[gsm.nl] Spectaculaire Weekend Aanbiedingen

dus als ik alle topics lees over gsm.nl en de daarbijbehorende bedrijven zijn de actie's van 9,50 per maand gewoon loze beloftes?
Samsung D600 voor 228,-, dat kan dus nooit uit.

› reageer

De Nokia 8800 gratis bij een abonnement van 9,50 per maand.
Kan de link niet toevoegen. Ga ervanuit dat het niet klopt, maar stond in een mailtje. Ongelofelijk toch? Volgens mij klopt dat niet...

› reageer

Je link is niet goed, je linkt naar de homepage van gsm.nl, het is dus niet duidelijk wat je bedoelt.

› reageer

Heb hem al 2x aangepast sorry...

Kijk bij spectaculaire weekendverkoop...

› reageer

Misschien kun je wat info uit die mail als quote in een post 'plakken'? Dan weten we iets concreter waarom het gaat.

› reageer

Inderdaad in combi met 2 jaar KPN flexibel 9,50 p/m.

› reageer

Blijft mijn vraag: Kan dat? Want ik kan me niet voorstellen dat gsm.nl er veel op voorraad heeft, want zoveel van 8800's zijn er niet (meer)

› reageer

volgens mij klopt het wel, bij flexibel heb je immers geen belminuten, KPN hoopt dus dat je veel belt om zo de kosten terug te krijgen. ik vind het wel lekker goedkoopr, vind die SE W550i trouwens mooier

› reageer

Dit is het totale kostenplaatje van gsm.nl
En daar komen dan nog 13 euro verzendkosten bij.
Ik snap alleen niet waarom je dit abonnement zou downgraden?
De bundel van allround is namelijk goedkoper dan die van Economy.
Dan kom je uit op 8 euro per maand.
Dan kost een E730 totaal 192 €
En dat is natuurlijk wel erg goedkoop

Welk toestel is het meeste waard
Ik neem de E730 denk ik voor mijn vriendin

U moet betalen aan KPN (in maandelijkse termijnen):

Entreekosten
Kosten belbundel 6 x 7.98 (Flexibel Allround)
Kosten belbundel 18 x 9.95 (Flexibel Economy)
€ 0.00
€ 47.88
€ 179.10+
Totaal
€ 226.98
U moet betalen volgens onze aanbieding

Entreekosten
Kosten belbundel 24 x 9.50
€ 0,00
€ 226.98+

€ 226.98-
sponsoring
€ 0.00

Het abonnement is gebaseerd op een GRATIS abonnementswijziging na 6 maanden van een KPN Flexibel Allround naar een KPN Flexibel Economy. U dient deze wijziging zelf uit te voeren door na 6 maanden telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van KPN.

De verzend- / administratiekosten worden in het winkelmandje verrekend met het sponsorbedrag. De kosten die de provider in rekening brengt worden in maandelijkse termijnen geïncasseerd.

› reageer

@niels, gaat niet op, Allround is n.l. na die 6 maanden een stuk duurder dan Economy (zie 'Abonnementen' hierboven voor de exacte tarieven).

› reageer

wel even goed opletten !
ik kreeg de mail ook maar daar staat niet bij dat je voorn toestel of product moet bij betalen ! op de site staat dit wel rechts in beeld ! ( de 8800 is inderdaad wel gratis)

› reageer

Heb zojuist een Nokia 8800 besteld..het is ff afwachten of het ook daadwerkelijk allemaal klopt, want zo'n 230 euro voor een Nokia 8800 is natuurlijk wel extreem goedkoop..

› reageer

@ML© Denk dus wel aan de 12.95 extra (verzendkosten) wat het toestel dus €240.95 maakt. Nog goedkoop, maar toch...

en alsnog de link

› reageer

En waarom is de eerste 6 maanden maar de helft berekend? Er staat nergens dat je 50% korting krijgt op je abonnement. En als puntje bij paaltje komt zegt KPN dat ze met die deal niets te maken hebben en je bij de shop moet wezen om dat recht te laten zetten. En een shop bellen a €0,30 p/m is toch wel veel als je die een aantal keren moet bellen.

› reageer

Ik ben niet zo goedgelovig over het algemeen, dus ik blijf vraagtekens zetten bij deze actie... Niet alleen het feit dat die Nokia 8800 zo gruwelijk goedkoop is, maar ook nog het feit dat ze nooit aan al die vraag kunnen voldoen lijkt mij...

› reageer

Er staat ook: OP=OP
En als ze je al aangesloten hebben en het toestel is op, dan beginnen de problemen pas echt goed.

› reageer

Is deze tel. eigenlijk simlockvrij? Dat zal wel niet zo zijn.
Is de 8800 makkelijk simlockvrij te laten maken, bij de plaatselijke simlockboer?

› reageer

Er staat nergens dat er een simlock op zit, en dan mogen ze volgens mij niet zomaar een gelockt toestel geven, als ze uberhaupt een toestel leveren.

› reageer

Heel lekkere aanbieding, bijna te mooi om waar te zijn!
Er zal vast iets mis zijn, maar ik zou hem maar bestellen nu het nog kan, maandag zal de mogelijkheid waarschijnlijk zijn verdwenen.

› reageer

Denk dat maandag idd de aanbieding weg is en wel vanwege de verwachte populariteit (zelfs zat ik ook de 8800 te overwegen, maar hij kan qua inhoud niet tegen mijn k750i op) en ook omdat het weekend aanbiedingen zijn. En denk aan OP=OP bij de meeste toestellen, dit staat er soms tussen haakjes achter in de rechterkolom. De i-mate JAM is volgensmij ook intressant of die nieuwe walkman foon (niet mijn ding)

Maar ik was niet op de hoogte van het 7,99 abo (terwijl ik een tijdje terug me er nog in verdiept had). Op kpn kom je via het menu flexibel ook niet meer tegen (wordt het uitgefaseerd?)dus heb ik via de onderste link op deze pagina verder gezocht (gewone search leverde ook niks op) toen kwam ik bij deze pagina uit. Maar hier staat hij er ook niet meer tussen, dus bestaat dat abo nog wel?

Het zijn wel knallers van aanbiedingen, dus als je nog een toestel zoekt, zou ik nu je kans pakken. (Het abo opzich stelt helaas niks voor, daarom krijgt de dealer voor elke aansluiting zo veel geld)

› reageer

Ik heb ook de nokia 8800 besteld nu is het maar afwachten.

› reageer

niemand die de 8800 icm dat abonnement heeft besteld zal hem krijgen... Beetje naief om dat te denken
allemaal prutsers daar bij gsm.nl
een 8800 kost ongeveer 750 euro en bij elkaar zal je met dat abonnement 240 ofzo betalen (de bedragen zijn geschat)

Dit kan niet!

› reageer

womanizer> het lijkt idd bespottelijk goedkoop, maar die hele pagina (weekendaanbiedingen) staat er vol mee! Je gaat toch geen aparte pagina bouwen vol foute aanbiedingen?

› reageer

Een aantal weken terug was er ook zo'n spotgoedkope actie met demo modellen. Misschien dat het hem daar in zit. Of miosschien leveren ze nu wel toestellen met iets extra. Een krasje ofzo, die kunnen ze nu dan mooi dumpen.

› reageer

Rechts boven op gsm.nl staad een link naar weekend voordeel. Daar staan alle aanbiedingen genoemd.

GSM.nl heeft op de gewone pagina's geen Flexibel meer in het aanbod. Zodoende kan je de prijzen niet vergelijken met de prijs "doordeweeks". Im mijn ogen kan dus niemand nu al weten of deze prijs reël is of niet. De aanbieding is netjes en ik kan gsm.nl nergens op een fout betrappen. Er staat ook niet vermeld dat het om demo toestellen etc. gaat, dus dan moeten ze gewoon nieuw zijn. Voor zover ik kan overzien heet gsm.nl gewoon een bindende overeenkomst geloten met de bestellers. Mijn bestelling is weg op de fax, dus is voor sluiting binnen. In het opmerkingen vak kan je als extra nog vermelden dat ze alleen mogen aansluiten als de 8800 ook tegen de genoemde prijzen en voorwaarden geleverd wordt. Zo niet dan hebben ze een probleem, vooral als ze wel aansluiten, maar niet leveren.

[van de domme houd modus aan]Elke aanbieding is bindend als een klant niet kan weten dat er een fout in zit. Ik bestel een duur zakelijk bedoeld abonnement zelfs zonder bundel en voor 24 maanden. Het lijkt mij dan een hele reële prijsstelling dat ik een zilverkleurig plastic Nokia-tje kado krijg. Als je ziet wat de functies zijn van de 8800, dan kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat het een voordelig instap modelletje is met een metalen cover. Waarom zou dat ding 750 tot 1000 euro moeten kosten met deze specs? Kortom: gewoon rechtsgeldende bindende overeenkomst om dit toestel te leveren[/van de domme houd mode off]

› reageer

Flexibel allround kost 15,95 per maand!
Dus kosten eerste zes maanden:
6*15,95= € 95,70

(Op de site staat bij de uitleg:
6*7,98= € 47,88)

› reageer

@ring_Rik, ja, en dat is dus precies 50% van de normale prijs. Gewoon een netwerkactie van KPN dus, al dan niet exclusief voor een select aantal dealers. En leuk en aardig die kritiek over GSM.nl, maat het is wel een shop die al heel wat jaren meedraait (wat wil je ook met zo'n domein!).

› reageer

De TomTom Go 300 is ook wel heeeel aantrekkelijk voor een grove 225 euro...

EDIT: Zie nu dat deze nog 80 euro en 20 euro voor het verzenden kost. Toch maar niet...

› reageer

@melle
Dat zie ik ook wel...
Maar op contract (en op de site) staat niets over deze netwerkactie van KPN.

Ook al wordt deze aanbieding op deze manier € 47 duurder, blijft het te mooi om waar te zijn! Echter, wie niet waagt wie niet wint.

› reageer

225? T is 227 abokosten en 13 verzendkosten, is 240 bij elkaar en dan nog 80 euro voor die Tom Tom. Dus maakt 320 bij elkaar.

› reageer

@ring_Rik

Op de site van KPN gevonden:

Actie
Nu bij een tweejarig FlexiBel (Family) Allround abonnement

- geen entreekosten
- 6 maanden 50% korting op de abonnementskosten. Uw voordeel: € 84,32

Bron: KPN.com

› reageer

Hoeveel flexibel abo's kunnen er eigenlijk op één naam?

› reageer

Er stat trouwens dat de aanbieding geldig is tot 27-10-2005, dus... Mijn vriendin heeft er eentje besteld voor mijn verjaardag, ik hoop dat het een leuk kadootje wordt. Maar ze kunnen je niet aansluiten voordat ze het toestel kunnen leveren. Dat kan ik bij TPH ook niet doen natuurlijk. Dan kijk ik eerst of een toestel op voorraad is, voordat ik de klant aansluit...

› reageer

@kwakbol
Ik heb er bij KPN 4 zonder problemen.
Een 5e is geweigerd maar die werdt afgesloten samen met die 4e.
Volgens mij werkt het zo dat als je altijd braaf betaald je er zoveel kan afsluiten als je wil.
En als hij wordt afgekeurd kan je een borg van 450€ betalen, die krijg je na 12 maanden terug en dan ben je ook gewoon aangesloten.
Ik heb wel eens gehoord dat iemand 14 kpn particuliere abonnementen had.

› reageer

Tot hoe laat kan je deze nog bestellen?

› reageer

Einddatum 27-10-2005 23:59 (staat gewoon in de aanbieding)

› reageer

Beetje vreemde weekend verkoop dan als het doordeweeks ook te bestellen is

› reageer

Dat is precies wat ik dacht toen ik mijn vorige bericht postte

› reageer

Was/is zeer interessante aanbieding, voor ongeveer 240 euro een N9300, SE P910, N8800, etc.

› reageer

Ben op het moment in het bezit van een Nokia 8800; erg mooi, niet heel handig in het gebruik ... maar voor deze prijs kan het gewoon niet.

› reageer

Ik heb net het contract en mijn legitimatiebewijs uitgeprint, met een Nokia 9300. Ik ga er gewoon vanuit dat ze leveren met een abo van 10 euro per maand anders hebben ze denk ik een heel groot probleem met veel mensen hier

› reageer

Vraagje heb ook een 8800 besteld, maar moet het contract nog vandaag binnen zijn bij hen ?
Of kan ik het gewoon ook maandag naar hen toesturen ?

› reageer

Blijft inderdaad supergoedkoop(nokia 8800)
Net eens even op marktplaats gekeken en wordt geregeld 700 euro of meer op geboden.
Ook maar eeens een contractje af gaan sluiten denk ik

› reageer

@B0MBACI
Waarom zou het vandaag binnen moeten zijn???

Gepost door sierdw op 15/10/2005 18:59
Einddatum 27-10-2005 23:59 (staat gewoon in de aanbieding)

› reageer

Omdat het een weekend aanbieding is, maar ik heb al gezien dat je gewoon nog ff de tijd hebt om het op te sturen

› reageer

Van de website van gsm.nl onder "Voorwaarden"

2. Prijzen en aanbiedingen

2.1 De door Elders Websales B.V. in een aanbieding/orderbevestiging aangegeven prijzen en tarieven zijn onder voorbehoud en gelden uitsluitend voor de in de aanbieding/orderbevestiging genoemde prestaties of leveringsomvang.

2.2 Een aanbieding (of prijsopgave) geldt slechts als uitnodiging tot het plaatsen van een vrijblijvende order door Opdrachtgever en bindt Opdrachtgever en Elders Websales B.V. niet.

2.4 Elders Websales B.V. behoud zich het recht voor haar prijzen en tarieven te wijzigen.

2.5 Het gsm-aanbod zoals dat op de website getoond wordt, gaat uit van de mogelijkheden die de provider op dat moment biedt. GSM.NL kan niet aansprakelijk gehouden worden voor wijzigingen die de provider na het afsluiten van het abonnement doorvoert in haar beleid en/of portfolio. In eventuele geschillen die hieruit voortvloeien is GSM.NL dan ook geen partij.

