Telecomvergelijker in consumentengids juni 2005

Ik kan de gids nu niet zo snel vinden, maar in het artikel wordt uitgelegd dat je actie moet ondernemen wanneer je abo ten einde loopt (sim-only/cachback) Vervolgens wordt er verteld dat actuele acties goed op TV te zien/vergelijken zijn.

Onderaan het stukje wordt TV weer genoemd, idd met nog 2 vergelijkingsites.

› reageer

In de Consumentengids van juni 2005 wordt verwezen naar de site van telecomvergelijker.nl. Het gaat over het stuk met de titel: "Goedkoper mobiel" Hier wordt het volgende over gezegd;

Echte koopjesjagers kijken op www.telecomvergelijker.nl, waar de abbonementenhandel zeer levendig is. Maandelijks (of vaker) worden niewe aanbiedingen geplaatst. Aanbieders troeven elkaar graag af om het nog net wat goedkoper te doen. Constanten zijn er niet. De ene maand is de ene provider duidelijk aan het dumpen, terwijl de maand daarop de concurrentie hard terugslaat. Er is altijd wel een deal waarmee je voor een paar euro per maand een flink aantal gratis minuten mag bellen. Wie geen niew toestel hoeft, kan kortingen van 70% en zelfs meer vinden.

Verder wordt er gessugereerd dat het wel legaal is, maar je wel moet blijven opletten. Omdat zaken doen op internet per difinitie minder overzichtelijk is dan in de echte wereld.
Let op de gebruikerscomentaren over de internetwinkels. Rotte appels worden er snel uitgehaald.

Verder wordt uitgelegd hoe je e.v.t. gebruik kan maken van een interesante aanbieding, uitleg van cashback e.d. en hoe je kan bestellen.

Ik vraag me af of de publicatie niet er voor zorgt dat teveel "buitenechtelijke bezoekers" de site gaan bezoeken waardoor de kortingen van aanbieders aanzienlijk lager uitvallen dan voorheen/nu het geval is. Hoe meer aanvragen en reacties, hoe minder de korting? Ik zeg niet dat het zo zal lopen, maar ben er wel bang voor.

Het complete stuk is te lezen in de Consumenten gids van Juni 2005,
op bladzijde 14 & 15.

› reageer

Zal het ook eens bekijken.
Maaruh..:
abbonementenhandel

› reageer

Tsja, ik heb het ook niet verzonnen.

Het lijkt erop dat hier stiekem gedeald wordt. >

› reageer

Ik ben sinds pas een lijntje van Debitel op KPN proberen op te snuiven, maar weet nog niet of ik geaccepteerd ben.

› reageer

Ik denk dat mark2002 bedoeld dat het verkeerd gespeld is;

abbonement = abonnement

› reageer

In de consumentengids staat het juist gespeld.

Vorig jaar werd TV ook genoemd in de consumentengids.
Wat mij stoorde aan beide artikelen:
Kijk voor meer informatie ook op www.bellen.com en www.telecomvergelijker.nl

TV en bellen.com in 1 zin ......

› reageer

Oeps.... dan heb ik een typefoutje gemaakt.

› reageer

En in het Decembernummer (2005) weer een vermelding naar TV!

› reageer

wat staat er?

› reageer

Yep dat vroeg ik me ook al af. Hoezo wordt TV vermeld?

› reageer

Op blz. 23 rechtsonderaan. TV wordt in een adem genoemd met bellen.com en vergelijk.nl. Verder weinig informatie.

› reageer

Ik kan de gids nu niet zo snel vinden, maar in het artikel wordt uitgelegd dat je actie moet ondernemen wanneer je abo ten einde loopt (sim-only/cachback) Vervolgens wordt er verteld dat actuele acties goed op TV te zien/vergelijken zijn.

Onderaan het stukje wordt TV weer genoemd, idd met nog 2 vergelijkingsites.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.