Telfort verkocht

Er lopen al andere topics over dit onderwerp en de "Nieuws" sectie is meer voor persberichten/zelfgeschreven stukjes/quotes van andere media, niet voor dit soort geruchten.

Dicht dus.

› reageer

Heet van de pers: Telfort is verkocht. Wie het gekocht heeft en hoeveel is nog niet bekend, maar de toko is verkocht. Verwacht leter meer nieuws...

› reageer

Mogen ze de werknemers weleens inlichten

PS. Bron?!

› reageer

Bedoel je niet dit? Dan is het wel heel snel gegaan, vanochtend is gemeld dat er weer geboden is op Telfort.

› reageer

Dat heeft Boekhoorn mooi gedaan dan met zo'n snelle deal. Achter de schermen zal dit natuurlijk langer spelen, maar toch snel.

› reageer

wat is je bron?

Je realiseert je wel dat het geen 1 april is he?

› reageer

ik had het vanochtend op de radio gehoord

voor 1.2 miljoen

› reageer

euh,

ik neem aan dat je miljard bedoelt. Anders bied ik 1.200.001 euro

› reageer

Telfort is niet verkocht! Allemaal speculaties. Dit gewelige bedrijf is de enige onafhankelijke operator in Nederland en zoals onlangs bleek financieel sterk bezig. Logisch dat partijen willen meevaren op dit succes. Lees het FD maar....eens

› reageer

ja ik bedoel 1.2 miljard

› reageer

ik denk dat we inmiddels veilig kunnen zeggen dat blijkbaar wat mensen iets op de radio gehoord hebben terwijl ze onder de douche zaten en niet duidelijk hebben gehoord wat er verteld is.

Goddamn, zoiets ga je dan toch niet onder NIEUWS posten?

Om misleiding te verkomen stel ik voor discussie in 2 andere topics voort te zetten en deze dicht te gooien.

› reageer

Laat dez info nou net van Telfort zelf komen... en niet van de radio of een andere bron.

› reageer

Is er wel bekend of een van de andere providers het gekocht heeft?

› reageer

Ik zeg 1 woord:
Debitel ..

› reageer

Luister nou maar naar hendhelt, Telfort is niet verkocht. Waarschijnlijk hebben bepaalde personen een bericht, waarin stond dat er is geboden op Telfort voor 1,2 miljard, aangezien voor de verkoop van Telfort.

Dus sluit dit topic maar gewoon, als er meer nieuws is, dan wordt er een nieuwe gemaakt, tot nu toe ging het hier nergens over.

› reageer

Aan wie ? kan me niet voorstellen dat het zo snel gaat........

› reageer

Er lopen al andere topics over dit onderwerp en de "Nieuws" sectie is meer voor persberichten/zelfgeschreven stukjes/quotes van andere media, niet voor dit soort geruchten.

Dicht dus.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.