@david: Niet echt een ontopic reactie he
Denk je werkelijk dat T-mobile dat gaat doen of hoop je dat ze dat gaan doen? Ga er maar niet van uit, want zo werkt de provider nou eenmaal..
Alles uit 1 bundel is echt niet altijd voordeliger. Het 'lijkt' voordeliger, omdat het voor sommige mensen 'lekker makkelijk' is. Het lijkt simpel, dus onstaat er een menselijk breisel tussen de oren die zegt dat het lekker makkelijk en simpel is.
In het geval van Orange wordt je dan vaak eerder beet genomen dan dat je daadwerkelijk voordeliger uit bent. (belazerd wil ik niet noemen, want het zijn nou eenmaal de prijzen van Orange)
Even terug over de verdubbelactie.. 24 uur is eerder een streven dan een voorwaarde... Als het nu wel werkt binnen 24 uur, ben ik benieuwd voor hoelang het dit keer volhoudt.
Las net op GOT dat T-mobile een actie houdt. Waarschijnlijk voor alle prepaid klanten. Klanten ontvangen het volgende smsje: Beste T-Mobile klant. De zomer is een dure periode. Daarom verdubbelt T-mobile de hele maand juli automatisch al je opwaarderingen van 20, 25 of 40 euro.
Een aardige actie, voor een bedrijf wat de laatste tijd op de kleintjes let!
p.s: ik weet niet of t-mobile echt zo die smsjes verstuurd, want anders weten ze niet hoe je verdubbeld schrijft.
Mm goeie actie van T-mobile...
verdubbelt schrijven ze prima hoor
waarom dan weer alleen de prepaidklanten?
Postpaid levert toch vaste inkomen op.....zo voel je je natuurlijk "belazerd" als contractant
Kortom: ook voor half geld bellen in het buitenland! Ik vraag mij trouwens af of het wel echt voor alle klanten geldt. Vaak maakt T-Mobile namelijk onderscheid in klantengroepen. Als je regelmatig je T-Mobile prepaid gebruikt en opwaardeert, dan krijg je af een toe een kortingsactie per sms die speciaal voor jou geldt. Als je probeert op een ander nummer deze actie te activeren dan wordt dit geweigerd. Ik vermoed dat dit alleen geldt voor de redelijk actieve klanten. (zo was dit ook voor de aanmelding bij het prepaid bonus programma: alleen klanten die een sms ontvingen dat ze direct al 10% korting kregen bij aanmelding konden dit gebruiken. Ik heb mij aangemeld op een veelgebruikte T-Mobile prepaid, waarna ik een sms kreeg dat ik aangemeld was en direct al korting kreeg. Op een andere T-Mobile prepaid die ik nog maar kort geactiveerd had kreeg ik een sms dat ik te kort klant was om voor directe korting in aanmerking te komen.
› reageer@Koen: zijn er verschillende nummers voor aanmelding Prepaid bonus normaal en Prepaid bonus met directe korting?
› reageer@Acgjong: Wat maakt dat nou uit.. Voel je je te kort gedaan?
Jij heb toch ook geen geld gekregen van Giro 555? Pre paid klanten kunnen toch ook geen lid worden van T-Mobile Extra?
Slechte dag vandaag??
Ik hoop dat Telfort ook nog een leuke actie voor hun prepaid klanten opzet
T-Mobile MOET wel met zoiets komen, anders gaan ze veel te veel klanten verliezen. Nu Telfort door KPN wordt overgenomen zal T-Mobile ook merken aan haar klantenaantal, dit zal nog verder dalen omdat T-Mobile niet zo'n goed netwerk heeft dan KPN. Wanneer iemand de keuze moet maken tussen Telfort (dat misschien het netwerk van KPN krijgt) of T-Mobile is de keuze denk ik snel gemaakt.
Ben ook benieuwd wanneer T-Mobile iets gaat veranderen aan hun prijzen ed.
@robert-jan
ik verdubbel, hij/zij/het verdubbelt
ZO moeilijk is het niet en ze kunnen vast wel nederlands.
p.s: ik weet niet of t-mobile echt zo die smsjes verstuurd, want anders weten ze niet hoe je verdubbeld schrijft.
Zowel 'verstuurd' en 'verdubbeld' moeten met een 't' zijn
offtopic: Ik dacht ook dat ik het fout had gespeld, MS Word rekende het wel goed. Toen Van Dale gedaan, die gaf geen uitsluitsel, toen bij nederlandsewoorden.nl gekeken, maar blijkbaar niet goed gekeken, beide vormen komen voor, terwijl ik alleen de een zag. Ik weet niet of een [MF]je op zijn plaatst is (zie thread naam) Niet meer nodig .. Thnx melle.
lol......Nieuw! Gratis cursus "spellen" op Telecom Vergelijker!