Vooral 2.2 is een leuke bepaling...
Kan me nog herinneren een tijdje gelden was ook een webshop (weet niet meer welke het was), in een weekend stonden daar dure toestellen (razor, D500) voor een spotprijs. Gelijk aangemeld maar helaas pindakaas...

› reageer

Als ik op hun site kijk staat de 8800 niet in het scroll-menu op het bestelformulier, kijk ik nu zo verkeerd of zijn de aanwezige exemplaren op

› reageer

Ze hebben hem eraf gehaald. Het toestel zal al wel op zijn, net als vele andere trouwens. Er is het een en ander uitgedund.

› reageer

Dit houdt dus in: op=op. Ze hebben/hadden dan x aantal in voorraad. De mensen die gewoon besteld hebben. Die hebben geluk. Gelukkig zit mijn broer, zijn vriendin en ik geluk. Samen hebben we 5 nokias weten te scoren. > ( ik vind er voor mezelf 1 genoeg )

› reageer

Ze hadden het gewoon fout vermeld , en vandaar dus eventjes weggehaald.

› reageer

Bij www.bakkerdijk.nl is de samsung D600 bij hetzelfde abonnement Gratis!!!!!!!!! ( zelfde eigenaar )

Bij www.gsm.nl zijn de volgende toestellen niet meer: Nokia 8800, nokia 9300, SE P910I.

› reageer

Nokia 9300 helaas ook inmiddels weg. P910 is er nog wel hoor!

› reageer

denk dat er iemand van site dit topic ook mee gelezen heeft en zich een hoedje is geschrokken...20 minuten geleden stonden ze er nog wel op

› reageer

Het lijkt me te mooi om waar te zijn. Ik denk dat ik deze topic maar eens in de gaten ga houden, ik heb nog een leuk nummer liggen dat ik, als tenminste blijkt dat deze aanbiedingen ergens over gaan, altijd nog kan porteren naar een mooie nieuwe mobiel. Nadeel is wel dat als ik wacht, dat er dan ongetwijfeld minder keuze is ...

› reageer

@ mcjmeijer

De SE P910I is niet meer te bestellen.

› reageer

hoezo niet? je kunt em nog steeds selecteren, en hij staat ook nog in de lijst? (verder ben ik niet gegaan, dus misschien daarna een melding dat ie niet te bestellen is?).....of bedoel je misschien de mededeling OP=OP?

› reageer

Ik heb ook begin van de avond een 8800 besteld. Kon het eigenlijk niet geloven, maar als het toestel inderdaad geleverd wordt tegen deze voorwaarden ben ik een gelukkig man

› reageer

Ik ga dr nu dus vanuit dat we gewoon de toestellen gaan krijgen of nie ?
Aangezien ze dr achter zijn gekomen en toestellen hebben weggehaald.
En ik geen email hebt ontvangen van hen dat het om een fout gaat.

Dat zou supr zijn

› reageer

I Mate PDA 2K is trouwens in prijs verlaagd... Is nu ook gratis.

› reageer

@ Sjuppie
Bij de SE P910i komt er " overstock 0 " Zo iets staat er.

› reageer

@pinokkia: ah, okee....zover was ik idd nog niet gekomen, dan moet dat in een van de latere schermen nog komen. dan heb ik niets gezegd

› reageer

@ Sjuppie
Denk je dat het een fout is of dat ze tot bv 30 nokias gaan stunten met dat abonnement? Ik heb zo`n vermoeden dat ze aan het stunten zijn om zoveel mogelijk flexibel abonnementen te verkopen met 1 a 2 top toestellen.

› reageer

@pinokkia: idd, idee heb ik ook wel dat ze aan het stunten zijn. heb zelf ook een nokia 8800 besteld iig. We zien wel of ik goedgekeurd wordt en of ik de nokia ook daadwerkelijk geleverd krijg. Denk iig dat het stunten is met de laatste flexibel abo's, en dat deze dus binnenkort gaan verdwijnen. En denk ook dat ze gewoon een 'beperkt' budget hebben gekregen van KPN om deze actie te promoten in de vorm van toestellen/ premies en dat daarom alles zo spotgoedkoop is.
Het lijkt me geen vergissing ofzo, aangezien nu wel enkele telefoons eraf zijn gehaald, maar niet alle....en als het een echte fout was geweest hadden ze er wel meer afgehaald!!

› reageer

@ Sjuppie

Bel gewoon as maandag op of het klopt. Natuurlijk bel ik niet naar hun 0900 nummer. Maar hun vaste nummer. Dan krijg ik gelijk de eigenaar ( prive nummer ) te pakken!!

› reageer

Hebben julie wel de shop survey gelezen van gsm.nl?Dit i.v.m. met het uitleveren van de toestellen?

› reageer

@ Sjuppie

Bel gewoon as maandag op of het klopt. Natuurlijk bel ik niet naar hun 0900 nummer. Maar hun vaste nummer. Dan krijg ik gelijk de eigenaar ( prive nummer ) te pakken!!

@ kor
Ik heb daar al best wel veel besteld en voor 3 maanden terug mijn broer en heb er tot nu toe geen problemen met hun gehad!! Mijn broer mocht zelfs persoonlijk zijn spullen omruilen. ( met dank aan mij natuurlijk ) _/-\o_

› reageer

@pinokkia: laat me (de rest hier ook denk ik) ff weten wat je te horen krijgt, zelf moet ik maandag beginnen met mn stage, dus kan ik niet meteen op eerste dag gelijk alles vanuit mn stageplek gaan zitten regelen.
ps. is de melding die jij krijgt bij bestellen van P910 deze: Stack overflow at line: 0?.....dat heeft namelijk niets te maken met voorraad ofzo, zit alleen een foutje in de site.
(heb net ff met exploder bekeken en daar geeft ie de fout wel (moet je anders optie script debugging uitzetten in exploder) in firefox geeft ie geen problemen trouwens )

› reageer

@ alle tv die besteld hebben.

Ik bel as maandag op naar de grote baas ( waarvan ik het nummer heb ) en zal dan verslag hier geven. Zo dat wordt bij deze geregeld en ga morgen eerst kermis vieren met mijn lieve kids.

PS: bij www.bakkerdijk.nl (zelfde eigenaar) is de samsung D600 gratis bij hetzelfde abonnement dat op gsm.nl staat. Dat is ook een leuke aanbieding.

› reageer

zeker leuke aanbieding, let alleen wel even op: totale administratie/ verzendkosten zijn daar wel dikke 30 euro!! (dan nog steeds leuke aanbieding hoor, maar pas alleen ff op!)

› reageer

Echt niet normaal dat je een I-mate PDA2K gratis krijgt bij 2jr 9.50.
Dikke winst voor KPN..... ma-ni-heus.

› reageer

Als die aanbiedingen kloppen dan geeft KPN wel extreme provisies weg. Of zou het een manier zijn om weer voor Vodafone te kunnen verkopen?

› reageer

Ik zag gister zelf op de site de aanbieding. Heb toen direct de klantenservice gebeld om te vragen of de nokia 9300 op voorraad was.
Hij kon het zo niet direct zien, maar heeft me na 10 min. teruggebeld om te vertellen dat er toen nog een behoorlijk aantal op voorraad waren. Volgens hem kon ik hem ook nog vandaag aanvragen. Vanmorgen heb ik het contract aangevraagd, alleen stond de aanbieding wel op de site, maar kon ik het toestel niet meer selecteren uit de rij. Meer mensen problemen hier mee?

Voor de rest echt een top aanbieding.
Ben benieuwd wanneer ik hem binnen heb.

› reageer

Als je dit topic beetje hebt doorgelezen, kon je op de 3e pagina lezen dat ze in de loop van de avond een aantal toestellen (o.a de 9300) hebben weggehaald uit dat rechterrijtje..

› reageer

Ik heb mijn contracten en bijlagen op de post gedaan. Ik neem aan dat als de papieren dinsdag aankomen ik nog in aanmerking kom voor de aanbieding die ik gister aangemaakt heb op gsm.nl? aangezien het een weekend aanbieding betreft en betreffende toestel niet meer te bestellen is

› reageer

ML :
Oh shit niet gezien, ben benieuwd wat ik morgen van ze hoor.

› reageer

@pinokkia

Jij laat ons allemaal het resultaat weten van je gesprek morgen? Dus ik hoef zelf geen uren te gaan wachten? Dat zou fijn zijn... Welke vragen ga je zoal stellen??

› reageer

@ benjeti

Hele simpele vragen nml klopt het dat de nokia 8800 en de nokia 9300 gratis? Er stond nml op=op.

Vinden jullie deze vragen niet goed. Hoe moet ik het dan aanpakken?

› reageer

Die vraag vond ik wel belangrijk ja. Ook belangrijk vind ik de vraag: Wat als het toestel niet op voorraad is? Wordt je dan wel aangesloten of later of hoe zit dat precies? En wat is sowieso ongeveer de levertijd?
Zou fijn zijn als op deze vragen antwoord kwam... Maargoed we horen het wel. Alvast bedankt!

› reageer

@ benjeti

Ze sluiten je nooit aan als de prijs van het toestel icm dat abonnement niet aan. ( uit mijn eigen ervaring met deze webshop ) Maar ik had inderdaad vergeten te vragen ( mocht het wel kloppen "gratis" nokia 8800 icm flexibel arround ) wat dan de levertijd daarvan is. ( mits die op niet voorrraad is )

› reageer

Nou maar even ook aangevraagd, met een Pda 2k.
Als het doorgaat is het echt een te mooie aanbieding geweest, mocht het niet doorgaan, een hoop gezeik voor niets. Ben echt te benieuwd.

› reageer

Zeker benieuwd! Zou een heel leuk verjaardagskadootje zijn...

› reageer

De aanbieding staat er nog steeds, en hij is geldig tot 27-10.

Doe dus rustig aan..

Ow, en de link op verzoek van MTT
http://www.gsm.nl/?iMenu_id=630

› reageer

Kun je dan even een link geven, ik zie ze niet meer staan.

› reageer

Nou.. hij is eraf gehaald.Einde aktie denk ik.

› reageer

Misschien volgend weekend. Nieuwe ronde..... nieuwe kansen.

› reageer

Bij mij doet de link het nog steeds en ik kan kiezen uit verschillende toestellen.
Wat is een goed toestel?

› reageer

@ alle tv die een nokia 8800 besteld hebben. ( aanbieding op=op klopt dus wel. Geen typefoutje )

Er zijn de eerste x aanvragen die wel een nokia 8800 krijgen. ( de rest dus niet ) Valllen jullie erbuiten dan krijgen jullie per email een alternatief toestel aangeboden. En je wordt niet aangesloten als je geen nokia 8800 krijgt!!!!! En ook niet als je niet reageert voor de alternatief toestel!!!!!

Dus TV laat het hier weten wie wel en niet een nokia 8800 hebben gekregen.

Tot zo ver mijn informatie hierover.

› reageer

Op een doordeweekse dag een link gebruiken die verwijst naar 'weekend' aanbiedingen en die niet meer via de homepage te vinden is, is vragen om problemen.

› reageer

Kan zijn, maar vanmorgen kon ik er gewoon naar doorklikken.

Op de vraag hoe, klikte ik er wederom heen en plakte hier de link. Wellicht zat het nog in mijn proxy, maar om dat nou vragen om problemen te noemen.. hooguit creatief browsen, als dat al kan.

› reageer

@pinokkia
Is het dan niet zo dat iedereen die er een heeft weten te bestellen er gewoon een krijgt. In de loop van de zaterdagavond is de aanbieding met de Nokia 8800 verdwenen, dus lijkt me dat er iets van een teller achter heeft gezeten die bij het bereiken van een bepaald aantal de advertentie heeft gedeactiveerd of denk ik nu te simpel

› reageer

ik denk dat je te moeilijk denkt...
niks teller want dat is geen garantie voor het aantal dat daadwerkelijk wordt besteld...

› reageer

Het is natuurlijk altijd de vraag of iedereen die er eentje besteld heeft ook echt de contracten opstuurt.
Die P910i is ook wel erg goedkoop zo
Ik denk dat ik daar maar voor ga

› reageer

@ sierdw

Het zo in elkaar. Er zijn bijvoorbeeld 30 nokias 8800 beschikbaar voor deze actie. Maar er hebben 100 mensen een contract icm de nokia 8800 hebben aangemeld. ( dus contract icm nokia 8800) Dus de eerste 30 mensen die zich hebben aangemeld krijgen een nokia 8800 icm contract. De rest krijgt per email een alternatief toestel aangeboden. Zo simpel zit het in elkaar.

› reageer

Bedoel je daarmee de 1e 30 mensen die op de site hebben besteld (en ook de contracten hebben opgestuurd) of de 1e 30 van wie hun de contracten binnen krijgen, ongeacht de bestelvolgorde? (die 30 dus effe als voorbeeld)

› reageer

Ik denk dat zij zelf de eerste 30 nemen van wie ze een contract terug krijgen. De snelle beslissers dus.

› reageer

@ niels18P900

Dat klopt. De eerste bijvoorbeeld 30 contracten die hun binnen krijgen.

PS: Getal 30 is maar een voorbeeld. Die persoon die ik gesproken heb vanmorgen om 10 uur gaf natuurlijk niet het preciese aantal beschikbare nokias 8800 door. En ze heeft het 3 x nagevraagd of de actie wel klopte. Het antwoord is: ja het klopte en is maar een beperkte aantal nokias 8800 die de klanten krijg.

› reageer

Dus je moet ook maar een beetje geluk hebben dat jouw envelop bovenaan ligt of dat ze die als eerste gaan openen..

› reageer

@ ML© en tv

Je moet inderdaad geluk hebben dat je contract per fax/post of email boven op ligt. Ik denk maar zo: nee heb ik, ja kan ik altijd krijgen.

Heeft er iemand al een email teruggekregen? ( alleen mensen melden die een nokia 8800 hebben besteld )

› reageer

Lijkt me erg leuk, ga denk toch maar eens ff bellen met ze of deze actie idd nog steeds loopt...

Ga dan denk ik voor de imate jam..

