[Nokia 6280] Release date?

In de voorgaande berichten kwam nog wel eens naar voren dat de nokia 6280 veel problemen had en dat hij na een aantal dagen uitviel en kapot was. Hoe zijn de ervaringen met de 6280 uit de winkels???

› reageer

Wie weet wanneer de Nokia 6280 uitkomt. er staat op de nokia site dat dit het 4e kwartaal is...maar is dat nu oktober of december?

Ik wil een UMTS 25 abonnement van Vodafone afsluiten met Nokia 6280.... maar ik twijfel of ik niet de 6860 moetn nemen/.,..

Wie helpt me>???

› reageer

Ik denk in de periode tussen oktober en december
Tsja kijk maar welk toestel je het leukst vindt en welke er voorradig is...

› reageer

Oke....maar welke raadt je me aan...Die 6680 is zo lomp...maar wel mooi en die 6280 is zo mooi, maar waarschijnlijk duur bij een abonnement...

Nou ja ik hoor t wel...ik moet kiezen

› reageer

N70

› reageer

misschien motivatie waarom dan de N70?
en btw, hij heeft zelf al zn oog laten vallen op de 6280 of 6860? Dus denk niet dat hij er zoveel bij gebaat is om een ander type te noemen?

maar goed, kan hem ook niet helpen met die beslissing. Ben zelf ueberhaupt geen Nokia fan.

› reageer

Weet iemand of deze telefoon al beschikbaar / te koop is in Nederland?

Zie bijv. bij sitel.nl ook een T-Mobile (simlock) versie staan....

› reageer

bij gsmstunts is hij binnenkort beschikbaar

› reageer

19 euro bij verlenging Relax300 lijkt me een nette prijs. Is wel de TMobile versie met simlock.

Volgens mij is het toestel vergelijkbaar met de D600. Heeft iemand het toestel al gezien?

› reageer

de 6280 verschijnt in de winkels in week 10! (aldus nokia)

› reageer

Ik heb de 6280 bij een 1jarig abbonement afgesloten op algebeld.nl en hoefde daar slecht 49 euro bij te betalen niet slecht al zeg ik het zelf. bij deze winkel verwachten ze hem komende week of de week erop maar in ieder geval op vrij korte termijn!!

› reageer

Hoi!

Ik heb besteld via: belzaak.nl....daar zeiden ze ook begin febr..maar sommige mensen zeggen ook pas in Maart ofzo...kei vaag
Wie helpt me uit de brand en weet de exacte datum? Ik wil die phone zo graag hebben!!!

› reageer

Heb afgelopen dinsdag nog geinformeerd bij Belcompany en Phonehouse, maar hier hadden ze de 6280 nog niet in het systeem staan. Dat kon nog wel een paar weken duren.......... konden ze niets over zeggen.

› reageer

Bij gsmstunts, is die nu gratis bij een 2 jaar 22,50 orange abbo. Die je na 6 maanden kan downgraden naar 12,50 per maand. Wat neer komt op gemiddelde kosten per maand op 14,02euro.
Is dit een mooie deal?
Wat denken jullie?

› reageer

bij algebeld.nl is het dan nog goedkoper namelijk 27,50 per maand voor 1jaar! doe dat delen door twee en dan kom je op 13,75 maar het grootste voordeel is nog wel dat je er maar 1 jaar aan vast zit.
de release datum is volgens mij (op dit moment) eind februari volgens de laatste berichten maar kan net zo goed komende week al zijn niemand kan er iets over zeggen...

› reageer

Jammer...dat niemand weet wanneer de Nokia 6280 nu precies komt. Het is zo'n mooie telefoon en ik kijk er al maanden naar uit. Steeds wordt de releasedatum verschoven...erg jammer....maar het blijft een mooie mobiel, toch...?

› reageer

Ja het is zeker een mooie telefoon, vraag me alleen af hoe lekker die in de hand ligt. Ook qua smsen.
En als het nog meerdere weken duurt voordat die in de winkels ligt....

Bovenop die 13,50 per maand bij dat 1 jarige abbo, komt nog 49 euro die je voor de telefoon moet betalen.
En die aanbieding is van vodafone, orange is toch wat beter, zeker met die smsbundels en tegoed meenemen.

› reageer

Ik heb dus besteld via belzaak.nl en dan een KNP 25 abo besteld...daar was de phone gratis en kun je na 6 maanden omzetten naar lager verbruik. De eerste 5 maanden kreeg je 50% korting....een super aanbieding dus! Maar blijft de Nokia 6280 nu???

› reageer

onze dealer kan ook nog geen data geven...

echter nokia geeft aan week 10...

niemand weet exact een data wel een richtlijn..

› reageer

Ik heb van GSMstunts.nl, Algebeld.nl en GSM.tv een reactie via de email gehad:

GSMstunts.nl
Geachte heer / mevrouw,

De Nokia 6280 wordt verwacht vanaf week 10 (de 2e week van maart)

Met vriendelijke groet,
Het team van GSMstunts.nl

Algebeld.nl
Geachte heer/mevrouw,

Op dit moment is de Nokia 6280 nog niet op voorraad, we kunnen nog niet precies zeggen wanneer het toestel leverbaar wordt omdat Nokia de definitieve bevestiging nog niet gegeven heeft.

Met vriendelijke groet,

Oscar van Leeuwen
Algebeld.nl

GSM.tv
Geachte Dhr./Mevr.

Dit toestel zal begin maart leverbaar zijn.

Met vriendelijke groet,
GSM.TV

Het lijkt er dus op, dat we nog even een maandje moeten wachten..

› reageer

Geachte Heer/mevrouw,

Bedankt voor het contacteren van de Nokia Helpline.

Om te antwoorden op uw vraag, de Nokia 6280 zou beschikbaar moeten zijn op de markt
vanaf eind januari. Dit is wel verschillend van land tot land en per regio.

Een specifieke datum kunnen wij u helaas niet mede delen, hiervoor willen wij u vragen om
contact op te nemen met de locale Nokia dealer.

Indien u nog verdere informatie wenst , aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Nokia Service Professional
Nokia Helpline
0900/2021977

na contact te hebben gehad met de nokia dealer in nederland is het idd zo dat hij pas in maart komt. waarom? omdat er productiefouten zijn geweest en er nu dus problemen zijn met het toestel en uit voorzorg dat ze straks niet alles terug hoeven te halen wachten ze nog met het uitbrengen van de telefoon.
nog een paar weekjes wachten dus......

› reageer

uit voorzorg dat ze straks niet alles terug hoeven te halen wachten ze nog met het uitbrengen van de telefoon.

Er is nog nooit een Nokia-telefoon terug gehaald vanwege productiefouten volgens mij

› reageer

Ik heb lopen kijken bij gsmstunts.nl en je kan heel veel accessoires erbij bestellen. Zitten er dingen tussen die echt handig zijn?
Bijv zo'n bluetooth adapter is dat wat?

U kunt tijdens het bestellen van de Nokia 6280 T-Mobile meteen profiteren van ons scherp geprijsde accessoire aanbod. Hieronder staan de accessoires die u tijdens het bestelproces direct kunt mee bestellen tegen de vermelde actieprijzen.

Telecommunicatie-verzekering: € 12.50
Bluetooth USB Adapter: € 17.50
Rockey simkaartlezer: € 15.00
Transcend 128 MB MiniSD: € 19.00
Transcend 256 MB MiniSD: € 25.00
Transcend 512 MB MiniSD: € 39.00
Kingston 128 MB MiniSD: € 17.50
Kingston 256 MB MiniSD: € 22.50
Kingston 512 MB MiniSD: € 42.50
Sandisk 1 GB MiniSD: € 79.00
SD / MMC kaartlezer: € 15.00
Nextlink Bluespoon Bluetooth headset: € 29.00
Jabra BT-150 Bluetooth headset: € 37.50
Jabra BT-205 Bluetooth headset: € 47.50
Bluetrek S2 Bluetooth headset: € 47.50
Jabra BT-250V Bluetooth headset: € 69.00
Jabra BT-500 Bluetooth headset: € 85.00
Supertooth II Bluetooth Carkit: € 99.00
Universele autohouder: € 19.00
Jabra SP-500: € 85.00

› reageer

Bij de 6280 wordt een USB kabel geleverd, dus een bluetooth USB stick of kaartlezer heb je niet persee nodig.

Verder zit er standaard een 64 Mb SD kaartje bij, je kunt eventueel een grotere kopen om bijv. meer MP3´s op te kunnen slaan.

Daarnaast kun je nog een bluetooth carkit / headset erbij kopen.

ps. er komt ook een Tmobile versie, dit is aan mij bevestigd in de Tmobile shop in Maastricht. Wanneer die komt...........?

› reageer

Ik heb het toestel vorige week werkend gezien in Denenmarken bij de winkel van 3. Ik vind het een bijzonder groot toestel. Ik verwacht dat het echt een niche-product is.

› reageer

hey! Wat bedoel je nu precies met je berichtje: Dat het juist een goede phone is of juist helemaal k*t?

› reageer

Ik vind hem lomp, maar er is vast een club kopers voor te vinden.

› reageer

Ik heb hem besteld bij gsm.nl , en volgens hun week 10.

› reageer

Heb vorige week (en net weer) gekeken bij Bol.com en daar staat bij dat ze een levertijd hebben van 5-10 werkdagen:S Lijkt me niet kloppen dan.

› reageer

Gisteren bij Belcompany even langs gelopen. Ze verwachten hem volgende week al binnen te krijgen. Iemand al meer informatie?

› reageer

Als zij de nokia 6280 al volgende week binnenkrijgen, zal ik em rond die tijd ook wel krijgen. Ik kan niet wachten! Ik kijk echt al maanden uit naar deze phone! Internet-bestellingen komen toch altijd op hetzelfde tijdstip als in de winkels???

› reageer

@Djmart:

Dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn, dat een internet-shop toestellen net zo snel kan leveren als een reguliere winkel

› reageer

Ik heb net een mail gekregen van gsmstunts.nl dat ze hem 2 maart binnen krijgen

› reageer

Heeft the phonehouse niet altijd de primeur (van de fysieke winkels) bij nieuwe Nokia toestellen?

› reageer

Heb vorige week (en net weer) gekeken bij Bol.com en daar staat bij dat ze een levertijd hebben van 5-10 werkdagen:S Lijkt me niet kloppen dan.

Als ze dat er niet hadden neergezet, had je ook niet weer gekeken Aan het lijntje houden noemen ze dat

› reageer

Zou het moment dan nu toch aan gebroken zijn dat we de Nokia 6280 deze week kunnen kopen in Nederland? Ik hoop het! Ben alweer een paar maandjes op het toestel aan het wachten. Veel langer kan ik niet wachten!

› reageer

Ik wacht ook al sinds november '05...Ik kijk er echt naar uit, maar verwacht dat ik em pas begin Maart thuis heb...maarja...het lange wachten wordt beloond met een hele mooie phone!!!

› reageer

Belcompany verwachte hem in week 8 (deze week), maar in de nieuwe folder die vandaag voor et eerst online staat de 6280 niet, dus ik ga er van uit dat ie deze week nog niet beschikbaar is bij Belcompany...

› reageer

Nou ja...dan wachten we wel rustig af! Ik zie de 6280 vanzelf wel verschijnen!!!

› reageer

Hoor van verschillende mensen die de 6280 in het buitenland hebben gezien, dat ze het een grote telefoon vinden. Als ik zo de afmetingen lees, is ie ongeveer net zo groot als een D600 (maar dan een fatsoenlijke telefoon . ).

Weet iemand wanneer de Tmobile 6280 (simlock) versie komt?

› reageer

maar als de 6280 net zo groot is als de samsung D600, dan valt het toch wel mee? Ik vind de D600 niet lomp...jullie wel dan?

› reageer

De Nokia 6280 meet 100 x 46 x 21 mm, de Samsung D600 meet 96 x 47 x 22 mm, maar omdat de Samsung veel ronder is, zal dit toestel waarschijnlijk kleiner ogen dan een Nokia 6280, deze is namelijk nogal rechthoekig. Met dank aan deze site voor deze info

› reageer

Verschil met de D600 is inderdaad minimaal! En laten we nou eerlijk zijn, 10 cm lengte valt best mee!

Weet iemand toevallig te vertellen welke shop(s) dit toestel snel zullen kunnen leveren?

› reageer

Ik heb de nokia 6280 ook besteld en zie erg uit naar haar komst.. ik vraag me alleen af wanneer dat nou eindelijk zo ver mag zijn want ik wacht er al een aardig tijdje op.. ik heb de telefoon nog niet in het echt gezien, maar ik verwacth een enorm mooi en uitgebreid toestel.

gr

› reageer

Bij GSMTREND.NL verwachten ze hem eind februari (week 9).

› reageer

Ik heb hem besteld en er werd tegen mij gezegd dat ik hem over 2 weken kan verwachten

› reageer

zo lang nog wachten? ik hoop dat ik em eind februari kan ophalen, dat werd er tegen mij gezegd trouwens.. maar ik zie het allemaal wel, kan in ieder geval niet veel langer meer wachten

› reageer

Nokiacenter.nl hoopt 'm volgende week te kunnen leveren. Hopelijk geldt dat ook voor de "gewone" winkels als belcompany enzo!

› reageer

Ik veracht de Nokia 6280 eigenlijk volgende week. Iedereen die ik spreek heeft het over eind febr. / begin Maart. Dus ik denk dat ik na de Carnaval wel een pakketje thuis kan verwachten!!! Dat hoop ik althans, ik kijk er echt naar uit....!

› reageer

ik heb 'm expres nog niet besteld. Zodra ik weet welke shop hem als snelst kan leveren bestel ik m daar. Op dit moment verwacht ik hem eigenlijk nog niet volgende week. De week daar op lijkt me een stuk aannemelijker.

› reageer

@ mdvz0r : maar na 28 februari zijn die netwerkacties weg of is er iets dat ik over het hoofd zie?

