Vodafone SMS voor 5 cent.

Ja sorry had t nie duidelijk gezegd, ik bedoelde of het echt zo is dat het alleen voor klanten is die een smsje hebben gehad.

› reageer

Vanmiddag kreeg ik een SMS van Vodafone: Vodafone SMS voor 5 cent! SMS ACTIE naar 125 en meld je aan. Koop daarna een SMS beltegoed via 1200. Meer info op www.5cent.vodafone.nl .

› reageer

Tegenspraak:

Je mag zo vaak een SMS TeGoed aanschaffen als je zelf wilt. Per dag kun je maximaal één SMS TeGoed aanvragen.

Op zich mooie actie, wel omslachtige manier...

› reageer

Jammer genoeg geldt deze actie alleen voor Prepaid nummers.

› reageer

met nieuwe umts abos heb je sms vor 6 ct met 25 abo of zelfs 4 ct met umts 50 abo.

› reageer

leuk maar zonder de korting is het 9 cent per SMS

› reageer

als je vodafone hebt kunt je ook via de site 2 gratis smsjes per dag sturen

› reageer

Toevoeging op het bericht van jony:

Deze 2 sms'jes kan je versturen via My Vodafone. Met je mobiel zelf zijn ze niet gratis.

› reageer

Stel dat je al 3 minuten moet bellen om je SMS aan te vragen dan hebben ze de korting al 3x terug verdiend.... slimme mensen daar bij Voda ;-)

› reageer

1200 is een gratis Vodafone nr. De Prepaidlijn heet bij Vodafone ook wel de klantenservice. De klantenservice noemen ze weer Customer Services. Customer Services kost prepaid wel beltegoed. De prepaidlijn (klantenservice) is gratis zolang alles automatisch verloopt, als je een smsbundel via het menu kan aanschaffen is het gratis. Als je met een medewerker wordt doorverbonden (wat ik niet verwacht) kost het je wel centen.

uit de actievoorwaarden:
4. De Actie geldt alleen voor Vodafone klanten die door Vodafone geselecteerd en uitgenodigd zijn om aan de Actie deel te nemen.

5. De uitnodiging om deel te nemen aan de Actie is persoonlijk, en de Actie geldt alleen in combinatie met het mobiele nummer waaraan Vodafone deze uitnodiging verstuurd heeft.

› reageer

Voortaan ga ik in vergelijkbare situaties eerst de actievoorwaarden doorlezen. @Moderator: kan het onderwerp aangepast worden zodat niemand meer te vroeg gaat juichen?

› reageer

Nu is nog de vraag of bovenstaande echt zo is

› reageer

@carlvanloo: wat zou er volgens jou niet echt zijn?
@moderator: het lukt mij niet het onderwerp te veranderen. Ik stel voor: "Geselecteerde Vodafone-klanten smsen voor 5 cent".

› reageer

Ja sorry had t nie duidelijk gezegd, ik bedoelde of het echt zo is dat het alleen voor klanten is die een smsje hebben gehad.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.