Telfort biedt nieuwe abonnees gratis bonusminuten naar vast

Ik denk dat Telfort heel goed gaat scoren de komende tijd!

Heb net ook een abo afgesloten bij ze, omdat ze echt belachelijk goedkoop zijn. 2,02 euro voor 150 minuten en nog 75 bonusminuten!!!
En dit is factuurkorting, dus niet wachten op je cashback, maar gewoon elke maand dit lage bedrag betalen.

Afgesloten via www.bestelmaar.nl zonder twijfel de allerbeste telecomsite die er is. Geen verzendkosten, alles duidelijk weergegeven, direct antwoord op e-mails en zelfs een antwoordnummer om je contracten gratis naartoe te sturen!!!

› reageer

Amsterdam, 25 juli 2005

Voordelige belbundels toegespitst op behoefte van de consument

Per 1 augustus aanstaande introduceert Telfort voor nieuwe klanten belbundels met een bonus. Voor iedere type beller, die voor Abonnement van Telfort kiest, is er een aantrekkelijk geprijsde belbundel en daarbij krijg je ook nog iedere maand gratis bonusminuten. Die bonusminuten zijn extra minuten naar vaste telefoonlijnen in Nederland tussen 20.00 en 08.00 uur. Bellen naar je eigen voicemail blijft gewoon gratis

Bundel per maand per minuut bonusminuten
50 minuten € 11 € 0,22 25
100 minuten € 16 € 0,16 50
150 minuten € 21 € 0,14 75
200 minuten € 26 € 0,13 100
300 minuten € 35 € 0,12 150
400 minuten € 44 € 0,11 200
500 minuten € 52 € 0,10 250
750 minuten € 74 € 0,10 375
1000 minuten € 96 € 0,10 500
1500 minuten € 139 € 0,09 750

De nieuwe bundels die worden toegevoegd, zijn 50 minuten, 150 minuten, 750 minuten en 1500 minuten. De prijs per minuut van de al bestaande belbundels is gemiddeld met 1 cent verhoogd, maar daarvoor krijg je de gratis bonusminuten naar vast terug. Met Telfort 200 minuten bel je bijvoorbeeld al voor 13 cent per minuut en krijg je 100 gratis bonusminuten naar vaste nummers. Volgens de onafhankelijke Belwijzer van bellen.com blijft Telfort hiermee een zeer voordelige aanbieder.

Dit nieuwe aanbod is aantrekkelijk voor mensen, die erover denken om hun vaste lijn thuis op te zeggen of dat al hebben gedaan. Uit onderzoek van Heliview van juni 2005 blijkt dat 22% van de Nederlanders overweegt de vaste telefoonlijn op te zeggen. Ook voor andere abonnees die wel hun vaste lijn willen houden, geldt dat je fors kunt besparen op je telefoonrekening door gebruik te maken van deze gratis belminuten.

Met de toevoeging van deze 4 bundels kan iedere type beller zijn ideale keuze maken. De kleine bundel van 50 minuten is bijvoorbeeld ideaal voor mensen die niet zoveel bellen maar toch het gemak willen hebben van een abonnement. De 150 en 750 minuten belbundel vullen precies twee gaten op. Ze zorgen ervoor dat mensen niet meer teveel belminuten overhouden of juist continu over de belbundels heen gaan.

Voor bellen buiten de belbundel geldt voortaan binnen Nederland één vast tarief van 22 cent per minuut met een starttarief van 6 cent. Bellen naar voicemail is gratis en je betaalt geen aansluitkosten. In combinatie met een belbundel kan ook een sms-bundel worden gekozen. Daarmee sms je binnen Nederland vanaf 5 cent per bericht.

Meer informatie over de producten en voorwaarden is terug te vinden op www.telfort.nl.
Terug Omhoog

Het bellen buiten de bundel is/wordt 22 cent.
Tarieven lijken veel op die van T-Mobile en de nieuwe KPN-Mobiel.

› reageer

vond het goedkoop bellen buiten de bundel altijd al een sterk punt van hun...dat vervalt dus.

Overigens verwacht ik dat velen weer terug gaan naar vast bellen omdat je voip krijgt, goedkoop "onbeperkt" bellen van vast naar vast

Dus deze "Actie" kan nooit echt lang een hit worden naar mijn mening

› reageer

Hier

Loopt al een draadje!

› reageer

@ carlovanloo
Klopt, zie het nu ook. Tijdens het plaatsen van het bericht stond dit nog niet in die andere tread.
1 van de 2 kan dan gesloten worden.

› reageer

En zo heeft Orange er een USP bij: buiten de bundel bellen voor hetzelfde tarief als binnen de bundel.

