Geheugen & GPS Inkoopactie

De prijs van de GPS ontvanger is sinds een paar dagen gezakt naar 78,50 .

› reageer

Er is een nieuwe inkoopactie opgezet, jullie kunnen weer meedoen! Hij is hier te vinden en de Bluetooth GPS Ontvanger hier .
--------------------------------------------------
Ik wilde het volgende niet aan jullie belangstelling laten ontglippen, het is niet bedoeld als SPAM, puur ter informatie, aangezien ik me zo voor kan stellen dat het voor een heel aantal mensen interessant is.
Dit alles is compleet legaal, maar dat lijkt me voor zich spreken .

Ik organiseer samen met iemand anders een inkoopacties op het volgende adres:
http://www.inkoopactie.net/ia/y9pqfsnz

Geheugen
Velen van jullie zullen inmiddels wel een mobiele telefoon hebben waar je een geheugenkaartje in kan stoppen (MMC, RS-MMC etc.), nu hebben we deze producten deze keer er ook in gestopt, voor zeer interessante prijzen. Naast je mobiele telefoon passen ze vaak ook in je digitale camera, MP3-speler, noem het maar op .

GPS
Het idee achter deze inkoopactie is dat we in ieder geval 10 mensen bij elkaar krijgen, zodat we een aardige korting kunnen bedingen bij de Duitse webshop waar we hem aan willen schaffen. Normaal kost deze GPS ontvanger minimaal ±95 euro, maar bij de meeste webshops zal je hem niet voor minder dan 100 euro aantreffen.

Bij ons gaat hij afhankelijk van het aantal mensen dat meedoet aan de IA, 79 euro kosten . Erg vriendelijk geprijst dus.

Hier volgen de specificaties van de GPS ontvanger:
• nieuwste Nemerix chipset
• volledig draadloos, dankzij bluetooth en lange levensduur van oplaadbare batterij
• 16 kanalen
• tot 20 uur gebruikstijd
• standaard verwisselbare Nokia batterij
• zeer hoge gevoeligheid
• uitgebreide reeks accesoires: 220V lader, 12V laad-adapter voor in de wagen, USB laadkabel
• Te gebruiken bij navigatie voor je mobiele telefoon/pocket pc middels bluetooth, bijv. bij TomTom Mobile

Voor meer informatie over inkoopacties in het algemeen zie de volgende link: http://www.inkoopacties.net/help/21

› reageer

jij hebt toch al zo'n GPS Sjoerd, doet ie het goed; bv in combinatie met een 6600 en navigatie-software?

› reageer

Wat een afzetterij. Ik heb deze gps muis gezien voor 70€.

› reageer

@karakedi,

Heb je hier dan een link van? of de naam van een winkel bijvoorbeeld?

Het lijkt mij geen slechte prijs en ik zit eraan te denken om mee te doen. Ik heb het alleen niet echt nodig, dus het moet wel gewoon een erg goede prijs zijn wil ik meedoen!

› reageer

@Koos, het werkt perfect zonder veel gedoe met mijn 6600. Ik gebruik TomTom Mobile 5. Gewoon aanzetten en alleen de eerste keer deze gps ontvanger kiezen. Voortaan doetie het dan gewoon. Ook geen gedoe met Bluetooth aanzetten oid, dat doet hij allemaal zelf .

@Karakedi, mag jij mij de link geven waar je deze bluetooth ontvanger voor €70 tegen gekomen bent..
Laagste prijs in ±95 bij pdashop zover ik weet.. Kan zijn dat er misschien nog 2 euro vanaf kan bij een andere shop welke ik niet gevonden heb..
Verder mag je wel iets vriendelijker zijn, wij zetten een inkoopactie op om zo aan veel mensen een lage prijs te kunnen bieden. Deze keer is het profit in tegenstelling tot vorige keer omdat we op die manier iets overhouden voor het vele (!) werk dat er in zit en onvoorziene kosten die we moeten maken, om dan aan te komen met opmerkingen als "afzetterij" vind ik wat jammer .

› reageer

Zat even te kijken, heb nog een kaartje voor mn K750i nodig, je merkt het wel als ik me er voor inschrijf
Gepost door karakedi op 26/05/2005 02:06
Wat een afzetterij. Ik heb deze gps muis gezien voor 70€.
Als jij er voor die prijs aan kan komen, kan je er HEEL veel van verkopen..Ben ook wel benieuwd

› reageer

Hoi Sjoerd. Ik ben geinteresseerd in de BT GPS ontvanger + SD geheugenkaart van 512 of 1G. Dan is daar vast wel een mooi prijsje mee te maken toch . Hou je me op de hoogte (philipvangelder@hotmail.com)?
In ieder geval top dat jullie dit oraniseren!