› reageer

@Aaapje: daar heb je waarschijnlijk wel gelijk in, maar er komen toch ook weer nieuwe netwerk acties voor maart? Of levert dat voor ons als consument minder op? Mocht het minder opleveren, dan bestel ik hem ook nog voor de 28e.

› reageer

Ik heb de Nokia 6280 ook reeds besteld vanaf midden januari bij gsmhuis.nl
Toen was leverdatum midden december, een beetje nadien eind december, dan januari, dan februari, nu maart grrr
Heb al enkele boze mails gestuurd naar bovenstaande winkel omdat ze een gsm aanbieden die misschien wel nooit op de markt kom (bij wijze van).
Ze kunnen dan eventueel als primeur evengaat de Nokia 100 aanbieden, mocht die ooit binnen 15jaar op de markt komen ofzo, en dan iedereen maar bestellen.
Ik heb gezegd dat ze geen telefoon meer moeten aanbieden waarvan men niet zeker is van de exacte leveringsdatum, kwestie van alle frustraties te vermijden en een goede service te kunnen bieden.
Men probeert maar zo snel mogelijk een nieuwe gsm op de site te promoten om te hopen dat er dan reeds zoveel mogelijk pre-orders naar hen gaan. Pfff wanpraktijken zijn het

› reageer

@ Aapje & mdvz0r: wat voor netwerkacties zijn dat dan??

› reageer

Tegen mij werd verteld dat ie uiterlijk over 2 weken wordt geleverd.

› reageer

@ JvdZweep

Hey,

Met netwerkacties bedoel ik dit bijvoorbeeld bij t-mobile:

- Geen aansluitkosten
- 5 maanden 50% korting op je belbundel
- In de 6e maand €22,50 factuurkorting
vanaf een Flex SIM only 15

deze actie is geldig tot 28 februari.

Maar volgensmij is er elke maand wel weer een netwerkactie, maar ik durf niet te zeggen met zekerheid of je dan dezelfde voordelig korting krijgt. misschien dat iemand het wel goed weet?

› reageer

Ik heb de 6280 besteld bij studentmobiel.nl. Heb vandaag weer een email gestuurd wanneer zij hem verwachten en kreeg bijna meteen weer terug dat ze hem pas de tweede helft van maart verwachten. Nog ff wachten dus

› reageer

Om de zoveel weken wordt de release-date van de 6280 weer een maand uitgsteld, ben bang dat we nog wel een paar maanden kunnen wachten. Begin zo langzamerhand echt helemaal te kotsen van het uitbrengen van de telefoons van Nokia!! Misschien komt de SE K800i nog wel eerder uit, die nog maar net is geïntroduceerd, de 6280 al ergens midden in 2005!! Echt zwaar irritant!

› reageer

Begin er inderdaad ook een beetje simpel van te worden. Hoor dat de 6280 al in diverse Europese landen leverbaar is en hier in Nederland lopen we achter .............. Zullen wel problemen hebben met het vertalen van Engels naar Nederlands!

Denk dat ik tot begin volgende week afwacht en als ie dan nog niet leverbaar is koop ik wel een samsung of iets dergelijks.

Iemand al meer info over de leverdatum?

› reageer

Heb vanmiddag meer informatie verkrege,

De gsm was klaar eind november...
maar na het testen van de software (V3.40) waren er enkele probleempjes...
Het gebeurde dat het toestel zonder reden uitviel en herstarte...
Hier zouden ze naar het schijnt nu al enkel tijd mee bezig zijn...

Hij zou terug verwacht zijn geweest midden - eind februari.
Dit is dus niet gehaald, en zou het half maart worden.

Ik heb voorlopig nog geduld want het blijft een mooi toestel...
En een ander toestel met zoon scherm formaat en die opties is niet direct bij een ander te vinden...

› reageer

De 6280 moet binnen 3 weken echt echt in de winkels liggen!

› reageer

Maar dit is toch geen reden om ze terug te halen, mijn schoonmoeder heeft een 6600 met dezelfde klachten, ik heb een 7610 die ook af en toe opnieuw opstart,en mijn vrouw heeft vorige week een nieuwe 8800 gekocht en die start ook midden in een telefoongesprek opnieuw op.
Kan dus haast niet geloven dat de 6280 hiervoor later gereleasd word.

› reageer

Ik denk dat Nokia zich wel 3 keer achter de oren zal krabben voordat ze een toestel op de markt brengen waar veel software fouten inzitten. Vandaat dat we met z'n allen nog even geduld moeten hebben. Zeker ook omdat de providers die het toestel gaan aanbieden voor UMTS graag toch wel een foutloos toestel willen hebben.

› reageer

Het wordt in elk geval niet voor week 11 voor dat ie er is. Ik ga deze maand maart nog wachten, daarna houdt ik er mee op. Alleen deze maand is het vodafone umts 20 abonnement nog af te sluiten, daarna niet meer. dat abonnement wil ik namelijk met de nokia 6280!!

› reageer

Je kan natuurlijk ook nu al een aansluiting aanvragen met de 6280 en een UMTS20 abonnement, je moet dan alleen nog even op je toestel wachten. Je weet dan wel zeker dat je het toestel gaat krijgen, als je nu wacht, moet je straks misschien achteraan in de (grote) rij aansluiten.

› reageer

ik wacht dus ook al maanden op deze telefoon.. en maart is de laatste maand dat ik nog wacht , dan ga ik wel voor de samsung d800.. ik heb wel nog geinformeerd naar de release date.
maar elke keer te horen gekregen dat het nog 2 weken zal duren, en nog gebeld, maar die konden alleen vertellen dat het steeds word uitgesteld.

› reageer

@JvdZweep:

Hoezo wordt het niet voor week 11?? Hoe kom je aan die informatie?

› reageer

ik lees net op een engels forum dat iedreen behoorlijk wat problemen heeft met de 6280. Lees zelf maar even een paar berichten:
http://www.gsmarena.com/nokia_6280-reviews-1199.php

› reageer

Ik heb m ook al twee maanden geleden besteld en de verkoper zei tegen mij dat hij hem vrijdag over een week verwacht (10 maart), maar ja.... hij is al zo vaak uitgesteld. Ik hoop dat het het wachten waard is, en dat ze hem nu wel helemaal bug free hebben gemaakt. Tenminste als dat de reden is waarom het zo lang duurt.

› reageer

Net even reacties op gsmarena gelezen, lijken de laatste week alleen maar meer problemen te zijn naarmate de 6280 wat meer gebruikt wordt.

Als de release in de UK al uitgesteld is (hadden hem daar al eerder), dan denk ik dat het in NL nog wel even duurt...........

Ga denk toch eens een andere GSM overwegen.

› reageer

Las op www.GSMplaza.nl dat ze de 6280 nu pas in week 15 (!) verwachten.. Dat is de 2e week van April!!

› reageer

Ik hoop echt niet, dat het nu weer week 15 is geworden hoor... dat zou echt schandalig zijn.. zo moeilijk is het nou ook weer niet om die software te schrijven... en al helemaal niet als je er ervaring mee hebt, zoals de mensen bij nokia. Zal wel een ander probleem zijn, in dat geval.

› reageer

Nou ik twijfel tussen de N 70 en 6280 maar als het zolang gaat duren dan neem ik toch die n 70! Lees ook niet echt hele goede berichten over 6280 op engelse forums. Twijfel nog erg......... Luxe probleem:-)

› reageer

Ik heb straks even onze inkoper gebeld, en die meldde dat het toestel nog niet approved for sales is, pas als dat het geval is, wordt het licht bij Nokia op groen gezet en kun je het toestel misschien 4 tot 8 weken na goedkeuring in een winkel verwachten.

› reageer

Was het wachten op de 6280 beu. Ook hoor / lees ik er niet al te goede verhalen over. Net bij de Belcompany een N70 gekocht.

Ze hadden ook de 6270, maar dat ding ziet er niet uit. De 6270 is normaliter niet in Nederland leverbaar volgens mij. De verkoper had de 6280 in Denemarken gezien. Hij gaf aan dat het nog meer dan een maand kan duren voordat ie in de winkel ligt.....

Hopelijk komt het met de 6280 allemaal goed en krijgen jullie (die m besteld hebben) snel binnen.

› reageer

kan aan mij liggen maar de nokia 6270 is toch identiek aan de 6280 op UMTS na dan. In het echt ziet het toestel er dus stukken minder uit begrijp ik?? Ik hoop toch echt dat het lange wachten straks niet voor niets is.!

› reageer

6270 ziet er qua afwerking niet uit. De 6280 is anders, maar die heb ik nog niet in handen gehad. De onderkant van de 6270 krijgt iets wat lijkt op een geultje, terwijl de 6280 veel strakker afloopt. Onduidelijke omschrijving maar je ziet het wel... Volgens mij waren er ook nog andere verschillen.

› reageer

ik heb idd de 6270 bij belcompany in leiden gezien. Hij is bijna hetzelfde als de 6280 maar idd geen umts en hij heeft een lelijke zwarte rand aan de onderkant!!! Maar die verkoper geloofde niet dat op de nokia site stond dat de 6270 niet in de benelux verkrijgbaar was dus zijn we naar de site gegaan en hij begreep er nix van

Mare bij hun stond verwacht week 11 in de computer!!!!! Heb gister de n70 in de hand gehad maar vond hem toch tegenvallen vooral dat schuifje aan de achterkant is irritant, gaat open als hij in je broek zit! FF wachten dus op de 6280, maar niet te lang!!!!

› reageer

Heb vandaag de Samsung SGH D800 gezien bij Dixons. Is een stuk strakker dan de 6280, en: leverbaar. Ga de D800 bestellen, ben het meer dan zat met die 6280...
Suc6 en veel geduld

› reageer

Ik zou de Samsung D800 ook al hebben gekocht als die een 2.0 MP camera zou hebben, heeft ie niet, dus vind ik de 6280 beter! Maar de D800 is zeker een strak mooi telefoontje!!

› reageer

Ik heb van de week in de Vodafone-winkel te horen gekregen dat de 6280 eind Maart, begin April leverbaar wordt. De Nokia 7370 zou pas Mei/Juni geleverd kunnen worden........ware het niet, dat deze nu al in de winkels liggen. Wat moeten/kunnen we nu nog geloven van de verhalen van winkeliers over de release-datum van de 6280.

Ik denk dat als je de 6280 zo graag wil hebben, we geduld moeten hebbben met z'n allen, hoe lullig het ook is........

› reageer

Ik begrijp niet dat niemand kan vertellen wat er echt mee aan de hand is en wat nou de echt reden is waarom het zo lang duurt. Want iedereen zegt wat anders. Waarom laten ze bij nokia niks los. Ze proberen iedereen zo lekker te maken maar volgens mij haken er steeds meer mensen af. Er dat kan toch niet de bedoeling zijn.

› reageer

Ik word zo moe he van nokia!! bah bah bah ik zit al vanaf december tewachten op die nokia 6280!! en ondertussen is me abo al een tijd afgelopen en heb ik ma een prepaidkaartje!! en jah als het nog lang duurt kan ik net zo goed nog ff wachte op de Nokia N80 die is nog vetter

› reageer

De Vodafone winkel in Groningen verwacht hem deze maand nog. "hij komt zeer binnenkort". Dezelfde winkel in Leeuwarden kon me twee keer eerder niet vertellen wanneer hij zou komen. "Dat wordt aan ons niet bekend gemaakt". Communicatie tussen winkel en leverancier is dus ook al heel slecht!! Groot minpunt van Nokia! Toch blijf ik nog deze maand wachten. Er zijn gewoon geen vergelijkbare telefoons op dit moment. Alleen de W900i en de V3X misschien, maar de één is té groot en té duur en de ander is een clamshell en daar houd ik niet echt van. Dus wachten, en anders toch maar één van deze of afzien van een UMTS toestel...

› reageer

Ik denk inderdaad dat er niet anders op zit dan wachten, als je natuurlijk echt voor die 6280 gaat! De samsung d800 is inderdaad heel strak, maar ik hoorde dat de camera tegenvalt bij de rest van de telefoon, dat is jammer. Daarbij ben ik echt een Nokia freak, vind het gewoon super telefoons. Maar het is echt klote.
Denk (eigenlijk hoop een beetje) dat hij in Maart echt leverbaar wordt. Hopen dat het wachten voor mij en blijkbaar heel veel anderen dat ons geduld snel beloond wordt.

› reageer

ja , ik hoop dat dit de laatste week word dat we moeten wachten. zelf bel ik meestal de hoofdleveranciers.. die kan je zien bij www.nokia.nl en dan contact en dan product status enzo.
misschien dat iemand een deze dagen nog belt.

› reageer

Ik wacht ook al vanaf december. Ik heb een abo afgesloten met de Nokia 6280. Mijn abo is al vanaf december ingegaan, alleen heb ik nog steeds mijn oude telefoon...
Is het slim wat ik gedaan heb? Of had ik pas mijn abo moeten laten ingaan als de phone leverbaar is???
Is het ook mogelijk om, als het w88 te lang duurt, een andere Nokia te kiezen? Wie helpt me? Nokia 6280...waar blijf je?

› reageer

Of je een ander toestel mag kiezen, moet je vragen bij degene bij wie je het abonnement hebt aangevraagd, niet op TV.nl Ik denk trouwens wel dat ze daar niet moeilijk over gaan doen, gezien de hele geschiedenis met de Nokia 6280.

› reageer

Ben al vanaf november vorig jaar aan het wachte, nu ook aan het belle met un kaart.. schiet niet op bij nokia. heb het afgelope half jaar naar belcompany, nokia (meerdere kere)en phonehouse gebeld en gemaild. de eene keer weten ze helemaal van niks en kunnen ze me geen informatie verschaffen, en als ze informatie hebben is het dat het WEER een maand of week is uitgesteld!! belcompany wist me te melden dat die 9 maart in de winkel zou liggen, maar dat heb ik 3 weken geleden van ze gehoord.. waarschijnlijk zal die nu wel weer een poos zijn uitgesteld :s nokia heeft toptelefoons en de 6280 lijkt me super! maar op dit moment doet nokia niet aan klantenbinding!! :@

maar wie weet of nokia´s goed bekend staan om het geluid? of ligt het gewoon aan de oordopjes die je erop hebt?