Stom, zo'n prijsverhoging. Het echt goedkope imago is nu weg. En een losse MB dataverkeer gaat van € 1,50 naar € 5,00! Een GB dataverkeer is wel goedkoop met € 27,50. Een losse SMS gaat van €0,18 naar € 0,22.

› reageer

dt is een halve sigaar uit eigen doos! nu heb je immers 100 belminuten voor 15 euro en dat wordt 16 euro en dan ook nog eisen stellen aan het tijdstip dat je belt (bonus)...pfff

› reageer

Wow Telfort gooit zijn tariefplan ff op de schop en hoe! jammer dat het weer minder duidelijk wordt wat je gaat betalen. En ja zodra men meer klanten heeft gaat men lopen rotzooien met tarieven zodat de klanten weer opzoek gaan naar iets anders :-)

› reageer

Ik vind dat het zeer onduidelijk wordt. Telfort mag wel gauw komen met een systeem waarop je kunt zien hoeveel minuten je nog over hebt van de belbundels. Op deze manier wordt het heel moeilijk om bij te houden hoeveel belminuten je binnen de beide bundels over hebt. Bovendien moet je buiten die bundels ook nog eens een veel hoger tarief gaan betalen. Ik vind het er niet op vooruitgaan en ik vind de titel misleidend.

› reageer

Wellicht is dit al een gevolg van de overname van Telfort door KPN?
KPN trekt meteen even de tarieven omhoog van de miljoenen Telfort-klanten.

› reageer

het is alleen voor nieuwe klanten he.

› reageer

Kansloos dit...

De bundel van 1000 minuten verhogen met maar liefst 13,50 per maand... En dan zeggen dat ze goedkoop blijven... Nee, ze worden in plaats van de goedkoopste de minst dure...

En het lijkt inderdaad veel op T-Mobile, overal een halve euro goedkoper mee, en exact dezelfde belbundels...

Ik weet dus wel dat ik m'n telfort moet verlengen voor 1 augustus!

› reageer

Ja het zijn nu allemaal na-aperds....Telfort doet T-Mobile na, T-Mobile doet Vodafone na en Vodafone doet op haar beurt weer KPN/Hi na...aan orginaliteit ontbreekt het nu wel wat....

› reageer

@ Belfan:

Je vergeet dat KPN met Mobiel Orange nadoet...

› reageer

Hoe gaat het verder met het Samenbellen?

› reageer

Zojuist m'n Samenbellen 500 bij Telfort verlengd. Standaard kost dat 12,50 Euro. Er liep al enkele maanden een verlengingsactie voor 6,25 Euro. Hoorde vandaag, dat de nieuwe kostprijs 3,50 Euro per maand is.

KPN maakt Telfort dus niet duurder, maar bij een aantal op zich al goedkope abo's spotgoedkoop.

› reageer

Ik denk niet dat de huidige acties al van KPN komen.

› reageer

Nu ben ik echt weg bij Telfort. Tarieven worden gruwelijk verhoogd, en vooral buiten de bundel scheelt enorm. Ook GPRS was bij Telfort een USP, en dat is er nu ook niet meer. En die óó zo goedkope 1000 minuten bundel is ook weg, jammer jammer.

Maar die extra bonusminuten zijn mooi meegenomen. Nu nog een functie waarmee je resterende tegoed op te vragen valt.

› reageer

Samenbellen:

Berichtenbundel (50 sms of 15 mms voor 5 euro) vervalt... Daarvoor in de plaats komen de reguliere smsbundels (die onveranderd blijven)

SMS zonder/buiten bundel 22ct per bericht ipv 15ct per bericht
Bellen buiten bundel/naar andere providers 22ct per minuut ipv 20ct per minuut...

GPRS: 5MB bundel voor 5 euro per maand = 1 euro per MB, bij Voda en KPN kosten diezelfde bundels 12,50...

› reageer

Ja die berichtenbundel was wel onhandig met 50 smsjes/mmsjes. Dus das fijn dat dat nu verbeterd is.

› reageer

Stomste wat ze hebben kunnen doen is de prijs buiten de bundel gruwelijk verhogen.

› reageer

schandalig dat zo een meervoudige prijsvehoging nog positief wordt verkocht door die BenWoldering bellen.com die knaken vangt van Telfort...

- bellen buiten de bundel wordt duurder
- aboprijzen worden duurder
- data wordt flink duurder
- je krijgt een of ander lompe bonus waar veel mensen geen fuk aan hebben (omdat je resttegoed niet opvraagbaar is en omdat meeste mensen mobiel-mobiel bellen ipv mobiel naar vast)

Enige USP die telfort overhoudt nu is gratis voicemail.. nou jeeej!

