Twee dagen in etalage voor leven lang gratis bellen

@ Foolski:

Als het een actie van Telfort zou zijn dan zou ik net zo sarcastisch reageren... Het spijt me dat ik je lol op tv verpest door mn mening te verkondigen over de roze rakkers... Dat ik zo negatief doe over TM en niet over andere providers heeft puur met de vele ervaringen uit het verleden te maken... Als je niet tegen m'n reactie kunt: Ik verplicht je niet mijn reactie's te lezen...

› reageer

Bron: Nu.nl

AMSTERDAM - Drie vrouwen en een man zitten sinds dinsdag 12.00 uur twee dagen lang vrijwillig opgesloten in de etalage van een telefoonwinkel in de Kalverstraat in Amsterdam. Die 48 uur mogen zij de etalage niet verlaten, mogen ze niet slapen, mogen ze geen persoonlijke bezittingen meenemen en moeten ze zelf hun maaltijden regelen.

Ze krijgen een mobiele telefoon met wie ze contact kunnen maken met vrienden, kennissen en voorbijgangers. Als de vier mensen de uitputtingsslag volhouden, winnen ze een mobiele telefoon en mogen ze hun leven lang gratis bellen.

De onderwijzeres, de facilitair medewerker en de twee studenten hebben één vierkante meter met een poef tot hun beschikking in de winkel van T-Mobile. Ze mogen die vierkante meter niet verlaten, aldus een woordvoerster van het telecombedrijf. Alleen voor een toiletbezoek mogen ze de etalage uit. Een spelleider verschaft water en en houdt het welzijn in de gaten. Er hebben ongeveer 25 mensen gereageerd op de oproep van T-Mobile.

› reageer

Eén vierkante meter voor vier personen en één poef? Dan kunnen ze alleen staan. Lekker wanneer één van die gasten niet gedoucht heeft.

› reageer

Moet je ook niet doen ... geven de anderen op vanwege de stank en heb jij meer ruimte

› reageer

Tis maar voor twee dagen. Kan me niet voorstellen dat je dan al gaat stinken....

› reageer

sommige mensen stinken iedere dag, daar hoef je geen twee dagen voor te wachten

› reageer

Ik vind het wel een goede actie. Zelf zou ik ook gek genoeg zijn om aan zoiets deel te nemen.

› reageer

Jammer dat het niet in Rotterdam is, dan had ik wel meegedaan...

Overigens geloof ik dat het 1 vierkante meter per persoon is...

› reageer

Kunnen ze van TV niet zoiets organiseren?
Sponsers moeten er wel te vinden zijn met alle webshops hier!

› reageer

Ik vind dit letterlijk en figuurlijk een onfrisse actie!!!!!!!!

› reageer

Als ik mee doen aan een e.v.t. soortgelijke actie beloof ik dat ik vooraf zal douchen!

› reageer

Leuke actie, afgezien van het feit dat het van T-Mobile is... Waar halen ze die ideeen toch vandaan......?

› reageer

Aan orginaliteit heeft het nooit gelegen bij t-mo.

Als je het bericht goed leest mogen ze bijna alles, als ze maar niet de etalge verlaten (op wc bezoek na). Een deo kan dus gewoon geregeld worden door iemand anders.

en trouwens.. waarom gaan jullie ervan uit dat iemand zal stinken ??

› reageer

Een associatie met T-Mobile denk ik

› reageer

Ik moest er wel om lachen toen ik het in de Metro zag staan
Maar 2 dagen en 1 nacht niet slapen, dat houdt toch niemand vol?

› reageer

met speed lukt alles

Denk dat er wel een winnaar uit komt.
Leontien van Moorsel zou er ook zijn bij de opening.

› reageer

Was ik gisteren nog langs geweest. Dus 1 vierkante meter per persoon, de breedte van het etalage. Nu nog 1 dagje.

› reageer

welk abonnoment krijgen ze eigenlijk hun leven lang gratis??

› reageer

Slimpie!

