10 jaar Belcompany

volgende week hebben ze vast weer een vervolg,weet iemand al meer van de celebr.akties ?

› reageer

In een advertentie zag ik deze aanbiedingen:

• SD-kaart 512 MB voor 25,-
• BT-Dongle EPOX voor 10,-

› reageer

@Giel Weet je misschien het merk van de SD-kaart?

› reageer

stond in de telegraaf,

kan het merk niet echt zien.

› reageer

Als ze nou weer zon orange free 30 actie houden, dan ben ik er ook weer bij

› reageer

Wanneer zou deze actie van start gaan.

› reageer

In Delft zijn ze vanmorgen binnengekomen hoor ik net via de telefoon... Het 'merk' van de SD kaarten is Hama.

› reageer

die SD kaart, van 60 voor 25.... voor 33E heb je een kingston 512 kaartje, maar goed het blijft goedkoop

› reageer

zal vandaag wel van start gaan, omdat het vanochten al in de landedlijke dagbladen staat, dan laat je het natuurlijk niet per 1 juli ingaan

› reageer

Ik heb net zo'n Bluetooth dongle gehaald voor €10, en hij werkt perfect

› reageer

hoeveel meter heeft deze bereik dan? Zeker alleen maar in dee buurt van de computer, en niet door het hele huis heen.

› reageer

@vliegendekeeper: dat is meestal het geval, 10 meter, volgens mij zijn er ook nog geen telefoons die een groter bereik hebben.

› reageer

maar je ziet toch vaak bij de advernties voor de dongles, dat ze een bereik van 100 meter e.d. hebben.

Bluetooth USB adapter (100 meter)
Omschrijving:
Communicatie en interactie tussen bluetooth compatible PC's, notebooks en mobiele telefoons is nu mogelijk - simpel en zonder complicaties. De Bluetooth USB adapter verzorgd voor alle compatible PC's en notebooks de bluetooth functionaliteit. Het enige wat u nodig heeft is een vrij usb slot. Het apparaat wordt door de PC van stroom voorzien, dit maakt de stick uitermate geschikt voor gebruik in combinatie met notebooks. De stick kan een afstand van maximaal 100 meter overbruggen.

zoveel verstand heb ik daar niet van, maar de telefoon kan inderdaad niet verder dan 10m, maar kan ie dan niet zo'n signaal opvangen van zo'n adapter die 100 meter kan?

› reageer

wat staat er bij die k750i, ik kan het niet lezen

zo een dongle voor 10 euro is niet slecht.
Weet iemand of er verschillen zijn tussen zo een cheapass dongle en een sitecom dongle?

› reageer

de aangeboden Bluetooth dongle is de Epox BT-DG03BF.

BT-DG03
Range: up to 10 meters (line of sight)
Input power: +5V from USB port
Host Interface USB version 1.1 compliant
Size: 80MM(L) x 19MM(W) x 11MM(H)
Certifications: CE, FCC, BQB

klik hier voor meer informatie

› reageer

@qwerty1234
Lijkt me niet dat er noemenswaardige verschillen zijn tussen deze (EPoX en bijvoorbeeld een sitecom. EPoX is een redelijk serieus merk, en de dongle wordt geleverd met een CD met drivers, Quick Guide en een verlengkabeltje.
Over het bereik durf ik niets te zeggen, ik heb alleen maar een S55 om 't mee te testen en die heeft geen 100meter bereik...

› reageer

maar qwerty123 vroeg ook naar die SEk750: WAT STAAT DAAR NOU BIJ IN DIE ADVERTENTIE?

› reageer

Ook ik heb zo'n Epox Dongle gehaald!(volgens die BC-chick de laatste, terwijl ze aan de telefoon zei:'voldoende op voorraad')

Moet zeggen, werkt perfect!
Alleen ff de sofware installeren en klaar!
Heb nu mn E-720 vol met pic's en MP3's!
Aanrader!

› reageer

Het bereik is 10 meter, ik had één van de laatste drie in Beverwijk.

De geheugenkaartjes waren wel op, maar alternatieven genoeg, ik ga liever voor de Kingston van 33 euro.

› reageer

Bij die SEk750 staat volgensmij: slechts 3 dagen geldig! & Bij elk netwerk de beste aanbieding bijvoorbeeld ..... GRATIS!

› reageer

Wie weet wat bij die kleine lettertjes staat bij de SE T600?? Kan ik niet helemaal lezen..