› reageer

Nou ik heb maar de stouten schoenen aangetrokken en heb stiekem (mogen ze eigenlijk niet geven)> van het Nokia hoofdkantoor in Rijswijk het nummer van de distributor van de toestellen gekregen. Die melden dat het toestel half Januari was vrijgegeven om te verdelen naar de winkels maar op een of andere manier geblokt door Nokia.... Waarschijnlijk omdat er te veel klachten kwamen vanuit het buitenland i.v.m. het plotseling uitvallen van de telefoon.(is niet bevestigd) Dus hopenlijk zijn ze dat nu aan het verbeteren en komt het toestel deze maand alsnog vrij om te verdelen naar de winkels!!!

Als je dus in December al een abbonement heb afgesloten dan ben je echt genaaid en moet je gewoon een ander toestel vragen want ze hadden dat nooit in de verkoop mogen doen, want dat is consumenten bedrog, ze zijn gewoon verplicht om je tegemoet te komen. Misschien dat die abbonement zelfs gestopt kan worden omdat ze niet hebben gedaan wat ze hebben beloofd.(dat weet ik niet zeker) Voor de echte "6280 diehards" is het dus heel erg veel geduld hebben!!!

› reageer

Ik vind het eigenlijk niet zo erg dat ik mijn abo al heb laten ingaan. Mocht de 6280 nu niet aan mijn wensen voldoen, dan kan ik al binnen 1.5 jaar en nieuwe kiezen, ipv 2 jaar!!!
Ik hoop echt dat ik deze maand de Nokia 6280 krijg. Iedereen heeft klachten, maar volgens mij is en blijft het en mooie telefoon!

› reageer

Ik heb zojuist contact gehad met de orange klantenservice. Deze geeft aan dat het toestel zowiso niet voor juni uit zal komen. Ik heb geen idee wat hiervan waar is, maar zo lang wil ik in ieder geval niet wachten.

› reageer

Maar is hij in andere Europese landen ook niet uit? Hebben die ook problemen met de levering?

› reageer

als je op de nokia site in spanje kijken is die al beschikbaar.. en bij ons staat er nog binnenkort beschikbaar. www.nokia.es/

› reageer

Ik ken mensen die hem in Italië al een maand hebben.

› reageer

Ik heb even gekeken op de site van nokia.es hij is misschienw el beschikbaar, maar er staat onderin wel dat de phone in najaar 2005 geleverd wordt...dat halen ze toch weg als hij leverbaar is? heel vaag allemaal

› reageer

Vanavond komt het consumentenprogramma RADAR...Als we nu met z'n alle klachten gaan indienen tegen Nokia? Misschien krijgen we dan wel boven water wat nu de preciese oorzaak is en weten we nu eindelijk wél wanneer de Nokia 6280 verschijnt...0800-1343 vanaf 20.30 uur vanavond dacht ik....

› reageer

mwja niet nokia alleen vind ik. De webshops moeten ook geen dingen producten verkopen met een verwachte datum die uiteindelijk helemaal niet klopt. Als de verwachte datum wel klopte was alles geen probleem.

Maar als er een klacht wordt ingediend (wat niet echt veel nut zal hebben voor onze levertijd denk ik) moet je ook een vinger wijzen naar de webshops en niet alleen nokia.

maarja ik kan het ook fout hebben

› reageer

Nou ik was te laat om te bellen naar de uitzending maar ik heb wel op de internetpagina een topic geopend met het onderwerp "levertijd NOKIA 6280".(ZIE LINK) Misschien dat iedereen even daar ook kan reageren dat we zodoende iets kunnen bereiken. En anders een mailtje sturen naar de redactie van RADAR.....

http://www.trosradar.nl/ ----->FORUM----->Telefoon/internet/digitaal------>TELEFONIE-----> Levertijd NOKIA 6280

› reageer

p.s. Dit staat over contact met de RADAR uitzending.

Een idee wat RADAR zou moeten behandelen? Laat het ons weten! Mocht u op zoek zijn naar informatie uit een Radaruitzending, vul dan niet dit formulier in. U kunt alle Radaruitzendingen via onze site terugkijken.

U kunt ons ook via radar@tros.nl en per post bereiken:

TROS Radar
Postbus 28555
1202 LP Hilversum

Vergeet niet uw telefoonnummer waar u overdag te bereiken bent te vermelden!

U kunt ook bellen met de Radarlijn: 0800-1343 (de Radarlijn is geopend op maandag van 19:00-22:00 uur en dinsdag van 13.30 uur tot 15.00 uur).

De Radarlijn is een meldpunt voor consumentenklachten. Een aantal onderwerpen komen aan bod in het programma, de rest wordt gearchiveerd. Het telefoonteam verwijst u door naar instanties die u verder kunnen helpen. Kijk eerst naar deze handige links, telefoonnummers en adressen van instanties die u snel verder kunnen helpen met uw klacht:

http://www.trosradar.nl/PHP/news/27/1617

ALLEMAAL EVEN REAGEREN DUS!!!!!!!!!!!!!!!!! _/-\o_

› reageer

Ben geloof ik te enthausiast geweest met kopieren--> plakken

› reageer

Het indienen van een klacht bij Radar heeft niet zoveel zin, omdat Nokia duidelijk heeft gemaakt dat het toestel nog niet leverbaar is. Bovendien geldt ook voor de webshops dat zij het aan de klanten hebben doorgegeven dat er nog geen exacte datum bekend was voor de Nokia 6280. Het enige dat je zou kunnen doen is de webshop waar je besteld hebt vragen om een oplossing in de vorm van een ander toestel. Het contract annuleren zal ook niet meer gaan, omdat het toestel nog niet geleverd gaat worden.

› reageer

Ik heb uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat het nog tot einde deze maand gaat duren voordat de Nokia 6280 uit wordt gebracht.

Dus wordt nog ff w88

› reageer

heb net gsmeasy gebeld omdat zij de Tmobile gelockte versie op hun site hebben staan voor 351 euries, ze gaan nu voor mij met Tmobile bellen en dan krijg ik vanmiddag een mail, ik laat het weten..

› reageer

Status levering Nokia 6280: Belcompany: week 11, Vodafone City Point: Maart (verder niets), Mediamarkt: laatste week maart. Allemaal verwachtingen natuurlijk! Iets zeker weten zullen we denk ik nooit met Neukia..

› reageer

2call.nl vertelde mij dat het toestel eind maart leverbaar zou zijn

› reageer

gsmexpress volgende week

› reageer

belcompany ook week 11 verwacht..... maar jullie weten allemaal wat de term "verwacht" inhoud!!!!!!!!!!!!!

› reageer

ookal haalt het misschien niets uit, toch ff klagen bij radar! wie weet kunnen zij meer dan wij.
Belcompany amersfoort gaf aan mij 8 maart (morge) door. maar ook dit was VERWACHT..

wat een drama, en het erge is dat er geen andere goede vergelijkbare telefoon is op dit moment..

trouwens nog over de klachten, deze klachten waren toch vooral in het buitenland en omdat hij steeds uitviel? of waren er nog meerdere klachten? wij krijgen de 6280 waarschijnlijk nog niet omdat ze het probeel wat de buitenlanders hebben niet bij ons willen krijgen. Dus als de nokia 6280 bij ons uitkomt is deze waarschijnlijk zonder fouten. of is dit een foute redenering?

› reageer

kan je nooit zeggen. Hoop uiterraard dat we een hele goeie krijgen, is het wachten toch niet voor niets geweest :-)

› reageer

Uit de startpost:

Gepost door Djmart op 03/10/2005 11:15
Wie weet wanneer de Nokia 6280 uitkomt. er staat op de nokia site dat dit het 4e kwartaal is...maar is dat nu oktober of december?

Het toestel wordt nu keer op keer uitgesteld en elke keer wordt dat ook in dit topic gepost.

[dpmodbreak]
Het is echt niet nodig om bij elke verandering van de verwachtingsdatum dit te posten. Ik laat de berichten wel staan, maar wil jullie vragen om alleen informatie te posten als je zeker weet wanneer het toestel komt, dit begint een beetje eentonig te worden op deze manier.

Posts in de trend van: hij wordt nu volgens site x verwacht op datum y zijn dus niet gewenst.
[/dpmodbreak]
Mensen die naar Radar zijn gestapt, succes...

› reageer

trouwens nog over de klachten, deze klachten waren toch vooral in het buitenland en omdat hij steeds uitviel? of waren er nog meerdere klachten? wij krijgen de 6280 waarschijnlijk nog niet omdat ze het probeel wat de buitenlanders hebben niet bij ons willen krijgen. Dus als de nokia 6280 bij ons uitkomt is deze waarschijnlijk zonder fouten. of is dit een foute redenering?

Waren ook problemen met stof onder het scherm (kennelijk sluit dit dus niet goed aan) en er waren redelijk veel toestellen waarvan de accu's erg snel "moe" waren...
Of dat binnen enkele weken opgelost kan worden, is voor mij zeer de vraag. Ik hoop van wel.

› reageer

de berichte worden alleen maar slechter. Heeft er nog iemand contact opgenomen met nokia of iets dergelijks?

› reageer

Waarom zou je voor zoiets naar radar stappen? Het is toch alleen maar goed dat nokia zijn best doet om de toestellen met zo min mogelijk kinderziektes op de markt te zetten?

› reageer

kreeg net deze mail,wilde jullie dit niet onthouden:

U heeft onlangs een bestelling bij ons geplaatst voor de Nokia 6280 in combinatie met een GSM abonnement. Wij hebben vanwege prijswijzigingen uw bijbehorende abonnement reeds aangevraagd in de veronderstelling dat het toestel binnen enkele weken leverbaar zou zijn.
Helaas is wegens een productieprobleem bij Nokia de lancering van de Nokia 6280 op internationaal niveau uitgesteld. Dit in verband met de constatering van een probleem met de software van de Nokia 6280, waardoor de beschikbare voorraden niet uitgeleverd mogen worden op de Europese markt. Hierdoor ontstaan er in heel Nederland onverhoopt vertragingen met betrekking tot het uitleveren van bestellingen van de Nokia 6280, zo ook bij ons. Nokia Nederland verwacht dat de productieproblemen met de Nokia 6280 begin april zijn verholpen dus dan zullen wij zo snel mogelijk uw bestelling uitleveren.
Wanneer u een nieuw GSM abonnement heeft aangevraagd bij uw bestelling dan ontvangt u hiervoor altijd een simkaart van ons. Zonder tegenbericht van uw kant zullen wij de verzending van de simkaart uitstellen tot het moment dat ook de Nokia 6280 naar u uitgeleverd gaat worden. Mocht u echter prijs stellen op eerdere toezending van de simkaart dan is dit kosteloos mogelijk. Wij verzoeken u hiervoor contact met ons op te nemen via de onderstaande gegevens. Indien wij uw abonnement met behoud van uw huidige nummer hebben aangevraagd ontvangt u uw simkaart enkele dagen voor de start van uw nieuwe abonnement.
Mocht u willen besluiten om uw keuze voor de Nokia 6280 om te zetten in een ander GSM toestel dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij kijken graag samen met u naar alternatieven die wel direct leverbaar zijn.
Zonder tegenbericht van uw kant op deze email zal uw bestelling volgens de normale procedures uitgevoerd worden, hierbij rekening houdend met de ontstane vertraging.

Simshop.nl

› reageer

heel erg netjes en duidelijk van simshop.nl_/-\o_

› reageer

ja dat radar idee was misschien ook niet zo goed...maar ik wordt er wel helemal simpel van. Ik denk dat we gewoon deze maand nog moeten wachten en dat begin april alles in orde komt!

› reageer

Ik had al gemeld dat er vast wel een oplossing zou komen vanuit de shops

› reageer

echt onwijs netjes van simshop.nl!!!! zo hoort het vaker te gaan!
idd nog ff geduld tot begin april. ik heb vandaag een mail gehad van belcompany:

de Nokia 6280 is een beetje een geval apart. Nokia heeft de releasedatum inmiddels voor de zoveelste keer uitgesteld. Ik durf daarom inmiddels ook weinig meer te zeggen over de verwachte leverdatum omdat je er weinig van op aan kan. Maar de laatste berichten die ik heb gehoord is dat het nu week 14 of 15 moet gaan worden. Ik hoop dat het toestel dan ook daadwerkelijk geleverd zal worden.

Ik hoop u bij deze voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Joost Dimmedal
Customer Service
BelCompany B.V.

› reageer

ik denk dat ik toch maar een jaar een 6230i neem, het duurt me nu toch echt te lang. Zelfs van Nokia krijg ik een niets zeggend mailtje terug. Ik ga komende week voor een jaar een ander toestel aanschaffen wat ook erg goed is en dan hoop ik dat de 6280 volgend jaar om deze tijd wel leverbaar is, zonder softwareproblemen!

› reageer

Had bericht gekregen van nokia helpline en die vertelde me dat de nokia 6280 al reeds leverbaar is in de nokia service points,
dus stuur ik een e-mail naar nokia service point, en die zeggen me dat ze de telefoon eind deze maand/ begin volgende maand binnen hebben
wat een goede comunicatie of zijn ze onderweg ergens spoorloos verdwenen?

› reageer

Nu staat op nokia.nl de nokia 6280 op de voorgrond

› reageer

kijk eens op http://www.europe.nokia.com/nokia/0,,84558,00.html

› reageer

Echt mooi....ben blij als ie er is in week 14 of 15!

› reageer

Ik hoop het voor velen hier ... ik heb de hoop echter al opgegeven en heb inmiddels een 6230i gekocht. Bovendien wachten we met z'n allen al een half jaar op dit toestel.

