Sony Ericsson 2 jaar garantie vanaf 1 september 2005

kijk eens op www.staiksterk.nl het draait allemaal om de verwachte levensduur. een siemens man heeft in de consumentengids eens gezegd dat een siemens mobieltje op de accu na minstens 5 jaar mee moet kunnen...

› reageer

Alle toestellen van Sony Ericsson aangeschaft op of na 1 september 2005 zijn voorzien van 2 jaar garantie ipv 1 jaar garantie, ook accesoires zoals bijv. de accu hebben nu 1 jaar garantie ipv 6 maanden.

Bron

› reageer

Ik zag het ook al. Helaas mn K750 voor die tijd aangeschaft.

Ook Nokia, Siemens en Motorola hebben overigens al 2 jaar garantie tegenwoordig!

Voor accu 1 jaar is overigens wel uniek volgens mij, alle andere producenten hebben daar 6 maanden op.

› reageer

Siemens heeft het al heel lang (en daar heb je het nodig ook )... Alleen Samsung blijft achter...

› reageer

Mooi om te zien. Merken hebben blijkbaar vertrouwen in zichzelf.

Nu wij nog...

› reageer

Ach, volgens Europese regels moet een consument altijd 2 jaar garantie krijgen. En dat geldt al langer dan sinds 1 september.

› reageer

Gepost door ATB op 20/10/2005 21:16
Ach, volgens Europese regels moet een consument altijd 2 jaar garantie krijgen. En dat geldt al langer dan sinds 1 september.
Klopt, maar helaas zit er vaak nog een groot gat tussen gelijk hebben en gelijk krijgen in telecomland.

› reageer

Qtek heeft t bijv ook 2jr. Wil veilige gedachte vind ik.

› reageer

kijk eens op www.staiksterk.nl het draait allemaal om de verwachte levensduur. een siemens man heeft in de consumentengids eens gezegd dat een siemens mobieltje op de accu na minstens 5 jaar mee moet kunnen...

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.