Nokia-ringtone 'Attraction' op mijn SE K750i?

Graag gedaan

› reageer

Ik ben erg tevreden over mijn nieuwe k750i, maar ik mis m'n vertrouwde Nokia-ringtone 'attraction' nogal (de enige beschaafde en niet-opdringerige ringtone). Ik heb geprobeerd om hem te bluetoothen van een 6230, maar dat weigert ie (geblokkeerd in de 6230 vanwege auteursrechten). Weet iemand hoe ik hier toch aan kan komen?

› reageer

- je zou de ringtone kunnen opnemen met de k750i
- je kunt proberen of je de tingtone wel kunt uitlezen op de computer (ik bedoel dat je je 6230 aan de pc hangt en dan met de computer de ringtone overzet)

succes

› reageer

Creatief die eerste optie, maar wellicht levert dat niet de beste kwaliteit op. Bovendien: die 6230 is niet van mij, staat niet tot mijn beschikking.

Wellicht daarom dat iemand met een Nokia voor me wil proberen die tone naar z'n computer te verplaatsen? Of is er wellicht een website waar je de originele Nokia-tones kunt downloaden?

› reageer

Had je google al eens geprobeerd? Meteen de 1e link pakken. Weet alleen niet of de K750 ook .mid bestanden ondersteunt.

› reageer

jep, ik heb hem net geprobeerd en hij werkt

En bedankt want ik vond die standaard SE melodietjes ook maar niks

› reageer

Bedankt, had ik inderdaad al gevonden, maar... (nou wordt ik echt kritisch): deze is niet mooi! Te schel! Op die Nokia's zit een andere polyphone variant van Attraction, veel voller ofzo.

Mierenneukerij van de bovenste plank, maar zonder perfectionisme komt de wereld niet voorruit. Iemand nog een optie?

› reageer

@Mussche
Heb je zelf ook al even gezocht via google? Want er zijn er meerdere te vinden, of met een ander 'download' programma ook zeker wel! want anders was je ook deze wel tegengekomen. Alhoewel deze wellicht weer TE polyfonisch is.. En nu niet meer zeuren over schel zijn

› reageer

Ik heb me helemaal scheef gezocht via google. Ik heb gevonden:

- de schelle beltoon waarnaar hierboven gelinkt wordt;
- een daarop gelijkende vrijwel even lelijke schelle beltoon;
- de beltoon die jij me nu aandraagt.

Probleem met jouw beltoon: dat ding heet wel Attraction, maar lijkt in de verste verte niet op de Attraction-ringtone van Nokia! Heb je dat ding al beluisterd? 't Is een of ander semivrolijk peuterriedeltje. 'k Wordt na schooltijd in het fietsenhok in elkaar gebeukt als er zoiets uit m'n telefoon komt!

› reageer

Lekkere school dan

› reageer

I.p.v. van 'happy-slapping' 'ringtone-slapping'?

want anders was je ook deze wel tegengekomen
Btw heeft de componist soms een glaasje teveel op?

› reageer

Kijk ook eens hier Wellicht zit "attraction" er niet bij, maar wel allerlei andere Nokia-toontjes

› reageer

Bedankt Pinokkio! Voor mij voortaan geen 'Attraction' meer op m'n telefoon, maar het intro van 'Under Pressure' van Queen. En nu maar hopen dat ik er zonder kleerscheuren vanaf kom...

› reageer

Graag gedaan

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.