contract verlengen etc.

Dit is wel vaker besproken hier... Verlengen is idd niet voordelig, je kunt beter een nieuw contract afsluiten. Je hebt dus de volgende opties:

- Nummer porteren naar een prepaykaart en vervolgens nieuw contract afsluiten bij VF met nummerbehoud vanaf die prepay kaart.
- Nieuw contract afsluiten bij andere provider met nummerbehoud vanaf je abo (let op de opzegtermijn). Ik weet niet tot wanneer je contract loopt, maar als je m.b.v. de opzegbrief generator aanvinkt dat je nummer 'open' moet blijven staan, kun je tot 2 weken voor het einde van je contract een nieuw abo afsluiten met nummerbehoud. Je hebt dan geen last van de opzegtermijn. Als je een opzegging doet zonder die opmerking of je zegt helemaal niet op, heb je te maken met de opzegtermijn van Vodafone.

Topic closed.

› reageer

momenteel zit ik bij vodafone, bevalt zeer goed en wil er dus niet vandaan. Alleen het abo verlengen is niet interessant, met nieuwe contracten zijn de cashbacks veel hoger. Probleem is wel dat ik dol ben op mijn eigen nummer, is namelijk bij veel mensen/bedrijven bekend. Is hier een goede oplossing voor?? of zijn er verschillende goede oplossingen.

› reageer

ja, zijn wel oplossingen voor......ff uit mn hoofd, volgens mij gewoon een prepaid-kaartje kopen, daar het nummer heen laten porteren. Nieuw abo afsluiten bij vodafone, en dan vervolgens nummer weer porteren van prepaid naar abo. Moet je wel ff kijken, want volgens mij is het handig om dat prepaid kaartje van een andere provider te nemen, maar dat weet ik niet helemaal zeker!

› reageer

En als je nu gewoon een nwe abo van vodafone koopt met cashback, die je op bepaalde datum laat ingaan en voor het nieuwe abo nummer behoud aanvraagt, dan ben je er toch ook?
Of mis ik iets?
Informeer gewoon ff bij de winkel waar je wilt kopen hoe je dat het slimste en handigste kan aanpakken.
Een beetje shop weet dat wel.

› reageer

En als je nu gewoon een nwe abo van vodafone koopt met cashback, die je op bepaalde datum laat ingaan en voor het nieuwe abo nummer behoud aanvraagt, dan ben je er toch ook?

Dat gaat niet lukken. Nummerbehoud bij dezelfde provider mag niet, daarnaast doet Vodafone niet aan tijdelijke nummers. De oplossing is dus: porteren naar prepaid andere aanbieder en vervolgens nieuw abo aanvragen bij Vodafone met nummerbehoud.

› reageer

Je huidige nr porteren naar een prepaykaartje van een ander netwerk als je nr is overgezet dan een nieuwe aansluiting nemen en nr behoudaanvragen vandat nr

› reageer

Dit is wel vaker besproken hier... Verlengen is idd niet voordelig, je kunt beter een nieuw contract afsluiten. Je hebt dus de volgende opties:

- Nummer porteren naar een prepaykaart en vervolgens nieuw contract afsluiten bij VF met nummerbehoud vanaf die prepay kaart.
- Nieuw contract afsluiten bij andere provider met nummerbehoud vanaf je abo (let op de opzegtermijn). Ik weet niet tot wanneer je contract loopt, maar als je m.b.v. de opzegbrief generator aanvinkt dat je nummer 'open' moet blijven staan, kun je tot 2 weken voor het einde van je contract een nieuw abo afsluiten met nummerbehoud. Je hebt dan geen last van de opzegtermijn. Als je een opzegging doet zonder die opmerking of je zegt helemaal niet op, heb je te maken met de opzegtermijn van Vodafone.

Topic closed.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.