› reageer

Hij gaat er gewoon binnekort aankomen...als ik alles zo hoor en lees

› reageer

Ach ja, geduld is een schone zaak...en een nokia 6230i heb ik al!

› reageer

please laat um kome!!!!!!!!!

› reageer

Heeft iemand ervaringen met de samsung D800? Ben het wachten op de nokia 6280 nu echt beu!

› reageer

Heeft iemand ervaringen met de samsung D800? Ben het wachten op de nokia 6280 nu echt beu!

Ervaring niet. Maar die heeft slechts een 1 Mpixel camera en geen radio. Dus wacht ik nog maar ff....

› reageer

Wat ik nu denk: we hebben met z'n allen zo lang op de 6280 hebben gewacht, dat we er vet veel van verwachten en dat ie dan tegenvalt. Ik denk dat er veel mensen zich gaan irriteren aan het feit dat je niet kan terugspoelen en vooruitspoelen met video's, dat je geen foto's kan maken met de camera op de voorkant en aan het stof dat onder het scherm komt. Dit zijn ervaringen van buitenlandse eigenaars (forum mobile-review.com).
Ik ben 't wel zat nu. Ik ga voor de W900i waarschijnlijk. Velen van jullie zullen dit wel een rare keuze vinden..

› reageer

neuh vind ik niet zo raar, de se w900i heeft goede specificaties. Het enige wat me tegenhoud is de grootte van de w900i anders had ik hem ook wel gekozen.

**Update**

http://www.sitel.nl/
Hij is uit voorraad leverbaar.

Is dit een trucje? om klanten te werven of is hij echt leverbaar?

› reageer

Ik ga echt niet meer wachten op die nokia 6280. Heb net een samsung D800 besteld. Ik wacht al 4 maanden, na al die negatieve berichten heb ik er al helemaal geen zin meer in. Voor de rest, veel succes met w88.

› reageer

@Aaapje:

Ik vermoed dat het uit voorraad leverbare geimporteerde toestellen gaat ... in Nederland is dit toestel nog steeds niet approved for sales

› reageer

Heeft de Nokia 6280 verwisselbare frontjes? Als dit wél zo is is het stof onder het beeldscherm inderdaad een probleem...
Maar volgens mij heeft de 6280 dit niet en zal het met dat stof wel meevallen.
Dan nog even over het voor-en terugspoelen. Die filmpjes die je maakt zijn toch geen uren...dus een paar minuutjes kijken is toch niet erg....of heb ik het dan bij het verkeerde einde?

› reageer

Ja de stof onder het schermpje kan heel vervelend zijn en daarom heb ik ook gezocht op het internet naar oplossingen.
Uiteindelijk vond ik op een forum een nuttig bericht over hoe je het frontje eraf kan halen, dus de stof kan wel verwijdert worden en heb je dus een schoon schermpje

http://forums.mobileburn.com/showthread.php?t=12888

› reageer

Voor de wachtende die-hards onder ons, ik heb vandaag te horen gekregen van mijn Vodafone dealer dat de 6280 eind Mei geleverd gaat worden..........pfffffff.........nog twee maanden geduld dus.

› reageer

Dan ben ik hierbij geen die-hard wachter meer! Ik wilde de 6280 graag met een vodafone UMTS abonnement. Als ie er dan togh is duurt het nog wel ff voordat Vodafone hem verkoopt met UMTS. Ze testen de telefoons dan eerst ook nog voordat hij verkocht wordt met UMTS. Mensen die nog twee maanden willen wachten (in totaal een half jaar en langer) (!) : VEEL SUCCES! Ik geef het op!

› reageer

Ik heb het gelukkig al op gegeven.. en nu maar wachten op de D800, ok mooi...

› reageer

Misschien bedoelt Snolp dat de Vodafone versie van de 6280 pas eind mei geleverd gaat worden, dan zou de 'gewone' Nokia uitvoering hier wellicht eerder uitkomen.

› reageer

hmmja ik heb de nokia 6280 afgesloten met een tmobile,, maar als de nokia 3250 eerder uitkomt neem ik die

› reageer

Ik denk dat Vodafone als een van de eerste de 6280 zal uitbrengen als branded-toestel vanwege het feit dat het een UMTS toestel is. Maar we blijven ondertussen nog steeds met z'n allen wachten als we nu eens een 6280-boycot instellen hier?

› reageer

Ik ben wel benieuwd: waarom gaan jullie voor de Nokia 6280 als je ook de N70 kunt kopen?? Ik weet dat het scherm minder goede kwaliteit heeft, maar verder?? Of is het gewoon omdat de 6280 gewoon de mooiste slide phone is met de beste specificaties? En ik heb niet het idee dat hier veel mensen zijn die hem met UMTS willen, dus waarom dan niet de 6270, D600, D800?
Misschien dat ik met jullie argumenten toch nog ga wachten op de 6280..

› reageer

De nokia 6270 valt voor mij af omdat hij te groot is, hij is namelijk groter dan de 6280. De n70 is voor mij ook te groot

De d600 is heel goed, mooie fotos en scherpe filmpjes maakt hij. Het nadeel van de d600 is het ontbreekt aan een radio. Het schermpje is ook kleiner als van de 6280 en de resolutie is ietsjes slechter.

De d800 heeft wel goede specificaties maar er ontbreekt een 2 megapixel camera en een radio.

En nog een reden waarom ik de 6280 kies is omdat hij videocalls heeft en de andere genoemde telefoons niet.

› reageer

de N70 heeft wel videocalls bij bepaalde abo's. ligt er maar net aan hoe je hem instelt, ben verder persoonlijk super tevreden over de N70 en dat hij groot is, is ook maar relatief, deze schuift niet uit in tegenstelling tot de 6280.

› reageer

@ REC
Misschien bedoelt Snolp dat de Vodafone versie van de 6280 pas eind mei geleverd gaat worden, dan zou de 'gewone' Nokia uitvoering hier wellicht eerder uitkomen

Ik weet niet of hier verschil in zit, mij is verteld dat zou gauw de 6280 uitkomt Vodafone hem besteld voor mij. Ik weet het verschil tussen een "gewone" of een "Vodafone" uitvoering niet........

› reageer

De Vodafone-uitvoering zou dan speciaal voor Vodafone aangepast zijn, met eigen logo's, netwerkinstellingen etc. Daarom zou het misschien langer kunnen duren dan de 'gewone' Nokia, die niet speciaal aangepast hoeft te worden.

› reageer

Oh, op die manier, ja, dat zou kunnen, maar ik vind het zo'n mooi toestel dat ik er toch op ga wachten.........of de N80 moet eerder uitkomen, dan pak ik die. In ieder geval, bedankt voor je uitleg.

› reageer

http://www.vodafone-emailme.co.uk/vfemailme/coming_soon.jsp

› reageer

Dat is alleen wel in Groot-Brittanie ... ik denk dat we in Nederland nog wel tot mei kunnen wachten!

› reageer

Zijn de n80 en de 6280 ongeveer even duur of zit er een groot verschil tussen?
op die site staat dat ze beide in april uitkomen.

› reageer

Denk dat de N80 wel een stuk duurder zal zijn, aangezien deze een 3 MP camera en WIFI heeft.

Het is net als bij auto's, je hebt een 1.4, 1.6, 2.0, etc. Zo heb je ook Nokia 6111, 6280, N70, N80, N90

Denk zelf dat de N80 tussen de 500 en 600 euro gaat kosten, maar dat is maar een idee....

› reageer

Bij GSMstunts.nl verwachten ze hem in week 14/15. Ik heb ze gemailt en even gevraagd naar de levertijd aangezien ik van alles hoor. Nog heel even geduld dus, het kan nu niet meer zo lang duren

› reageer

Ik hoor in heel veel winkels wek 14/15. Ik denk dat dit wel de datum is dat de Nokia 6280 gaat verschijnen!

› reageer

Ik hoop het voor jullie! Mijn D800 is onderweg..

› reageer

De Nokia 6280 wordt via http://www.sitel.nl/ al verkocht

› reageer

Wat dan weer erg apart is, is dat op de site van sitel bij telefoon informatie staat dat het toestel geen UMTS heeft. En er staat toch echt niet 6270..

› reageer

Het gaat toch om de Nokia 6280 en niet 6270!!

Ik snap je probleem niet??

› reageer

De 6280 heeft wél UMTS, de 6270 niet. De beschrijving van Sitel klopt niet. Vraag me overigens wel af of die 6280 bij Sitel daadwerkelijk al leverbaar is.

› reageer

haha boefjes bij sitel!
wordt wel verkocht maar is nog niet leverbaar...jammer

› reageer

er staat duidelijk
"uit voorraad leverbaar"
als ze hem dan niet kunnnen leveren is het bedrog

er staat wel dat deze nokia 6280 een special edition is, wat ze hiermee bedoelen? misschien een 6280 die van de mislukte soort is?

› reageer

@Rec
Volgens de Nokia site heeft de Nokia 6270 ook gewoon UMTS, waar haal jij vandaan dat die dat niet zou hebben

› reageer

Heb je een linkje? Op mijn Nokia site staat het nl. niet.

› reageer

De 6270 heeft ook geen UMTS...

› reageer

Ik zou even wachten totdat meerdere webshop deze telefoon op 'voorraad' hebben en dan pas gaan bestellen, er is mij door gsmstunts.nl verteld dat ik hem beter alvast kan reserveren maar dat ga ik niet doen aangezien de abo's ook goedkoper kunnen worden. Maar even wachten dus nog op dit mooie toestel _/-\o_

› reageer

ik had dat gisteren ook al gespot op de sitel site. dus ff bellen.

de Special edition is de T-mobile lock versie.

En er staat uit voorraad leverbaar, maar dat is hij niet.
kei hard gelogen dus.

› reageer

6280 lijkt me gewoon un topmobiel! 3250 is ook erg relaxt maar lijkt me sterk dat deze tegelijk of eerder dan de 6280 op de markt komt. en het lijkt me nog niet slim om de 6280 nu alvast te kope..

› reageer

ik zou niet wachten met reserveren van de 6280.
de kans dat de telefoon op korte termijn goedkoper word is niet aanwezig. zolang de vraag groot blijft, blijft de prijs ook hoog.
in het ergste geval gaat de prijs omhoog als de 6280 op voorraad komt/is.

› reageer

Ik ga toch liever voor de Nokia N80 :d

› reageer

Vandaag op de CeBit alles telefoons kunnen bekijken. Persoonlijk vind ik de 6280 mooier dan de d800. Hij werkt ook lekkerder. Nog mooier is de N80, zeker vanweg zijn wireless lan en zo maar Symbian is nog niet stabiel, hij herstartte in mijn hand....

› reageer

Was de zwarte uitvoering van de N80 ook op de Cebit, zo ja zag die er mooi uit?

› reageer

Hij kan wel meer, maar ik vind m minder mooi...en hij is ook een stukkie zwaarder! Das wel minder, dat ze allemaal zwaarder worden :S

› reageer

@xrayz

Ik vind persoonlijk dat je de 6280 absoluut niet met de Samsung D800 kunt vergelijken, ten eerste omdat het een nokia betreft ( ) en ten tweede omdat de functies van de D800 het bijlange na niet haald tov de 6280

› reageer

@svN

Ik ben het helemaal met je eens die twee toestellen kun je niet met elkaar vergelijken. Maar sommige mensen kopen schijnbaar een toestel om het uiterlijk (met allebei kan je lekker schuiven) en niet om de inhoud. Ik vind beide belangrijk, moet genoeg kunnen en er leuk uitzien... ik was zo goed als verliefd op de n6280. maar nu ik de specs zie van de n80 begin ik te twijfelen. denk toch dat ik maar even ga wachten...

› reageer

ik moet helaas deze maand mijn contact verlengen (heb niet opgezegd) dus ga maar voor de D600 ipv. 6280 of Nokia N80... die komt volgend jaar dan wel (want krijg 12 maanden contract)

› reageer

@ superzeef

De N80 is ook wel mooi, die heeft inhoudelijk wat meer...alleen ik vind m persoonlijk minder mooi en hij is groter en zwaarder...dus tsja, het is een moeilijke afweging....Toen ik een plaatje van de 6280 zag, d8 ik, die móet ik hebben....net zoiets wat jij dacht

› reageer

Ondanks herhaaldelijke verzoeken om in deze discussie on topic te blijven, is dit voor sommige users kennelijk toch heel erg moeilijk. Het topic wordt daarom gesloten.

› reageer

Uit een ander topic over dit onderwerp:

Gepost door WilRing op 18/03/2006 21:30 - Laatst gewijzigd op 18/03/2006 23:44
Uit diverse berichten op mobile-review.com is af te leiden dat er nu toch wel beweging in de levering van de 6280 zit. In UK heeft Vodafone er al geleverd en verwachten er op korte termijn meer. Ook in Noorwegen gaat uitlevering deze week plaatsvinden.

Het lijkt erop dat de grootste problemen er met de nieuwe firmware 3.60 uit zijn gehaald. Het enige dat nog wordt gemeld, is dat het nog steeds niet mogelijk is om videoclips te spoolen (snel vooruit / achteruit). En wellicht is er ook nog steeds het "stof achter de display" probleem, want dat los je niet op met andere firmware.

Gepost door ayranli op 18/03/2006 23:22
op vodafone duitsland is hijook leverbaar zie vodafone.de dus ik snap neit waarom hij hier zo laat uitkomt ik denk dat vele gsm modelen veel eerer daar uitkomen ik zelf zit op de N80 tewachten

› reageer

Waarom staat de Nokia 6280 niet meer bij VERWACHTE toestellen bij BelCompany en hij staat ook neit bij die andere toestelen die leverbaar zijn?? het zal tog niet zijn dat de nokia 6280 helemaal niet meer komt:|

› reageer

Bij 2Call hebben ze de datum weer opgeschoven naar april/mei...