› reageer

En een halve euro per maand goedkoper dan de roze rakkers

› reageer

dataprijzen vallen erg tegen! Dat is jammer.

› reageer

Zeer slechte ontwikkeling dit. De simpele en aantrekkelijke tariefstructuur die van alle nertwerken de meeste duidelijkheid gaf, is in één klap om zeep geholpen. Chapeau voor de marketingmensen bij Telfort,die natuurlijk visite kregen van de financiële boys van KPN.

En dat goedmakertje van die bonusminuten is ook om te lachen, alleen naar vast en pas na 20 uur, daar zit niemand op te wachten als het tarief buiten de bundel van mijn abbo van 0,09 naar 0,22 euro per minuut gaat. Om van datatarieven maar te zwijgen.

Heb gelukkig een maand geleden mijn abbo 500 weer met een jaar verlengd, maar daarna ben ik weg, heb geen zin in dit soort geintjes van KPN.

› reageer

Ach tegen die tijd hebben ze de tarieven al weer veranderd. Ze doen het zowat elk jaar.

› reageer

Ik zou het beter vinden als die extreme acties werden afgeschaft en er echt duidelijke tarieven kwamen die gelijk waren voor alle klanten. Nu biedt Telfort voor het nieuwe abonnement wel weer een super sim-only aan voor een paar euro maar dit soort acties maakt het alleen maar ingewikkelder. Iedere keer moet je opzeggen en opnieuw aansluiten, nummer porteren en drie telefoons op zak hebben om te profiteren van de echte voordelen. Ik bel veel voor heel weinig maar het is wel een hele adiminstratie zo langzamerhand. Lang niet iedereen heeft dat er voor over en velen zien door de bomen het bos niet meer.

@roccodeluxe: Waar wil je heen?? Heb je een goed alternatief?

› reageer

Dat ik over een jaar weg ben bij Telfort is inderdaad misschien wat voorbarig gezegd, maar het is wel duidelijk dat Telfort op deze manier haar enige pluspunt t.o.v. de andere netwerken overboord gegooid heeft. Simpelheid (vast minuuttarief, binnen én buiten de bundel) en lage tarieven zijn op deze manier als sneeuw voor de zon verdwenen. Telfort moet sowieso eens aan een imago van degelijkheid en kwaliteit gaan bouwen, en ieder jaar compleet nieuwe tariefstructuren introduceren helpt daar natuurlijk helemaal niet bij, zeker niet als je er overduidelijk op achteruit gaat. Hoe leg je aan bestaande klanten uit dat ze, bij het verlengen van hun abbonement, nu opeens duurder uit zijn dan daarvoor? Kans is dan aanwezig dat ze weer wegvloeien naar andere netwerken, waar ze in eerste instantie vandaan kwamen omdat Telfort goedkoper was.

› reageer

Volgens mij heeft Telfort haar tarieven al heel lang niet veranderd... In ieder geval is de vorige tariefswijziging verder in het verleden, dan de laatste twee tariefswijzigingen van T-Mobile en Vodafone en KPN Mobiel, daarnaast hebben ook Hi en Orange onlangs de tarieven veranderd, dus wat dat betreft is Telfort wel het meeste continu gebleven...

Ik geloof dat ze volgende maand superakties krijgen, waarmee het prijsverschil dik terugverdiend wordt door de consument...

Het is jammer van het minuuttarief buiten de bundel, en qua tarieven wordt het er veel slechter op... Het probleem is dat ze (op GPRS na) toch het goedkoopste blijven met bellen...

› reageer

Telfort naait zichzelf. Ze doen maar!!!

Aan de andere kant ze zijn nog steeds het goedkoopst.
Orange is echt veel duurder. Als je dat neemt ben je gek, snap niet dat ze nog bestaan.

UPC geeft 20.000 sims weg en zegt mobiel bellen goekoper te maken.

› reageer

Dus Roberto2 is ben gek. Want ik ga van Telfort naar Orange ik ben benieuwd of Telfort zijn stijgende lijn van klanten kan vasthouden of krijgen we nu hetzelfde als bij Tmobiledat men opzoek gaat naar een ander netwerk ze zullen het gaan zien

› reageer

De prijzen van Telfort waren wel heel erg goedkoop tov de rest. Niks mis mee natuurlijk, maar het grootste gedeelte van de klanten in een winkel wil een gratis toestel bij een goedkoop abonnement. Vaak was je dan bij T-Mobile of Hi beter uit.