› reageer

wat ben ik toch blij met mijn fax......

Ik denk dat nog niemand een reactie van gsm.nl kan hebben (ik heb de contracten zaterdag op de fax gezet en in ieder geval nog niets gehoord). Mijn ervaring is dat het bij gsm.nl wel een paar dagen duurt voor je hoort of je contract ontvangen is. Je krijgt eerst een email dat je contract ontvangen is en dat je artikel/toestel besteld is. Kort daarna krijg je dan een mail dat de boel binnen ca. 5 dagen verzonden wordt. (ik had doorgaans binnen 2 dagen de sim binnen na die laatste mail).

Ik ben erg benieuwd. Eigenlijk is het een extreem goed toestel om te verkopen, maar ik vind hem "geil" genoeg om hem zelf te willen houden.

› reageer

het is misschien een OT-bericht, maar toch maar:
kijk ook eens op kiesgsm.nl, ook voor 9,50 euro p.m. goedkope toestellen.

› reageer

@ petracremer

Jammer dat helemaal geen mooie aanbiedingen zijn. Ik vind ze een beetje flut aanbiedingen.

› reageer

Ik den persoonlijk dat ze kijken naar het moment waar je het op besteld hebt. Ik heb bijvoorbeeld geen fax en heb het via de post gedaan (mijn vriendin wist niet dat het via email net zo makkelijk ging). Maar is dat een logische redenering of niet? Dat de eerste aanmelding op de site ook het eerst besteld heeft (mits ze het contract ontvangen natuurlijk )

› reageer

@ benjeti

Ik heb zelf ook geen fax. Maar mijn schoonzus 3 minuten van me woont nml wel. Ik hoop dat mijn broer, zijn vriendin en ik er eentje krijgen. En aan alle andere tv die de nokia 8800 willen hebben voor eigen gebruik en niet voor de verkoop!!! Ikzelf ben een liefhebber en verzamelaar van mooie gsms. ( alleen samsung en nokia )

› reageer

Me2! Wil dat ding al hebben sinds ik erover gelezen heb hier.

› reageer

Ik ben blij dat ik al zo'n toestel heb (via gsmstunts), overigens ook voor een mooie prijs, maar niet zo mooi als deze natuurlijk. Heb mn contract vanmiddag ook op de post gedaan..dus als ik een 2e 8800 krijg zal ik daar iemand ff heel blij mee maken

› reageer

Moet even eerlijk zeggen dat ik het dan jammer vind dat sommige mensen dan graag het gras voor andermans voeten weg willen maaien door er een tweede bij te willen hebben...

› reageer

Moet even eerlijk zeggen dat ik het dan jammer vind dat sommige mensen dan graag het gras voor andermans voeten weg willen maaien door er een tweede bij te willen hebben...
zal ik daar iemand ff heel blij mee maken

Niet voor zichzelf dus. En al was dat wel zo? Gaan we dan wederom een hele discussie krijgen over het al dan niet verkopen van je toestel?
Niet zinvol....

› reageer

Sorry, maar als hij hem doorverkoopt is het natuurlijk niet voor hemzelf, dus daarvoor mijn excuses. Is een goeie aanbieding om een slaatje uit te slaan.

› reageer

Ik heb ook nog geen bericht over gehad, heeft iemand trouwens gebeld ?

› reageer

Ik heb zelf al vandaag meerdere malen met de klantenservice contact gehad, alle e-mail zendingen met legitimatie worden morgen verwerkt volgens de dame die ik sprak.
Voor de rest weet ik niet hoe of wat.

› reageer

Ik ben trouwens benieuwd wat voor alternatieven gsm.nl gaat aanbieden aan mensen die een 8800 / 9300 hebben besteld. Misschien een 8910i? Of een 6230i?

› reageer

Zijn alle toestellen die nu nog te bestellen zijn simlock vrij?

› reageer

ik heb zelf een 9300 besteld en het enige alternatief daarvoor vind ik de 9500.

› reageer

Gepost door bouwh273 op 17/10/2005 19:27
Zijn alle toestellen die nu nog te bestellen zijn simlock vrij?
Neem eens contact op met de shop. Zij kunnen het antwoord geven he.

› reageer

Volgens mij staat dat er toch bij? Alleen de SE k750i was volgens mij niet simlockvrij..(KPN lock)

› reageer

Alternatief voor 9300 is P910 of P900... En dan heb je nog mazzel...

› reageer

Alternatief voor de N8800 is de N90

› reageer

N90 is misschien qua waarde (bijna) vergelijkbaar, maar daar houdt de vergelijking ook meteen op... De 8800 is gewoon de enige in zijn klasse en niet te vergelijken met welke andere telefoon dan ook.

› reageer

Van mij mogen ze mij ook 2 d600 geven ipv 1 8800. Ben ik ook blij mee

› reageer

heeft iemand ooit misschien rekening gehouden met het volgende:

stel dat kpn downgraden over 6 maanden niet meer toestaat.. dan ben je opeens bijna dubbele van die 240 euro kwijt.. en je hebt een abo waar je geen fuk aan hebt, geen belminuten en gesprekstarieven die duurder zijn dan prepaid.

Hoe groot is kans dat downgraden strax niet meer kan?

Ik kan me nog herinneren dat er ooit via zo een webshop een vodafone 240 kon worden aangesloten waar je iets van 100 euro aan over zou houden en een 10% gratis abo maar toen veranderde coulance en kon downgraden niet meer en had ik opeens veel meer kosten. Zelfde kan nu ook gebeuren.

› reageer

Het lijkt me dat ze dat minimaal 6 maanden vantevoren moeten aageven.

› reageer

@qwerty1234: ooit rekening gehouden met het feit dat het hele flexibel abonnement er juist op gebaseerd is om te kunnen downgraden/upgraden?

› reageer

Mocht zoiets gebeuren dan kan je je contract ontbinden neem ik aan.

› reageer

Zeker als het een kernbeding is.

› reageer

Flexibel heet niet voor niets FLEXIbel, dus daar ben ik niet zo bang voor. Het is bij deze abonnementsvorm zelfs zo dat je twee keer per jaar van KPN een abonnementsadvies krijgt. Dus het lijkt me niet echt logisch als ze dat zouden wijzigen. Bij deze de link van de KPN-stite waar de voorwaarden op staan en tevens de actie met 6 maanden 50% abonnementskorting: http://www.kpn.com/kpn/show/id=860560

› reageer

Ik kan alleen op de site van kpn geen voorwaarden vinden voor deze flexibel abo dienst.
Heel de site is niet zo goed inelkaar gezet maar dat terzijde..

› reageer

hm ok.. als het vastgelegd is in de voorwaarden dan is het heel relaxed. Als downgraden gebaseerd is op coulance of een ongeschreven regel dan is het tricky.

› reageer

Zo werkdag 1 voor gsm.nl is voorbij. Morgen maar weer effe de mailbox checken, want ik heb vergeten te vertellen dat de mensen die een nokia 8800 besteld, hooguit met de 3 dagen een mail ( tenminste als ze zich eraan houden ) krijgen dat ze wel/niet in aanmerking komen. Ik wacht met smart op een goede bericht dat ik 1 van de vele gelukkige mag zijn. Zo niet heb ik pech. ( (waarom krijg ik geen huil smiley )

› reageer

Ik heb ook maar even een mailtje gestuurd of ze alles goed binnen hebben gekregen. Heb net een nieuwe fax/copier/printer en wil niet het risico lopen dat ik het niet goed is aangekomen

› reageer

Gaat er nog iemand voor de laptop? Of zal dat niet zoveel voorstellen? (1.4 GHZ is opzich genoeg voor msn, email en school toch?)

› reageer

Is een Centrino 1.4, dat staat gelijk aan ong. 2.0 á 2.2 Ghz van Pentium 4

› reageer

Laptop heb ik nog naar gekeken, weer eens wat anders dan die telefoons Maar als je afgelopen weekend (werkt nu niet meer als ik het probeer) doorklikte zag je pas dat je nog aardig moest bijbetalen. Dacht dat je totaal zo rond de 500,- uitkwam. Ik zie dat er een 2313LC staat maar zou toch zweren dat er het afgelopen weekend een 2312LMi stond, en die zijn volgens deze site voor rond de 600,- te krijgen.

Edit, en deze 2312LMi staat ook nu nog op hun site, met een ander abo en Eur 269,- bijbetaling....

› reageer

hmmz ben benieuwd wanneer de eerste van tv iets hoort over deze aanbieding.

› reageer

Mm... de pagina werkt nog, maar doorklikken heeft geen nut meer. Alle producten bestaan niet meer. "Helaas er zijn geen producten gevonden die voldoen aan uw zoektermen. Probeer het nogmaals."

Ben benieuwd of ze a.s. weekend weer online komen.

› reageer

Geachte heer/mevrouw,

Helaas zijn alle toestellen van de weekend aanbieding uitverkocht.

Vrijdag 21 oktober om 18:00 komen er weer nieuwe weekend aanbiedingen.
Wij adviseren u om er dan snel bij te zijn het spoedig in te zenden.

Met vriendelijke groet,

Sandra
GSM.NL

At 20:14 17-10-2005, you wrote:

welke zijn nog leverbaar

› reageer

Dat is niet zo gek als je op maandag naar een weekendaanbieding vraagt.

Maar das iig een eerste reactie van gsm.nl. Ben benieuwd wanneer de aanvragen afgehandeld worden.

› reageer

ik heb al meerdere antwoorden gekregen van sandra voor mij was het een test welke telefoons er waren

› reageer

kan ook een publiciteitsstunt zijn... misschien hadden ze één 8800 en 9300... dan kunnen ze die wel weg doen met zo'n abonnement want de publiciteit/reclame en naamsbekendheid die er bij komt kijken is meer waard naar verhouding

› reageer

Zou kunnen, maar dat zou wel zorgen voor veel negatieve publiciteit. Laten we uitgaan van het positieve en hopen dat de mensen die er een besteld hebben het toestel ook daadwerkelijk krijgen.

› reageer

Ik denk dat we vandaag niks meer van hen zullen horen. Ik heb al 2 mails gestuurd maar heb geen antwoord ontvangen.
Ook geen reactie op mijn contract die had ik ook per mail verstuurd.

› reageer

@ alle tv

Net gebeld naar gsm.nl en helaas kwam ik er niet in aanmerking ervoor. Volgens hun heb ik al een email binnen gekregen. Maar nee. Ik heb geen email van hun gekregen. Dit is blijkbaar toch een PUBlIEKSTUNT geweest met de nokia 8800. ( mocht ik het fout hebben dan wordt dit bericht verwijderd )

Dus meld graag personen die WEL een nokia 8800 daadwerkelijk krijgen, want dan verwijder ik gelijk dit bericht.

› reageer

hahhahaha ,, ik wist het gewoon ,, het was gewoon te mooi geweest.

› reageer

Heb net gebeld, kom ook niet in de aanmerking ervoor.
Ze mocht niet zeggen hoeveel 8800 er in totaal waren.
iedereen zou vandaag nog een mail krijgen volgens haar of het feestje doorgaat en wat de alternatief ervoor is.

› reageer

Nu ik dit zo lees..heb ik er niet echt een goed gevoel meer over..(wat ik eigenlijk al niet echt had)

› reageer

Straks komt het er op neer dat niamand een 8800 krijgt. Naaimanier om reclame te maken. Ik had voor deze actie niet zoveel vertrouwen in gsm.nl, maar begin nu een vermoeden te krijgen dat ik er na deze actie er nooit meer iets ga bestellen.

› reageer

Ik hoop dat de alternatief dat we aangeboden krijgen inderdaad een mooie alternatief is anders ga ik ook hetzelfde conlcusie trekken.

› reageer

Hebben jullie pas zaterdagavond gefaxed? Dan zou het toch heel goed kunnen dat jullie te laat zijn (aangezien de aanbieding al sinds vrijdag 18:00 liep)?

› reageer

Voor een goeie aanbieding ga ik toch liever naar elders i.p.v. Elders

› reageer

Ik belde ook nog vandeweek en toen zei die mevrouw aan de telefoon dat de 8800 anders ook nog gewoon besteld kon worden... Waar slaat dat dan op?

› reageer

Waarschijnlijk maar een x aantal telefoons ervoor gereserveerd.

› reageer

Het stomme is ook dat bij sommige toestellen duidelijk op=op vermeld stond, maar dat was bij de 8800 in ieder geval niet het geval.

› reageer

Gepost door Womanizer op 18/10/2005 16:11
kan ook een publiciteitsstunt zijn... misschien hadden ze één 8800 en 9300... dan kunnen ze die wel weg doen met zo'n abonnement want de publiciteit/reclame en naamsbekendheid die er bij komt kijken is meer waard naar verhouding

Dit is wel de stomste stunt die een shop kan uithalen. En volgens de wet moet de shop kunnen leveren als ze een aanbieding voor een toestel doen, dat ze er dus voldoende van moeten hebben, en niet maar eentje.
Overigens schaadt het de naam van de zaak meer dan het goed doet met dergelijke capriolen.

› reageer

tja ik kan ook niet begrijpen dat mensen serieus rekening gehouden hebben dat het zou gebeuren.. SuperSaturday waarbij je toestellen van rond 300 euro voor 130 kreeg was een super actie maar zoiets waarbij je toestellen van over 700 euro voor 240 zou krijgen is te onwaarschijnlijk..

Ik vraag me af of ze idd 1 van elk type toestel hadden en ik vraag me af naar welke familieleden van GSM.nl medewerkers die gegaan zijn.

› reageer

Hmmz vandaag had ik om 16:00 me mail ff gecheckd.
Nog steeds niks van gsm.nl, toch maar ff gebeld.
Ik kreeg sandra aan de telefoon en die vertelde mij dat ik gewoon in aanmerking kwam voor de 9300, en dat het tot 8 dagen ging duren voordat ik hem in huis had..
Ben benieuwd, hou jullie wel op de hoogte

› reageer

@ qwerty1234

Natuurlijk was deze actie wel heel erg goedkoop, maar als ze het niet of slechts gedeeltelijk waar kunnen maken bij gsm.nl moeten ze zulke aanbiedingen niet doen.

