Drie trendy Nokia's gepresenteerd

Phonehouse heeft de 7360 gewoon op voorraad!!!

_/-\o_

› reageer

Drie trendy Nokia's gepresenteerd

Uitgegeven: 19 oktober 2005 19:39
Laatst gewijzigd: 19 oktober 2005 20:05
AMSTERDAM - De tijden dat mobiele telefoons er uitzagen als koelkasten zijn voorgoed voorbij. Mobieltjes kunnen niet alleen steeds meer, maar zien er ook steeds chiquer uit. Dat bewijst Nokia maar weer eens met de Nokia 7360, 7370 en 7380 uit de Fashion Class-familie.

Nokia 7380

De nieuwe Nokia 7380 valt vooral op door het bijzondere uiterlijk. Deze mobiele telefoon is namelijk vervaardigd uit metaal en leer. Het mobieltje, de opvolger van de Nokia 7280, heeft echter ook nog eens veel mogelijkheden. Zo beschikt de telefoon over een 2-megapixel camera met flitser. Daarnaast is het mogelijk om muziek te luisteren met de ingebouwde mp3-speler en FM-radio.

De Nokia 7380 gaat vermoedelijk zo'n 500 euro kosten en is ergens in 2006 te koop.

Nokia 7370

De Nokia 7370 is een slider-gsm met een elegant metalen bloemenmotief die verkrijgbaar is in twee kleuren: koffie bruin en warm amber. De mobiele telefoon beschikt over een 1,3 megapixel met 8x digitale zoom. Het inch LCD-kleurenscherm heeft 320x240 pixels.

Daarnaast heeft de Nokia 7370 ingebouwde stereospeakers met 3D geluidseffecten en video ringtones. De telefoon gaat zo rond de 300 euro gaan kosten

Nokia 7360

De Nokia 7360 tenslotte is de eenvoudigste van het drietal. Desondanks beschikt de telefoon nog over aardige functies zoals een geïntegreerde VGA-camera, FM-radio en mp3-ringtones.

Het mobieltje dat net als de Nokia 7370 verkrijgbaar is in de kleuren koffie bruin en warm amber gaat 200 euro kosten. Hij ligt vanaf het eerste kwartaal van 2006 in de winkels.

Bron

› reageer

tja.....iets met plank, mis ofzo
laten ze die 888 maar eens gaan maken, dan wil ik best nog wel eens overwegen om een nokia te kopen!!

› reageer

Leuk! Pak maar in!

› reageer

Ziet er niet uit...

MAar das mij idee

› reageer

Daar is niet veel meer aan te blingen, helaas KPN

› reageer

De 7360 vind ik qua design nog best aardig.
Ligt het trouwens aan mij of staat het plaatje van de 7370 op z'n kop?
De 7380 lijkt mij de opvolger van de 7280

› reageer

De tijden dat mobiele telefoons er uitzagen als koelkasten zijn voorgoed voorbij.

Zien er in mijn ogen uit, of ze uit de tijd van VOOR de koelkasten komen. Maar ieder z'n smaak

› reageer

Geef mij maar een nostaligische draai-7380...

› reageer

@rubenrtv: de 7380 IS ook de opvolger van de 7280!! Staat letterlijk in de tekst.

› reageer

@ Sjuppie, heb je helemaal gelijk in. Over heen gelezen

› reageer

De Nokia 7380 vind ik echt enorm mooi.. Ik heb nu de Nokia 7200 en na anderhalf jaar ben ik er nog steeds weg van. Maar die 7380 komt toch wel erg dicht in de buurt van hoe geweldig ik mijn 7200 vind.

Wel eerst de 7380 in het echt maar eens zien..! Maar echt een prachtig design en er zit zelfs een 2MP camera op, en dat in zo'n leuk ding

› reageer

Jeeemig wat een lelijke troep zeg.
Wanneer trekt dat bedrijf eens nieuwe ontwerpers aan.
Alsmaar hetzelfde lelijke.

› reageer

Kitsch! Laten ze de 8110i nogmaals als triband/UMTS toestel uitbrengen. Had nog een beetje gehoopt dat ze een herproductie zouden doen tijdens de film "The Matrix" waarin hij in een science fiction setting gebruikt werd. Deze nieuw toestellen zijn gewoon jammer! (vooral die afstandbediening achtige look).

› reageer

Heeft iemand de 7360 al... Ik heb m laten reserveren (moet nog n paar dagen wachten tot me abonnement verlengd kan worden), maar ben bang dat ie zo snel vies wordt.. Dat creme kleurige op de achterkant.. Vind m wel super mooi

› reageer

Het nieuwe is er een beetje vanaf; verplaatst naar GSM Toestellen

@lovely_lady: kijk eens hier

› reageer

Phonehouse heeft de 7360 gewoon op voorraad!!!

_/-\o_

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.