› reageer

die 12E verzendkostentikken wel aan, is er nog hoop op een afhaaladres in Utrecht?

› reageer

@Philip even inschrijven en meedoen zou ik zeggen .

@Koos, als je aangetekend verzonden wil hebben, kost het idd 12e. Het ligt aan je bestelling of je dat ook echt wilt, je kan namelijk ook kiezen voor normale verzending wat 8,90 kost, scheelt dus weer wat.

Afhaalpunt zoals vorige keer gaat bij mij iig. niet gebeuren. Misschien dat iemand anders zich geroepen voelt, maar het was voor mij teveel geregel om iedereen langs te krijgen binnen een paar dagen, ook omdat ik daarnaast nog veel dingen moest regelen voor de IA zelf.

› reageer

Op www.speurders.nl (advertentienummer 8073514) is de 1G Kingmax Elite Pro SD geheugenkaart maar € 76,- in tegenstelling tot de € 83,- van de inkoopactie.

Is hier iets aan te sleutelen Sjoerd, of blijft jullie prijs op dit niveau?

› reageer

@Philip, op het eerste gezicht een goede aanbieding, maar als ik dan naar de uitleg kijkt, wordt me dat toch iets minder moet ik zeggen:
Als privéverkoper kan ik geen garantie en terugnamerecht aanvaarden.

Betaling via Giro overschrijving.

De kaart wordt aangetekend opgestuurd vanuit Azie, levertijd ongev. 5 werkdagen.

Ik zeg niet dat je het niet moet vertrouwen, maar het klinkt nogal schimmig. Uiteraard is dat je eigen keus .

Overigens, over de prijs, ik weet eerlijkgezegd niet of deze vast staat of niet. Zoals uitgelegd wordt de korting waarschijnlijk hoger naar mate het volume van de order stijgt . Het zou dus kunnen dat er nog iets vanaf gaat..

› reageer

Ik heb precies dezelfde GPS bluetooth muis (nieuw) net voor 60 euro (inclusief verzendkosten) besteld. Dus deze inkoopactie is lang zo goedkoop nog niet.

› reageer

@MyTi: geweldig, alleen waarom vertel je niet even waar je die GPS-muis hebt gekocht? Voor die prijs ga ik ook!

› reageer

@ MyTi
Laat je even weten waar?
In deze post of op philipvangelder@hotmail.com... Alvast bedankt!

› reageer

http://search.ebay.de/_W0QQsassZaktronix

Op de Duitse Ebay. Daar koop ik vaker computerspullen etc. Bij verkoper aktronix gaan ze vaker voor rond de 40 euro weg.

Misschien had ik veel geluk met mijn 37 euro, dat weet ik ook niet.

In ieder geval worden ze vanuit Singapore verzonden.

Je kan gratis betalen via paypal, en dat gaan vliegensvlug, daarna krijg je een fedex trace nummer, en daarmee kan je de zending volgen.

Het werkt allemaal super, ik heb de mijne vandaag inmiddels ontvagen en deze werkt perfect. Ik had overigens zondag besteld, en maandag betaald en woensdag is het product verzonden.

› reageer

tnx, ik ga me er eens in verdiepen...

› reageer

die dingen op ebay lijken er idd sterk op, alleen hebben ze (volgens de ebay-info) een 5V accu, terwijl gsm accu's op 3,6V werken. Maar dat kan natuurlijk een 'type' fout van de verkoper zijn.

Misschien kan MyTi daar wat meer licht op schijnen?

edit> de site van de fabrikant(?) spreekt ook van 5V. Maar zegt tevens: The inside condtains a Nokia cell-phone type slim Litium Ion battery

› reageer

ebay - tweede hands?

ik zou geen tweede hands willen... bovendien heeft die IA van Sjoerd tenminste garantie. je weet waar je moet zijn in zoon geval etc.

› reageer

die dingen op ebay zijn nieuw, garantie is idd een issue...

edit> ik zie wel iets in een IA (plafond-)ventilatoren

› reageer

Wij zijn bekend met het feit dat ze voor lagere prijzen verkrijgbaar zijn in Azië e.d. en als we ze daar in zouden kopen, zouden we helemaal half Nederland als klant hebben. Echter wil 90% van de mensen ook gewoon het ding weer retour kunnen sturen en een nieuwe krijgen als hij kapot gaat. Het is nl. een feit dat er op de honderd 2 of 3 Dead-On-Arival's zitten.

Als we in Azië zouden bestellen dan moeten we zelf die garantie gaan leveren, wat niet kan en daarbij wordt het een stuk lastiger met de belasting e.d.