› reageer

@ Pieter

Wanneer heb jij je contract e.d. opgestuurd naar gsm.nl? Ik heb namelijk ook nog niks gehoord van ze...

› reageer

Gepost door Le0032 op 18/10/2005 19:37
@ Pieter

Wanneer heb jij je contract e.d. opgestuurd naar gsm.nl? Ik heb namelijk ook nog niks gehoord van ze...

Wie is nu weer Pieter?

› reageer

ik gok dat hij peterdeboerr bedoeld, maar die schrijft dan weer dat hij gebeld heeft en dat hij dus OOK niets via de mail heeft gehoord!!

› reageer

Gepost door Sjuppie op 18/10/2005 19:46
ik gok dat hij peterdeboerr bedoeld, maar die schrijft dan weer dat hij gebeld heeft en dat hij dus OOK niets via de mail heeft gehoord!!

Ik vraag alleen maar wanneer hij zijn contract heeft opgestuurd. Meer niet, en ik bedoel inderdaad Peterdeboerr...

› reageer

Heb nog steeds geen mail mogen ontvangen, volgens mij weten zij daar ook niet hoe ze dit verstandigst moeten aanpakken.

› reageer

Tja het is ongeloofwaardig maar ik hoop dat ik hem wel krijg.Ik heb maandag het contracy gelijk opgestuurd maar ik heb ook nog niks gehoord of gezien.

› reageer

Heb een PDA2k besteld, ook nog niks gehoord via mail. Ik heb het btw. zondag gefaxed en maandag even gebeld maar toen was hij nog niet verwerkt oid. Bij de pda2k stond ook op=op ben benieuwd hoeveel ze dan hebben en of ik bij de gelukkigen hoor, maar als ik het zo lees ben ik wel wat aan de late kant met zondag faxen. maja we zien wel, kan er nooit minder van worden toch??

› reageer

Wicked, ik heb ook een pda2k besteld, zondag om 0:30uur gemaild met alle info (rijbewijs, etc) en NET een mailtje binnen met, wij hebben de pda2k niet op voorraad, en de verwachte levertijd is 10.05 oftewel, hij moet deze maand binnen komen. Bij abo staat gereserveerd! Als alles goed gaat, krijg ik dus straks een pda2k voor +- 250 euro! Mooi werk, en redelijk netjes optijd mijn bestelling gegevens doorgekregen moet ik zeggen. dat ik niet voor die 8800 ben gegaan is duidelijk (de levertijd is al lang bij normale winkels). Nu heb ik een kneiter duur toestel voor weinig. Alvast bedankt voor de persoon die de aanbieding hier neer gezet heeft.

› reageer

Same story here:

Geachte heer / mevrouw,

Hieronder ziet u de vernieuwde status van uw order.

Ordernummer: *********
Leverdatum: .10.05
Order status:

Geachte heer / mevrouw,

Eén of meerdere van de door u bestelde producten is/zijn niet bij ons op voorraad en zijn besteld bij onze leverancier.
De bovengenoemde leverdatum is de datum dat wij het product binnen verwachten.
Als er geen toekomstige datum is ingevuld of als er geen datum voor de eerste punt staat verwachten wij dat de producten binnen 5 werkdagen bij ons geleverd zijn. Bijvoorbeeld bij .03.05 of bij de datum van vandaag.
Zodra de producten bij ons geleverd zijn zullen we u op de hoogte stellen over de verdere afhandeling van de bestelling.

Product(en):
- 1x KPN Flexibel Allround 2 jaar -> gereserveerd
- 1x I-MATE PDA2K OP=OP -> besteld
Voldaan: 0 Euro

Met vriendelijke groet,

GSM.NL

› reageer

Prima toch. Ik wil wel even wachten op mijn pda2k.

› reageer

bij mij idem: leverdatum 10.05 zou dat niet 10 mei zijn
laten we hopen van niet !!

› reageer

zou ik de imate toch krijgen want ze willen aanvraag afmaken zondag besteld en eerdere emails te horen gekregen imate niet meer leverbaar waarom ???? weet iemand dat
Geachte heer / mevrouw,

Hieronder ziet u de vernieuwde status van uw order.

Ordernummer: ???????
Order status:

Geachte heer / mevrouw,
Onlangs heeft u via onze website een aanvraag gedaan voor een abonnement met, indien van toepassing, een gsm toestel. Wij hebben het contract hiervoor van u ontvangen, maar helaas hebben wij de kopie van het bankafschrift niet of onjuist ontvangen.(Indien u gebruik maakt van een Orange aanbieding hebben wij tevens een kopie van de voor- en achterkant van uw bankpas nodig).

Om uw aanvraag verder in behandeling te kunnen nemen, moeten wij u vragen om een kopie van een bankafschrift niet ouder dan 1 maand op te sturen.

› reageer

@MTT

alle publiciteit is goede publiciteit.... Niemand zal gsm.nl snel vergeten en alleen de mensen die deze site bezoeken weten hoe het er aan toe gaat daar. Trouwens als ze volgende week weer met zo'n onwaarschijnlijke goede aanbieding komen zullen de mensen die de 1e keer besteld hebben dat gewoon weer doen. (verhaal van de ezel gaat hier niet voor op)

Wat betreft jouw opmerking over de wet... Als ze er 1 hebben en die aan een fam. lid 'verkopen' hebben ze praktisch aan die eis voldaan. Als ze er niet 1 hebben kan je nog steeds weinig (lees: niks) beginnen.

Iedereen kan roepen dat we het hier moeten posten als 1 van ons zo'n toestel krijgt maar uitgaande dat het niet zal gebeuren (losstaand van een enkele reactie van een gsm.nl medewerker) is dit forum niet representatief. Als niemand hier reageert hoeft dat niet te betekenen dat niemand dat toestel krijgt en kan je nog steeds niks beginnen tegen gsm.nl als zij zeggen ze dat toestel wel hebben weg gegeven

Ps. de mail hieronder is een standaardmail die iedereen krijgt. Ze houden zich er 9 van de 10 keer niet aan om binnen de gestelde termijn te antwoorden. (uit mijn ervaring)

› reageer

en dit is de eerdere mail snap niet wat er aan de hand is bij gsm.nl

Geachte heer/mevrouw,

Helaas is het toestel op. en niet meer leverbaar.

Met vriendelijke groet,

Sandra
GSM.NL

› reageer

het zijn gewoon standaardmails... misschien per ongeluk op send gedrukt je post trouwens echt te grote lappen tekst zonder veel toegevoegde waarde

› reageer

zie vorige mail ze willen aanvraag in behandeling nemen en daarvoor te horen gekregen dat ze op zijn je kan toch lezen

› reageer

@ dksr Sorry hoor, ik wil me nergens inhoudelijk mee bemoeien, maar ik volg dit topic al een tijdje en ik moet toegeven dat Womanizer in onderstaande wel gelijk heeft:

Gepost door Womanizer op 18/10/2005 22:19
het zijn gewoon standaardmails... misschien per ongeluk op send gedrukt? je post trouwens echt te grote lappen tekst zonder veel toegevoegde waarde.

Indien je normale antwoorden en/of reacties zou willen krijgen op vragen en /of reacties van jouw kant lijkt het niet meer dan logisch en sociaal om dergelijke zaken achterwege te laten:
...je kan toch lezen

PS. Gebruik voortaan leestekens, dat leest wat makkelijker.

› reageer

je kan dat toch ook samenvatten in 2 zinnen als je nu doet...
wat betreft je rechtspositie, het is moeilijk of bijna niet mogelijk een zaak aanhangig te maken tegen gsm.nl. Indien ze vaker met dit soort 'acties' komen zal het wel makkelijker gaan. Ze hebben hopelijk geleerd van deze (letterlijke-) actie. Het brengt alleen slechte gevoelens over je zaak en veeeel mails op.

Dat kan je niet willen en begrijp niet waarom zij er mee zijn begonnen. (zoals ik al zei op pag. 2 (of 8 bij mij) de kans is klein dat je er een 8800 bij zal krijgen. Kijk maar naar de actie hier rechts. 2 jaar 30 euro per maand en dan nog 400 euro bij betalen. Dat is reeel.

› reageer

heb je gelijk in had in 2 zinnen gekunt maar ik wilde laten zien eerst email dat telefoon op was en dag later is de aanvraag gelukkig niet inbehandeling omdat bankafschift niet goed is

› reageer

Leo : ik heb zondagochtend alles gemaild (legitimatie, bankpas en afschrift)

ik zie op dit moment nog dit staan

Ordernummer:
Leverdatum:
Order status: Geachte heer / mevrouw,
U bestelling is in behandeling genomen. Zodra de status is gewijzigd zult u hierover een e-mail gaan ontvangen.
De nieuwe status van uw bestelling kunt u dan opnieuw terugvinden in het Track & Trace gedeelte van onze website.

Product(en):
- 1x KPN Flexibel Allround 2 jaar ->

- 1x NOKIA 9300 OP=OP ->

› reageer

Toch maar even gebeld, aangezien ik niks gehoord heb tot nu toe. Krijg ik het 'op=op verhaal' te horen, actie al begonnen op vrijdag, bla bla bla... Ik ben toch echt benieuwd hoeveel mensen daadwerkelijk wel van de actie gebruik hebben kunnen maken.

Misschien even een polletje organiseren???

› reageer

hmmz ik ook weer even gebeld vanmorgen, had er namelijk geen afschrift bijgedaan en heb er nu voor gezorgd dat ze die hebben. Best een vriendelijke service. Nu moeten ze nog regelen dat ik het toestel hier heb

› reageer

Heb een mail van ze gehad, de I-mate was op en wordt nabesteld. Klinkt op zich redelijk veel belovend.

› reageer

@Dubrock

Vriend van mij heeft gisteravond om 22.00uur een bevestiging gekregen van zijn bestelling, alleen de I-mate PDA2K was op en zou worden nabesteld, hij kreeg er ook nog een mooie leveringsdatum bij, 10-5 ofzo. Vanmorgen heeft hij toch maar even gebeld, en wat denk je?
Hij krijgt het 'op=op verhaal' te horen, actie al begonnen op vrijdag, bla bla bla...

Ik help het je hopen dat jij wel wat krijgt, maar ik heb het even helemaal gehad met deze shop...

update:
De PDA2k wordt niet meer nabesteld en ook niet meer wordt uitgeleverd volgens "sandra"

› reageer

Damn jullie zitten voor een dubbeltje op de eerste rij.Toch zeuren sommige mensen. Leer eens zulke acties te waarden!! Fouten maken zijn eenmaal menselijk,

› reageer

Zo te horen ben ik 1 van de weinige die geluk heb gehad:
Product(en):
- 1x I-MATE PDA2K OP=OP -> gereserveerd

› reageer

.10.05 betekent dat het toestel binnen 5 dagen binnen komt bij de shop in de maand oktober 2005, als het langer is staat er nog een dag voor vermeld om aan te geven wanneer die zending verwacht wordt. Ze staan dus in bestelling bij de leverancier.

› reageer

@ Nokiaboy

Ten eerste: Deze shop maakt geregeld fouten. Maar dit is geen fout, maar misleinde reclame. En misleidende reclame mag helaas. Mij benieuwen of er daadwerkelijk iemand een nokia 8800 krijg..

› reageer

Gepost door Nokiaboy op 19/10/2005 11:59
Damn jullie zitten voor een dubbeltje op de eerste rij.Toch zeuren sommige mensen. Leer eens zulke acties te waarden!! Fouten maken zijn eenmaal menselijk,

Wat een onzin zeg nokiaboy, tuurlijk wil iedereen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Maar een actie op touw zetten om vervolgens de meerderheid te melden dat ze pech hebben is natuurlijk waardeloos. Dan heddan ze het op internet moeten zetten en als de gereserveerde telefoons op zijn de aanbieding verwijderen zodat de rest niet teleurgesteld worden. ik ben het met sierdw eens: als je niet eens fatsoenlijk een actie op kan zetten heb ik het ook gehad met deze shop

› reageer

@MTT

alle publiciteit is goede publiciteit.... Niemand zal gsm.nl snel vergeten en alleen de mensen die deze site bezoeken weten hoe het er aan toe gaat daar. Trouwens als ze volgende week weer met zo'n onwaarschijnlijke goede aanbieding komen zullen de mensen die de 1e keer besteld hebben dat gewoon weer doen. (verhaal van de ezel gaat hier niet voor op)
...

@Womanizer: Nou dat is me ook wat. Iedereen weet nu de naam van de shop, maar niemand zal er ooit nog eens iets bestellen. >
Fijne reclame hoor. En vooral die reputatie, volgens mij schiet die met dit soort acties juist helemaal de verkeerde kant op.

› reageer

mee eens, ze zeggen dan wel negatieve reclams is ook reclame maar dat gaat in dit geval zeker niet op, komt iig de betrouwbaarheid niet ten goede. Ben trouwens ook reuze benieuwd hoeveel mensen nu echt een toestel geleverd zullen krijgen. als ik dit allemaal zo hoor: niet echt veel

› reageer

om vervolgens de meerderheid te melden dat ze pech hebben is natuurlijk waardeloos
Waar zijn de statistieken? Hoe weet je nu dat de meerderheid hem niet of juist wel krijgt?

Het is zo irritant om te zien dat (zoals gewoonlijk) de meesten hun oordeel al klaar hebben nog voordat er concreet een conclusie kan worden getrokken.
Ik heb voor al die "zeurpieten maar 1 advies: ga lekker naar de winkel, betaal veel meer, maar weet zeker (?) dat je een toestel krijgt. Ongetwijfeld zal er dan echter toch ook nog wel weer wat te mekkeren zijn...

› reageer

Dag mensen,

heb net ff met ze gebeld. Had ook de 8800 besteld, maar hoef helaas niks te verwachten! Is uitverkocht. Op de vraag van hoeveel 8800 toestellen zijn verkocht kreeg ik als antwoord; IN TOTAAL 9 STUKS!!
Van degenen van wie de eerste 9 contracten bij hun zijn binnengekomen, krijgen het toestel (volgens gsm.nl).
Ze weten trouwens ook niet of ze een alternatief kunnen aanbieden... Dus helaas...

