[Simyo] KPN lanceert Simyo ook in Nederland

Beetje off-topic, de vorige vraag, dus ook een off-topic antwoord.
Chippie.
Starttarief 7 cent, per minuut vast 19, chippieklanten 22, andere mobiel 24 cent.

› reageer

Bron: persberichten KPN

Vanaf vandaag is er een nieuwe manier om mobiel te bellen in Nederland: geen contract, geen duur toestel, geen winkel; gewoon voordelig bellen en SMS'en. Simyo. Het concept is slim en simpel: 18 cent per minuut naar alle netwerken. 9 cent per SMSje. Bestellen doe je online op www.simyo.nl en het SIM-kaartje wordt per post thuisbezorgd. Beltegoed kun je automatisch of per keer laten bijschrijven. Klaar.

Simyo is het eerste mobiele merk in Nederland volgens het no nonsense principe, dat al razend populair is gebleken in andere branches. Klanten kiezen daarbij bewust voor een basisdienstverlening met duidelijke en voordelige tarieven.

Eric-Jan Doorenbosch geeft leiding aan Simyo in Nederland: "De opkomst van no nonsense formules in bijvoorbeeld de luchtvaart maakt duidelijk dat er een groeiende vraag is naar voordelige en transparante tarieven. Dit geldt ook voor mobiele communicatie. De meeste mensen hebben al een mobiel toestel en een groot aantal willen in de eerste plaats een kwalitatief goede en betaalbare basisdienstverlening, zonder fratsen. Dit bieden wij met Simyo."

Nieuwe klanten melden zich aan via de website www.simyo.nl. Het starterpakket kost €5 en bestaat uit een gratis SIM-kaart met €5 beltegoed. Simyo-klanten kunnen kiezen om hun beltegoed of ad hoc op te waarderen via de website of automatisch bij te laten schrijven. Betaald wordt via bank of creditcard.

Klanten bedienen zichzelf via een beveiligde persoonlijke pagina op de website. Daar kunnen ze gratis hun verbruik nakijken en het resterend beltegoed inzien. Het beltegoed is ook op te vragen per SMS. De antwoorden op de meest voorkomende vragen zijn ook gratis op te zoeken via de website. Willen zij alsnog de klantenservice spreken, dan kan dat via 0900 servicenummer.

KPN lanceert vandaag zijn derde mobiele merk in Nederland onder de naam Simyo. Simyo wordt het eerste merk in Nederland met een 'no-nonsense' concept voor mensen die mobiel willen bellen en SMS'en tegen lage tarieven en zonder betaalde extra's. Met Simyo geeft KPN verdere invulling aan zijn multibrand strategie. Naast het KPN merk worden jongeren gericht aangesproken met Hi. Met Telfort heeft KPN binnenkort ook een prijsvechter in huis.

Marco Visser, commercieel directeur van KPN Mobiel Nederland, legt uit: "Bijna iedereen in Nederland heeft ondertussen een mobiele telefoon. Het tijdperk van een 'one size fits all' aanpak is definitief voorbij; 16 miljoen verschillende klanten kunnen natuurlijk niet over een kam worden geschoren. Daarom spreekt KPN in toenemende mate specifieke marktsegmenten aan met op maat gemaakte en onderscheidende aanbiedingen."

Simyo biedt één enkel tarief voor mobiel bellen in Nederland: 18 cent per minuut, ongeacht of men naar een vaste of mobiele aansluiting belt en ongeacht het tijdstip of de dag van de week. Een SMS-bericht kost 9 cent. Simyo klanten krijgen geen gesubsidieerde handset en tekenen geen contract. Daarnaast is Simyo uitsluitend via internet te verkrijgen. Klanten bedienen zichzelf via de website www.simyo.nl, waar zij in een beveiligde omgeving SIM-kaarten kunnen bestellen, hun verbruik en beltegoed inzien en ook hun beltegoed opwaarderen.

De introductie in Nederland volgt op eerdere succesvolle introducties van Simyo door KPN dochters E-Plus in Duitsland en BASE in België.

› reageer

Wazig? Als ik op de link klik kom ik op www.simyo.de uit? Dus toch nog niet actief in Nederland, of gewoon een foute doorverwijzing door de "groene vrienden"?

› reageer

Voorlopig lijkt alleen www.simyo.nl/pers te werken.

› reageer

Volgens dit artikel op Webwereld is Nederlandse Simyo website hier te vinden.

