Vodafone DATA bundel (Buitenland)

Data Travel Basis en de Data Travel Plus hebben een minimum looptijd van 2 maanden. Opzegtermijn 1 maand.

› reageer

Vodafone heeft nieuwe Databundels.
Zie: http://www.vodafone.nl/Zakelijk/MKB/Producten_en_diensten/Mobile_Connect/Wat_kost_het

Per MB betaal je slechts 0,50 euro met een Data basis (10 euro p/m).

Ook in het buitenland is het stukken goedkoper geworden op de Vodafone netwerken. Dit kost nu slechts 2 euro per MB met een Data Travel Basis (10 euro).

› reageer

Zijn deze bundels niet slechts voor zakelijke klanten te krijgen? Prijzen zijn vermoedelijk ex. Btw. De prijsstelling zonder bundel is voor het buitenland inderdaad met 5,- euro per MB veel aantrekkelijker geworden. Ook weer de beperking: alleen op passport Vodafone netwerken behalve Albaniƫ en Zwitserland. Dat je nu ook een buitenland bundel kunt krijgen is echter wel mooi!

› reageer

relaxte is dat je deze bundel niet gelijk voor een jaar hoeft af te sluiten maar ook tijdelijk aan en uit kan zetten als je naar t buitenland gaat.

› reageer

Waar vind je dat, qwerty1234?

› reageer

Gelden deze tarieven ook voor Vodafone GPRS telefoons? Of enkel voor de datacard?
Ik heb namelijk wel eens ergens gelezen dat GPRS telefoons het APN live.vodafone.com gebruiken en dat de datacard office.vodafone.nl gebruikt.

En hoe zit het met UMTS buitenland? Wordt dit voor hetzelfde tarief gerekend als GPRS?

Is het ook mogelijk om "alleen" een buitenland bundel te nemen? Of moet je er verplicht ook een binnenland bundel bij nemen? (Omdat er "optioneel" bij staat)

Geldt de binnenland bundel voor alle data of alleen binnen Vodafone live?

› reageer

Kijk, daar was het wachten op! Dan wordt je pas echt mobiel in het buitenland.

@qwerty: zijn deze bundels ook voor particuliere klanten aan te sluiten? En kan je bij Vodafone nu ook een databundel nemen die binnen Nederland aan en uit te zetten is zonder er meteen een heel jaar aan vast te zitten?

Persoonlijk vind ik het belachelijk dat je bij de Nederlandse providers databundels doorgaans alleen voor de hele contracttermijn kan krijgen ook als je tussentijds een bundel neemt en er dus geen extra toestelprovisie voor krijgt. Bij Orange kan je het flexibel aan en uit zetten per maand, Bij KPN kan je je bundeltegoed gewoon opsparen voor als je GPRS/UMTS een keer hard nodig hebt zonder abonnement (anders zit je er ook een jaar aan vast). T-Mobile heeft het volgens mij nu ook naar jaarcontracten getrokken (maar met een gunstige bundel van 9,50 voor PDA bezitters).

Telfort had een nette losse prijs. Nieuwe abonnees zitten als ze voordelig uit willen zijn echter al aan een wel voordelige 5,- bundel vast.

› reageer

Chris17: Tarieven zijn voor GPRS, EDGE, UMTS.

Koen: Die 5mb bundel buitenland kan in elk geval voor particulier.
Dat aan en uit zetten heb ik zelf nog niet kunnen vinden.

Bundel is 2 maanden geldig.

› reageer

Data Travel Basis en de Data Travel Plus hebben een minimum looptijd van 2 maanden. Opzegtermijn 1 maand.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.