› reageer

Dit is echt schandalig vanaf vrijdag 18.00 uur tot zaterdag avond de aanbieding op je site houden voor 9 toestellen die je gaat weggeven. Hier kan ik alleen maar om lachen. Nou voormij geen gsm.nl meer dat is duidelijk.

› reageer

@sierdw, zolang ik niet te horen krijg dat de bestelling niet door gaat weet ik nog van niets. Uit de mail die ik gister ontvangen heb kan ik alleen maar afleiden dat ze de telefoon weer binnen 5 dagen hebben.

› reageer

als ik dit zo allemaal lees ben ik benieuwd of ik mijn 9300 uitgeleverd ga krijgen..

› reageer

9 vind ik een ietwat belachelijk aantal. Als dat echt waar is dan wordt mijn vermoeden toch meer bevestigd. Is toch geen stijl om op zo'n manier reclame te maken! Als ze dat aantal er nu bijgezet hadden, maar zo. Ik vind dit de reinste misleiding.

› reageer

Reactie op:
Gepost door PetervdK op 19/10/2005 12:20

Wederom onzin PetervdK. Als je als respectabel bedrijf een dergelijke actie opzet wil je niet je integriteit als bedrijf schaden en dat is nu juist wat ze hier aan het klaar spelen zijn. En je opmerking: "ga dan maar naar een winkel" slaat m.i. ook compleet de plank mis. Want gsm.nl IS een winkel, een internetwinkel maar niet te min een winkel. En er zijn hier al meerder opmerkingen gemaakt hoe deze actie beter opgezet had kunnen worden, en ik mag aannemen dat een winkel met een ervaring van 8 jaar (naar eigen zeggen) toch wel moet weten hoe je zoiets opzet. Daarbij is 9 toestellen natuurlijk wel een lachertje.
Ik vind dan ook dat de mensen hier niet "zeuren" maar terecht commentaar leveren over het afhandelen en opzetten van deze actie van gsm.nl

› reageer

Tja, jullie denken toch niet dat ze 200 nokia 8800's voor 240 euro p.s. kunnen gaan verkopen?! Natuurlijk is dit een stuntaanbieding, wat anders? Het is niet zo dat iedereen die er geen heeft weten te bemachtigen genaaid is, maar dat iedereen die er wel een heeft gematst is. Alle winkeliers doen op deze manier zaken. C100 stunt echt niet met een wasmiddel omdat ze daar toevallig goedkoop veel van op de kop hebben weten te tikken, maar omdat mensen daarvoor naar de winkel komen. Hier is het niet anders.

› reageer

maar je maakt als C1000 niet een aanbieding en zet vervolgens 9 pakken waspoeder in de stelling. Nee, als C1000 een aanbieding doet zorgen ze ervoor dat ze een grote heoveelheid waspoeder inkopen zodat ze geen nee hoeven te verkopen want je hoef geen economie te studeren om te begrijpen dat nee verkopen erg slecht is voor je zaak.

ps. ik kan me nog herinneren dat Vodafone laatst een redelijk goede actie had met een nokia ngage QD. Hier hebben toen ook massa's mensen op gereageerd. vodafone had het hier stukken beter voor elkaar want had nl ook massa's QD's liggen. Zo hoort het te zijn m.i.

› reageer

O, nou ik ga juist niet meer naar de C1000 aangezien ze mijn dagelijkse boodschappen niet meer hebben omdat het zo nodig weer in de weekaanbieding moest. Moet ik steeds weer naar een 2e supermarkt toe aangezien ze maar 6 kratjes cola op voorraad hebben als de actie start.

Als gsm.nl het goed aanpakt, dan zorgen ze ervoor dat het bestellen na de eerste 9 klanten niet meer lukt.

› reageer

Trouwens als je bij bv de C1000 waspoeder wil kopen in de aanbieding en ze hebben het niet op voorraad kan je een tegoedbon vragen. Maar dit effe terzijde. Ik vind gewoon: de aanbieding is op zaterdag rond 21.30 eraf gehaald. De personen die besteld hebben. Moeten gewoon de nokia 8800 krijgen. ( ze hebben dan niet voor niets op=op erbij gezet ) Dus als je logisch denkt was de nokia 8800 rond 21.30 dus uitverkocht zijn. Heb ik gelijk of niet?

› reageer

Ben het helemaal met je eens, als een product na 10 minuten is uitverkocht blijf je er niet nog anderhalve dag mee adverteren.

› reageer

Het is heel simpel: Als het op het contract staat dat jij een 8800 krijgt en je hebt je handtekening op het contract gezet, is het rechtsgeldig. Zijn moeten maar zien dat ze aan meerdere toestellen komen, het is hun eigen schuld.

› reageer

@Schwantzi

Maar al ze je niet aansluiten hoezo is het dan rechtsgeldig.

› reageer

@Schwantzi: Mijn mening is ook dat als een shop iets aanbiedt en je gaat accoord dat de verbintenis vast ligt. Als ze het achteraf toch niet kunnen of willen leveren dan hebben ze dus een probleem. En als ze dat probleem niet naar tevredenheid, dus een gelijkwaardig toestel, op willen lossen hebben ze een nog groter probleem.

› reageer

Mooi dat we het bijna allemaal met elkaar eens zijn, ben benieuwd of gsm.nl het ook met ons eens is.

› reageer

Als er "op=op" stond, valt gsm.nl in deze niks te verwijten. Dan wist je als klant, dat je het risico liep, dat je je bestelling voor niks deed. En kunnen we het allemaal wel fijn met elkaar eens zijn, maar zul je van gsm.nl dus nooit of te nimmer gelijk krijgen.

› reageer

Gepost door jsnepvangers op 19/10/2005 15:06
Als er "op=op" stond, valt gsm.nl in deze niks te verwijten. Dan wist je als klant, dat je het risico liep, dat je je bestelling voor niks deed. En kunnen we het allemaal wel fijn met elkaar eens zijn, maar zul je van gsm.nl dus nooit of te nimmer gelijk krijgen.

Inderdaad jsnepvangers, het is een beetje een rot streek die de shop uiteindelijk alleen maar negatieve publiciteit op leverd. Echter men doet niets wat juridisch gezien niet zou mogen. Ook nationale cq. internationale winkels als Kruidvat, LIDL en dergelijke hebben dit soort acties met restant-opruimingen. En die beginnen hier echt niet aan als ze hiervoor een proces aan hun broek kunnen krijgen.

› reageer

Nee hoor. Als er op=op staat, mag je er nog steeds vanuit gaan dat iets wat op de site wordt aangeboden ook daadwerkelijk op voorraad is. Hoe kan je als winkel nou een contract online zetten zonder dat je je eraan kan houden? Het is gewoon een goor spelletje van gsm.nl. Als ik hem besteld zou hebben, zou ik even aan een rechtwinkel of advocaat vragen hoe hij het zou oplossen. Ik heb niets besteld, dus ga het ook niet doen. Wel kan ik vertellen:
1. Soms als iets online wordt verkocht, mag een shop het ongedaan maken, bijvoorbeeld als de prijs niet klopt. Een typfout is snel gemaakt en daar kunnen ze zich tegen indekken.
2. In dit geval is dat niet zo: Het product is weldegelijk verkocht voor deze prijs.
3. Als uiterste besteldatum/ instuurdatum staat een datum genoemd die nog niet geweest is, dus ook dat is geen reden om een contract te verbreken.

edit: Jurian, ze doen dus wel iets wat juridisch gezien niet zou mogen, ze plegen namelijk contractbreuk.
@Hemso: Ik heb het over de juridische geldigheid van het contract (daar heeft het feit dat je al dan niet bent aangesloten niets mee te maken).

› reageer

zo net van gsm.nl een mail gehad dat mijn bestelling goed is verwerkt en dat ik over 8 dagen mijn spullen thuis kan verwachten

› reageer

wat had je besteld dan peter?

› reageer

Toch blijf ik erbij dat het gezeur is. Iedereen roept eerst dat het te mooi is om waar te zijn. Dan roept er iemand dat er toch bijstaat STUNT en op=op. Vervolgens gaan mensen toch (te laat) bestellen en vinden het vervolgens raar dat ze dan niets krijgen.

Of het nou om 9 of 900 toestellen gaat, er zullen altijd mensen te laat zijn, niets krijgen en vervolgens moord en brand schreeuwen.

Waar het me trouwens meer om te doen is, is dat mensen elkaar in dit type topics zo lekker napraat zonder dat men zelf belt of mailt om iets met zekerheid te weten.

- Weet iemand nu zeker of het er maar 9 zijn of waren? Volgens mij niet, het is allemaal "volgens zeggen".
- Weet nu iedereen al zeker of hij hem wel of niet krijgt? Volgens mij niet.
- Weet iemand zeker hoeveel aanvragen er in totaal gedaan zijn? Volgens mij niet.
- Weet iemand zeker hoeveel van die aanvragen er gehonoreerd zijn? Volgens mij niet.
- Is er al met zekerheid bekend of er en zo ja wat het aangeboden alternatief is? Volgens mij niet.

Als je pech hebt gehad, dan is het jammer. Wacht lekker op de volgende stuntaanbieding (of niet, dan heb ik meer kans....).

› reageer

Er zijn inderdaad hier en daar wat reacties die niet gefundeerd zijn. Daar ben ik het absoluut mee eens.
Het is gewoon de frustatie die er hangt, omdat gsm.nl al niet bijster betrouwbaar overkomt en nu dus gewoon aan veel mensen 'nee' moet verkopen en dat zeer waarschijnlijk al van tevoren wist.
Ik zou in het geval ik mijn bestelling ook zou krijgen ( ik kom er niet meer voor aanmerking ) zou ik ook dolblij zijn en gsm.nl tot op zekere hoogte de hemel in prijzen en het opnemen voor deze o zo goede webshop :R
Trouwens, gsm.nl doet geen alternatieve aanbiedingen zoals eerder in het topic werd gesteld. Ik weet nu in ieder geval genoeg en zal niet ( NOOIT ) meer een bestelling bij hun plaatsen en iedereen in mijn omgeving af raden om ooit iets te bestellen bij deze webshop...

› reageer

Er is nu al een aantal keren gesuggereerd dat er op=op bij de aanbieding van de 8800 stond, maar als ik even op mijn contract kijk en even goed nadenk, dan miste die opmerking toch echt bij de 8800... Bij die andere aanbiedingen zag ik het wel staan maar bij de 8800 niet, jammer dat ik geen screenshot heb gemaakt...

› reageer

Maar waarom krijgen de mensen die een nokia 8800 hebben besteld geen mail. Als het op is vermeld het dan en stuur iedereen een mail. De status is nog steeds ongewijzigd en geen mail.

› reageer

@hemso
Hier hetzelfde, die mail is me trouwens wel toegezegd door die mevrouw die ik vanmorgen aan de telefoon had, maar die laat tot op heden nog op zich wachten...

› reageer

@Schwantzi: contractbreuk? Er kan pas sprake van contractbreuk zijn als er sprake is van een contract. Iedereen die zo'n papiertje online uitprint en ondertekent geeft aan akkoord te gaan met de aanbieding zoals die beschreven staat. Er is juridisch echter pas sprake van een contract wanneer ook de andere kant (de webshop) ermee akkoord is gegaan. Elke webshop heeft in zijn voorwaarden staan dat je contract pas definitief is na hun fiat. Dat zullen ze ook wel moeten, aangezien een webshop niet kan zien of de klant ueberhaupt in aanmerking komt voor een abonnement bij een provider. Met de ondertekening van je contract ga je ook akkoord met deze gang van zaken. Absoluut geen onredelijk beding, lijkt mij.

› reageer

GSM.nl heeft zijn "probleemvoorraad" verkocht voor een prijs dat ze zeker wisten dat deze toestellen verkocht zouden worden. Je kunt zelfs stellen dat deze prijzen te laag waren, je had beter meer winst kunnen genereren en minder vaak nee moeten verkopen. De mensen die toch dit toestel hebben kunnen krijgen voor de aangeboden prijs hebben extra mazzel.

Het aantal reacties is natuurlijk nooit te voorspellen, daarom is deze actie ook op=op, de mensen die eerst een topic gaan openen of de aanbieding inderdaad klopt of niet zijn afgetroefd door de snelle beslissers.

@B0MBACI zie rechtsboven, deze op=op geldt voor de gehele weekend aanbieding, inclusief de 8800

› reageer

Ik heb trouwens wel een screenshot dat er er geen op=op stond achter de 8800 aan de rechter menu.

› reageer

okidoki : ik heb een 9300 besteld.

› reageer

@B0MBACI
kijk aan! Bewijs!

Dus dan heb ik dat toch goed gezien...

› reageer

Het is toch altijd OP = OP Aanbiedingen gelden toch per definitie "zolang de voorraad strekt", als het op is, kan het niet verkocht worden

Ik vandaag boos bij de bakker, het brood was op om 17.00 uur, maar er staat wel "Brood en banket" op de ruiten geschilderd

Ik zie de bakker wel voor de rechter

› reageer

als je weekendaanbieding met de bakker wilt vergelijken... Dan moet je veranderen dat je niet 17.00 uur bij de bakker kwam, maar 11.00 uur, en dat dan het brood al op is .

Of

Je belt om 11 uur met de bakker dat je wel een brood wilt rond een uur of 5, bakker zegt oké. Kom je vervolgens 17.00uur bij de bakker, zegt ie helaas op=op... hij was al op toen je belde maar vergat het door te geven...

› reageer

Maar om 17.00 kan je ook niet om een brood vragen het is op en ze gaan niet voor jou opnieuw een brood bakken. Maar je kan een brood ook niet vergelijken met een telefoon. Het is niet zo dat nokia ze niet meer produceerd ze kunnen het gewoon bestellen. Wat ze ook bij de i-mate pda doen (die word doodgewoon besteld),doen ze zo te zien bij de nokia 8800 niet.En dan moet niemand komen van maar het was op=op.

