Bellen plus Internetten van KPN

Dicht.

› reageer

KPN adverteert met een maandprijs van 34.95 Euro maar dat is eigenlijk niet eerlijk. Alleen als je 10 Euro extra betaald dan heb je onbeperkt bellen naar vaste nummers. Totaal komt dat dan op 44.95 Euro en dat is weer een stuk duurder dan vergelijkbare pakketten van Wanadoo en Tiscali. Kijk ook maar eens op www.kostenkraker.nl

› reageer

die troep van wanadoo/scarlet/versatel en tiscali werkt gewoon niet, kijk maar op het forum van Trosradar Trouwens moet je bij sommige van die andere aanbieders alsnog een vaste aansluiting van KPN hebben en die kost ook een kleine 10euro. Bij KPN krijg je gratis een monteur en heb je 24uurs service bij storingen, dus binnen 24u kan je bellen. KPN heeft veel langer kunnen testen en hierdoor is het product veel stabieler. Maar laat je niet door mij foppen, lees de ervaringen op het forum van trosradar, die zijn veel objectiever...

ow en Goedkoop is duur koop!!!!

› reageer

...aldus sprak de Primafoon-medewerker.

› reageer

Lees de ervaringen en bewaar die smiley maar voor het speelkwartier...

› reageer

Nou heb je ook nog Solcon en die levert géén troep. Alleen is het gratis bellen beperkt tot de andere Solcon abonnees, maar dat heb je dan al wél voor die 35 euro per maand (24,95 abo + 9,xx KPN).

› reageer

Tosbaga.....ik weet niet of je zelf internet/telefoon hebt van wanadoo, maar ik vind niet dat je alleen maar kunt kijken op het forum van TROS RADAR omdat bijna alleen mensen met slechte ervaring in de pen klimmen om te klagen, en ik weet zker dat er heel veel mensen wel tevreden zijn waaronder ik.

Dus ik vind dat je negatieve reactie iets te ver gaat dat wanadoo/tiscali bagger is, ik heb zelf hele slechte ervaring met de KPN maar die ga ik ook niet afkraken en afraden bij iedereen.

› reageer

kijk anders ook maar op het forum van Kassa en heeft van de week ook een artikel in het Parool gestaan over scarlet. Het is niet mijn bedoeling om iedereen bang te maken of de anderen af te kraken en ik wil ook niet zeggen dat er bij kpn geen problemen zijn. Alleen de slechte ervaringen zijn wel een waarschuwing, wanadoo heeft de live box eerst in frankrijk geintroduceert en het is daar ook goed fout gegaan, en de problemen in nederland zijn identiek. Het is heel vervelend als je maanden niet kan bellen en of internetten. Mensen die dagelijk suren naar een duur 0900nummer moeten bellen om vervolgens uren te w8en. Je moet wel iedere maand op tijd je abokosten betalen. Ik heb het ook bij mijn eerste reactie gezet, laat je niet door mij foppen, ik ben immers bevooroodeeld, laat je leiden door reacties van de objectieve consument, kijk op die forums lees de kranten en neem aan de hand daar van je besluit.

› reageer

Die pakketten van KPN bellen en adsl zijn die al op de markt voor de consument? Zo ja? Ik zie dit nergens terug op kpn.com...

› reageer

InternetPlusBellen

› reageer

Dicht.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.