D'r klopt iets niet met KPN's positionering. Dertigplussers willen geen geavanceerde diensten zoals MMS en mobiel Internet? Klopt niks van. Ze bedoelen zestigplussers zeker. Simyo klanten hebben dus geen interesse in mobiel Internet maar ze moeten wel verplicht via Internet opwaarderen. 'Telfort prijsstunter' klopt ook niet meer. En zo simpel is de Simyo website met zijn overbodige Flash animaties helemaal niet.

› reageer

De site www.simyo.be ziet er echt heel anders uit... daar krijgen de eerste 10.000 klanten 60 minuten gratis. Ook nog niet echt heel lang in de lucht dus?

› reageer

Ben op de site geweest en heb een mailbevestiging gekregen van de eenmalig gemachtigde betaling van 5 euro.
Keuzemogelijkheid uit diverse nummers. Nummers beginnen met 06-100.
Je kunt een viercijferige combinatie intoetsen en er worden dan nummers gemaakt waar je uit kunt kiezen. Voor mezelf een lekker makkelijk nummer gevonden. Afwachten wat ik binnenkrijg.

› reageer

Site is opeens niet te benaderen... beetje te druk na de opmerking over het zelf maken van een nummer?

› reageer

Werkelijk een superoninteressant aanbod.
UPC Mobile lanceerde hetzelfde tariefplan enige tijd geleden.
Easy Mobile gaat hetzelfde doen, alhoewel het wel erg stil is rond de introductie. Wellicht bedenkt Stelios zich nog op tijd. In Nederland is de markt zwaar verzadigd... Simyo heeft toch helemaal geen groeipotentieel? Wat denken jullie?

› reageer

Tuurlijk is er voldoende potentieel.
Nu ze de cashback praktisch de rug toekeren en nu eindelijk de kortingen rechtstreeks in de belminuten doen is het duidelijk wie het goedkoopst is.
De belgische Simyo heeft zelfs een appart tarief voor naar vast: €0,05 per minuut. Dat moet hier ook kunnen.
Kijk maar naar de aktie van T-Mobile: 150 minuten voor €2,50. Dat is 1,5 cent per minuut.
Ga zo door. Nu kijken wat T-Mobile gaat doen

› reageer

vind het niet heel geweldig, maar we zijn natuurlijk wel verwend.
Andere momenteel betere aanbiedingen
t-mob
400 min voor 7.95 is 2 cent p/m

vodafone
60 min voor 1.15 is ook 2 cent p/m (indien je vol uur belt)

telfort
200 min voor 2.5 is 0.0125 cent p/m en krijg je 100 gratis belminuten naar vaste lijn.

› reageer

simyo.nl is tijdelijk niet bereikbaar
Excuses voor het ongemak.

_/-\o_

› reageer

In ieder geval WEL al een verwijzing naar de NL site... niet die uit Duitsland. Lijkt erop dat de introductie nog niet helemaal klaar was voordat het persbericht was verzonden?

(heb in ieder geval een leuk nummer kunnen scoren en de response op mijn vraag over voicemail had een tijd van 20 minuten!)

› reageer

Gezien de komst van UPC inderdaad niet een heel bijzonder aanbod. Ik neem aan dat ook bij Simyo afleverrapporten voor sms niet standaard instelbaar zijn (aangezien er van het kpn netwerk gebruik wordt gemaakt)?

› reageer

(omdat een edit van mijn vorige post niet mogelijk was)

simyo.nl is nog niet bereikbaar
Simpel en voordelig mobiel bellen? Met Simyo ben je zeker van vaste, lage tarieven. Omdat je alleen betaalt als je belt, heb je 100% controle over je mobiele uitgaven. Opwaarderen doe je eenvoudig online.

Binnenkort te bestellen op simyo.nl

› reageer

De site doet het nu. Starttarief is beter dan UPC: 7 ct ipv 10 ct. Echter buitenland en vooral buitenland sms is bij UPC veel goedkoper. 20 ct to 50 ct.

› reageer

Het enige voordeel dat ik kan vinden is dat je voordat je je registreerd je mobiele nummer uit mag kiezen. Echter zal KPN nooit echt leuke nummers via prepaid gaan vergeven, dus dat vervalt eigenlijk ook weer meteen.

Verder blijft het prepaid en geven ze ook geen gratis simmetjes weg oid, niet interessant dus .

› reageer

Ik vind dit echt een goeie uitkomst!
Eindelijk wordt mobiel bellen goedkoper!
Alleen wel een nadeel dat je via automatische incasso moet betalen...
Daar hou ik niet zo van. Als het acceptgiro was had ik het meteen besteld!!!!