Laten we maar weer gauw On Topic gaan......
Wat is TM toch blij met zn prepaid klanten. Nu de postpaid nog :-) maarja dat is een eeuwige strijd/discussie...
› reageerHet geldt alleen voor nieuwe prepaid klanten of klanten die net een prepaid gekocht hebben.
› reageerp.s: ik weet niet of t-mobile echt zo die smsjes verstuurd, want anders weten ze niet hoe je verdubbeld schrijft.
Ga maar weer terug de schoolbanken in, dit is basiskennis Nederlands
@Ralf: het aanmeldnummer voor direct bonus korting is gelijk aan het gewone aanmeldnummer en was alleen in mei geldig. De computer van T-Mobile zond je een sms en controleerde op 1 juni of de korting voor jou wel of niet direct van toepassing was.
› reageerIk stond ook te kijken van die verdubbeling
Ik heb met t-mobile klantenservice gebeld en hun zeggen dat het binnen 24 uur verdubbeld word
geen reden tot paniek dus
wat voor simkaart heb je dan gebruikt?
Een nieuwe?
En laat even weten aub als het beltegoed bijgeschreven is.
ben benieuwd
Er stond nu een advertentie in de zondag Telegraaf. Er staat in dat het aanbod alleen geldt voor T-Mobile prepaidkaarten die nu geactiveerd en opgewaardeerd worden. Helaas dus niet voor bestaande klanten beschikbaar.
› reageer@ Koen
Morgen dan maar even een nieuwe T-Mobile sim halen bij de Belcompany.
Dan moet mn moeder het maar doen met de vasteklantenkorting :-) deze zomer.
› reageerBlijkt alweer dat T-Mobile nieuwe klanten alle voordeeltjes geeft, bestaande klanten kunnen barsten. M.i. kunnen huidige prepaidklanten ook weleens beloond worden, want zonder klanten...
Daarnaast maakt het ongunstige verlengbeleid voor abonnementen dat prijsbewuste klanten toch wel erg makkelijk overstappen naar een andere provider.
-edit-
› reageerDaarnaast maakt het ongunstige verlengbeleid voor abonnementen dat prijsbewuste klanten toch wel erg makkelijk overstappen naar een andere provider.
Wat heeft dat te maken met prepaidklanten...
net een nieuw kaartje met 20 euro opgewaardeerd.
ben benieuwd wanneer mijn extra tegoed bijgeschreven wordt.
op de t-mobile site zie ik er overigens niets van staan.
kan er misschien iemand de advertentie van de telegraaf inscannen??
Roel: De Telegraaf op internet
› reageerDankje ATB
Dat ik daar niet aan gedacht heb.
Staat echter: meer info op www.t-mobile.nl
Nu kan ik daar weer niks vinden (heb echt 20 minuten al gezocht)
Ik zou graag de actievoorwaarden lezen.
Ik heb ze een email gestuurd met de vraag mij de actievoorwaarden te mailen en ze op de website te publiceren. Gezien mijn ervaringen met de mailafhandeling hebben we dus wel binnen 3 weken antwoord
Nu hebben ze "T-Mobile Speciaal", "T-Mobile Prepaid Bonus" (normaal), "T-Mobile Prepaid Bonus" (direct) en "verduppeld beltegoed voor nieuwe of opwaardeerende klanten" (alleen 1e maand)
Waarom doen ze niet gewoon de tarieven verlagen?
Ik vraag mij af wat T-Mobile onder een nieuwe prepaid beller verstaat. Is dat iemand die nog nooit eerder een prepaid SIM van hun heeft gekocht? Of is dat iedereen die een nieuwe T-M prepaid SIM-kaart koopt? Het wachten is op de actievoorwaarden.
› reageerZe houden het liever ''vaag'',
Ach ja, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan, Mr. Ben?...
› reageerNu op de site: http://www.t-mobile.nl/promo/verdubbel/
› reageerEn dan mailen ze straks terug dat de voorwaarden al lang op hun site stonden. (onvindbaar dan wel).
Hoe lezen jullie deze uitleg:
"Alle opwaarderingen worden gedurende 31 dagen na ingebruikname van je PrePaid Sim kaart verdubbeld. De 31 dagen gaan in direct na het in gebruik nemen van deze Sim kaart."