Het is gratis, dus dan maakt het toch niks uit. Bellen en smsen kunnen ze lees: GRATIS!

› reageer

Het zal echt niet onbeperkt bellen en sms'en zijn. Het is gewoon een x aantal minuten en sms'jes per maand.

› reageer

Het is gratis, dus dan maakt het toch niks uit. Bellen en smsen kunnen ze lees: GRATIS!

onbeperkt gratis c*shen

› reageer

Ik heb het ergens gelezen en even uit m'n hoofd is de prijs maandelijks Relax 300 met een SMS-bundel 150 (zo gratis is het dus niet als je meer belt). Ik denk dat het zelfs zo is dat ze zelfs winst maken op de winnaars.

› reageer

Dus zo erg gratis bellen is het ook weer niet... Zeker niet als je eroverheen gaat a 22ct per minuut/22ct per sms... En waarschijnlijk kunnen ze ook niet elke twee jaar verlengen met toestel...

Een 300 simonly is 5,95 per maand, een SMS 150 is 14 euro per maand... De kostprijs van de belminuten zal max. 3 euro zijn, en de kosten van de smsbundel max. 3 euro ook, dus zeg het kost T-Mobile 6 euro per maand per deelnemer, dus 24 euro per maand totaal...

Goedkope promotiestunt voor T-Mobile dan...

› reageer

En gedurende hun leven kost dat dan grof geschat: 20160 euto...

› reageer

waarschijnlijk verzonnen door een marketing pipo die bij een studentenvereniging gezeten heeft.

Lijkt een beetje op een ontgroeningsactie, geen slaap, op de vermoeidheid in spelen. Alleen het indoctrinistisch geblaat ontbreekt.

› reageer

Ze mogen niet slapen...
Heeft Onkel T-Mo de amfetaminepot goed vol dan?
edit: oeps, zie net dat Scummie heeft hier ook al een opmerking over gemaakt heeft...
LEVENDIG onderwerpje...

› reageer

En nog hebben sommige hier wat te zeuren over hoeveel het T-mo uiteindelijk zal gaan kosten.

Typisch Nederlandse mentaliteit. Wat boeit het nou?? :S

Al zou de persoon 300 min. en 150 smsjes in de maand krijgen. Voor T-Mo misschien een peuleschil, maar voor de winnaar is dit toch mooi meegenomen.

› reageer

TM heeft een goedkope recalmestunt en de vioer participanten hebben kennelijk ook wat ze willen. Iedereen blij toch

› reageer

Of het ook daadwerkelijk goedkoop zal zijn, weten alleen de mensen die betrokken zijn bij dit festiviteit.

Dat is niet aan ons om daar over te speculeren. Men vergeet dat dit een al gehele opening is van een nieuw pand op een A locatie in Amsterdam. Daar komt iets meer bij kijken dan alleen deze actie.

› reageer

Het feit dat er al zoveel op gereageerd wordt, is al 'winst' (reclame) voor TM. En goed, die paar 'gratis' minuten voor de winnaar vallen in het niet i.v.g. met de kosten die wanbetalers/fraudeurs met zich meebrengen.

En ja, 1 vierkante meter p.p. lijkt me logischer. Trouwens, mag je elkaar ook uit het vierkant duwen?

› reageer

Een vierkante meter hoeft per definitie niet vierkant te zijn.
Hoe raar het ook klinkt

› reageer

is 4kant.

› reageer

Link

› reageer

Eergisteren ben ik er langsgelopen. Veel bekijks! Leuk om te zien ook.

› reageer

Vaak is rond beter, soms vierkant

› reageer

Dus zo erg gratis bellen is het ook weer niet... Zeker niet als je eroverheen gaat a 22ct per minuut/22ct per sms... En waarschijnlijk kunnen ze ook niet elke twee jaar verlengen met toestel...

Je krijgt elke mnd 300 minuten+150sms gratis en je wilt ook nog elk jaar een nieuw toestel???