› reageer

Wat ze ook bij de i-mate pda doen (die word doodgewoon besteld),doen ze zo te zien bij de nokia 8800 niet.

De PDA2k wordt niet meer nabesteld en ook niet meer wordt uitgeleverd volgens "sandra"

Dat is dus een misverstand... Die worden niet nabesteld...

› reageer

Product(en):
- 1x I-MATE PDA2K OP=OP -> besteld

Ze hebben het gewoon besteld was niet een telefoon die ze op voorraad hadden. En waarom zou het niet nabesteld worden als je het adverteert moet je het bestellen dus er is geen sprake van het is op.

› reageer

Net gebeld voor mijn abo. en ze heeft mijn postcode gecheked en mijn huisnummer, toen zei ze okay hij is besteld en zou binnen 5 werkdagen geleverd worden. Dus die van mij word wel besteld (pda2k) en daarna geleverd.

› reageer

wat betreft de PDA2K ik heb die lui 2x aan de telefoon gehad en ze wisten mij MET GROTE ZEKERHEID te melden dat als er NU niet gereserveerd achter je naam staat bij orderstatus, je GEEN PDA2K krijgt. ze worden NIET meer nabesteld ik zou dus niet verwachten dat je er dan nog 1 krijgt

› reageer

Nou, een hele verrassing, maar ik kan ook fluiten naar een 8800. Heb er wel zelf achteraan moeten mailen en bellen, want zelf laten ze niks horen. Orderstatus op de site geeft echter nog steeds "in behandeling" aan. Echt waanzinnig slechte zaak dit, en niet omdat ik het toestel niet krijg maar omdat ze "spectaculaire" aanbiedingen doen die niet waargemaakt kunnen worden. Voor mij ook geen gsm.nl meer en ik zal het verder ook iedereen afraden.

› reageer

Hetzelfde verhaal. Ik heb ook de I-mate PDA besteld en kreeg dat mailtje.

Ik wacht 5 dagen af en daarna ga ik bellen. Ze hadden gewoon een mailtje moeten sturen met de mededeling dat de telefoon op is. Nu geven ze mensen valse hoop. De voorwaarde OP=OP is met het mailtje van GSM.nl, voor mij, niet van toepassing meer. Ik zal waarschijnlijk hetzelfde antwoord krijgen als ik bel, maar dan zal ik vragen waarom ik dat mailtje heb gekregen en als ik hem niet krijg neem ik contact op met de consumentenbond. Ik raad iedereen aan om hetzelfde te doen.

› reageer

dat is inderdaad de beste manier...
zij horen jou op de hoogte te stellen en als je een mail krijgt dat ze hem voor je gaan bestellen moeten ze ook leveren

› reageer

Ik denk dat ik dat ook maar ga doen. Dit is gewoon misleiding en valse informatie, aangezien helemaal niemand van TV die een toestel heeft besteld er een heeft gekregen (ik heb het over de 8800).

› reageer

aangezien helemaal niemand van TV die een toestel heeft besteld er een heeft gekregen (ik heb het over de 8800).

Alweer zo'n aanname... Toch jammer... Bovendien is het pas woensdag...

› reageer

Maar ze hebben toch aan de actie voldaan als ook maar een iemand het krijgt. Dus verhaal halen word lastig denk ik.

› reageer

Buiten het feit of iemand wat krijgt of niet.
Vind ik de communicatie van hen kant zeer slecht, ze kunnen op zn minst een mail sturen dat het feest niet doorgaat en wat voor alternatief er zal komen.
Maar ook dat hebben we niet gekregen.

› reageer

Hmm ik heb ook weer een mailtje van ze gehad vandaag

Geachte heer / mevrouw,

We hebben uw contract en de bescheiden ontvangen. We willen u graag
hartelijk bedanken voor uw bestelling bij ons bedrijf.

Wanneer er geen problemen zijn, zal uw geactiveerde simkaart binnen 8
werkdagen worden verzonden (m.u.v. een nummerbehoud aanvraag bij een
Vodafone, KPN of Debitel abonnement, dit zal ongeveer 3 tot 4 weken in
beslag nemen). .

Wanneer de verzending van uw bestelling vertraging oploopt zullen wij u
hiervan middels een e-mail op de hoogte stellen.

De acceptatie van uw order vindt plaatst onder voorbehoud van de acceptatie
door de provider.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u een e-mail sturen naar: info@gsm.nl.

Met vriendelijke groet,

Elders Websales
GSM.NL

› reageer

zou graag mening willen horen.

ik heb zondag middag imate besteld, sávonds bevestiging gekregen, direct reply gestuurd of telefoon voorradig was, te horen gekregen dat ze op waren, ze hebben mijn bestelling dus gezien, dinsdag email ontvangen dat de anvraag niet volledig was binnen gekomen en dat ze hem niet konden verwerken(denk dat ik de 1 mb overschreden heb).
Weer gemaild of het nog zin had om de gegevens op te sturen voor de aanvraag omdat de telefoon toch op was, niks meer gehoord.

› reageer

same here!! wat voor zin heeft het om nogmaals een bankafschrift te sturen als de telefoons toch op zijn? en daarna niks meer laten horen, heb nl maandagmiddag opnieuw de troep gemaild EN gefaxed maar tot op heden niks gehoord

› reageer

Ook ik heb even gebeld: alles goed ontvangen, maar Nokia is op. (direct zaterdag alles ingevuld en per fax naar ze toe gestuurd.) Nu kreeg ik het bericht dat de personen die er naast zitte pas volgende week een email krijgen met een alternatief. (misschien krijgen we wel een cashback en was de actie puur om mailadressen te verzamelen van klanten waaraan een persoonlijke cashback gebode kan worden of iets dergelijks). Van dit soort praktijken wordt je met de dag wantrouwiger naar gsm.nl toe.

Maar goed, it's all in the game als je daar wat besteld.

› reageer

Gaaf een cashback van € 750, Da's natuurlijk ook niet verkeerd.

› reageer

Het zou maar zo zijn leuke cashback
Zit nog steeds te wachten op de mail van gsm.nl dat ik ben goedgekeurd bij kpn. nog steeds niet gehad

› reageer

Nou ik heb er heen gebeld maar kreeg ter horen dat het een op=op actie was en dat ik er niet uit gloot was.Ze hadden gezegd dat ze een mail hadden gestuurd.De sukkels, nou ik bestel daar nooit meer wat.Echte loozers

› reageer

Wat zouden de weekend aanbiedingen worden van komend weekend ?

› reageer

En daar is die dan, de mail...

Geachte heer/mevrouw Weidema,

Onlangs heeft u gereageerd op de op=op weekend aanbieding.

Helaas moeten wij u mededelen dat alle aanbiedingen inmiddels zijn vergeven.
Wij kunnen uw verzoek niet meer inwilligen. De aanbieding is op.

Uw contract met bescheiden zal hierbij dan ook worden vernietigd en de order is vervallen.

Aankomend weekend hebben wij weer spectaculaire aanbiedingen op de website, indien u gebruik wenst te maken van een nieuwe aanbieding dient u het bestelproces opnieuw op te starten

Hopend u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

GSM.NL

› reageer

@ niels18P900

Denk je echt dat ze zich eraan houden als er weer zo`n toptoestel erbij staat? Ik bestel na dit niet zo snel meer bij hun. Ik had altijd alle vertrouwen in hun. Ik heb persoonlijk naar J**** gebeld en de voicemail ingesproken. (dat was afgelopen zondag 16-10) J**** moet nu nog terugbellen. In het begin dat ik bestelde was het een goed bedrijf. Alles netjes in orde. Maar nu. Ze houden mensen aan het lijntje. Het begint een waardeloos bedrijf te worden. Ik zit er over na te denken om nu stappen ondernemen. Zelf dacht ik aan de consumentenbond, trosradar (voor misleidende reclame) in te schakelen. Mocht ik dat doen. Dan verwijs ik deze site om eens te lezen. (de klachten van gsm.nl) Lijken jullie dat een goed plan of niet? Schieten wij (degene die een nokia 8800 hebben besteld maar niet gekregen) er iets mee op of niet?

Graag hoor ik jullie meningen hierover.
* wegens prive redenen zet ik de naam er niet bij.

› reageer

Hier exact dezelfde mail ontvangen als sierdw. Kost je dan toch weer fax kosten, papier, inkt, stroom om vervolgends te horen dat je vette pech hebt. DOE DAN ZO'N ACTIE NIET!!

@pinnokia:
En niet alleen 8800, ook i-mate zijn niet uitgeleverd en dan de rest nog wat we niet weten natuurlijk

› reageer

Ik heb ook dezelfde mail ontvangen geen alternatief dus. En het is al donderdag nu sturen ze pas een mail lekker hoor. Heeft nou iemand hier de 8800 gekregen ik hoor wel dingen over de i-mate maar niks over de 8800.

› reageer

Ik ben echt benieuwd wat de huidige stand van zaken is. Wie heeft besteld, wie heeft wat geleverd gekregen, wie is afgewezen etc etc...

Poll: Ik heb meegedaan aan de GSM.nl actie, dit is de status
• Ik heb de 8800 besteld, afgewezen
• Ik heb de 8800 besteld, geaccepteerd
• Ik heb de 8800 besteld, niks gehoord
• Ik heb de I-mate besteld, afgewezen
• Ik heb de I-mate besteld, geaccepteerd
• Ik heb de I-mate besteld, nog niks gehoord
• Ik heb iets anders besteld, afgewezen
• Ik heb iets anders besteld, geaccepteerd
• Ik heb iets anders besteld,nog niks gehoord
• Ik heb helemaal niet meegedaan
[sup]Tussenstand:[/sup]

[sup]Ook een telefoon bestellen die je waarschijnlijk niet krijgt? Klik hier[/sup]

› reageer

@Pinkokkia en alle andere TVers die hun 8800 niet hebben.

Waarschijnlijk is deze actie zo aangeslagen bij vele mensen dat de voorraad gewoon veelste klein was voor de grote menigte.

Ik snap best dat jullie teleurgesteld zijn, en al verwacht hadden dat jullie die 8800 zouden krijgen, maar zoals al bij meerdere acties ( bijvoorbeeld Nkoia Ngage vodafone 49.99€ ) wordt er niet op gerekent hoeveel mensen er wel niet mee lezen op dit forum en daadwerkelijk bestellen.

Ik denk dat GSM.nl deze actie goed bedoelt heeft , en per toestel waarschijnlijk een klein aantal ( 5 of 10 ) op voorraad had.

15 verschillende toestellen X 10 toestellen op voorraad, voor deze weekend aanbieding waren naar mijn inschatting zo'n 150 toestellen op voorraad. Als deze thread nooit gestart zou zijn zou dat aantal gewoon genoeg geweest zij, zo zie je maar weer dat TV.nl soms aan zijn eigen succes ten onder gaat .

Ik denk dat GSM.nl komend weekend met mindere , maar toch rendabele acties komt om de schade te herstellen

› reageer

Ook ik heb de email met afwijzing van de 8800 ontvangen. Jammer maar helaas. Het toch een beetje het "dode mus" gevoel.

› reageer

Net een email van gsm.nl Ik heb inderdaad GEEN nokia 8800 en ze hebben mij ook GEEN alternatief gegeven. Nu staan ze dus keihard te LIEGEN tegen mij (en ook tegen andere klanten) Het zijn voor mij een stelletjes ei*****. Zeg dan gewoon de waarheid tegen mij (en andere klanten) dat U de volgende weekend weer kunt meedoen. En niet zeggen voor een alternatief toestel.

› reageer

Ook hier de afwijzingsmail zonder alternatief. Persoonlijk had ik er bij de aanvraag al op gerekend dat gsm.nl de trukendoos weer eens open gegooid had. Het blijven dus lokkertjes en dat had ik ook niet anders verwacht. Wel jammer en zonde van de moeite.

Nog steeds vind ik dit niet slim van ze. Slecht voor hun naam. Al hebben ze weer een hele lijst mailadressen voor de nieuwsbrief (waarvan het afmelden nog altijd moeilijk schijnt te zijn).

› reageer

Hier ook die standaard mail, zonder alternatief..

› reageer

Tja, GSM.nl inderdaad. Ik zou er nooit wat bestellen, zelfs dit soort superaanbiedingen niet. En nu blijkt wel weer waarom...

› reageer

Ik vraag me af wie de 7 personen zijn die een nokia 8800 krijgen. Ik heb zo`n vermoeden dat de medewerkers van gsm.nl zelf gestemd hebben, want er heeft niemand zelf gemeld dat hij/zij nokia 8800 krijgt. Alleen van personen die de nokia 8800 NIET krijgt.

› reageer

Vraag me dan af wat voor toestellen ze dan nog wel hebben aankomend weekend. Neem aan dat ze niet kunnen adverteren met een 8800 of 1 van die PDA's. Dat zou helemaal oneerlijk zijn als deze dan wel weer bestelbaar zijn!!!

› reageer

Heb ook uiteindelijk de mail met de afwijzing ontvangen en vond toch dat ik ze een aantal vragen moest stellen. Dus heb ze maar een mailtje gestuurd met een aantal vragen.

Geachte heer/mevrouw,

Ondanks deze late reactie van u op mijn bestelling is, wil ik u als eerst bedanken voor uw reactie.
Ik vind het alleen heel spijtig te horen dat alle aanbiedingen zijn vergeven en niet mee kan doen met de aanbieding!

Wat ik ook heel erg jammer vind is dat ik van uw eigen personeel krijg te horen dat er in totaal maar negen Nokia 8800's beschikbaar waren en dat de aanbieding zolang op uw website heeft gestaan. Ik ga er namelijk niet vanuit dat er tot en met zondag 16 oktober 2005 niet minder dan 9 aanmeldingen zijn geweest. In tegendeel denk ik zelfs dat vrijdagavond al meer dan 9 aanmeldingen zijn geweest om de Nokia 8800 te bestellen.