Ik denk dat ze niet eens heel veel duurder zijn geworden, de hoge minutenbundels daargelaten. Veel mensen bellen echt wel naar vaste nummers en dan zijn die bonusminuten echt welkom. De personen die hier op het forum komen is maar het topje van de ijsberg van alle telecomklanten, dus jullie mening zal niet die van de grote groep mensen zijn denk ik. Denk zelfs dat meer van de helft van de Telfort klanten niet eens weet dat er een verandering is geweest.

› reageer

Ik ben het gedeeltelijk wel eens met wat ohohnothim schrijft. De grote groep interesseert zich nauwelijks voor goedkope abonnementen en er zijn genoeg mensen die hun abonnement niet eens verlengen maar het gewoon door laten lopen. Sterker nog, er zijn zat mensen die prepaid bellen en maandelijks hun beltegoed ophogen met bedragen die stukken hoger zijn dan de kosten van menig abonnement zonder korting. Veel mensen weten niet eens hoe goedkoop mobiel bellen eigenlijk kan zijn. Ik heb al heel wat mensen om mij heen wat dat betreft wijzer gemaakt.

Om die bonusminuten te benutten, moet de beller dus al weer bewust zijn om na 20.00 uur 's avonds te gaan bellen. Ik vraag me wel eens af welk percentage mobiele bellers echt kostenbewust is. Als dat percentage heel hoog zou worden, verdienen de providers volgens mij namelijk niet zo veel meer. Aan die super sim-onlys die Telfort nu aanbiedt, valt toch niks te verdienen??

› reageer

Kijk maar eens: Orange
De hoogte van de bundel bepaal je zelf. Je kan kiezen uit 6 bundels:

Orange Free € 12,50 € 22,50 € 32,50 € 42,50 € 62,50 € 82,50

bellen € 0,32 € 0,20 € 0,16 € 0,14 € 0,13 € 0,12

sms € 0,22 € 0,22 € 0,22 € 0,22 € 0,22 € 0,22

mms € 0,50 € 0,50 € 0,50 € 0,50 € 0,50 € 0,50

éénmalig starttarief van € 0,06 per gesprek.
prijzen zijn per minuut en inclusief btw. Je betaalt per seconde.
prijzen sms en mms zijn per verzonden bericht.

Telfort

Beltarieven
Bundel per maand per minuut gratis bonusminuten
50 minuten € 11 € 0,22 25
100 minuten € 16 € 0,16 50
150 minuten € 21 € 0,14 75
200 minuten € 26 € 0,13 100
300 minuten € 35 € 0,12 150
400 minuten € 44 € 0,11 200
500 minuten € 52 € 0,10 250
750 minuten € 74 € 0,10 375
1000 minuten € 96 € 0,10 500
1500 minuten € 139 € 0,09 750

Bel je buiten de bundel dan geldt een starttarief van € 0,06 en een buiten de bundel tarief van € 0,22 per minuut
Indien je de belbundel niet opmaakt, kunnen resterende belminuten maximaal 1 maand worden meegenomen

Het ergste wat Telfort nu gedaan heeft is het bellen buiten de bundel echt duurder maken.

Verschil tussen Orange en Telfort:

voicemail gratis bij telfort
geen starttarief in bundel
sms goedkoper
bellen in bundel goedkoper

Dit is dus echt de goedkoopste!!!

› reageer

En data per MB bij Orange 3 euro, bij Telfort 5 euro...

Internationaal bellen daar is Telfort ook duurder mee, vooral in Turkije (kijk en vergelijk)

› reageer

Zag wel bij www.gsmweb.nl dat de Sim Only tarieven wel heel scherp zijn van Telfort:

50 min - 1,25
100 min - 1,90
150 min - 2,02
200 min - 2,50

en 50% korting op SMS bundels. Dus zo duur zijn ze niet. Ok, zonder toestel, maar dit zijn echt waanzinnig goede tarieven

› reageer

Is dat factuurkorting of cashback? Wordt me niet duidelijk uit de gsmweb site.

› reageer

Dat is factuurkorting. Ze zijn trouwens bij meer shops verkrijgbaar.

› reageer

// off topic //

Dit is een factuurkorting. Super actie dus!

› reageer

Ik denk dat Telfort heel goed gaat scoren de komende tijd!

Heb net ook een abo afgesloten bij ze, omdat ze echt belachelijk goedkoop zijn. 2,02 euro voor 150 minuten en nog 75 bonusminuten!!!
En dit is factuurkorting, dus niet wachten op je cashback, maar gewoon elke maand dit lage bedrag betalen.

Afgesloten via www.bestelmaar.nl zonder twijfel de allerbeste telecomsite die er is. Geen verzendkosten, alles duidelijk weergegeven, direct antwoord op e-mails en zelfs een antwoordnummer om je contracten gratis naartoe te sturen!!!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.