Brammutje:
je bedoelt waarschijnlijk 3650.
En ik kan inderdaad weinig anders zeggen dan wat een waardeloos lompe, lelijke en onbruikbare telefoon.
Bang & Olufsen in mobiele telefoons
Uitgegeven: 6 oktober 2005 14:11
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2005 15:10
LONDEN - Bang & Olufsen, de Deense producent van hoogwaardige elektronica, gaat ook mobiele telefoons verkopen. Samen met Samsung is een toestel ontwikkeld voor het dure segment. Aan de design-telefoon, die deze maand op de markt komt, hangt een prijskaartje van 1000 euro.
Bang & Olufsen en Samsung presenteerden het toestel, de Serene, woensdag in Londen. Bang & Olufsen, waarin Philips jaren geleden nog voor 25 procent participeerde, heeft twee jaar aan de telefoon gewerkt. Samsung stapte vorig jaar in en is vooral verantwoordelijk voor het leveren van de mobiele technologie.
De uitklapbare Samsung SGH-E910/Serene richt zich vooral op mensen die alleen willen bellen. Er is wel een simpele VGA-camera ingebouwd, maar de verwachting is dat die weinig wordt gebruikt. Hetzelfde geldt voor sms-functies. De telefoon is zo ontworpen dat het intikken van tekstberichten een zware bevalling is.
De toetsen op de telefoon doen denken aan die op de ouderwetse draaitelefoons. De telefoon, die beschikt over een QVGA-display en Bluetooth, heeft een spreektijd van twee uur. Voor het B&O mobieltje is een speciaal DECT-docking station verkrijgbaar, waarmee de telefoonlijst te synchroniseren valt met 'gewone' B&O telefoons.
[img=http://www.nu.nl/img.db?604548+s(350!x217!)]
De E910 is een combinatie van een GSM- en een DECT-telefoon
De telefoons zijn te koop in de winkels van Bang & Olufsen. Samsung biedt ze aan een select publiek aan. Bij winkels van modehuis Louis Vuitton kan de Serene worden gekocht in combinatie met een dure tas.
Bron
/edit: dacht dat plaatjes met [img] werkten, niet dus
beetje lompe foon niet?
› reageeridd heel lelijk en dan nog € 1000
@ rubenrtv
hoe doe jij dat met die plaatjes?
2 jaar bezig geweest met wat?
› reageerjezus zeg, wat is dat voor een veredelde kookwekker?!
@ se k700i: [img]de url[/ img] (zonder spatie)
hij lijkt trouwens een beetje op een gameboy sp
ok bedankt maar ik kan niet meer veranderen
"this is captain Kirk for Mr. Spock"
› reageertjaaa.... apart is het in ieder geval. Heeft bij mij een beetje slechte pretprijsverhouding.
› reageerBest gaaf
Wanneer gratis met een set gratis zakelijke abo's
Wel apart, maar niet echt mooi.
› reageerVoor de liefhebber van te dure goede kwaliteit. Voor hetzelfde geld heb je een Nokia 8800. Die is ok superexclusief en persoonlijk vind ik die mooier.
› reageerduidelijk de onmiskenbare, degelijke, PLASTIC look
van B&O
gelukkig heb ik een 8800
Ik wist dat B&O lelijke nutteloze rotzooi maakte, maar dit lelijke zwarte kookwekker-gedrocht slaat werkelijk alles Dat die toetsen niet te gebruiken zijn is gebleken bij de 7650 (uit me hoofd) van Nokia. Het lijkt me dat ze zich richten op volwassenen en eventueel senioren die na 2 jaar oefenen net achter een normaal toetsenbord zijn.
Nee, ik zou zeggen; probeer het over 2 jaar nog eens
Oerlelijk idd, geen apparaat om dan ook maar in welke setting dan ook te hebben staan.
› reageerOm nou te zeggen dat B&O nutteloze lelijke rotzooi maakt, vind ik wel erg ver gaan. Over het algemeen vind ik dat ze erg stijlvolle apparatuur maken (audio, video en thuis-telefonie). En om B&O degelijk en plastic te noemen is al helemaal onzinnig. B&O is tot nu toe (heb het even niet over deze telefoon) altijd vooruitstrevend geweest in design.
Maar deze telefoon is inderdaad enorm lelijk en ziet er behoorlijk onbruikbaar uit.
typisch scandinavische stijl.
Strak en geen emotie erin.
Brammutje:
je bedoelt waarschijnlijk 3650.
En ik kan inderdaad weinig anders zeggen dan wat een waardeloos lompe, lelijke en onbruikbare telefoon.