De volgende vragen heb ik aan u:

1.1) Wie krijgen de toestellen? Degenen die het eerst hebben besteld via uw site of degenen van wie de aanvragen als eerste bij u zijn binnengekomen?
1.2) Stel dat het het laatste is, hoe worden de aanvragen via mail, fax en post onderscheiden? Het is namelijk heel logisch dat de aanvragen via fax en mail veel eerder binnenkomen. Of maakt men die per post bestellen überhaupt geen kans op de aanbieding?

2) Waarom heeft de aanbieding zolang op uw site gestaan terwijl het overduidelijk is dat de toestellen al "uitverkocht" waren? Dit is toch zonde van de tijd van de bestellers en uw en uw medewerkers?

3) Als ik me niet vergis, stond er bij de Nokia 8800 niet de opmerking OP=OP. Of heb ik het mis?

4) Is er geen mogelijkheid voor u om een alternatieve aanbieding te doen zodat u alsnog de vele kopers, die niks hebben gekregen, van uw site alsnog tevreden kunt stellen? Want ik denk dat er vrij veel klanten zijn benadeeld...

Hopend op een spoedig antwoord groet ik u.

Met vriendelijke groeten,

.........

Natuurlijk krijgen jullie de reactie van gsm.nl ook te lezen. Nou maar hopen dat ze antwoorden hebben

› reageer

Mailen met vragen over de betreffende actie heeft bij deze shop weinig zin. Ik heb ook al een aantal mailtjes gestuurd met ongeveer dezelfde vragen. Het enige positieve is dat ik op elk mailtje behoorlijk snel een reactie heb gekregen. Helaas waren de reacties van gsm.nl telkens zeer kort en werd er totaal geen antwoord op mijn vragen gegeven. Ook op de vraag naar een alternatief voor de (vele) teleurgestelde klanten werd geen antwoord gegeven. Een opsomming van de antwoorden van gsm.nl:

U hebt gereageerd op een op = op aanbieding. Helaas komt u niet in aanmerking voor dit toestel i.c.m. een abonnement. Uw contract met bescheiden zal vernietigd worden.

De gehele aanbieding was een op = op aanbieding, dus niet alleen de toestellen.

Helaas moet ik u melden dat er duidelijk kenbaar is gemaakt op onze website dat het een op=op actie betrof.
Aangezien er zeer veel gereageerd is op de aanbieding, was onze voorraad snel op. Vandaar dat wij de desbetreffende aanbieding niet meer kunnen leveren.

Conclusie: vragen stellen heeft geen zin, je staat tegen een muur aan te praten...

› reageer

Ik ben eerlijk gezegd bijna geneigd om enkele consumentenorganisaties in te schakelen. Ik vind dit een zieke actie. Er wordt niemand gezegd dat er maar een heel klein aantal toestellen zijn. Bijna niemand krijgt er een geleverd. Eerst mededelen dat de telefoons zijn besteld, nu zeggen dat ze op zijn.

Ik heb de shopsurvey maar even ingevuld. Een werkelijk absurde actie

› reageer

Tot nu toe heeft NIEMAND zich gemeld (volgens poll 7 personen die de nokia 8800 krijgen). Ik voel me gewoon in het ooitje genomen. Heb het gevoel nog steeds dat NIEMAND de nokia 8800 krijgt en dat de poll is gestemd door de medewerkers van gsm.nl, want die ei**** lezen ook mee!!! En als ze dit lezen hoop ik dat ze zelf ook een keer zo iets in de trend mee maken!!! Op deze manier reclame maken vind ik zielig.

› reageer

Ik zie hier voorlopig een heleboel gebrul staan op grond van een aantal aannames. En er wordt (voor de zoveelste keer) opvallend overdreven gereageerd.

Waar zijn de beheerders van deze site? Willen zij nog dat telecomvergelijker.nl over pak 'm beet zes maanden nog serieus wordt genomen of dat het nog verder te boek komt te staan als een verzamelclubje van gefrustreerde profiteurs die direct op hun *** zijn getrapt als er een shop ze niet als Koning behandeld? Zo nee, grijp dan eens in en verzoek een aantal figuren normaal te doen!

Met alle respect: er was een op=op aanbieding, de voorraad was op. Einde verhaal. Ook al verkopen ze maar één toestel van een bepaald toestel, op=op. En met dit soort stuntaanbiedingen kan iedereen op zijn vingers natellen dat het snel op is.

› reageer

reactie op:
Gepost door User001 op 21/10/2005 00:03

Als we het toch hebben over personen die snel op hun *** zijn getrapt komt user001 zeker in aanmerking. Om gelijk een complete site de grond in te trappen omdat er negatieve reacties worde geuit richting een shop die OVERDUIDELIJK zijn zaakjes niet op orde heeft. Allereerst zijn veel zaken gebasseerd op antwoorden vanuit hun EIGEN call-center. En wat daar wordt gemeld slaar nergens op en ik vind dan ook dat men hier zelfs nog mild is! En als je als shop een goede naam wilt houden/opbouwen moet je je zaakjes goed op orde hebben en idd dan moet je de klant nou eenmaal als koning behandelen ZO WERKT DAT!
En de opmerking van: "Ook al verkopen ze maar één toestel van een bepaald toestel, op=op" slaat nergens op. Als je een actie op touw zet dan zorg je dat je iig wat te bieden hebt en zorg je ervoor, zoals hier al meerdere keren geopperd, dat je de aanbieding van het net haalt op het moment dat de toestellen op zijn zodat mensen niet nodeloos tijd, energie en geld steken in het invullen van het formulier. Dat een shop bekritiseerd wordt die dit soort acties slecht op zet VERDIENT dit m.i. ook.

› reageer

Ik sluit me volkomen aan bij de opmerkingen van User001. De meeste reacties verdienen het stempel "ik heb niet gekregen wat ik zo graag wilde hebben en nu sleep ik er net zolang tot ik m'n zin of m'n gelijk krijg alles bij wat ik maar kan bedenken".
Ben benieuwd wie er nu werkelijk iets heeft gemeld bij de consumentenorganisaties. Heb alleen niet echt zin om daar een poll voor te maken...

› reageer

@ User001

Ik heb zelf een zaak in een andere branche. Soms heb ik ook van die stunt-aanbiedingen. Maar ik kom mijn klanten dat na, want klant is koning. (al kunnen sommige heel erg zijn) Dus hou aub op als je geen verstand van zaken heb.

@ PetervdK

Ik zeg je een ding: klant wint altijd van de aanbieder. (als men het zover laat komen)

› reageer

ook het afwijzingsmailtje gehad , had een p910 besteld

› reageer

@ PetervdK en User001

Het gaat mij absoluut niet zozeer om mijn eigen situatie. Ik heb redelijk laat besteld en had al verwacht dat de toestellen op waren, ik vind het jammer dat ik er geen meer krijg, maar vind het zeker geen ramp.

Hetgeen ik mij wel druk om kan maken is dat gsm.nl de beloftes niet nakomt. In het verleden hebben zij acties altijd zo op de site weten te zetten dat er bijna altijd haken en ogen aan zitten (extreme verzendkosten, minuten per jaar en kosten per maand en dat soort dingen die je eigenlijk nergens anders ziet om de doodeenvoudig reden omdat het dusdanig onduidelijk is dat het naar misleiding riekt).

Nu zetten ze een actie op, waar iedereen achteraan gaat, er stond weliswaar op=op bij, dus je weet dat ze niet onbeperkt gaan bestellen. Als er echter maar erg weinig toestellen zijn (er werd gezegd 9), dan vind ik dat je daar duidelijkheid over moet scheppen naar de klant. Het is dan na een kwartier waarschijnlijk niet meer de moeite om te bestellen. Toch laat men de actie er dan nog ruim een dag op staan. Vervolgens begint het er ook nog eens op te lijken dat er niemand een toestel krijgt (die poll vertrouw ik niet helemaal, aangezien er helemaal niemand aangeeft daadwerkelijk een 8800 te hebben ontvangen). Kortom ze adverteren met iets dat ze niet geven. Vervolgens krijgen mensen een mailtje dat het product op is, dat het besteld is en naar verwachting er binnen 5 dagen weer is. Vervolgens krijg je 2 dagen later een mailtje dat de toestellen op waren en je er geen recht meer op hebt.

Nogmaals het gaat mij helemaal niet om het toestel, maar meer de manier van handelen van gsm.nl. Er heeft nog niemand hier op het forum het vermoeden kunnen wekken dat er daadwerkelijk een aantal dure toestellen zijn verkocht/weggegeven. Dat had er nu toch op zijn minst eentje kunnen zijn. Ik kan niet anders zeggen dat ik het geen manier van doen vind.

Edit: er zegt overigens niemand een consumentenorganisatie in te zullen schakelen. Ik heb wel gezegd dat ik daar bijna geneigd toe ben. Dat is niet zo zeer om mijn toekomstig handelen aan te geven, maar om aan te geven hoe misleidend mijn inziens de acties van gsm.nl

Overigens neem ik dit alles graag terug mocht anders aangetoont worden. Ik kan mij echter in dezen niet anders voorstellen dat gsm.nl een misleidende actie op poten heeft gezet, puur om de naamsbekendheid te vergroten.

› reageer

En wat voor naamsbekendheid dan als dat zo is...

› reageer

@ User001 & PetervdK

Tjonge wat zijn jullie moraalridders. OP=OP en dan bij wijze van spreke maar 1 toestel op voorraad hebben kan natuurlijk echt niet, hoewel je juridisch zwak zult staan, vind ik het meer dan redelijk dat er hierover gepost wordt.

Een forum is toch bedoeld op te discusieren en op deze wijze kunnen anderen zien dat het geen zin zal hebben om te reageren op een op=op aanbieding van gsm.nl. Ik vond tot nu toe gsm.nl een van de betrouwbare internetwinkels, maar zal nu bij me komende verlenging wel even gaan nadenken.

Ik denk dat het idd een 'slimme' wijze is om veel aktieve email adressen te krijgen voor de mailing.

› reageer

@ Dubrock

Ik ben het helemaal mee eens. Het gaat om de beloftes dat ze niet nakomen. En ze beloofden tegen klanten dat er een alternatief zou komen. Als ik als bazin iets beloof tegen een klant, kom ik het na. Mocht het produkt totaal binnen een paar weken niet leverbaar zijn, dan kom ik met een voorstel. Als ik dat iedere keer doe dan heb ik als bedrijf een slechte naam en kan ik na verloop van duur de tent sluiten.

› reageer

De eerste nieuwsbrief is binnen, heb ik er toch nog wat aan over gehouden...

› reageer

Jongens en meisjes: vergeten jullie niet dat Vodafone de licentie heeft ingetrokken van deze lui! Dat zegt toch al genoeg?
Als ze zelfs daar niet wakker van liggen dan kunnen het toch alleen maar oplichters zijn?
En als je met oplichters zaken wil doen moet je rekening houden met ... juist ja OPLICHTING

› reageer

Maar geldt dat dan ook voor Debitel Vodafone?

In ieder geval staat hier weer bij op=op, dus verwacht dat je totaal niks krijgt.

Even afmelden voor die nieuwsbrief, heb geen zin in gespam van hun met producten die toch niet kan krijgen!!!

› reageer

@Iedereen:

Het gaat mij er voornamelijk om dat er overdreven wordt gereageerd. Iedereen brult gelijk, de meeste mensen gaan er van uit dat de opmerking over de 9 Nokia's ook daadwerkelijk klopt en spreekt er gelijk schande van, etc.

Er is niets op tegen om een slecht functionerende shop volgens het aloude principe 'name and shame' helemaal af te fikken als ze inderdaad - bewezen - ontzettend fout bezig zijn. Maar hou het wel een beetje normaal en denk eerst voordat je post.

Gelijk misleiding en dat soort termen van stal halen heeft geen zin en zou in potentie zelfs de eigenaar van deze site in grote problemen kunnen brengen. Ik heb het zelf al eens een keer gruwelijk fout zien gaan bij een forum, met advocaten die gingen bekvechten en blaffaxen plus aangetekende blafbrieven als gevolg. Op een haar na zelfs een rechtzaak met bijbehorende - niet misselijke - schadeclaim. Uiteindelijk is de eigenaar van deze site namelijk verantwoordelijk voor wat er hier wordt neergezet (en niet weg wordt gemod). Dan is het wel leuk dat je je eigen frustratie er even uit kunt gooien, maar in potentie kun je daarmee meer schade aanrichten dan je zelf beseft!

Doe dus normaal. Tel eerst tot 100 voordat je je teleurstelling danwel woede hier neergooit. Denk eerst rustig en logisch na. En plaats dan een bericht zonder foute termen als misleiding. Tenzij je uiteraard glasharde bewijzen hebt, maar die zijn er (nog) lang niet. Hooguit wat indicaties die nog geen enkele conclusie rechtvaardigen, al was het alleen maar omdat die indicaties nog verre van betrouwbaar zijn.

Opmerkingen over het hebben van een eigen bedrijf zeggen mij ook niets. Het is heel simpel: toevalligerwijs weet ik ook hoe een eigen bedrijf werkt (je bent niet de enige). Ik zal dat echter niet gebruiken om te laten zien hoe goed ik mezelf wel niet voel.

› reageer

@ User001

.. de meeste mensen gaan er van uit dat de opmerking over de 9 Nokia's ook daadwerkelijk klopt ...
Volgens mij gaan de meeste mensen er juist van uit dat het niet klopt en dat er helemaal niet geleverd is.

.. hou het wel een beetje normaal en denk eerst voordat je post. Volgens mij wordt er gezien de suituatie normaal gereageerd.

Gelijk misleiding en dat soort termen van stal halen heeft geen zin en zou in potentie zelfs de eigenaar van deze site in grote problemen kunnen brengen.
Ik ben de enige die de term misleiding heeft gebruikt. Ik heb echter gezegd dat het naar misleiding riekt, niet dat het misleiding is. Mijn inziens is gsm.nl zich redelijk bewust van het spelletje dat ze speelt.

En plaats dan een bericht zonder foute termen als misleiding. Tenzij je uiteraard glasharde bewijzen hebt, maar die zijn er (nog) lang niet.
Glasharde bewijzen zijn er niet en zullen er mogelijk nooit komen. Dat betekent echter niet dat je er niet iets van mag zeggen. Het gaat overigens niet om de termen, maar hoe je ze gebruikt. Zoals hierboven al gezegd, ik zeg niet dat er sprake is van misleiding, maar het riekt er wel naar. De beschikbare gegevens kunnen echter niet tot iets anders leiden tot een gemengd gevoel over deze actie.