› reageer

Max 1 per klant
Gebruiknemen in winkel verplicht

› reageer

de t630 van tmobile 75 euros zeker niet slecht ,de bluetooth dongel voor 10 euro is een superdeal .gelijk 1 gehaald in groningen tezamen met de sd kaart ,groningen had ze nog op voorraad !

› reageer

Bij die K750i staat dat 'ie gratis is bij een 1-jarig Vodafone € 27,50 abonnement.

› reageer

volgens mij is het een 2 jarig abotje van vodafone

› reageer

de 2 jarige actie staat namelijk ook op hun site

› reageer

Nee, 1 jaar. Dat is juist de super-aanbieding!

En met dat potloodje voor je naam kan je je post nog aanpassen. Dan hoef je er geen 2 in 2 minuten te doen...

› reageer

is dit toestel met simlock of kun je hem simlock vrij laten maken?

› reageer

sorry, ik bedoel de T630

› reageer

doet die BT dongle het met een 6230?

› reageer

Uiteraard...

› reageer

Ik heb net bij de BC een 512 MB Kingston kaartje gehaald voor 25 euro! Ze hadden er nog voldoende in Rijswijk

› reageer

Heb bij BC eerder deze week Hama SD kaart gekocht en later i/d week een Kingston voor 25,-. Volgens hun was de Hama zo snel uitverkocht dat ze de actie voortgezet hebben met die van Kingston om de vraag aan te kunnen.

Ik heb een Qtek 9090 met 10 meter bluetooth bereik en een usb dongle met 100 mtr. Je moet het zien als twee cirkels waarbij als de randen elkaar raken je contact met de beide apparaten kunt maken. Het totaal bereik is dus 110 meter. Gebruik het ook voor draadloos internet voor mijn alptop die heeft ook maar 10 meter bereik en in totaal dus 110 meter vanaf mijn desktop.

› reageer

als je een dongle heb met 100meter bereik en iets anders met 10meter bereik, is je maximale afstand 10 meter.

je dongle krijgt het signaal wel verder, maar je andere apparaat haalt maar 10 meter met zijn signaal.

je verhaal is dus onzin

› reageer

Werkt wel voor 1-zijdig versturen van data. Bijvoorbeeld een mp3 van de pc naar je telefoon sturen met een dongle van 100meter, kan binnen 100 meter.

› reageer

Is die kingston ultra 2?

› reageer

2 schwantzi ik heb gister de 512 mb kingston gehaald en staat nx op van ultra 2 dus zal wel niet

› reageer

Vanaf morgen ook goedkope SD-kaartjes bij de kruidvat

› reageer

Zo goedkoop vind ik het niet bij het Kruitvat.....

Kingston SD of CF
128mb 14.99
256mb 24,99
512mb 44,99

Bron : Voordeel magazine 31t/m 11 juni op de Kruitvatsite.

› reageer

Op welk netwerk is die T630 eigenlijk gelocked?
Iemand al een gehaald?

› reageer

@Static

Dat soort spul koop je ook niet bij kruidvat, maar op het internet.

Als je een beetje zoekt kom je bijvoorbeeld hier en hier uit.

› reageer

Hij zegt toch ook 'vanaf morgen', en wat is het vandaag? Nog geen morgen...

› reageer

Gepost door Casper op 30/05/2005 18:39
@Static

Dat soort spul koop je ook niet bij kruidvat, maar op het internet.

Als je een beetje zoekt kom je bijvoorbeeld hier en hier uit.

Dan lijkt mij die BC aktie nog een stuk beter. Kingston 512 MB SD voor 25 euro...

› reageer

Waar staan die letters B C voor in Rijswijk , en waar zit ie ?
OP de 512 kaartjes van Sandisk zit 5 jaar garantie , hoeveel zit er op ie van Kingston ?

› reageer

@raaf

Waar staat dat het kingston is?

Die kaarten zijn volgens mij al uitverkocht.

› reageer

Die kaarten zijn er nog wel alleen de actie is afgelopen dus tja...te laat boy's

Of ze moeten nog "fout" in de kassa staan

BelCompany staan die letters voor

› reageer

Kingston heeft lifetime warranty, levenslang dus....

De kaartjes, indien nog voorradig, zijn nog gewoon voor die 25 euro te koop. Kleine kans alleen dat ze er nog zijn .