Ik lees hieruit dat de verdubbeling 31 dagen geldig is (dus na 31 dagen na activering vervalt het dubbele tegoed? Je weet het natuurlijk nooit helemaal zeker bij T-Mobile.
T-Mobile Nederland verrast deze zomer nieuwe PrePaid klanten met een unieke actie: de PrePaid Verdubbelactie.
De vakantiemaanden zijn per slot van rekening al duur genoeg en daarom krijgen nieuwe PrePaid-bellers van T-Mobile al hun opwaarderingen één maand lang verdubbeld. Dus € 10,- opwaarderen, betekent € 20,- ontvangen. Je bepaalt bepaalt zelf hoe groot je voordeel wordt: hoe meer je opwaardeert hoe groter je voordeel. Slim dus om deze maand extra op te waarderen, zodat je tijdens de vakantie bijvoorbeeld wat vaker met het thuisfront kunt bellen.
De PrePaid Verdubbelactie is geldig van 1 juli tot en met 31 augustus 2005 en geldt voor nieuwe T-Mobile PrePaid bellers die hun PrePaid Sim kaart voor het eerst activeren op het T-Mobile netwerk en gebruiken in de maanden juli en augustus.
Alle opwaarderingen worden gedurende 31 dagen na ingebruikname van je PrePaid Sim kaart verdubbeld. De 31 dagen gaan in direct na het in gebruik nemen van deze Sim kaart.
Het verdubbelde beltegoed wordt binnen 1 dag op je beltegoed bijgestort. Je ontvangt ter bevestiging hiervan een SMS bericht
Ik denk dat ze met die 31 dagen bedoelen dat als je bv 4 juli je sim in gebruik neemt dat tot 3 augustus je beltegoed verdubbelt wordt.
Ik kan niet geloven dat het verdubbelde beltegoed na een maand vervalt...
Maar waar kunnen we zeker zijn van deze informatie?
weer mailen?
› reageerken iemand die werkt bij tmobile marketing en het extra beltegoed blijft uiteraard gewoon geldig, ook na de 31 dagen waarin het verdubbeld wordt
› reageerheb ook nog even gekeken naar die actie. Misschien niet onbelangrijk. Beltegoed van opwaardeerkaarten en Girofoon tellen mee.
› reageerEen andere manier van opwaarderen is er toch niet?
› reageerRabofoon en CC zijn vast ook nog opties (tenmiste bij vodafone)
Dit zijn de opwaardeermogelijkheden van T-M.
› reageermijn beltegoed wat ik opgewaardeerd heb is dus idd vandaag netjes verdubbeld!
› reageerleuk... ik heb vorige maand een prepaid simkaart van T-Mobile gekocht en ik weet pas sinds gisteren van die actie van opwaarderen binnen 31 dagen dat je btg verdubbeld wordt... Wat denk je, net 2 dagen te laat. Ik wet niet hoelang het al bekend is, maar ik kreeg ongeveer een week geleden een leuke welkomstmail dat ik nu T-Mobile klant ben en dat ik kan profiteren van vele leuke acties en kortingen, maar deze actie hebben ze er dus niet bij vermeld. Erg vervelend, want als je 20 euro beltegoed koopt en het wordt 40 euro, dan scheelt dat weer aanzienlijk.
› reageermoet wel zeggen dat het "binnen 24 uur" wat ze beloven niet gehaald wordt. Ze zullen het er wel weer druk mee hebben.
› reageerIk heb me sim kaart al 1 of 2 jaar. En ik had een sms over die actie gekregen. En ik heb all twee keer me betlegoed verdubbelt gekregen.
Dus het is wel vreemd dat er staat alleen voor nieuwe gebruikers hebben ze dat pas veranderd ofzo?
De verdubbelaar is voor nieuwe prepaid klanten die in juli hun SIM voor het eerst hebben gebruikt *en* voor een selecte groep prepaid klanten die al langer met hun SIM bellen. Die laatste groep heeft daarover een SMS gekregen
Ai ai lauw lauw. Bedankt ^_^ dan weet ik dat. Nu voel ik me gelijk speciaal ahaha. Dus dan zit ik in de select groep is goed. Bedankt
› reageer@Razor: Hopelijk ga jij niet het schuldige vingertje wijzen naar iemand anders. Dat is gewoon een deel van 'bad-luck' of je zelf niet goed genoeg informeren.
Dit soort acties worden namelijk al eerder van te voren bekend gemaakt
Ik heb net antwoord op mijn email aan T-Mobile gekregen:
"Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.