› reageer

Ik kwam gisteren uit londen en op schiphol hebben ze een nokia winkel. even na gevraagt en wat blijkt nu. Er zit schot in de zaak.

Nokia Zweden heeft de teleffon vrij gegeven.
op www.nokia.nl/nl/ staat hij ook al op de voor pagina.

Maar even over de nokia winkel op schiphol.
Deze aardige man had mij goed te woord gestaan en kon mij vertellen dat deze 24 maart 2005 bij in de winkel zou liggen. had ook net de brief van nokia gehad (vrijdag 17 maart) hij was zelfs zo aardig dat ik de brief ik mocht zien.

Hierin stond ongeveer dat de telefoon maandag 20-03 verscheept zouden worden en dat ze hoopte dat deze rond 24-03 in de winkels konden liggen.

Maar ja laat ze het eerst maar waar maken.

› reageer

Ik had het weekend al geen geduld meer en heb een Samsung D600 gehaald. Maar misschien dat ik hem er toch nog los bij koop

› reageer

quote: "Maar even over de nokia winkel op schiphol.
Deze aardige man had mij goed te woord gestaan en kon mij vertellen dat deze 24 maart 2005 bij in de winkel zou liggen. had ook net de brief van nokia gehad (vrijdag 17 maart) hij was zelfs zo aardig dat ik de brief ik mocht zien.

Hierin stond ongeveer dat de telefoon maandag 20-03 verscheept zouden worden en dat ze hoopte dat deze rond 24-03 in de winkels konden liggen."

prate we nu over 2005 of 2006? :$ begrijp ik het goed als ik zeg dat hij dus over 2 dage in de winkels zou kunne ligge?

trouwens voer belcompany. de nokia 6111 werd ook weggehaald bij verwachte telefoons en pas 4 dage later stond die bij verkrijgbare telefoons. het zou dus kunne zijn dat ze de 6280 er nu af halen en dat hij over 3 dage echt in de belcompany winkel ligt..

als dat zo zou zijn wordt het stormloop naar de nokia 6280 denk ik..?

› reageer

Als dat waar is allemaal is het heel jammer. Heb de N70 met een 1 jarig abonnement genomen..

› reageer

Ik heb nog bij Belcompany gevraagd en ze hadden hem niet in de computer staan. Dus zei de verkoopster dat ze hem de komende maanden nog niet verwachten. ( tot 2 maanden verderop word bij hun in de computer weergegeven.)

› reageer

Hmm...vaag allemaal hoor...hopelijk heeft de nokiawinkel op schiphol gelijk, maar dat het nog meer dan 2 maanden duurt lijkt me sterk. Misschien hebben ze hem gewoon uit de computer gehaald toen de telefoons ook terug zijn gehaald...Iedereen zegt wat anders en nokia zelf weet t ook allemaal niet...dus tsja...gelukkig kan ik nog ff tot aug wachten voordat ik mn abonnement moet verlengen, dus dan moet ie er toch wel zijn hoor!!

› reageer

Als je naar http://www.europe.nokia.com/nokia/0,,73,00.html gaat dan staat niet meer als coming soon. Dus wordt de telefoon uitgeleverd.

› reageer

Ik denk inmiddels : eerst (een Nokia 6280 in een winkel) zien, dan pas geloven. Er wordt nu zoveel gespeculeerd, nienand weet nog hoe 't zit.

› reageer

Ik heb deze telefoon bijna anderhalve maand geleden op gsmstore.nl besteld. Na enkele weken (en telefoontjes met de klantenservice) kwam het bericht dat er verwacht wordt dat deze in week 15 geleverd kan worden. Ik wacht af!

› reageer

net mail gehad van belcompany: week 13

net mail gehad van 2call.nl: eind april/begin mei

› reageer

Als je naar http://www.europe.nokia.com/nokia/0,,73,00.html gaat dan staat niet meer als coming soon. Dus wordt de telefoon uitgeleverd.

Hier staat anders nog steeds als "binnenkort beschikbaar"

Ik wordt er zo langzaam wel een beetje moe van.... Op dit forum zitten nou zoveel dealers en medewerkers van operators...waarom nou niemand van nokia

› reageer

Beetje bij beetje komen ze blijkbaar toch wel los. Op forum2.mobile-review.com zag ik net een bericht dat ze nu ook in Portugal uitgeleverd worden met de "verbeterde" firmware 3.60...
Dus ik hoop dat wij nu ook binnenkort aan de beurt komen.

Wedden dat iedereen hem volgende week zaterdag heeft

› reageer

Ik hoop dat ie op tijd is want T-Mobile heeft tot en met 31 maart (eind week 13 dus) een mooie aanbieding met 5 maanden half geld. Zou jammer zijn als we die mis lopen.

› reageer

ik heb op www.gsmstunts.nl de 6280 besteld (2 weken geleden) met een 1 jarig abo. Heb gisteren voor info gemaild en ze verwachten dat het in week 14/15 komt.

Ik heb vorige week ook de officiële (nederlandse) nieuwsbrief van Nokia gehad die geheel gewijd was aan de 6280, dus het zal niet lang meer duren. (als het goed is )

Weet iemand misschien wanneer die nieuwe GPS-module van Nokia uitkomt. Ik heb gelezen dat je daarmee ook de nokia 6280 als "navigatie-systeem" kan gebruiken.

› reageer

Aloha!

Het is idd erg vervelend dat niemand een concrete datum kan geven. Ik heb afgelopen week een mailtje naar de klantenservice van nokia nederland gestuurd en die konden mij vertellen dat de telefoon in week 14/15 komt. :
Zelf heb ik n abbo bij Orange en die wisten (opzettelijk) van niets.

Ik denk dus ook week 14/15

M

› reageer

op gsm.nl staat dat je hem al beperkt leverbaar kunt bestellen icm een t-mobile abbo met de deal van 50% in de eerste 5mnd.
Lees echter ook de voorwaarden van voorinschrijving, ze hebben dus tegenstrijdige berichten op hun site!

› reageer

Aan al het wachten komt gelukkig eens een eind . . .
Nokia 6280 / Carbon Black / UK import / NL taal en menu / Direct uit voorraad leverbaar ! !

› reageer

@gsmtrack.nl:

Je gaat het vast heel druk krijgen ... er zijn een heleboel mensen die jouw bericht met gejuich ontvangen!
Hoe zit het trouwens met de garantie op een UK import Nokia 6280 of Nokia 3250?

› reageer

Betreft voor beide modellen laatste versie EU warranty op basis van imeinummer. Laatste versie wil in deze zeggen dat er inmiddels ook 24 maanden garantie op deze toestellen zit.
Imeinummers zijn allemaal door ons gecheckt, en dus zijn we er 100% zeker van dat ze allemaal de volle Nokia garantie hebben.

› reageer

en wat is de levertijd daar op gsmtrack?

› reageer

je moet ff goed lezen JoyWaus ... er staat direct uit voorraad leverbaar

› reageer

Volgens mij moet jij goed lezen!! k zie ook wel dat hij direct leverbaar is!! maar ik vraag wat de LEVERTIJD IS!!!!! dus als ik hem nu bestel wanner ik hem in huis heb!!!!!!!!

› reageer

is het mogelijk bij GSMtrack om een losse telefoon persoonlijk af te halen zonder te bestellen via internet?

› reageer

@joywaus

misshien zou je het op gsmtrack.nl kunnen vinden?

Ik het al even voor je opgezocht. maar een beetje moeite doen voordat je een vraag stelt mag ook. duurde mij welgeteld 5 seconden om het te vinden. GSMTRACK.nl Levertijd

› reageer

@joywaus: kijk eens onder Bestellen op de website, staat alles heel uitgebreid uitgelegd. Op elke website van een shop kan je deze info vinden, is wel zo handig

[sub] zie net dat je me voor was [/sub]

› reageer

Oke sorry!! ben druk aan het werk dus heb daar niet zo veel tijd voor!! Maar bedankt!! maar wel raar dat gsmtrack hem wel al heeft en belcompany of een andere winkel nog niet!! hoe kan dat?

› reageer

Weet iemand als je een t-mobile abo besteld met nokia 6280 dat er ook zo lelijk op het toestal T-MOBILE komt te staan?? wat ik altijd heel zonde vind

› reageer

Import uit de UK stond eerder al vermeld. De Nederlandse winkels zullen gewoon wachten op de officiele leverkanalen.

› reageer

Weet iemand of gsmtrack goed te vertrouwe is en nergens een adertje onder het gras zit?! en al mensen die dar ooit besteld hebben en geen problemen mee gehad hebben?! en al mensen die het toestel nokia 6280 daar besteld hebben?

› reageer

Blijkt dat je het idd te druk hebt. Haal even adem, een kopje koffie eet een boterhammetje en lees dan ondertussen nog even rustig het forum door. Dan zullen de meeste vragen beantwoord zijn Het meeste is namelijk al gevraagd/beantwoord. Zijn er dan nog vragen dan zullen we ze met alle plezier beantwoorden Ik ga ook weer werken en wacht rustig af (mijn Oma zegt namelijk altijd haastige spoed is zelden goed.) tot ik hem even in een winkel kan proberen en er duidelijkheid is in welke kleur (black/silver) de TM wordt geleverd en of er meer nieuws is over de N80 die ook wel mooi is

Klik SHOP SURVEY!

› reageer

oh jeetje, wat baal ik dat ik hem bij 2call.nl heb besteld. Naja dan maar afwachten tot wanneer hij daar komt

› reageer

Net gebeld met GSMtrack. Dinsdag kan je hem in huis hebben. Hij is simlock-vrij een er zit géén T-Mobile sticker op.
Prima deal dus !

› reageer

Als het een import versie is, zou deze dan niet nog software problemen hebben?

› reageer

Kreeg net een mailtje van nieuwemobiel.nl

Beste bezoeker van NieuweMobiel.NL!

U ontvangt deze e-mail omdat u via www.nieuwemobiel.nl heeft aangegeven een bericht te willen ontvangen wanneer de Nokia 6280 leverbaar is.

Dat is nu het geval! Hieronder treft u een link aan naar NieuweMobiel voor informatie over het toestel en een overzicht van webshops die dit toestel leveren.

Lijkt er op dat we EINDELIJK hem gaan krijgen _/-\o__/-\o_

› reageer

heb um vandaag besteld op gsmtrack.nl tmobile flex 25 abonnement met sms verdubbelaar. volgende week waarschijnlijk binne, eindelijk verkrijgbaar na 4 maande wachte!

› reageer

Toch vaag dat alleen online shops waar niet de mogelijkheid bestaat om hem zelf op te halen zeggen dat hij direct leverbaar uit voorraad is... De grote ketens weten mij alleen te vertellen dat ze niet weten wanneer hij er wel is.

› reageer

We zullen zien of de telefoon ook echt uit voorraad leverbaar bleek te zijn. Als het goed is komt ie net na het weekend bij me binnen. Heb alle formulieren opgestuurd naar GSMtrack, dus laat ze maar aantonen dat ze de eerste zijn.
Is een uitdaging lijkt me
Misschien leuk om te kijken wie hem ook daadwerkelijk als eerste in zijn handen heeft :

› reageer

Ik heb besteld via Belzaak.nl.....al 4 maanden terug. Wie weet er wanneer zij gaan leveren??? En die versies die ze nu op andere sites aanbieden....zijn dat wel de nieuwe/goede versies van de Nokia 6280???

› reageer

Ik ben inmiddels al een week in bezit van de samsung D800. Ben er super tevreden over. Mooi ding, maakt mooie filmpjes. Ben benieuwd wat de nokia 6280 gaat brengen. veel succes allen die al maanden lang wachten.

› reageer

ik ben benieuwd..

› reageer

Voordeel van de 6280 is dat er een auto-houder met oplaadfunctie voor te krijgen is (CR-43). Dat heb je met een Samsung D800 helaas niet.
Dus voor diegenen die de telefoon ook in de auto op willen kunnen laden is het misschien wel handig te wachten op de 6280.

› reageer

Hij is er bijna, dus waarom niet meer wachten, heb geduld...en tsja anders ben je waarschijnlijk toch niet zo weg van de 6280, anders kan je ook wel wachten natuurlijk!

› reageer

Wel grappig: ik heb net als ieder van jullie maanden gewacht op de telefoon, maar was het wachten nu echt zat. Heb ik vrijdag een W900i aangevraagd.. krijg ik die avond een mailtje dat de 6280 verkrijgbaar is bij een internet shop. Maar ik ga het contract niet ongedaan maken wat wel kan. Vind de w900i beter, maar dacht dat ie veel te duur zou zijn, maar bij deze internet shop niet En wil met Vodafone UMTS en daar is nog geen bericht van de 6280, dus dat duurt denk ik nog wel ff, dus.. Nou veel plezier allemaal met de NOKIA 6280!

› reageer

Vandaag nieuwe krantje van Dynabyte gehad, en daar staat de 6280 in! Is de eerste keer dat ik een reclamekrantje zie, waar hij instaat. Dus ziet er toch naar uit dat het gaat gebeuren....

› reageer

De Nokia 6280 bij Dynabyte? Sinds wanneer doen die iets met mobiele telefoons?

› reageer

De Nokia 6280 bij Dynabyte? Sinds wanneer doen die iets met mobiele telefoons?

Zijn meer "zetbaas" voor KPN. Wane het gaat om een KPN Mobiel 25 abonnement. Als je bij Dynabyte op de site kijkt, zie je hem niet staan. Ook bij KPN op de site heb ik hem niet gezien. Dus of de 6280 daar wel direct te leveren is, vraag ik me af.

› reageer

Ik zie bij Dynabyte
de 6280 wel staan?? Hopelijk is het toestelletje dan nu ook eindelijk uit! Ben erg benieuwd naar de eerste reacties!

› reageer

Hoi mensen,

Had deze telefoon ook al bijna 4,5 maand geleden besteld. Helaas. In januari stond deze telefoon ook al in het krantje van de mediamarkt. Ik denk niet dat de 6280 bij dynabyte al wel leverbaar zou zijn ook al staat hij in het krantje. Mijn gevoel zegt dat het iig niet lang meer zal duren.

