Orange UK introduceert tv op mobiele telefoon

maar de limiet zal waarschijnlijk ook komen omdat het nieuw is (zie adsl) daar heb je ook bijna nergens meer limieten.

› reageer

Den Haag, 10.19 uur - Orange is in Engeland gestart met live televisie over het 3G-netwerk. Voor een bedrag van 10 pond (14,6 euro) per maand krijgt de Orange-klant negen televisiekanalen, waaronder ITN News, CNN en Cartoon Network. Daarnaast verzorgt Orange twee speciale kanalen met Big Brother en Love Island. Dit meldt Newswireless.net.

Orange biedt de diensten alleen aan in combinatie met een 3G-abonnement en de kanalen zijn alleen te ontvangen op de Nokia 6680. Bovendien moet de abonnee in het dekkingsgebied van Oranges 3G-netwerk zijn, dat nog zeer beperkt is. Nieuwe abonnees krijgen de dienst eerst drie maanden gratis. Het bekijken van televisie is overigens beperkt tot een datastroom van 1 Gigabyte per maand. (Thijs Doorenbosch)

Bron: Automatisering Gids

› reageer

TV kijken op de GSM is leuk als éénmalig gadget of voor onbekenden daarmee om te laten zien op verjaardagen. Voor 10 pond per maand zou ik het graag laten schieten! Verder is een streambundel van 1 Gigabyte voor TV kijken erg weinig! Streaming video vreet MB's!

› reageer

ik zou er geen 15 euro voor over hebben, als ze nou iets hadden van elke keer dat je het gebruikt een bepaald bedrag te betalen (zoals bij MMS), dan doe je dat nog een keertje voor de lol.

› reageer

Ik vind 't wel wat eigenlijk. Over de prijs is te discussieren maar ik vind het principe beter dan betalen per tijdseenheid. Jammer dat er weer eeen limiet aan zit.

› reageer

maar de limiet zal waarschijnlijk ook komen omdat het nieuw is (zie adsl) daar heb je ook bijna nergens meer limieten.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.