Hier zijn de TM medewerkers dus druk mee...

Ik gebruik altijd Stream Down om film te rippen e.d.

› reageer

Waren jullie even vergeten dat er nog zoiets bestaat als de Amarillo hype? Wij niet hoor en de directie van T-Mobile zullen het ook niet zo snel gaan vergeten. Medewerkers van deze telecom operator hadden ook hun eigen versie van de Amarillo song gemaakt, maar de directie van T-Mobile was alleen niet zo gecharmeerd van het stelletje luie flikkers dat in de baas zijn tijd een lullig videootje hadden opgenomen. De directie van T-Mobile schijnt dan ook het dringende verzoek te hebben ingediend bij nu.nl om het filmpje zo snel mogelijk te verwijderen. De link naar het filmpje heeft maar een half uur op de site gestaan, maar gelukkig staat het filmpje nog wel op de server van nu.nl. Dus als je al een tijdje in de wachtrij staat bij de klantenservice van T-Mobile dan weet je waar ze mee bezig zijn!

http://wm1.streamzilla.jet-stream.nl/ilsemedia/NU.nl/T-Amarillo-redit.wmv

bron vkmag.com

› reageer

daarom moet ik al een week teruggebeld worden, filmpje is het wel waard!_/-\o_

› reageer

Geweldig filmpje

› reageer

heb ´m ff gedownt. >

› reageer

Met welk programma?

› reageer

Amarillo betekent GEEL in het Spaans, maar ik zie alleen maar ROZE in het clipje

› reageer

zijn geen medewerkers van klantenservice maar van netherlands b.v.

› reageer

Na wat speurwerk ook gedownload, iets meer dan 6mb. Lachuuu.
Kan nu ook alle stream media gewoon downloaden.

› reageer

als je niet erbij zet hoe je dat kan doen is die post toch volkomen zinloos... Of is het gewoon een 'leuke' mededeling

› reageer

Lache filmpje!

› reageer

Als je op de link klikt speelt Windows Media Player 'm toch gewoon af... Vind er niet veel aan, het 'origineel' van de soldaten is leuker.

› reageer

geeft precies weer waar T-Mobile voor staat
Stelletje looooosuuurrrs

› reageer

Weet niet waar iedereen over zeurt. Het is toch best grappig om te zien en het is niet dat ze het stiekem doen onder de baas' werktijd. De directie wist hiervan namelijk....

› reageer

Heeft iets weg van de Gay parade

› reageer

Sterker nog, het filmpje moest van de directie ff offline gehaald worden voor een re-edit
(en nee, ik sta niet in dat filmpje, ik besteed mijn tijd nuttig)

@TS: denk je dat de filmpjes van al die andere bedrijven niet tijdens werktijd gemaakt zijn of zijn dat ook allemaal "luie flikkers"?
Sommige mensen...

En zoals iemand hierboven ook al zei, dit filmpje is gemaakt door T-Mobile Netherlands B.V. en niet door T-Mobile Klantenservice B.V... De klantenservice heeft het namelijk veel te druk met klanten helpen ipv zich te bekommeren om een "lullig videootje".

Maar ach, je bent een T-Mobile basher of je bent het niet, hè TS?

› reageer

Je voelt je wel erg aangesproken of niet? Ik post alleen een mening van een andere site namelijk vkmag.com. Dit heb ik ook vermeld als bron... Ik vond het filmpje wel grappig en daarom heb ik het verhaal hier gepost. Lullig voor je dat je je aangesproken voelt...

› reageer

Mijn excuses dat ik over het hoofd heb gezien dat dit niet jouw mening is maar die van een ander. Het had wellicht duidelijker geweest als je er zelf bij had gezet dat jij het filmpje wel leuk vindt
Mijn ietwat felle reactie komt doordat hier (op TV) behoorlijk wat personen zitten die maar elke gelegenheid aangrijpen om een provider (meestal Debitel en T-Mobile) finaal de grond in te bashen.

Persoonlijk snap ik heel die "wat-die-soldaten-kunnen-kunnen-wij-beter-dus-imiteer-ze-maar"-hype niet echt, maar ach... Als de mensen maar lol hebben

› reageer

@FooLsKi:

Precies.. laat die mensen gewoon doen waar ze zin in hebben, het nut zie ik er ook niet van in. Bewijst WEL dat de mederwerkers van T-Mobile het goed kunnen vinden met elkaar, aangezien ze zo'n feestelijk filmpje maken. De vraag is of het uberhaupt wel onder werktijd is gemaakt.. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn Jammer voor T-Mobile dat dit zo op internet te zien is, maar trust me: t zal niet t enige bedrijf zijn waar dit soort dingen voorkomen. Kennis van me werkt bij Vodafone..