Groeten
FV

› reageer

In januari stond deze telefoon ook al in het krantje van de mediamarkt.

Ik denk dat je Mediamarkt niet kunt vergelijken. Die verkopen enorm veel grijze import, oftewel apparaten die niet voor de Nederlandse markt waren uitgebracht.

› reageer

ik heb hem met kerst al in een krantje zien staan als "Kerstactie" en inderdaad Mediamarkt en ook staat ie al in de gids van Belcompany deze hele maand.. zegt dus werkelijk niets...

› reageer

ik heb hem met kerst al in een krantje bij telecombinatie zien staan als "Kerstactie" en inderdaad Mediamarkt en ook staat ie al in de gids van Belcompany deze hele maand.. zegt dus werkelijk niets...

› reageer

...in een krantje bij telecombinatie zien staan ...

Telewie? Nooit van gehoord...

› reageer

mense, hij is al op onwijs veel internet sites te bestelle! ik krijg hem woensdag binne finally!

› reageer

mense, hij is al op onwijs veel internet sites te bestelle! ik krijg hem woensdag binne finally!

Ik zou dat, gezien de problemen met 6280, pas zeggen als ik een TPG track and trace nummer in m'n mailbox heb haha :

› reageer

Wie weet hoe het zit bij belzaak.nl?
Iemand ervaring met deze zaak?

› reageer

Hier kan je de shop survey zien van belzaak.nl, aldaar vind je de ervaringen van diverse forumposters.
klik hier

› reageer

hij is wel te bestellen op een aantal sites, maar dat wil nog niet zeggen dat ze hem kunnen leveren. Waar heb jij hem besteld dat je zo zeker bent dat je hem woensdag binnen krijgt?

› reageer

gsmtrack.nl

dit mailtje kreeg ik (ik heb vrijdag mn gegevens op de post gedaan:

Vandaag versturen is maandag bij ons binnen, dinsdag aanvragen en dinsdag versturen.
Woensdag in huis dus.

Met vriendelijke groet,

Dennis Boerekamps

GSMTrack.nl
Dé site van Nederland . . . .

› reageer

GSMtrack levert de import-versie uit de UK. Heeft iemand al info over de officiele Nederlandse versie?

› reageer

Ter info : Bij ons bestellen is ook daadwerkelijk morgen of woensdag in huis. Uit voorraad leverbaar is bij ons ook uit voorraad leverbaar. De eerste 46 zijn vandaag uitgeleverd en de volgende gaan morgen de deur uit. De vraag is werkelijk enorm vandaar dat we een klein dagje vertraging hebben, maar dit weekend besteld is gewoon 100% zeker woensdag in huis. Simlockvrij, zonder logo's en met NL taal en NL T-9 woordenboek en 24 maanden volle Nokia garantie. Tot slot wat betreft de import versie, het enige verschil is de handleiding, niet meer en niet minder, en deze staat inmiddels ook al digitaal op de website en wordt voor alle klanten achteraf ook nog een keer zonder kosten nagestuurd.

› reageer

mwjaaa echt beter gsmtrack.nl, jammer dat ik mijn bestelling al eerder ergens anders heb gedaan, dus ik moet wel wachten op de official release in the netherlands :0

› reageer

Netjes! Naja ik wacht mooi nog even totdat ie in de winkel te verkrijgen is! Iemand daar al meer nieuws over? Maybe toevallig vandaag in een winkel gevraagd ofzo?

› reageer

gsmtrack doet het echt onwijs netjes! je krijgt overal bericht over, je vragen worden binnen een paar uur behandeld, de levering is echt wel snel! ben er erg over te spreken. kan niet wachten tot woensdag

› reageer

ja klopt ik was weer iets te snel! ik heb ze nou een mailtje gestuurd met me order nummer dus hopen op reactie

› reageer

Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen ermee zullen zijn, dat krijgen we vast wel te horen woensdag
Hopelijk gaat 2call.nl hem ook snel leveren. Kan niet meer wachten.

› reageer

op nieuwemobiel.nl staat dat simshop het toestel ook levert. Maar volgens mij is dat gewoon reclame iemand die dit kan bevestigen?? Heb simshop al wel een mailtje gestuurd maar ben natuurlijk erg ongeduldig dus misschien dat iemand het hier toevallig al weet?

› reageer

willen jullie niet eerst het toestel in het echt zien,het toestel is vrij groot en ik vond op plaatjes ook mooi,toen ik hem echter op de cebit in het echt zag ,vond ik hem niet echt bijzonder.

› reageer

Hij is volgens de afmetingen niet veel groter dan de telefoon die ik nu heb, dus ik denk dat de grootte niet zoveel uit gaat maken voor mij.

› reageer

Hij is even groot als de SE W800i volgens newmobile.nl

› reageer

Ff zien en vasthouden etc, altijd handy...maar als je al zo gek bent op die telefoon maakt t vaak weinig uit toch? Kheb nu de 6230i, en ben al zo weg van de 6280 dat ik eigenlijk al weet dat, dat mijn nieuwe telefoon wordt! Ook al is ie 5 gram zwaarder, en 2 mm breder er 1 mm dikker...hij is iets korter en die 1 of 2 mm zie je ook niet echt hoor!

› reageer

...en die 1 of 2 mm zie je ook niet echt hoor! ..

Size matters!

› reageer

Ik heb hem in Engeland gezien en in de hand gehad!! hij is echt wel mooi

› reageer

hij is inderdaad bijna even groot als de 6230.. die heb ik ook.. boeit helemaal niet die paar mm.. nu nog binnen krijgen.. duurt wel freakin' lang... wat voor abonnementen hebben jullie genomen?

› reageer

kpn 25 abo via belzaak.nl

› reageer

› reageer

net mailtje gehad van algebeld.nl waar ik mijn 6280 heb besteld het gaat hier niet om de geimporteerde versies maar de echte

Beste meneer Adriaansen,

De Nokia 6280 wordt inderdaad deze week verwacht. We zullen dan ook
uiteraard direct tot uitlevering overgaan.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk

Algebeld.nl
Postbus 212
7000 AE Doetinchem
Tel: 0314-392250
Fax: 0314-392799

› reageer

Heb net bericht gehad van 2Call: ze hebben vandaag een zending binnen, en gaan vanaf morgen verzenden

Met wat mazzel dus donderdag mijn 6280 binnen!

› reageer

@ WilRing

Wanneer heb jij de 6280 besteld bij 2call.nl? (Kan ik een beetje bekijken of mijn telefoon ook binnenkort eraan zit te komen )

Edit: Heb net ook een mailtje gekregen. Ben benieuwd of hij er donderdag inderdaad is

› reageer

Heb net contact gehad met simshop,verwachten ze ook volgende week te kunnen leveren....

› reageer

Wanneer heb jij de 6280 besteld bij 2call.nl? (Kan ik een beetje bekijken of mijn telefoon ook binnenkort eraan zit te komen )

Edit: Heb net ook een mailtje gekregen. Ben benieuwd of hij er donderdag inderdaad is

Ik heb hem de 30e januari besteld. Heb net een berichtje gehad dat mijn 6280 verstuurd is! Dus die zou er morgen moeten zijn!
_/-\o_ Praise 2Call!!! _/-\o_

› reageer

Kreeg net weer mailtje van GSMTRACK met mijn nummer pincode en puckcode!! dus weet me nieuwe telefoonnummer al en ze zeide dat ze hem al verstuurd hebben en dat de TPG het morgen bij mij afleverd ik wil hier mee zeggen dat GSMTRACK een super nette service heeft!! en klantvriendelijk hierbij mijn complimenten!!

› reageer

Mensen, volgens jullie berichten krijgen een paar 'm morgen "al"... Maar wat ik uit de berichten lees is dat de modellen die nu leverbaar zijn allemaal import-toestellen zijn, dat klopt? Zijn jullie niet bang voor die foute software? Ik heb vandaag het contract opgestuurd voor de W900i, heb ik nog steeds geen spijt van, ook al heb ik 4 maanden op de 6280 gewacht...

› reageer

Softwarefout verhaaltjes zijn nagenoeg altijd fabeltjes die de wereld in geholpen worden door diegene die juist dat toestel op dat moment niet kunnen leveren. Indien het daadwerkelijk een feit zou zijn dan zou dat dus betekenen dat Nokia op dit moment bijvoorbeeld in Engeland alleen maar 6280's uit aan het leveren is met een foute versie software. Lijkt me niet he ? In een land wat stukken groter en oh zo veel belangrijker is. Ze weten gelukkig wel beter . . .

› reageer

Iemand die bij belzaak.nl het toestel heeft besteld al iets vernomen?

Ik heb hem daar eind november 2005 besteld.

› reageer

Iemand die bij belzaak.nl het toestel heeft besteld al iets vernomen?

Ik heb hem daar eind november 2005 besteld.

› reageer

ooh dat is wel erg geflopt voro je als je hem al in november hebt besteld!! mar het is wel een import versie bij gsmtrack maar dat maakt niets uit want met de engelse versie was niks mis mee maar wel met de NLse maar nu hebben ze voglens mij gewoon de engelse telefoons met de NIEUWE GOEDE nlse versie!! en volgens mij is er niets mis mee dan! en er zit ook gewoon 2 jaar nokia garantie op dus....... ik ben er niet bang voor!!

› reageer

@shamrock

Ik heb ook via belzaak.nl besteld eind november. Ook ik heb nog niets vernomen, maar ik denk dat we binnenkort wel een berichtje krijgen, nu ik al die positieve verhalen hoor! Ik wacht af!

› reageer

@ shamrock:
Als ik jou was zou ik ze even een mailtje sturen. Om te vragen wat de status is. Omdat je inmiddels hebt vernomen dat diverse winkels deze week over gaan tot uitlevering. (en als je ook al in novemer had betaald of er dan niet iets leuks te regelen valt. Zij konden immers al over je geld beschikken terwijl er voorlopig niets tegen overstond)

@joywaus:
Als je goed leest is er, volgens gsmtrack.nl, geen verschil tussen de engelse en nederlandse versie. Het enige verschil, volgens de post van gsmtrack.nl, is dat er in de doos van de engelse versie een engelse handleiding zit en in de nederlandse doos een Nederlandse (& traditioneel natuurlijk ook de franse, mais oui je prefer francais ofzo)Het verschil in uitleveringsmoment komt waarschijnlijk omdat engeland een grotere markt is dan Nederland, en daarom zullen ze bij Nokia hebben besloten die voorrang tegeven.

› reageer

Vanmiddag Dynabyte-folder in de bus gekregen. Daarin wordt ie aangeboden in combinatie met een KPN-abo. Los toestel 439 Euro.

› reageer

op de website staat ie voor 399 euro bij Dynabyte

https://www.dynabyte.nl/hardware.php?i=1873

› reageer

de 6280 heeft tog un groter,beter beeldscherm dan de d600?

ksnap ni waarom sommige zo moeilijk doen. bij gsmtrack kan je hem gewoon bestellen en is de service echt wel goed en netjes! ik snap dat sommige um eerst in de hande wil hebben, maar ik heb al 4 maande gewacht en het is gewoon een topmobiel. dus moet hem gewoon hebbe. binne 2 dage heb ik um!

› reageer

Alternatief is W810i, betere camera, meer geheugen, minder groot en zwaar, betere muziek software (en koptelefoon), software online up te daten... nadeel, nog een week langer wachten.

› reageer

Mensen die 6280 willen kopen, moeten beter wachten op de N80.Die is met 3 Mega pixel en WIFI. Die komt al in mei uit.

6280 kan ik morgen al verkopen in de winkel.

› reageer

..Mensen die 6280 willen kopen, moeten beter wachten op de N80 ...

Nou: die MOETEN niets. Blijft een persoonlijke keuze. Verder is het maar zeer de vraag of die N80 in mei ook echt beschikbaar is. Gezien de laatste modellen, is Nokia nogal eens "over tijd". Hoop voor jou dat je hem voor Kerst hebt, dus.

› reageer

maar de nokia is wel mooier dan de w810.

en de nokia 6111, n70 en n90 kwamen ook later uit dan de bedoeling was. dus op de n80 gaan wachten is echt geen optie!

› reageer

We raken een beetje off-topic mensen.

Dit topic gaat over de release date van de 6280, en niet de alternatieven voor de 6280

Iemand het ding al in huis? Ik wil success verhalen horen

<ot>
Inderdaad lijkt me dat die N80 ook wat later zal zijn, ding is overigens ook een pak duurder (+/- 200 euro)
</ot>

› reageer

Gister avond besteld bij gsmtrack! Ben benieuwd.....

› reageer

Waarom vergelijken met de W810? Is toch geen slide phone?
En 6280 200 euro duurder dan de N80? Waar is de bron?

› reageer

Ja hoor.. ik heb hem net binnen gekregen

[enthousiasmemodus]
IK HEB HEM!!!
[/enthousiasmemodus]

› reageer

en wat zijn je eerste bevindingen, hoe bevalt ie? Werkt de slide goed?
Niet te 'plastic-achtig'?

› reageer

Ik vind hem echt super. Slide werkt goed (beter dan verwacht zelfs) Mooi apparaat... straks maar eens aanzetten.. dan horen jullie meer

› reageer

@wbb29

Waar heb je em gehaald/besteld??
Ben erg benieuwd! Al iemand info over beschikbaarheid in 'gewone' winkels?

› reageer

volgens mij had hij hem bij 2call besteld...

› reageer

Gaat het bij 2call.nl nog steeds om import modellen? Bij sitel.nl wisten ze nog van niks...

› reageer

...import modellen...

Dat zijn het volgens mij allemaal, daar Nokia niet Nederlants is...

› reageer

Waarom vergelijken met de W810? Is toch geen slide phone?
En 6280 200 euro duurder dan de N80? Waar is de bron?

bron: http://www.gsmplaza.nl/helpdesk/index.php?item=11&style=

En nou hou ik echt op over andere toestellen

› reageer

Wie heeft al iets gehoord van belzaak.nl?