› reageer

Net 2 nummers besteld. Goede aktie dat je een eigen mobielnummer kan selecteren. Krijg er een je hebt gewonnen gevoel van

TIP?! 2299 reeks heeft nog aardig nummer --> 0612229933

› reageer

Zitten inderdaad leuke nummertjes tussen. Ik heb vanmiddag nummer 06-ABXXABXX besteld. Later kun je deze altijd nog porteren naar abo.

› reageer

En ondertussen ook een bevestiging met nummer binnen!

› reageer

SMS'en vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in Europa/buiten Europa = € 0,50

Wel positief is dat je niet op hoeft te waarderen als je elke 6 maanden een keer belt/gebeld wordt. Je kunt geen mms ontvangen - kennelijk ook niet versturen

› reageer

Ook maar ff een simmetje besteld
Ook een mooi nummertje, 06 - 1AAAAB0B

› reageer

06-ABAABBCB

› reageer

06-ZSDFWRSE

sorry, kon het even niet laten

› reageer

Het systeem ansich is toch niet bijzonder? Het lijkt mij gewoon een keuze tussen Orange Smart of Ready, althans vergelijkbaar daarmee.

› reageer

Zo te zien denk KPN nog wel dat prepaid een vetpot is, wie zit er nou op nog een prepaid aanbieder te wachten. Ok deze is wel goedkoper natuurlijk, maarja voor een groot deel van de mensen zou het om mischien paar euro besp. gaan. (mensen die paar keer per maand smsn en misschien 2x bellen...)

› reageer

1 van de 2 bestelde kaartjes vandaag ontvangen.

› reageer

Ook één besteld, 06 AB AC AB BC

› reageer

En nog maar één gescoord: 06 - ABB CC ABB

Zo'n SIM kaart is ideaal voor erbij voor SMS. Ik betaal bij mijn Telfort abonnement 22 cent per sms

› reageer

Dan doe je toch iets verkeerd :-) waarom neem je geen bundel(tje)

› reageer

Omdat ik daarvoor dan weer te weinig SMS Ik vind dit wel een aardige oplossing..

› reageer

Vanaf 16 berichten per maand ben je goedkoper uit

› reageer

Dat weet ik, maar zoveel SMS ik niet

› reageer

Reken de bel en sms prijzen van Simyo maar eens om tov. de bundelminuten van de goedkoopste abonnementen. In een aantal gevallen zal je als de toestelprovisie voor een abonnement laag is zeker voordeliger uit zijn met een Simyo prepaid. Verder zijn de prijzen 24 uur per dag hetzelfde en zit je niet met prijzen binnen of buiten de bundel. Voor onregelmatige bellers met een wat hoger verbruik kan dit ook nog wel interessant zijn al was het maar voor erbij (of om een mooi nummer naar je nieuwe abonnement te kunnen porteren )

› reageer

Dat weet ik, maar zoveel SMS ik niet

Maar je wilt er wel een tweede telefoon voor meeslepen? Als je zo weinig smsjes stuurt, loont dat toch nauwelijks?

› reageer

Ik heb een Dual-SIM kaart in mijn telefoon

› reageer

Wat natuurlijk ook kan is een 'naambellen' nummer kiezen. Zo heb ik o.a. het nummer '061 061 Naam' gevonden en besteld.

Momenteel is bijvoorbeeld '06-1243 4636' nog te bestellen. Wat daar zo leuk aan is; 06-1243 INFO.

› reageer

Vorige week maandag meteen een nummer gekozen dat ik makkelijk kan onthouden. Nog niets afgeschreven en ook geen simkaart ontvangen. Heb nu gemaild.
Zal het makkelijke nummer waarschijnlijk wel kunnen vergeten.
Zo te zien met zoeken is er al aardig wat leuks geplunderd aan mooie nummers. Vergeleken met een week geleden lukken verschillende combinaties nu niet meer.

› reageer

Op 26-09 een nummer besteld. Op 29-09 pincode + puckcode via mail gekregen. En op zaterdag 1-10 het simkaartje binnen gekregen via de gewone post. Dus met de 5 dagen binnen.

› reageer

Ik ken niemand op dit forum die niet af en toe met minimaal 2 toestellen op zak loopt als dit tot flinke besparingen kan leiden (heb zelf een UMTS mobiel op zak en een Telfort breedband abonnement in mijn smartphone/PDA zitten om de datsabonnement/datakosten van de UMTS aanbieders te omzeilen).