Eigenlijk moet je deze apparaatjes die op Ebay staan nl. opgeven bij de douane, ze worden echter verzonden als "gift", maar het risico daarvan is verder helemaal voor jou als koper.

Nu begrijp je dus waarom wij kiezen voor een leverancier hier in Europa en iets meer betalen, ook om garantie te kunnen genieten en geen gedoe te krijgen met de belastingdienst..

Overigens graag bij deze IA houden qua discussie, dat is nl het topic en niet half Ebay erbij halen, daar even zoeken kan iedereen zelf ook .

› reageer

die douane-kosten vallen wel mee. Aangezien het om een totaalbedrag (prijs + porto) van 70E gaat betaal je geen douane-rechten (3,5%, onder de E10 (aan rechten!) vervallen ze ). Wel betaal je BTW, ook over de porto. Daar moet je gewoon rekening mee houden, maar je weet dat de kans groot is dat ze je niet 'pakken' en je die 19% ook nog eens uit kunt sparen

› reageer

Dat is voor een individu misschien een risico wat te nemen is, al vraag ik me af of men op die manier zonder garantie wil zitten..
Voor een inkoopactie gaat dat dus niet op, want dan krijgen wij straks een naheffing van de belastingdienst van 19% of meer * xxx-aantal gps ontvangers..

› reageer

Ik heb ook wel intresse voor gps, maar hoe zit het met de betaling. Moetik een internetrekening hebben?

› reageer

Ik heb ook wel intresse voor gps, maar hoe zit het met de betaling. Moetik een internetrekening hebben?

› reageer

nee, niet eens een bankrekening. ga gewoon naar een bank filiaal en stort het gewenste bedrag met het gewenste commentaar.

zo deden ze het al jaaaaaaaaren

internetrekening zou wel veeeeel makkelijker zijn.

› reageer

Internetrekening, of internetbankieren is denk ik wat je bedoelt hoeft niet, maar is wel zo makkelijk en zo snel mogelijk, maar het hoeft dus niet .

› reageer

Ik twijfel bij de aanschaf van een geheugenkaartje tussen MMC en SD voor m'n MDA Compact. De prijzen van de InkoopActie zijn als volgt:

Een Kingston 1024MB Multimedia Card Plus - High Speed kost € 71,90
Een Kingston 1024MB Secure Digital - High Speed kost € 83,-

Mijn MDA kan ze allebei lezen, maar is er nog een verschil in snelheid / stroomverbruik / ...? TNX

› reageer

@Philip, als je de MMC neemt, kan je 'em ook altijd nog in een Nokia gebruiken. Als je het kaartje ook voor een digitale camera wil gebruiken, is SD weer een betere keus.

› reageer

Wat is het beste kaartje (merk en aantal MB) om in mijn Orange SPV C500 te stoppen? Wordt 'ie ook sneller door meer geheugen?

› reageer

die dingen op ebay lijken er idd sterk op, alleen hebben ze (volgens de ebay-info) een 5V accu, terwijl gsm accu's op 3,6V werken. Maar dat kan natuurlijk een 'type' fout van de verkoper zijn.

Misschien kan MyTi daar wat meer licht op schijnen?

Het is gewoon 3,6 Volt. Dezelfde dus.

› reageer

@Philip, als je bij Kingston.com kijkt zie je dat MMC qua snelheden de volgende specs heeft:
Tot 11MB/s leessnelheid
Tot 7MB/sec schrijfsnelheid

En de SD kaart de volgende:
Leessnelheid: Tot 8,2 MB/s
Schrijfsnelheid: Tot 7,7 MB/s

Dus ik zou voor de MMC gaan, aangezien die ook in meer apparaten gestopt word volgens mij. Waar SD past, past MMC vaak ook en andersom niet.

@Jos, of je telefoon sneller wordt weet ik niet. Hoeveel en welk soort geheugen je nodig hebt zal je zelf even moeten uitkiezen/zoeken .

› reageer

Bedankt voor de tips mannen, kwam vandaag toevallig het volgende tegen op PDAshop.nl: (www.pdashop.nl/product/15672)

Dezelfde GPS receiver + 1G SD geheugenkaart voor € 165,-
(voor mij geen verzendkosten want ik woon daar om de hoek.)

De IA GPS + 1G SD is voor mij ongeveer even duur.

Ondanks ik dus niet meer mee doe: Alle respect en goeds voor deze IA!

› reageer

Beetje appels met peren eerlijkgezegd, daarbij is die aanbieding alleen interessant als koppel. Appels met peren ivm. dat het hier gaat om Dane-Elec en wij het hier over Kingston geheugen hebben, wat toch wel een andere naam, kwaliteit en vooral garantie heeft..