Onze excuses voor het verlate antwoord.
U vraagt zich af hoe T-Mobile PrePaid Zomeractie Verdubbelaar werkt.
Gedurende 1 maand verdubbelt T-Mobile uw beltegoed. Elk opwaardeerbedrag dat deel uitmaakt van de promotievoorwaarden, krijgt u van T-Mobile nogmaals binnen 24 uur opgewaardeerd. Let wel, deze actie geldt alleen voor nieuwe T-Mobile PrePaid-klanten en bestaande PrePaid-klanten die hiervoor werden uitgenodigd via een SMS-bericht. De periode waarbinnen de promotie geldt is afhankelijk van het moment dat de nieuwe klant zijn of haar SIM-kaart heeft aangemeld op het netwerk van T-Mobile (ten laatste 30 september 2005). Voor nieuwe klanten komt elke opwaardering van EUR 10,-, EUR 20,-, EUR 25,- en EUR 40,- in aanmerking. Voor de bestaande klanten die via een SMS-bericht werden uitgenodigd gelden alleen de opwaarderingen van EUR 20,-, EUR 25,- en EUR 40,-. Helaas komen in het laatste geval 2 aparte opwaarderingen van EUR
10,- niet in aanmerking. Het maakt niet uit of u opwaardeert via een
opwaardeerbon, Girofoon of www.t-mobile.nl.
Wij vertrouwen erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV"
Duidelijk lijkt mij!
Dit staat op de site:
De PrePaid Verdubbelactie is geldig van 1 juli tot en met 31 augustus 2005 en geldt voor NIEUWE T-Mobile PrePaid bellers die hun PrePaid Sim kaart voor het EERST ACTIVEREN op het T-Mobile netwerk en gebruiken in de maanden juli en augustus.
kortom de actie geldt voor weinig T-mobile klanten.
....en dus voor bestaande klanten die per sms voor de actie zijn uitgenodigd.
› reageerOok dat laatste staat netjes op hun site trouwens.
› reageerNieuwe KPN prepaidklanten krijgen vanaf nu ook in een actie tot september 50% extra beltegoed over al hun opwaarderingen. Het tegoed wordt de maand na het opwaarderen gestort. Bij misbruik door teveel bellen naar 0900 nummers etc. krijg je dit tegoed echter niet! (staat in de voorwaarden op kpn.com).
Blijkbaar is de actie van T-Mobile prepaid toch goed voor zoveel klanten dat KPN het noodzakelijk vond ook een actie te starten.
Ik kwam toevallig langs op deze pagina en als T-Mobile medewerker klopt het inderdaad dat we in de maand juli je beltegoed verdubbelen mits je een nieuwe klant bent, of een uitnodiging via SMS hebben gekregen. Deze actie is een beloning voor het welkomen van nieuwe klanten en klanten die veel bellen via T-Mobile (oftewel regelmatig opwaarderen)
De verdubbeling vindt plaats binnen 24 uur, dus niet gelijk na de opwaardering. Voor klanten die geen SMS hebben ontvangen is er de Prepaid Bonus actie, die sowieso al een tijdje bezig is. Ik ga het niet helemaal uitleggen, maar het komt er op neer dat je belt met een bepaald percentage korting. (dit bouw je op)
Tevens heeft de verdubbelingsactie van T-Mobile vrij weinig te maken met de overname van Telfort haha. Telfort heeft inderdaad onlangs T-Mobile gepasseerd qua hoeveelheid klanten (Telfort 2,4 mil, T-Mobile 2,2 mil) maar Telfort heeft veel meer PrePaid klanten. Bovendien is de omzet van T-Mobile net zo groot als die van Telfort en Orange samen, maar goed. KPN staat altijd nog op nr. 1, Vodafone op 2, T-Mobile op 3 en Orange op 4.
Maar terug ontopic: Ik vond 't zelf ook een leuke bedachte actie, alhoewel we wel wat brieven binnenkrijgen van boze klanten die 't "discriminatie" vinden omdat we klanten selecteren. Maar ja, ik vind het zelf terecht want dit zijn mensen die vooral 1x in de zoveel maanden opwaarderen en tijdens acties gelijk extra beltegoed verwachten. Binnenkort beginnen we ook met de HoneyBee actie (is me nog niet helemaal duidelijk) maar je kunt dan met je beltegoed sparen voor verschillende dingen zoals gratis telefoons, activiteiten en nog een hoop. Jullie krijgen er nog wel een SMS over haha