Trouwens wel apart dat er bij de Simyo kaarten geen kaartje met de servicenummers gegeven wordt. Bij navraag bij de klantenservice blijkt dat er momenteel alleen via 1233 een voicemailnummer is. (raar: het voicemailnummer vanuit het buitenland of vanaf een ander toestel is nog onbekend). Je beltegoed opvragen kan onderweg niet (wordt wel aan gewerkt mailde de klantenservice terug). De Klantenservice is blijkbaar ook alleen via email bereikbaar. (1200, 1244, 321 en 444 werken in iedergeval niet) Ook de KPN codes om je beltegoed op je scherm te zien werken niet. Raar dat ook via internet niet weergegeven wordt hoeveel beltegoed je hebt, of zouden dat start problemen zijn? (of heeft de KS mij verkeerd ingelicht?)

› reageer

Ik heb een paar kaartjes aangevraagd, maar slechts 1 ontvangen. Iemand dezelfde ervaring?

› reageer

Het is ook 1 per persoon.

› reageer

ja en nee, max. 3 per adres, dus gewoon ff andere naam invullen en klaar!
en dan kun je ook nog op bijv. 76a wat binnen laten komen, 76 hoog etc etc

en bedoelde dus, dat had je kunnen doen! (kan nog steeds, maar je nummers zullen er wel niet meer zijn )

› reageer

Stom. Algevonden.

› reageer

Ik heb met de simyo kaart nummer: 12339 gebeld. Voicemail is uitgezet na enkele minuten. Succes ermee

› reageer

Het aanzetten zou misschien kunnen met 12331. Dit heb ik alleen niet geprobeerd. Deze nummers komen nog uit de periode dat KPN bij iedereen de voicemail had aangezet. Het uitzetten via 12339 werk bij mij in ieder geval wel. Succes ermee

› reageer

Ter info
Het commando '12339' werkt inderdaad perfect voor simyo! Voor KPN en Hi-aansluitingen werkt het eveneens, zowel bij prepaid als bij abonnementen.

Bedankt hdg!

› reageer

Geen nieuws meer volgens mij, verplaatst.

› reageer

Correctie!!

Ondanks het feit dat de vriendelijk 'computerdame' zegt "Uw voicemail wordt binnen enkele seconden uitgezet ...", blijkt nu dat de voicemail van mijn simyo nummer toch nog steeds aanstaat.

(12339 heb ik gisteren gebeld, dus die 'enkele minuten' zijn nu onderhand naar ik aanneem wel voorbij!)

› reageer

Sorry simyo (KPN) ...

'12339' Schakelt toch de voicemail uit (ook al duurt het iets langer dan 'enkele minuten')!!!

› reageer

Het Europa van Simyo.nl

Simyo rekent de volgende gebieden niet tot Europa: Andorra (op de grens tussen Frankrijk en Spanje), Oostenrijk, Azoren (Portugal), Canarische eilanden (Spanje), Cyprus, Estland/Letland/Litouwen, Faroer eilanden (tussen Schotland en IJsland), IJsland, Madeira (Portugal), Malta, Slowakije. Volgens mij worden deze gebieden altijd tot Europa gerekend, maar bij Simyo niet. Hier betaal je het "buiten Europa" tarief.
De Simyo tarieven pagina geeft aan:
- Bellen/gebeld worden in Europa = € 1,25 per minuut (ook voor afluisteren voicemail)
- Bellen/gebeld worden buiten Europa = € 2,50 per minuut
goedkoper.
Voor bovengenoemde Europese gebieden betaal je dus 2,50 per minuut. Ik heb enkele tarieven met Vodafone prepaid vergeleken en daarbij was Vodafone ongeveer de helft goedkoper (Vodafones Europa is groter).
Je kunt de tarieven wel vinden in de apart te downloaden tabel op de Simyo site, maar vind het wel een beetje slinks van ze want de klant gaat er van uit dat onder "Europa" ook " Europa" wordt verstaan. Zijn er nog meer addertjes vraag ik mij af...

Simyo ervaringen?
Belt er al iemand met dit nieuwe KPN merk? Wat valt op? Goede/slechte punten?

› reageer

Nu ook wake up call met kans op een levenlang gratis bellen!