› reageer

Ik vind het een top actie. ik heb de gps ontvanger al een tijd in mn bezit en met mn nokia 7610 werkt ie super! jammer dat de tomtom 3 kaarten die ik had van amerika e.d. niet werken op tomtom mobile 5 maar dat heeft niks met de ontvanger te maken.

als je de actie te duur vind of je kan het ergens anders goedkoper krijgen doe dan gewoon niet mee zou ik zeggen en ga niet lopen zeuren. ik vind het goede prijzen en ook nog met garantie! maar vind je dat niet ga er dan niet over lopen maar ga het daar halen

top actie kerel!

› reageer

Dank je , dat is ook wel eens leuk om te horen :.

› reageer

Swiebie, ik heb gehoord dat sommige tomtom3 maps het niet bij tomtom5 (maar canada b.v. weer wel). Er zijn versies van tomtom4 die wel alle 3 maps aankunnen. Biedt tt5 veel extra's boven 4?

› reageer

ik had tomtom mobile(4) hiervoor en daarop draaide alle kaarten. nu heb je codes voor alle kaarten nodig en de amerika kaart werkt helemaal niet. ik had de kaart van west amerika erop staan. die ziet ie niet meer.

wat er nieuw is aan 5?
- zooi downoaden wat je waarschijnlijk niet gebruikt zoals poi e.d.
- je kan nu de kortste route berekenen of een wandel route bijvoorbeeld (wel geinig)
- je kan het licht instellen of hij uit en aan gaat als er een instuktie komt bijvoorbeeld (wanneer je het gebruikt weet ik ook niet)

kortom weinig tot niks nieuws en je kan de kaarten van tomtom 3 niet meer gebruiken ook al heb je die netjes aangeschaft.

mijn advies: koop dus voor weinig tomtom mobile/4 en de tomtom 3 kaarten en je hebt een super pakketje.

p.s. de muis die in dit topic wordt aangeboden werkt er super mee en de batterij daarvan gaat ook echt super lang mee! (om dit bericht weer ff on topic te slingeren )

› reageer

Interessante aktie. Ik zou graag gps op mn nieuwe sonyericsson k750i willen alleen ben ik een leek wat dat betreft. Iemand die me hierbij kan helpen of een duidelijk uitleg heeft wat te doen? (installeren van software e.d.)

› reageer

Gepost door hextor op 31/05/2005 16:33
Interessante aktie. Ik zou graag gps op mn nieuwe sonyericsson k750i willen alleen ben ik een leek wat dat betreft. Iemand die me hierbij kan helpen of een duidelijk uitleg heeft wat te doen? (installeren van software e.d.)
Hier is de navigatie software niet op te installen, omdat de K750 niet over het symbian of windows mobile besturingssysteem beschikt.

› reageer

top uitleg

kort maar krachtig

› reageer

Dat gaat idd. waarschijnlijk niet werken, iig niet met TomTom Mobile. Waar je nog wel naar kan kijken is Route66, die schijnt nl ook een versie van hun navigatiesoftware voor bijv. de Nokia 6230(i) te ontwikkelen, terwijl daar normaal ook geen navigatiesoftware op werkt.

› reageer

Ik wil een gps-muis bestellen, maar wacht sinds 2 dagen op een account. Ook op email wordt niet gereageerd. Wanneer sluit je?

› reageer

Ik neem aan dat je niet naar mij een email hebt gestuurd, aangezien ik die meerdere keren per dag check en beantwoord. Het kan zijn dat je aanmeldingsmailtje verstrikt raakt in spamfilters. Het is aan te raden geen hotmailadres te gebruiken bij het registreren.

› reageer

Ik heb mijn eigen mailadres gebruikt maar ik kijk wel op webmail of er een bericht in de spambus zit

› reageer

Zou ik even doen, anders even opnieuw met een ander adres registreren .

› reageer

Geen email ontvangen. Weer aangemeld en na 30 minuten nog geen email retour. Heb een mail naar info getuurd.

› reageer

Dat kan wel lang duren, wat je ook kan doen is een email sturen naar een "Commissielid", bijv. thorry: thorry@thorry.net als ik me niet vergis.

› reageer

Bedank, nu is het gelukt. Ik heb een bestelling gedaan.

› reageer

Gelukkig, ik had ook bij de registratie problemen met dat het lang duurde voordat ik email kreeg, bleek toen bij IA.net te liggen, maar tegenwoordig laten veel spamfilters aanmeldmailtjes niet meer door..

› reageer

De prijs van de GPS ontvanger is sinds een paar dagen gezakt naar 78,50 .

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.