer genoeg, maar ook wel logisch, gaat het vooral om de winsten die ze willen maken met de 'i' telefoons. De kosten worden gedrukt omdat ze hetzelfde design gebruiken als de voorganger. Dus in feite hoeven ze alleen de harwarde en enkele softwarematige dingen te veranderen en die kosten halen ze er wel dik uit.

› reageer

Ik snap dat de kosten relatief goedkoop zijn. Toch kunnen ze wel met toestellen komen die later niet toe zijn aan een opgepoetste versie. Kijk maar naar de 6680 en de 6681. ik geloof nooit dat daar ook een 6680i of 6681i van komt. Maar goed, zeg nooit, nooit.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.