nokia 6600

@edargpu: Welkom op het TV-forum. Lees even de [tvr] door, groetjes zijn niet gewenst. Verdiep je ook even in de structuur van dit forum, dit hoort natuurlijk niet onder nieuws. Topic closed.

› reageer

Hallo, kan iemand mij helpen met mijn nokia 6600
Ik heb die aangekocht tweedehands maar zit nu met het probleem dat ik hem niet in de nederlandse taal kan zetten
Foutje van mij natuurlijk om dit niet te vragen.
Ik hoop op een spoedig antwoord
mvg
luc

› reageer

Nieuws?

› reageer

Wat bedoelt u met nieuws
Mvg
Luc

› reageer

dit is geen nieuws, dit hoort in het topic toestelen/nokia6600, dus niet bij nieuws (moderator slaap je?)

› reageer

ach sorry ben hier nieuw en ken de knepen van het vak nog niet zo goed
Mijn excuses daarvoor

› reageer

lees even de forum richtlijnen door...

› reageer

Luc, je kunt het beste een software update laten doen bij een Nokia-servicepoint. Als dit binnen 15 maanden na de fabricagedatum is, is het doorgaans gratis. Fabricagedatum kun je oproepen via *#0000#
Anders kun je bij een simlock-boer bij je in de buurt kijken of die (illegaal) Nederlandse software erin kan zetten. Dit kost je tussen de 15-20 euro, verwacht ik.

› reageer

en de moderator slaapt... het is niet de bedoeling dat we hier nog verder op in gaan, hij moet op slot of verplaatst, het hoort niet bij nieuws deze discussie!

› reageer

Je vindt het onder een map in het hoofdmenu (instr. in het nederlands)
Dan kies je in die map het "steeksleutel icoontje" (Instell. in het nederlands)
Dan klik je op het icoontje "steeksleutel en telefoon" (Telefoon in het Nederlands)
Dan nog 2 keer doorklikken (Algemeen => Displaytaal) en je bent er!

› reageer

@edargpu: Welkom op het TV-forum. Lees even de [tvr] door, groetjes zijn niet gewenst. Verdiep je ook even in de structuur van dit forum, dit hoort natuurlijk niet onder nieuws. Topic closed.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.