[Samsung D500] D500 proggies?

Klopt ik heb hat probleem ook gehad
wat voor mij de oplossing was, was de software van de bluetooth eerst eerst aan te zetten en pas daarna de easy studio aan te zeten.
sucsess

› reageer

Zijn er ook specifieke programma's voor de D500?
behalve de drivers bedoel ik dan.

Ik heb het met name over de overdracht van foto's, video's en muziek.
Ik heb wel een bluetooth adapter, waar ik dit via doe, maar wat ik jammer vind is dat ik steeds elk bestandje apart moet overdragen, en dat vreet toch veel tijd. Is er een manier of een programma waar ik al mn multimedia in een keer bijvoorbeeld kan overzetten op mn pc vanaf mn mobiel?

› reageer

Weet niet bij de D500, maar bij mn E700 kon ik gewoon meerdere bestanden verzenden per infra rood, zowel naar mn PC als andersom.
Met de orginele Samsung sw voor data overdracht.

› reageer

je kan ze ook in de wachtrij zetten. als de eerste klaar is met verzenden , dan wordt nummer 2 verzonden ect.

maar dit is niet een speciaal progamma maar kan standaard. iig bij mij

› reageer

1/ Ja ik heb wel infrarood, maar ik denk dat het daarmee nog langzamer zal gaan bij mij, alhoewel het wel mogelijk is.

2/ Ik zet ze ook vaak in een wachtrij, en dan open ik ook alvast een stuk of 15 vensters en idd laat ie ze op, maar zoek juist naar een automatische methode die dat allemaal in 1 keer over kan zetten..

nog steeds op zoek..

› reageer

JA ZEKER
er is een programma dat je op de samsung website kan downloaden
je kan dan in een x al je foto's downloaden
duurt wel ff als je tel vol staat maar dan hoef je tenminste niet iedere foto te versleepen
volgens mij heete het programma easy studio

› reageer

Jah de drivers die bij de sgh-d500 horen heb ik al een keer geinstalleerd maar op een of andere manier sychroniseert hij niet goed met mn d500. Het schijnt wel makkelijker te gaan daarmee.
Maar ik weet niet hoe ik dat dan kan oplossen, of in ieder geval kan laten werken.

› reageer

Klopt ik heb hat probleem ook gehad
wat voor mij de oplossing was, was de software van de bluetooth eerst eerst aan te zetten en pas daarna de easy studio aan te zeten.
sucsess

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.