› reageer

Hoe zit het dan met St.Maarten en dan het franse deel uiteraard.St.Maarten is nl een franse "provincie"

› reageer

Basic idd niet echt netjes van Simyo, typisch KPN toch :-)

› reageer

unlocken: Mobiele beltarieven zijn gebaseerd op geografische ligging. De door mij genoemde gebieden liggen geografisch in Europa, het eiland Sint Maarten/St. Martin ligt geografisch in de Cariben en hier zal je dus de “buiten Europa” tarieven betalen. Echter, het eiland wordt niet genoemd in de prijslijst en Martinique (ook Frans) wel, dus ik vermoed dat Simyo op Sint Maarten/St. Martin gewoon geen dekking heeft. Zie Simyo.nl > Tarieven > lijst met internationale tarieven voor alle gebieden.

carlvanloo: Heb alleen ervaring gehad met KPN als leverancier van de vaste lijn (duidelijke facturering en goede kwaliteit, alleen hoge tarieven) dus kan ik niet oordelen of het “typisch KPN” is. maar het is idd niet netjes van ze om voor bepaalde Europese gebieden het tarief “buiten Europa” te berekenen. Afgezien van deze rare buitenland tarieven (hopelijk verandert Simyo dit nog) klinkt Simyo aantrekkelijk met 18 cent dag en nacht naar vast en mobiel en 9 cent per SMS. Daarom:

Gevraagd: Simyo gebruikers ervaringen! Hoe bevalt het bellen met KPNs' nieuwe product? Waar loop je tegen aan? Of is alles in 1 woord Fantastisch? Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn welkom!

› reageer

26-09 aangevraagd, nog eens gemaild, nooit wat ontvangen en niks afgeschreven van de rekening en niks meer gehoord.

› reageer

Met Simyo bellen op St. Martin

unlocken: Ik had beter moeten kijken voor ik jou antwoord gaf op je vraag over bellen op St.Martin: je kunt met Simyo WEL bellen op Sint Maarten/St. Martin. Het Nederlandse deel van het eiland valt samen met Saba en Sint Estatius (bovenwinds) en Bonaire en Curacao (benedewinds) onder de Nederlandse Antillen. Het Franse deel valt onder de Franse “provincie” Guadeloupe. Beide gebieden staan in de lijst en voor beide geldt: tarief “buiten Europa”. Excuses (ook aan Simyo) voor mijn overhaaste antwoord. En mocht je er binnenkort naar toe gaan: veel plezier!

› reageer

Simyo rekent de volgende gebieden niet tot Europa: Andorra (op de grens tussen Frankrijk en Spanje), Oostenrijk, Azoren (Portugal), Canarische eilanden (Spanje), Cyprus, Estland/Letland/Litouwen, Faroer eilanden (tussen Schotland en IJsland), IJsland, Madeira (Portugal), Malta, Slowakije. Volgens mij worden deze gebieden altijd tot Europa gerekend, maar bij Simyo niet.

Wel apart. Oostenrijk etc. doet gewoon mee aan de EU.Ik zou dan eerder denken dat Zwitserland er buiten zou vallen aangezien ze niet tot de EU horen en geen euro hebben.

Verder heb ik zelf een Spaanse en een Portugese prepaid kaart. De spaanse providers zien de Canarische eilanden en ook de balearen (Ibiza, mallorca en Menorca) als binnenlands gebied. De Portugese providers zien Madeira en de Azoren ook als binnenlandsgebied ookal liggen deze eilandgroepen geografisch in verhouding ver van Europa. (Zowel Madeira als de Canarische eilanden liggen in een groep voor de kust van Afrika (Marokko) Je kan er bij goed weer ook de marokkaanse providers in je scherm zien al kan je er vanwege de afstand natuurlijk niet mee bellen). Kortom: ook bellen vanaf Madeira naar Lissabon op het vasteland wordt gewoon aferekend als binnenlands tarief. Zou Simyo niet onder de tucht van de EU anti prijsafspraken voor internationaal bellen gaan vallen? Een provider mag maar een klein percentage opslag op de binnenlandse tarieven van de betreffende provider leggen. Simyo maakt het zo wel erg veel duurder lijkt mij.

Voor Oostenrijk etc. krijgen ze vermoedelijk geen korting op de roaming verbindingen, dus ook geen korting op de tarieven voor klanten.

› reageer

Verlaagde tarieven
Net ontdekt dat het beltarief verlaagd is van 18 naar 16 ct per minuut en het SMS tarief van 9 naar 8 ct per bericht.