› reageer

Roque:

Jij zegt dat je de 6230i met de BelCompany BT USB Dongle (Epox BTDG06) aan de praat hebt gekregen. Hoe dan? Bij mij geeft de originele software (zowel van CD als download van net) problemen.

Werkt ie ook met Nokia suit 6.5?

Op een of andere manier herkent mijn systeeem de BT dongle wel maar kan ik geen data overzenden.

› reageer

waarschijnlijk heb je dan windows XP met service pack 2 ?

gebruik google met bijvoorbeeld "win xp sp2 bluetooth" en je zult sites tegen komen die je uitleggen wat je moet doen.

ligt het niet hieraan zul je iets duidelijk moeten zijn met je omschrijven en kun je beter naar GoT gaan

› reageer

Inderdaad Windows XP SP2
Nokia 6230i
Epox BT USB adapter BT-DG06 (van Belcompany)

Ik kan wel bestanden zenden van Nokia 6230i naar PC. Maar alle opties in Nokia PC Suit (versie 6.5) werken niet ondanks dat dit programma wel zegt: verbonden met Nokia 6230i.

Wat is GoT?

› reageer

Het forum van www.tweakers.net: Gathering of Tweakers. Daar zitten de echte nerds.

› reageer

Ik heb ook die BT-dongle van de Belcompany en bij mij wrkt die zonder problemen met Win XP met SP2.
Gewoon erin steken en gaan. Heb geen cd nodig gehad...

› reageer

Bij mij dus niet en ik heb al van alles geprobeerd: alles is al meerdere malen opnieuw geinstalleerd. Help.

Kan het iets met firewall te maken hebben?

› reageer

Ooit in een vaag verleden was Kingston inderdaat het beste merk voor geheugens.. volgens mij zijn er nu (bijna) geen merken meer die slechte geheugens maken. Of epox daar een van is laat ik in het midden.

› reageer

Maar let wel op want er zit een groot verschil van garantie op de div. merken van de geheugenkaartjes.
1 jaar
5jaar
levenslang.

› reageer

Ok, correctie op eerdere post... ik schreef epox... dit is natuurlijk het merk van de bt dongle. Geh. kaart is zoals ik lees hama. En een enkeling die een kingston van belcompany meekreeg.

› reageer

Levenslange garantie -> Ach, tegen de tijd dat dat ding kapot is (en die kans is klein) is de prijs om een nieuwe te halen in de winkel toch alweer stuk lager.

› reageer

hoi, die bleutooth dongle van Epox doe het bij mij niet. wat doe ik fout!?

hij knippert wel, maar hij zeg. bleuthoot device not found, en heb hem wel ginstald met de CD! wat doe ik fout?!?

› reageer

Gebruik je windows XP?

› reageer

Ja, XP, maar heb het nu al via een omweggetje gedaan. Zonder de meegeleverde software lukt het wel! vaag..

› reageer

morgen schijnen er weer super aanbiedingen te zijn ivm 10 jaar belcompany !

› reageer

Weet iemand de nieuwe aanbiedingen al?

› reageer

ja, hoe kom je de aanbiedingen te weten, de folder die op internet staat is geldig tot 5 JUNI (het is nu 22 juni)

› reageer

draadloos toetsenbord en muis en webcam samen voor 25 euro
nokia 1100 voor 49 euro sim-vrij
speakers voor de pc voor 10 euro

› reageer

- Labtec draadloos toetsenbord met optische muis + Quickcam webcam van Logitech voor €25,-

- Nokia 1100, simlockvrij voor €49,-

- Philips MMS 223 speakers voor mp3 / computer voor €10,-

- Nokia 2300 Telfort prepaid voor €39,-

› reageer

Wie heeft er al ervaring met die aanbieding van die Philips mms 223
speakers voor de p.c.( bij Belcompany)
Dit voor de prijs van 10 euro's, is dat wat of waardeloos.
Is het een kat in de zak , of snel erbij wezen.

› reageer

Ik heb ze dus gekocht voor m'n (bij Imode verkregen ) Ipod, lekker geluidje!!

Ze zijn bij Alternate 39 euri, dus erg goedkoop bij BC.

› reageer

Die radio philips klinkt voor het bedrag heel erg goed ! Met radio en line in voor een MP3 speler.

Dus een toppertje, evenals de Nokia 1100 voor 49 euries

› reageer

volgende week hebben ze vast weer een vervolg,weet iemand al meer van de celebr.akties ?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.