› reageer

Ik heb hem inderdaad bij 2call besteld. Ik heb geen idee of het om import gaat.. Er zit in ieder geval een Nederlandse handleiding bij en de taal is ook Nederlands.
Ik ben er in ieder geval erg tevreden mee. Mooi beeldscherm en goede foto's. Ik hoop voor jullie dat jullie hem ook gauw krijgen! Ik kan er helaas nu nog niet te lang mee spelen, want heb nog een tentamen te leren (en anders gaat dat niet lukken )

› reageer

Kheb maar ff een nieuw onderwerp geopend voor de mensen die m al hebben om te vertellen hoe het toestel is en bevalt en voor de mensen die er nog op wachten, alvast de ervaring horen van de mensen die m hebben!!

› reageer

En ook hier is 'ie binnen !

2Call rules.

Wat is het een lekker ding!!!!>:0
Schuift lekker...

Nu installeren, later meer.

› reageer

Bij gsmstunts komen de nokia's 6280 rond week 14/15 binnen, helaas.

› reageer

Wij hebben de Nokia 6280 inmiddels ook binnen. Weliswaar in zeer beperkte oplage, maar toch...

› reageer

Weet ook iemand iets van de zilvere uitvoering? Die lijkt me namelijk mooier dan de zwarte! Die zal dan toch ook binnenkort wel te verkrijgen zijn? En is er al meer nieuws over de 6280 in winkels?? Iemand m al gespot in een winkel??

› reageer

ik wacht al sinds 28 november, heb em bij bestekeus besteld, ik hoop dat ik em volgende week krijg, en t wachten de moeite waard is.

› reageer

Ter info :
Vanaf gisteren ook de Silver versie ruim voldoende op voorraad. Betreft een NL toestel, dus met NL handleiding en Nl taal.
Vandaag bestellen is morgen versturen.

› reageer

Ik heb het toestel nog niet gezien, dus ik wacht eerst af totdat ik een echte in mijn handen heb gehad en dan kan ik pas zeggen of het iets degelijks is of niet. Maar als je de vorige posts leest, klagen er wat mensen over de "gammelheid" van het slidemechanisme.

› reageer

ik heb hem dus gister mogen zien bij belcompany.. ze hadden er 1 binnen en die was gelijk al besteld door iemand.. ik vond zelf dat die erg plastic oogt en om nou te zeggen dat die zo mooi is.. jammer genoeg moet ik zeggen dat de plaatjes veel mooier lijken.

ten tweede.. over het scherm enzo kan ik niet oordelen, heb hem niet aan mogen zien. ik ben aan de ene kant blij dat ik voor de d600 heb gekozen. maar als je voor de specificaties gaat moet je hem echt nemen.. maar optisch niet..

› reageer

Misschien zijn de nu geleverde toestellen dan toch nog de verkeerde.
Ik heb van Vodafone een mail gehad dat de nokia 6280 eind april geleverd wordt en vanaf dan bij hun in de winkel te verkrijgen is.

› reageer

Dat zou kunnen, kheb vd week een zoektocht gedaan, alle telefoonwinkels af geweest en die zeiden ook pas eind april...dus kweet t ook niet! En de toestellen vanaf mei zullen nog wel beter zijn, dan zijn de eerste verkocht en de laatste foutjes en waarschijnlijk uit gehaald! Lets hope it! En voor iedereen met een kapotte telefoon, succes!!

› reageer

Mensen, laten we de discussie zuiver houden!
Over ervaringen met het toestel kun je in deze thread posten. Deze thread gaat puur over de release-date.

Graag vanaf nu weer on-topic dus!

› reageer

Ik kreeg zojuist een bericht van Sitel.nl dat ze de 6280 morgen gaan versturen. Ik heb deze al eind november besteld, ik weet ook niet hoeveel ze binnen hebben gehad. Ik kan mij wel voorstellen dat er een soort van wachtlijst zal zijn voor dit toestel. Nu maar hopen dat de kwaliteit beter is dan alle berichten uit Engeland doen vermoeden.

Sterkte nog voor diegene die moeten wachten.

› reageer

ik heb ook nog foto's gemaakt voor de geintresseerde..

ik heb zelf gehoord dat hij deze week steeds meer zal worden geleverd , en dat er over 2 weken genoeg zijn.

› reageer

ik heb net een mailtje gekregen van algebeld.nl dat ze morgen de 6280 weer binnenkrijgen met de firmware 3.60 dus meschien wel de goeie..
krijg hem dus overmorgen zelf, ik hoop echt dat de mijne het wel doet.

zijn er meer mensen die hem bij algebeld.nl hebben besteld?

en zouden er wat meer foto's van het menu enzo geplaatst kunnen worden?

› reageer

jurgen ik heb em ook besteld bij algebeld.nl
welke datum heb jij em besteld?
ik heb van hun begrepen dat ze de telefoon op volgorde van datum factuur verzenden.

› reageer

Is firmware 3.60 een nieuwere versie dan? Waren de eerste geleverde met een andere versie....

Weet iemand al wat van overige winkels? Hoor alleen BC, maar die zijn ook niet goed!? Dus hoe zit t?

› reageer

ik hbe de mijne 18 januari besteld en morgen wordt ie opgestuurd waarschijnlijk de jouwe ook want ze krijgen er bijna 50 binnnen, dus dat is positief

wat ik denk met al die problemen dat het hier om de uk import toestellen gaat je hoort alleen uit engeland die berichten en sinds ze bij gsm track als import model zijn aangeboden zijn er problemen.

ik heb namelijk afgelopen zaterdag samen met de verkoper van belcompany verschillende toestellen geprobeerd het was rustig en daar waren geen problemen aan te ontdekken.

de vorige firmware was volgens mij iets van 3.47 maar weet ik niet zeker

› reageer

oh das beter dan... ik wacht al vanaf 25 november
hopelijk is het et wachten waard

› reageer

For your information de Nokia 6280 is ruimschoots op voorraad in de T-Mobile Shops

› reageer

Weet ook iemand wat over TforTelecom, Primafoon etcetc...?

› reageer

weet iemand wanneer de release van die silver-version is. Ik kreeg vandaag een mailtje van gsmstunts.nl dat deze over 2 tot 3....? beschikbaar was maar goed, de andere mogelijkheid was om NU die europese versie te bestellen, ik las dat hier nogal veel fouten in zaten, wat zouden jullie doen????

› reageer

Voor de mensen die hem ook bij Belzaak.nl hebben besteld:

Ik ben afgelopen donderdagavond opgebeld door Belzaak.nl, het kan nog anderhalve week tot 2 weken duren voordat ik hem krijg.

Ik zie hier overigens op de foto alleen maar de zwarte versie. Is er ook iemand die de andere versie heeft? Ik heb deze namelijk besteld. Zal het daarom zo lang duren dat ik die van mij nog niet heb? Misschien is de zwarte al wel verkrijgbaar maar de grijs(zilveren) niet?

› reageer

Al die vragen over of en waar hij al te krijgen is, staat al meerdere keren in de berichten geschreven, dus eerst lezen, dan posten, Ook de zilveren versie, bijvoorbeeld bij gsm-shop gewoon op voorraad, geen import, maar nederlandse versie met firmware 3.60.

› reageer

Ja ok, maar goed, ik wil m graag in de winkel zien! Enuh hier bij belcompany hadden ze m nog niet en ik ben benieuwd naar TforTelecom...daar ga ik vaak heen, bovendien daar is dit forum toch voor! Bij sommige bedrijven en internet sites duurt t wat langer voordat ie er is, maar als je m daar hebt gezien kan je dat hier dan toch even melden? Denk dat veel mensen dat op prijs stellen! Ik iig wel!

› reageer

Ik zie hier overigens op de foto alleen maar de zwarte versie. Is er ook iemand die de andere versie heeft? Ik heb deze namelijk besteld. Zal het daarom zo lang duren dat ik die van mij nog niet heb? Misschien is de zwarte al wel verkrijgbaar maar de grijs(zilveren) niet?

Bij belzaak maakt dat denk ik dan niet uit, ik heb de zwarte namelijk besteld en heb hem ook nog niet ontvangen.

› reageer

ik hbe de mijne 18 januari besteld en morgen wordt ie opgestuurd waarschijnlijk de jouwe ook want ze krijgen er bijna 50 binnnen, dus dat is positief

Ik heb m begin december bij besteld (ook bij algebeld.nl). Vorige week hebben ze me laten weten dat hij eind deze week binnen zou komen. Ik ben benieuwd...
Heb je m simlockvrij of in combinatie met abbo besteld..??

› reageer

met abbo vodafone 27,50 voor 1 jaar.
hij wordt vandaag opgestuurd dus heb ik em morgen binnen.

› reageer

Ik heb de Nokia 6280 (zwarte uitvoering) begin februari besteld met een T-mobile abonnement bij belzaak.nl en hun reactie was als volgt:

Onze leverancier heeft doorgegeven dat wij begin april het toestel mogen verwachten.

› reageer

Ik had dus 2 mails naar Belzaak gestuurd.
En kreeg vandaag deze 2 mails in mijn inbox:
Geachte heer Jorsal,

Deze wordt naar verwachting vanaf eind deze week leverbaar.

Indien u verder nog vragen heeft dan kunt u ons bereiken op 050-5276111
of per fax op 050-5276411. Een e-mail sturen naar info@belzaak.nl kan
natuurlijk ook.

Met vriendelijke groet,

BELZAAK.nl
www.belzaak.nl

Geachte heer Jorsal,

Het toestel wordt naar verwachting leverbaar vanaf komende week.

Indien u verder nog vragen heeft dan kunt u ons bereiken op 050-5276111 of per
fax op 050-5276411. Een e-mail sturen naar info@belzaak.nl kan natuurlijk ook.

Met vriendelijke groet,
BELZAAK.nl
www.belzaak.nl

En op een of andere manier krijg ik hierdoor gewoon het gevoel dat Belzaak me zit te belazeren. Want ik heb ookal meerdere mails gestuurd waar ik geen antwoord op kreeg. En ze houden je niet op de hoogte van de voorderingen.
En als ze dan ooknog 2 op een volgende mails versturen met verschillende informatie.

Wel is het mooi om te horen dat andere mensen hem al binnen hebben

› reageer

Ik heb net bezaak.nl gebeld. Ik kreeg ene Sander aan de telefoon en hij vertelde me dat het toestel eind deze week/begin volgende week door hun geleverd gata worden. Ik wacht ook al sinds november op de Nokia 6280, dus het werd wel tijd. Nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk volgende week wordt! We wachten af...

› reageer

Ik ben zojuist gebeld door algebeld.nl, ze hebben een lading 6280's binnen gekregen. Ik kon zelfs kiezen tussen de zwarte en de zilvere versie. Hij wordt morgen verstuurd.

› reageer

Weet iemand toevallig ook of de 6280 snel bij gsmstore.nl binnen komt!
Ik weet hoe het is om lang te wachten.... Komt allemaal wel goed denk ik.

› reageer

Ik was maandag ook maar weer eens op pad gegaan, in de goeie hoop dat ze hem al in de winkels hadden. Maar weer tevergeefs. Bij de Bel Company hebben ze er 2 gehad. Maar die waren gereserveerd. En bij Phonehouse hebben ze er 1 gehad, die binnen een half uur alweer verkocht was. Heb er nu ook 1 gereserveerd bij Phonehouse. Belachelijk trouwens dat ze maar zo'n klein aantal op vooraad hebben!
Hoop dat hij nu snel binnen komt!

› reageer

Voor iedereen die nog wacht op zijn/haar 6280: hoop maar niet dat hij snel wordt geleverd, want ook de NL-versie met de laatste software v3.60 is gewoon brak. Ik had er ook zo-een, en na 1 week, helaas, zwart scherm. En ik ben niet de enige, in tegendeel, zie in dit Forum Nokia 6280, Ervaringen. En het vervelende is: de Nokia Service Points kunnen helemaal niets voor je doen, omdat de telefoon niet meer op wil starten. Dus die sturen hem naar een reparatiepunt, waar men (volgens mij) ook nog geen goede software heeft. En dat gaat weken duren! Ben blij dat ik mij ouwe foontje nog een paar weken heb, anders had ik nu zonder gezeten.

Balen...balen...balen, want als hij het doet, is het echt een geweldig mooi foontje! Heb er 7 dagen mee kunnen stoeien, en ben over die 7 dagen erg positief!

› reageer

Zag hem bij Ritel ook gewoon op voorraad liggen

› reageer

ik kreeg gister de folder van tfortelecom en daar stond hij op de voorpagina afgebeeld en in de aanbieding\

› reageer

Weet iemand of de 6280 T-Mobile versie al leverbaar is? Ik heb mijnes besteld bij gsmstunts.nl.. en k zit er al tijdje op te wachten..

› reageer

Op andere fora waren al foto's van de T-mobile versie. Hij is dus wel al uit, maar ik weet niet waar zij hem besteld hadden. Ik hoop voor je dat hij snel komt.

› reageer

Menobi wrote: Weet iemand of de 6280 T-Mobile versie al leverbaar is? Ik heb mijnes besteld bij gsmstunts.nl.. en k zit er al tijdje op te wachten....

@ Menobi:
Die is zeker al vanaf 29 maart leverbaar. Toen heb ik hem gekregen. Ik had hem bij 2Call besteld...

› reageer

Ik heb vanmorgen een mail gestuurd naar Belzaak en kreeg meteen het volgende antwoord:

Wij hebben inmiddels een serie Nokia 6280 toestellen binnen gekregen en zijn drukbezig met het uitleveren van de backorders. Helaas hebben wij ook een grote partij terug moeten sturen omdat de software in deze serie niet goed was. Hierdoor kunnen wij nog niet alle backorders verwerken.