Maar nogmaals, ik hoop dat het tegendeel waar is. Maar zou wel graag zien dat dit zo is.

› reageer

@User001

Ik had het niet beter kunnen zeggen.

› reageer

@User001

En zo is het ja.
Het is jammer maar helaas voor de "gedupeerden"

› reageer

Ik ben wel benieuwd hoeveel er vanavond om 18.00 toch weer klaar zitten om achter de nieuwe weekend-aanbieding aan te gaan, printer gevuld en fax onder handbereik

edit, of bij Bakker-Dijk voor de deur gaat liggen

› reageer

Wat denk je: iedereen natuurlijk!
Want hier geld nog altijd de credo:
niet geschoten is altijd mis!
En zolang het je niks meer kost dan een paar gegevens invullen doe ik ook mee :

› reageer

Hmmz ik wacht ook nog steeds op de goedkeuring die ik zou krijgen vandaag. ben echt benieuwd of ik de goedkeuring daadwerkelijk vandaag krijg.
Ik houd jullie op de hoogte

› reageer

@ PetervdK
Ik zeg je een ding: klant wint altijd van de aanbieder. (als men het zover laat komen)

Dan zou ik nog maar 's goed gaan rondkijken en -lezen. Helaas is de praktijk in de meeste gevallen anders.
Lees de Debitel/Geschillencommissie draad er nog maar 's op na. Ondanks het gelijk van alle AV-, wet- en geschillencommisiebepalingen toch geen gelijk gekregen...
Maar goed, genoeg off-topic, ik ga zo ff kijken naar de nieuwe aanbiedingen.

› reageer

Quote jij nou jezelf

Gepost door PetervdK op 21/10/2005 13:57

Quote:
@ PetervdK
Dan zou ik nog maar 's goed gaan rondkijken en -lezen. Helaas is de praktijk in de meeste gevallen anders.

› reageer

Nee, hij quote iemand die iets tegen hem zegt! Het is overigens bijna weekend!

› reageer

Je hebt helemaal gelijk Vond het wel grappig staan

Bij bakkerdijk.nl staan overigens weer nieuwe aanbiedingen.
Een Motorola V3 voor EUR 5,00 per maand! Alleen verkrijgbaar in de winkel maar is volgens mij wel een goede aanbieding!

› reageer

EDIT: laat maar, al gezien

› reageer

Bij een "Abonnement B" Wat dat is zie ik niet staan, vaag? Het voordeel is iig dat je 'm waarschijnlijk wel krijgt als je langs de winkel gaat >

› reageer

@ PetervdK

Helaas in de branche waar ik in zit zijn de rollen andersom. De klant wint van 10 gevallen zeker 8. Dat wist ik dus niet in de telecomwereld. Mijn oprechte excusses voor de verkeerde informatie.

› reageer

hoe laat begonnen vorige keer de aanbiedingen?? 1600, 1800, 2000...??

en stond er gewoon een aparte link op het scherm of was het een verborgen link??

› reageer

Geachte heer/mevrouw *******,

Hierbij delen wij u mede dat uw aanvraag bij de
KPN alleen wordt geaccepteerd onder een
voorwaarde van een borg van € 450,-- in verband
met het aantal maximale aansluitingen wat u bereikt heeft.

U kunt het bedrag storten op girorek. 2615510.
Onder vermelding van aanvraagnummer 04800934

Het stortingsbewijs kunt u faxen t.a.v KPN faxnr.
050-5518910 of per e-mail naar bsm-rb@kpn.com

Heeft u vragen i.v.m de gestelde borg kunt u
contact opnemen met de KPN credit check tel. 0800-0507.

Mocht u overgaan tot het storten van de borg, dan
vernemen wij dit graag van u zodat wij na de
goedkeuring over kunnen gaan tot het versturen van uw pakket.

Met vriendelijke groeten,

Linda
GSM.NL.

Iemand interesse in mijn 9300 die gereserveerd stond?
Ben helaas niet geaccepteerd omdat ik al 2 aansluitingen heb bij kpn en over 6 maanden zou ik er pas een 3e bij mogen.
Raar verhaal, maarja kan er niks aan doen en ook geen borg betalen

Maarja goeie service van gsm.nl, ze hebben me en gebeld en gemaild.

› reageer

ikzelf niet, maar zorg ervoor dat als je hem door mag geven je hem geft aan iemand die hem niet wil doorverkopen

› reageer

@ peterdeboerr
Heb je je mail wel goed gelezen, of lees ik wel over borg ??

Hierbij delen wij u mede dat uw aanvraag bij de
KPN alleen wordt geaccepteerd onder een
voorwaarde van een borg van € 450,-- in verband
met het aantal maximale aansluitingen wat u bereikt heeft

› reageer

@peterdeboer:

ik heb interesse, ben ik de eerste? ik zou je telefoon graag overnemen, kan je mij mailen op marco _ sire AT hotmail PUNT com?

› reageer

Niets bijzonders deze week ze hebben hun lesje geleerd hoop ik natuurlijk. Je kunt de aanbiedingen hier al zien http://www.gsm.nl/?iMenu_id=630

› reageer

Maar wie zegt dat hij dat bedrag aan borg wil storten, je loopt er namelijk de mogelijke rente over mis, of keert KPN de wettelijke rente uit na 2 jr?

GSM.nl abonnement Is hoe je het noemen wilt? Er staan helemaal geen providers bij de aanbiedingen!!

› reageer

Om de aanbiedingen van dit weekend spectaculair te noemen is inderdaad overdreven, weinig interessants dit weekend.

› reageer

hahaha en ik maar op pf5 op gsm.nl drukken en dan komen ineens de flutaanbiedingen te voorschijn

daar gaat mijn positieve mening over gsm.nl

› reageer

Goh, ze vallen wat tegen De kans dat je weer een 8800 voor +- 250 kon ophalen was namelijk ook erg klein

› reageer

Idd niet zulke denderende aanbiedingen meer helaas. Maar eigenlijk vond ik ze dat vorige week ook al niet. Ook bij www.simshop.nl 'weekend-aanbiedingen' icm KPN.

› reageer

Bedragen zijn trouwens op basis van sponsoring. Type abo en tevens provider en het sponsoringsbedrag worden niet vermeld. Vaag....

@mcjmeijer: Waar zie jij KPN bij de gsm.nl-actie staan? Kijk ik er met me neus overheen?

› reageer

Dat was vorige week zo. Je betaalt nu 13,95 voor 100 minuten of smsjes per maand. Klinkt als Debitel ofzo?...

› reageer

@B0MBACI, kan je mij dat screenshot mailen ajb?

› reageer

robert-jan> heel scherp, de gsm.nl weekend aanbiedingen zijn dit weekend met 100minuten/smsjes. Het is dus waarschijnlijk icm een debitel vodafone 17,50 abo

de aanbiedingen van gsm.nl zijn vrij matig, die van simshop zijn exact gelijk aan die van gsmbox die gewoon op TV staan (niet alleen dit weekend zegmaar)

› reageer

Even een check: zijn er ook mensen die vandaag dat OP=OP mailtje hebben gekregen, terwijl ze eerder deze week per email te horen kregen dat hun toestel nabesteld zou worden?

› reageer

Nou nou spectaculaire is het niet.
Is dit trouwens wat zij verstaan onder een alternatief...

Melle you got mail

› reageer

Ik denk dat er nooit meer zo''n goedkope aanbieding meer komt met de 8800.
Of over een paar jaar als dat toestel echt veroudert is.
Degene die een 8800 hebben besteld moeten trouwens ook maar afwachten of ze hem echt krijgen

› reageer

Zo, ik heb deze thread even wat opgeruimd, het ontaardde in flamen over en weer, zoals bekend is dat niet gewenst.
Nogmaals: heb je een klacht over een post of user, meld het in het moderatieforum. Dat is daar speciaal voor en het voorkomt 'vervuiling' in de thread zelf.

› reageer

Heeft iemand wat gekregen van de spectaculaire weekend aanbieidng er was volgens mij ieand met de nokia 9300 ?

› reageer

@ peterdeboerr

Ben je de 9300 al kwijt aan iemand? Zo nee, neem dan Aub even contact met mij op, ik ben zeer zeker geintresseerd.

› reageer

Is al weg helaas, weet niet of de nieuwe gebruiker hem al heeft.

› reageer

Aha, de uitkomst , GSM.nl had niet de toestellen op, maar de abonnementen . Zojuist een mail ontvangen:

Geachte heer/mevrouw,

De op=op aktie geldt voor de abonnementen die in combinatie met toestellen worden aangeboden.
Als de abonnementen vergeven zijn, kunnen wij de toestellen ook niet meer aanbieden.

Met vriendelijke groet,
De klantenservice

[edit]
Deze mail van vandaag (1-11-2005) is trouwens een antwoord op een mail van 20-10-2005.
[/edit]

› reageer

Ze verzinnen ook alles om er onderuit te komen. Flexibel wordt nog steeds verkocht dus dat kan het niet zijn.

› reageer

dus als ik het goed begrijp heeft gewoon echt niemand iets ontvangen??

› reageer

oh dit weekend is alles uitverkocht?

› reageer

zit ook al een tijdje te kijken, heb net een telefoon besteld dus eigenlijk "hoop" ik dat er geen wereldaanbieding tussen zit. Maar als ik 't zo lees schijnt gsm.nl niet bepaald een leveringsgarantie te hebben.........

› reageer

Even een korte (juridische) reactie:

GSM.nl doet een aanbod op de site, deze wordt aanvaard en door GSM.nl bevestigd (orderbevestiging). Op dat moment is sprake van totstandkoming van een overeenkomst (ongeacht de vage algemene voorwaarden). Door nu alle klanten te mailen dat de aanbieding niet meer opgaat en dat de opgestuurde gegevens vernietigd gaan worden, maakt GSM.nl zich schuldig aan wanprestatie. Volgens de wet moet je GSM.nl formeel in gebreke stellen, door ze een brief te sturen waarin je ze een redelijke termijn gunt (8 dagen) om alsnog na te komen. Gaan ze daar niet op in, dan zijn ze rechtens 'in verzuim' en kan de zaak aanhangig gemaakt worden voor de rechter. Mijn inschatting is dat de kans vrij groot is dat GSM.nl veroordeeld wordt tot nakoming, dan wel vergoeding van de schade + de kosten van de procedure dient te betalen. Dat voor wat betreft 'de wanprestatie'.

Een ander aspect zit hem in het onrechtmatig handelen van GSM.nl, door eerst alle gegevens op te laten sturen en daarna pas te mailen dat de aanbieding niet meer geldt. Wie zegt dat zij deze gegevens zullen vernietigen en niet zullen gebruiken voor andere doeleinden? De onrechtmatige daad biedt ook grond voor schadevergoeding en kan eventueel als subsidiaire grond worden aangevoerd.

Kortom: Indien je niet een al te hoog inkomen hebt, wend je dan tot een advocaat (die op toevoeging) werkt en neem naast de mailwisselingen ook de opgestuurde gegevens mee. Voor een relatief lage eigen bijdrage (ong. 65 euro), zal de advocaat de zaak aanhangig maken en zul je GSM.nl in ieder geval met gelijke munt terug kunnen betalen. Het kan niet zo zijn, dat een dergelijk ervaren bedrijf zich op deze wijze schuldig maakt aan onrechtmatige vergaring van persoongegevens (en bijbehorende handtekening) door op deze slinkse wijze aanbiedingen te doen. Maar goed, dat is mijn bescheiden mening maar... Aan de gedupeerden de keus, zou ik willen zeggen

› reageer

Fijn verhaal! Je weet het niet zeker en dan nog, wat heb je eraan om gsm.nl voor het gerecht te dagen?? Ten eerste kost het je ntzettend veel tijd en ten tweede word je er zelf niks beter van, dus waarom zou je het dan doen?? Ik was ook wel boos, maargoed om ze nou zo'n kinderachtige streek te leveren. Ik vind wel dat ze mij een andere aanbieding hadden moeten bieden, maar dat is niet gebeurd. Jammer maar helaas. Iemand anders die er net zo over denkt of stappen jullie massaal naar een advocaat?

› reageer

Ligt aan de intentie. Als het echt oprecht om een foutje gaat zou ik bereid zijn om het er bij te laten zitten. Als iemand of een bedrijf op wat voor manier dan ook zichzelf probeert te verrijken door opzettelijk een poging te doen mij te naaien, dan knapt er iets bij mij en ja... dan ga ik heel kinderachtig terug doen, ook al kost het mij tijd.

In dit geval zou ik nog wel kunnen geloven dat het om een foutje ging.

› reageer

Denk niet zozeer een foutje, want zij kunnen ook bedenken dat er meer dan een paar mensen (heb het dan even over de 8800) interesse hebben in die aanbieding. Maargoed, daar heb je misschien gelijk in dat dat kinderachtige soms wel lekker is, maargoed zelf word je er toch geen cent beter van?

› reageer

Door GSM.nl voor de rechter te dagen (eventueel als collectief), voorkom je dat ze doorgaan met dit soort praktijken. Tevens kan het goed zijn voor je gevoel van eigenwaarde; dat je je niet door zo'n shop het "taai" in laat trappen

Kortom, je gelijk halen

› reageer

@ Mr Goochie

Voor overeenkomsten op afstand treedt verzuim automatisch in, dus zonder ingebrekestelling, wanneer de koop niet binnen 30 dagen na bestelling is nagekomen.
Als nakoming niet mogelijk is moet de koper zsm daarvan kennis worden gegeven en heeft hij recht op kosteloze teruggave, zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na kennisgeving.

› reageer

dus als ik alle topics lees over gsm.nl en de daarbijbehorende bedrijven zijn de actie's van 9,50 per maand gewoon loze beloftes?
Samsung D600 voor 228,-, dat kan dus nooit uit.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.