› reageer

Toch Scummie, ben ik extreem benieuwd hoe je erop zou reageren als dezelfde actie door KPN of Telfort bedacht zou zijn..........

@ 204_12

Nee, maar heb jij wel eens een GSM meegemaakt die levenslang meegaat? Die zal je toch echt los moeten kopen met je levenslang gratis abonnementje...

› reageer

Kleine moeite om zelf voor een toestel te zorgen als je elke maand een factuur korting krijgt van 49,50... Maar zo te lezen had je verwacht dat ze die ook elk(e) (twee) jaar zouden krijgen...

› reageer

Wacht even: Je maakt een fout... Als de factuurkorting 49,50 zou zijn dan zouden ze een nieuw toestel krijgen, je hebt het nu over de prijzen icm abonnement met telefoon!

T-Mobile biedt de abonnementen van 300 minuten zonder telefoon aan voor 5,95 per maand... Dus de werkelijke factuurkorting is 19,95 per maand...

Maar (als je de techniek kent) de werkelijke kostprijs van een sms ligt beneden de twee cent, dus 150 smsjes kosten maximaal 3 euro... Dus dan is de investering (uitgaande van 0% marge op de 300 minuten) nog maar 8,95 per maand...

Het gaat niet zozeer om het feit dat er geen toestel bij zit, het gaat om het feit dat je een beetje leuke gsm die je normaal krijgt twv 400-500 euro nu zelf moet betalen, en dat is over 2 jaar berekend een extra kostenplaatje van 16-18 euro per maand... Nikx voordeel voor twee dagen op ouderwetse duitse manier opgesloten zitten (exc. de wapenproductie dan)

› reageer

Wie heeft er inmiddels gewonnen?
Heeft uberhaubt iemand gewonnen

› reageer

Ze hebben allevier gewonnen

Edit: fijn dat de standaard TM basher ook weer reageert... Het is een abo die ze GRATIS krijgen. Wat kan jou het nou schelen wat het T-Mobile kost/oplevert? Die 4 mensen hebben nu een leven lang 300 minuten en 150 smsjes per maand voor niets. En sja, als je toestel de geest geeft dan haal je toch een cheap-ass toestel voor bij je GRATIS abo?
Maar goed, het zal wel jaloezie zijn of gewoon weer een reden voor 'm om te kunnen bashen... Ik hoop echt dat er snel een manier komt om bepaalde users niet meer te kunnen lezen want zulk soort figuren verpesten voor mij de lol om TV te lezen.

› reageer

Ze zijn veroordeeld tot een leven lang bellen met T-Mobile....

› reageer

je HOEFT er niet mee te bellen...
niemand verplicht je

› reageer

Krijgen ze wel een nieuw nummer? Of behouden ze het nummer dat overal afgebeeld staat hun leven lang? Dan hebben ze aan aandacht niet te klagen de komende jaren!

› reageer

Edit: fijn dat de standaard TM basher ook weer reageert... Het is een abo die ze GRATIS krijgen. Wat kan jou het nou schelen wat het T-Mobile kost/oplevert? Die 4 mensen hebben nu een leven lang 300 minuten en 150 smsjes per maand voor niets. En sja, als je toestel de geest geeft dan haal je toch een cheap-ass toestel voor bij je GRATIS abo?
Maar goed, het zal wel jaloezie zijn of gewoon weer een reden voor 'm om te kunnen bashen... Ik hoop echt dat er snel een manier komt om bepaalde users niet meer te kunnen lezen want zulk soort figuren verpesten voor mij de lol om TV te lezen.

Misschien dat hij geband kan worden van het T-M forum>

› reageer

@ Foolski:

Als het een actie van Telfort zou zijn dan zou ik net zo sarcastisch reageren... Het spijt me dat ik je lol op tv verpest door mn mening te verkondigen over de roze rakkers... Dat ik zo negatief doe over TM en niet over andere providers heeft puur met de vele ervaringen uit het verleden te maken... Als je niet tegen m'n reactie kunt: Ik verplicht je niet mijn reactie's te lezen...

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.