In de loop van deze week kunnen wij exact zien tot waar alle backorders uitgeleverd zijn. Eventueel heeft u ook het toestel dan reeds ontvangen.

› reageer

Wij hebben inmiddels een serie Nokia 6280 toestellen binnen gekregen en zijn drukbezig met het uitleveren van de backorders. Helaas hebben wij ook een grote partij terug moeten sturen omdat de software in deze serie niet goed was. Hierdoor kunnen wij nog niet alle backorders verwerken.

Wel netjes dat ze het controleren maar ik dacht dat er in NL alleen maar 3.60 op de markt kwam? Of is er dan inmiddels iets nieuws? (Of hebben zij misschien grijze import?

Kan natuurlijk ook gewoon een smoes zijn

› reageer

Helaas hebben wij ook een grote partij terug moeten sturen omdat de software in deze serie niet goed was
Ben benieuwd of ze vinden dat alles onder de 3.60 verkeerd is......

› reageer

Jemig... worden die gsm's niet getest tegenwoordig? Wat een blunder van Nokia om dit op de markt te brengen...

› reageer

Net een reactie van de Nokia Careline: "Nokia is onbekend met deze problemen"(.....)

Op welke planeet leven zij dan?

› reageer

Heb vanochtend contact gehad met de Nokia Careline.. en mij werd dus ook verteld dat er geen problemen bekend waren met de 6280

Ook met mijn dealer gesproken en die hadden er ook al een lading teruggehad, dus toch maar naar een nokia service point gegaan, tja en daar hadden ze dus al een flinke hoeveelheid teruggekregen...

Maar niemand, (careline, dealer of NSP) wist mij te vertellen hoe lang dit kan gaan duren en of er uberhaupt wel een oplossing is/komt.

Iemand meer informatie? Vind dit echt een slechte zaak van Nokia!

› reageer

Ik vind het typerend dat men "het probleem niet kent", terwijl er toch al heel wat klanten met defecte 6280's zijn.

Dat kan toch niet?

› reageer

Het is raar dat Nokia het probleem niet kent . Ik denk dat de klanten meer vertrouwen in Nokia zouden hebben als ze gewoon naar buiten brachten wat het probleem is. Door zich van de domme te houden, jagen ze hun klanten alleen maar tegen zich in het harnas.

› reageer

Onderstaande mail ontving ik vanmorgen van de simshop:
-----------------------------------------------
Geachte heer, mevrouw,

U heeft onlangs een bestelling bij ons geplaatst voor de Nokia 6280 in combinatie met een GSM abonnement. Wij hebben vanwege prijswijzigingen uw bijbehorende abonnement reeds aangevraagd in de veronderstelling dat het toestel binnen enkele weken leverbaar zou zijn. Zoals eerder gemeld heeft Nokia Nederland vanwege software problemen de levering van dit toestel uitgesteld. De opgegeven levertermijn is destijds begin april geweest. Dit heeft enkele winkeliers ertoe bewogen om Europese modellen naar Nederland te halen en deze aan hun klanten uit te leveren. Omdat niet duidelijk was of deze partij voorzien was van de juiste correct werkende software hebben wij besloten af te zien van deze partij. Nu is gebleken dat vele van deze uitgeleverde toestellen softwareproblemen vertonen.

Uiteraard begrijpen wij dat u als klant zo snel mogelijk uw toestel wenst te ontvangen en daarom hebben wij dagelijks contact met onze leveranciers over de verwachte leverdatum. Tot op heden kunnen deze leveranciers nog geen concrete datum noemen maar houdt men zich aan de berichtgevingen van Nokia Nederland. Nokia geeft aan hopelijk deze week te kunnen leveren, echter deze geplande leveringen zijn door Nokia Nederland nog niet bevestigd. Dit leidt ertoe dat wij u helaas nog altijd geen concrete toezegging kunnen doen.

Omdat wij u graag van dienst zijn willen wij de volgende mogelijke oplossingen aanbieden:

- U kiest een ander toestel, u dient dan contact met ons op te nemen zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

- Uw voorkeur gaat uit naar een versnelde levering van de Nokia 6280. Wij zullen een Europese Nokia 6280 leveren. Dit toestel is voorzien van een Engelstalige gebruiksaanwijzing. Tevens willen wij u er op wijzen dat u met het bovengenoemde softwareprobleem rekening dient te houden.

- Omdat uw abonnement reeds gestart is, wenst u alvast uw simkaart te ontvangen. De nalevering van de Nokia 6280 NL volgt zo spoedig mogelijk.

Mocht u prijs stellen op een van bovenstaande alternatieven dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen. Wij zullen alles in het werk stellen om uw bestelling op een adequate wijze af te handelen.
Zonder tegenbericht van uw kant op deze e-mail zal uw bestelling volgens de normale procedures uitgevoerd worden, hierbij rekening houdend met de ontstane vertraging.

Wij bieden u nogmaals onze welgemeende excuses aan en hopen op uw begrip voor de ontstane vertraging!

Met vriendelijke groet,

Simshop.nl
----------------------------------------------------------

Blijkbaar heeft Nokia Nederland nog geen vertrouwen in het product. Denk dat ik maar wacht op de officiele NL versie...

› reageer

Ondanks de problemen die er helaas zijn, kan ik me toch wel voorstellen dat Nokia 'het probleem niet kent'.
Want tot nu toe kan niemand zeggen wat 'het' probleem is. Er zijn een hoop verschillende problemen die tot gevolg hebben dat het toestel niet meer werkt, maar het lijkt telkens een andere oorzaak te hebben. Dan snap ik dat het voor Nokia telkens een nieuw probleem is

› reageer

Uw voorkeur gaat uit naar een versnelde levering van de Nokia 6280. Wij zullen een Europese Nokia 6280 leveren. Dit toestel is voorzien van een Engelstalige gebruiksaanwijzing. Tevens willen wij u er op wijzen dat u met het bovengenoemde softwareprobleem rekening dient te houden.

Bij mijn telefoon zat gewoon een Nederlandse gebruiksaanwijzing.

Ondanks de problemen die er helaas zijn, kan ik me toch wel voorstellen dat Nokia 'het probleem niet kent'.
Want tot nu toe kan niemand zeggen wat 'het' probleem is. Er zijn een hoop verschillende problemen die tot gevolg hebben dat het toestel niet meer werkt, maar het lijkt telkens een andere oorzaak te hebben. Dan snap ik dat het voor Nokia telkens een nieuw probleem is

Het probleem is dat er zoveel 6280's uitvallen zonder reden. Dat probleem moeten ze toch wel kennen. Dat ze niet weten wat de oorzaak ervan is, daar ben ik het mee eens. Maar ze kunnen in ieder geval doen alsof ze druk bezig zijn ermee... nu laten ze ons maar aanmodderen zonder dat we weten of ze er überhaupt wel mee bezig zijn.

› reageer

Hallo,

mijn abonnement van HI 20 loopt binnen kort ook af en ben erg geinteresseerd in de nieuwe 6280! Jammer dat er nu zo veel problemen mee zijn, maar ik verwacht dat Nokia deze wel oplost!

Misschien een beetje offtopic, maar weet iemand toevallig waar dit toestel gratis(of bijna gratis) is in combinatie met HI 20?? Ik vind dit namelijk een fijn abonnement en wil ook dit toestel graag!

Groeten

› reageer

Hier kun je precies zien waar dit toestel met een Hi 20 gratis is. Dit had je zelf ook kunnen vinden, maar goed ...

› reageer

ik heb ook bij simshop besteld., is het de moeite waard om te wachten of zouden de problemen nu wel meevallen..??

› reageer

ff nog een vraagje:
Waarom is bij een verlenging van m'n HI 20 de telefoon zo schrééwend duur en bij een nieuw contract vrijwel gratis? Oke, de aansluitkosten zijn er niet, maar deze zijn vaak bij een nieuw abbo ook al niet meegerekend. Is dan het enige voordeel van verlenging dat je je nummer behoud? En dat moet zoveel meer kosten?

Is er geen optie tot een nieuw contract en mét nummerbehoud?
Of ben ik nu de enige die dit raar vind?:S

Ik hoor t wel...

› reageer

Ik vind het ook raar dat bij verlengen de toestellen zo duur zijn. Ik had daarover een mail gestuurd naar Telfort (aangezien ik bij telfort zit )en die zeiden dat de acties wisselde, dus dat het daaraan lag . Maar het lijkt wel of ze geen moeite doen om je te houden als klant...

› reageer

idd, lijkt mij ook! Willen ze nu dat ik blijf als klant of hoe zit dat! Maarjah, weet iemand hier een goede manier voor ofzo? Of waarom dit werkelijk zo is?

› reageer

We gaan een beetje offtopic hier maar goed ... als je bij je provider verlengt, krijg je een aanbieding op basis van je belgedrag. Als je niet zoveel belt en wel een duur toestel wilt hebben, dan bestaat de kans dat je gruwelijk veel moet bijbetalen. Dus als je een Nokia 6280 wil hebben, wat op zich best een duur toestel is, moet je vaak bijbetalen. De concurrentie ziet dit ook en probeert je te lokken met een geweldige aanbieding, zodat je gaat overstappen en de komende 12/24 maanden je geld bij een andere provider gaat uitgeven.

En nu weer on-topic Kijk hier voor meer uitleg over verlengingen.

› reageer

Ik heb de 6280 nu een paar dagen maar heb totaal geen problemen!!

Echt subliem apperaatje!! Heb em via Sitel gekregen (wachtte al sinds December!!)...

Hoi, Hoi!!

› reageer

@ jtv_ulft :

Zou ook eens met de klantenservice van HI bellen. Als je contract bijna afgelopen is kunnen die je een verlengingsaanbod doen. Het hangt een beetje van je rekeningen af, maar als je al klant bent krijg je meestal nog eens een extra korting op het toestel bij verlenging. Deze klantenkorting kan toch nog een verschil maken. Hierdoor kwam ik bij verlenging bij HI zelf goedkoper uit dan bij verlenging via een (web)shop.

› reageer

Wat mij trouwens opviel is dat Sitel.nl mij een Duitse telefoon leverde. De beschrijving was in het Duits, dit maakte verder niets uit.
Misschien dat het dus aan de Nederlandse versie ligt. Ik heb dus wel gewoon alle instellingen ed zoals deze ook op de nederlandse versie zitten.

Ik ben nog steeds super blij met mijn telefoon, nu maar blijven vertrouwen dat deze het blijft doen.

› reageer

Vandaag kreeg ik een e-mail van gsmstunts dat bij hun de nederlandse versie nog minimaal 3 weken gaat duren..

Ik denk maar dat ik ga afzien van die 6280..

leuk toestel maar ik ga niet langer wachten en grote kans dat er een software fout is..

iemand een tip voor een ander toestel?

› reageer

Ik heb van gsmstunts dit weekend 2 nederlandse 6280 ontvangen. Ze werken beide nog steeds.

› reageer

en heb je daar ook een nederlandse gebruiksaanwijzing bij gehad?

› reageer

Raimon schreef op woensdag 12 april 2006 @ 17:47:
Gisteren bericht gehad van Nokia.

Ze zijn nu druk aan het testen met een nieuwe software-versie 3.65.

Deze moet bijna alle fouten in 1x oplossen.
Zodra ik deze binnen heb, post ik het hier direct.

dit las ik in het topic op tweakers.

› reageer

Ja bij beide

› reageer

Weet iemand of de grijze versie al in winkels te vinden is (Geen internet shops)? Ik wil hem graag ergens gaan bekijken.

› reageer

Heb hem gezien bij Mediamarkt Almere, de telefoon valt me trouwens heel erg tegen zwart en grijs. Hij is veel lomper dan de d600 en het schuifmechanisme is ook een heel SLAP aftreksel van diezelfde d600. Ik wacht wel op de nieuwe slides van Samsung.

› reageer

Iemand hier nog iets vernomen van belzaak over het toestel?

Heb hem nog steeds niet

› reageer

Ik heb vorige week een mail gestuurd naar Belzaak.nl Dit was de reactie:

De verwachting is dat binnen nu en 14 dagen alle backorders zijn uitgeleverd.

Indien u verder nog vragen heeft dan kunt u ons bereiken op 050-5276111 of per fax op 050-5276411. Een e-mail sturen naar info@belzaak.nl kan natuurlijk ook.

Met vriendelijke groet,

BELZAAK.nl

www.belzaak.nl

Toen ik ook nog vroeg of ze op de hoogte waren van alle problemen rond de Nokia 6280, mailde ze dit:

Wij hebben inderdaad ook vernomen dat er diverse problemen zijn met de Nokia 6280. Helaas zijn er ook bij ons reeds gevallen bekend waarin dit probleem zich voordoet (hoewel niet bij allen).

Ik weet wel dat Nokia in ieder geval ervoor zorg draagt om eventueel defecte toestellen d.m.v. een software update alsnog goed werkend te maken. Het betekent in dat geval echter wel extra ongemak.

Indien u verder nog vragen heeft dan kunt u ons bereiken op 050-5276111 of per fax op 050-5276411. Een e-mail sturen naar info@belzaak.nl kan natuurlijk ook.

Met vriendelijke groet,

BELZAAK.nl

www.belzaak.nl

Ik wacht het allemaal af...

› reageer

Heb hem afgelopen vrijdag(door koerier pas op zaterdag) gekregen en tot nu toe geen problemen. Uit voorzorg laat ik de thema's en ander ingewikkeld gedoe nog maar even achterwege.
Het toestel is een beauty en m.i. niet lomp.

› reageer

Heb vanmorgen ingelogt bij Belzaak.nl en mijn telefoon is gisteren via de TPG verzonden!

› reageer

Ik heb hem vanmiddag binnen gekregen, alleen in welke kleuren is die beschikbaar?
Deze is graphite grey, is dat nou silver?
Ik snap er niks van, want dit is grijs, niet zilver.

› reageer

Als het goed is heb je 2 kleuren. Graphite Grey (grijs) en Carbon Black (zwart).

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.