Gebruikerservaring Simyo
@wrob: nog bedankt voor het delen van jouw ervaring. Jammer dat er niet meer reacties waren, want de meeste berichten in dit forum gaan over het uitzoeken van je eigen nummer maar dit vind ik zelf niet zo belangrijk. Ik heb -ondanks jouw negatieve ervaring- toch een Simyo kaart besteld. Ik denk dat jij last had van een Simyo kinderziekte, en ik ga het gewoon proberen. Ik zal mijn gebruikers ervaringen hier binnenkort posten.

› reageer

Ze gaan direct de concurrentie aan met EasyMobile, erg slim en snel gereageerd. Jammer dat ze niet net onder de tarieven zijn gaan zitten.

› reageer

Easymobile kwam later op de markt, dus eigenlijk slim van ze dat ze onder Simyo en UPC zijn gaan zitten!

› reageer

Maar ik bedoel dat Simyo (waar we het nu over hebben) eerst duurder was en nu de tarieven verlaagt, gelijk aan EasyMobile. Maar als ze daar weer onder waren gaan zitten hadden ze EasyMobile aangespoort om ook te verlagen, nu is dat niet echt noodzakelijk.

› reageer

Ohk, sorry had iets te snel gelezen. De simyo site is nu ook ff down trouwens.

› reageer

Misschien gaat EasyMobile nu 1ct lager zitten, anders halen ze nooit het gewenste marktaandeel van 10%!

› reageer

Hmmm.
Volgens mij een gigantische strijd tussen KPN en Easymobile.
Wel grappig dat de concurrent gewoon inzage heeft in alle verkeersgegevens en dus statistieken van Easymobile

Vinden jullie het ook niet heel toevallig dat Simyo net iets eerder was?

Easymobile zal best snel weer verdwijnen van de markt denk ik.

› reageer

Ja ik denk dat easymobile ook niet lang stand houdt in NL. Jammer hoor, maar ze zijn gewoon veeeel te laat.

› reageer

In NL is veelst te veel concurrentie, daarom is het helemaal niet slim van Easy Mobile om zich op Nederland te richten.

› reageer

vrijdag besteld, netjes 2 mails gekregen over de aanvraag, en over de eenmalige machteging. dinsdag erop mail met pukcode en pincode en in de brievenbus de simyokaart. Geld is nog niet afgeschreven, zover is alles perfect...

› reageer

Gebruikers ervaringen Simyo

Zoals beloofd mijn ervaringen met Simyo:

Goed: laag tarief, dekking (in mijn geval Arnhem-Achterhoek), specificatie van je belgedrag op de site (hoeveel minuten en seconden naar welk nummer is gebeld), klantenservice reageert binnen 2 werkdagen zoals beloofd en geeft korte maar goede antwoorden.

Minder: nergens op de site (ook niet op je persoonlijke pagina) een overzicht van servicenummers (voicemail uit/aan e.d.), beltegoed en verbruik worden niet real-time vermeld en kunnen dus onvolledig zijn, PIN en PUK codes staan niet op je persoonlijke pagina zoals in welkom mailtje staat.

Verder kan het feit dat alles via internet gaat (opwaarderen, specificatie belgedrag) een belemmering zijn als je onderweg bent en moet opwaarderen of je persoonlijke gegevens liever niet via internet leest/verstuurt.

› reageer

Beltarief is nu met 1ct verlaagd naar 15 ct pm voor simyo.

› reageer

Let op!!!!!!
De voicemail uitschakelcode is NIET 12339!!!!
Wanneer je de ze "vriendelijke dame" belt worden er gespreks kosten in rekening gebracht.
In tegenstellig tot wat zij zegt (uw voicemail word over enkele minuten uitgeschakel) gebeurd dit dus NIET!
De enige juiste code is: ##002#

› reageer

Mijn ervaringen met Simyo:

Goed: laag tarief, dekking (assen), specificatie van je belgedrag op
de site

Verder kan het feit dat alles via internet gaat een belemmering zijn als je onderweg bent en moet opwaarderen maar dat is een keuze..(Kosten zijn laag omdat alles via i-net gaat)
Wil je het anders dan kun je een automatisch bedrag per maand opwaarderen. Dus een abonnement zonder contract. Of je kiest voor een andere prepaid aanbieder.

Eindelijk een laag tarief zonder wurgcontracten maar wel het goede netwerk van KPN.

› reageer

Wie kan mij helpen? ik zou graag naar Sint Maarten willen bellen, maar dan goedkoop.. weet jij misschien een handig nummer hiervoor?

› reageer

Beetje off-topic, de vorige vraag, dus ook een off-topic antwoord.
Chippie.
Starttarief 7 cent, per minuut vast 19, chippieklanten 22, andere mobiel 24 cent.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.