En inderdaad er zitten hier behoorlijk veel lui die ofwel Debitel of T-Mobile behoorlijk de grond in boren af en toe. Never mind, die mensen zullen denk ik niks beters te doen hebben! Beetje zielig af en toe!

› reageer

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een leuk filmpje vind. Je moet toch een beetje lol hebben tijdens het werk? Het zou ook saai zijn als je alleen maar zeikers aan de lijn hebt. Zover ik weet krijgen niet alleen de medewerkers van de klantenservice zeikers aan de lijn, maar ook andere medewerkers.

Een hele tijd terug heb ik ook een soortgelijk filmpje gezien over de medewerkers van de belastingdienst. Daar zeik ik liever over dan over T-Mobile.

› reageer

@Qball

Sinds wanneer valt dit onder nieuws ?????????????????

Begin me een beetje te storen aan mensen die alles maar onder nieuws plaatsen. Verder geinig filmpje. Ik vind dat dat best moet kunnen van het bedrijf waarmee ik bel.

› reageer

Het is leuk om te zien dat die luitjes zo´n lol met elkaar hebben en dit doen. Dat komt niet bij alle bedrijven voor.
O ja, ik heb ´m gedownt met het progje van sdp.ppona.com.

› reageer

@ sverrips:

ik laat dit soort dingen aan de mods over... ik wist niet zo gauw waar ik het moest plaatsen dus heb ik het gepost onder nieuws. Mocht dit niet de bedoeling zijn dan laat ik dit graag aan de moderators over.

› reageer

haha, ik heb er wel omgelachen, hoewel het leger-filmpje wel vetter is idd!!
Ach, je kunt moeilijk 10 uur achter elkaar serieus werken, zo'n filmpje is alleen maar goed voor de sfeer...! Ik heb ook nog een tijd op de planning van een transportbedrijf gewerkt, en daar gingen we af en toe ff pingpongen over de bureaus heen

› reageer

Erg grappig filmpje Alleen jammer dat er gezeurd wordt over de mensen die T-Mobile/Debitel "bashen"... Ik denk dat ze het doen zonder dat ze een reden ervoor hebben dat te doen

› reageer

Leuk filmpje, daar kunnes ze best wel een recalameblok mee vullen, dat zal best aanslaan denk ik.

› reageer

Leuk filmpje

› reageer

@MTT

Hoe kan je een stream downloaden, bij mij speelt tie alleen maar af, maar opslaan is een ander verhaal.

› reageer

Kijk naar de post van birdie. Ik heb overigens een ander programma gebruikt. Die is niet gratis, maar kan er veel meer mee. Alles heeft zijn prijs.

› reageer

Rechtermuis, doel opslaan als...

› reageer

Ik zou zeggen probeer het eens met die rechter muisklik. Denk dat je heeeel vaak moet klikken, en dan heb je hem nog niet.

› reageer

Idd wat eerder al gezegd is. Het is leuk om te zien dat ze met plezier naar hun werk gaan.

Gezeur over dat ze niets zouden doen is hier echt niet mee bewezen en dat kwartiertje van de baas zijn tijd.. Wow wat erg zeg :S

Tis maar waar je druk om maakt. Jullie betalen ze niet in de vorm van salaris en weet jij veel.. Misschien loopt er wel iemand van de directie mee in dit filmpje.

› reageer

Idd wat eerder al gezegd is. Het is leuk om te zien dat ze met plezier naar hun werk gaan.

Gezeur over dat ze niets zouden doen is hier echt niet mee bewezen en dat kwartiertje van de baas zijn tijd.. Wow wat erg zeg :S

Tis maar waar je druk om maakt. Jullie betalen ze niet in de vorm van salaris en weet jij veel.. Misschien loopt er wel iemand van de directie mee in dit filmpje.

Dat hebben ze hier wel mee bewezen. Als ik al 3x probeer een abonnement op te zeggen en ze verdommen op een normale brief te reageren. Als je ze vele malen belt en ook daar zeggen ze dat ze van eerdere gesprekken niets kunnen vinden en dus niet zijn geweest en dat er ook geen ander correspondentie te vinden is. Toen dacht ik, hebben ze daar wel iemand werken. Zo te zien genoeg dus..... en dan kan een dergelijk filmpje behoorlijk op de darmen gaan werken. Je lokt wel bepaalde reactie's hiermee uit.

Maar goed, mensen die lol hebben in hun werk en het met collega's goed kunnen vinden is altijd prettig voor ze. Ik zou alleen graag zien dat ze ook dingen doen waarvoor ik ze (middels mijn abonnement) voor betaal.

› reageer

om streams te downloaden (ook realmedia streams) google eens op de "Streambox VCR Suite" super programma.

› reageer

Ik gebruik altijd Stream Down om film te rippen e.d.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.