'Addertje' bij aanbiedingen...

Gebaseerd op de vergoedingen die er nu (eind juli) zijn zou ik iemand die weinig belt een Debitel Vodafone 17,50 aanraden.
(100 min bellen of 100 sms per maand)
Kost nu 24 euro voor 1 jaar en dan kun je er gratis een toestel bij krijgen (Nokia 2300, 2600 of SE T290i)

Kijk hier

› reageer

LS.,

aangezien ik niet zo erg veel verstand van deze telecomzaken heb vraag ik het maar gewoon:

Ik zie soms aanbiedingen (bv. op typhone, maar ook elders) waar je een telefoon, digitale camera en een playstation kunt krijgen bij afsluiten van een 2-jarig abb.

Daar moet natuurlijk een addertje onder het gras zitten: je betaalt dan € 600 waarvoor je 'gratis' kunt bellen (belminuten genoeg voor mij), de Playstation zet je op Marktplaats en de camera heb ik toch nodig (BTW: weet iemand hoe je specifiek op een camera als geschenk kunt zoeken hier?).

Dus: wat is de adder?

› reageer

wat is de adder?
Er is helemaal geen adder. De dealer krijgt een vergoeding van de provider en stelt op basis daarvan zijn 'cadeaupakketjes' samen. So simple is that.

› reageer

Het is vooral belangrijk om een abonnement af te sluiten dat de komende 2 jaar bij je belgedrag aansluit.
Je zit er namelijk 2 jaar aan vast!

De reden dat die telefoonzaken zulke leuke deals kunnen maken is als volgt:
Jij sluit een abonnement af waar de shop een bonus voor ontvangt.
De shops geven jou een deel van die vergoeding in de vorm van cadeau's (dig. camera of playstation bijvoorbeeld) terug aan de klant.

That's it.

› reageer

Inderdaad geen addertje onder het gras, maar je moet wel goed opletten bij dit soort aanbiedingen. Je krijgt dan bijvoorbeeld gratis een TV, beertender, ipod, etc terwaarde van xxx!!!
Shops willen nogal eens overdrijven met de "winkelwaarde" van een kado. Vaak is het slimmer om een abonnement af te sluiten met een hoge cashback en bepaal je zelf wat je ermee doet.

› reageer

OK, bedankt allemaal...

Welk abo met cashback is nu interessant? Ben weinigbeller...

› reageer

Daarvoor hebben we nu juist TV!!

› reageer

Precies! Ik heb liever een persoonlijk advies dan dat ik zelf een zoekfout maak...

› reageer

peter> hoe kunnen wij jou nou persoonlijk advies geven, we kennen je niet, laat staan je belgedrag. De zoekfunctie van TV werkt echter altijd Dus als je je minuten en sms-jes invult heb je de beste aanbieding met een minuutje te pakken

› reageer

OK, ik snap hem... bedankt!

› reageer

Gebaseerd op de vergoedingen die er nu (eind juli) zijn zou ik iemand die weinig belt een Debitel Vodafone 17,50 aanraden.
(100 min bellen of 100 sms per maand)
Kost nu 24 euro voor 1 jaar en dan kun je er gratis een toestel bij krijgen (Nokia 2300, 2600 of SE T290i)

Kijk hier

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.