Motorola verdrievoudigt winst

ergens begrijp ik die vette winst niet! dat hebben ze zeker niet alleen uit europa gehaald! alleen de V3 vind ik te pruimen van motorola. vast en zeker veel winst in de amerika's

› reageer

Motorola verdrievoudigt winst.

Elektronicafabrikant Motorola heeft zijn winst in het derde kwartaal van 2005 meer dan verdrievoudigd vergeleken met dezelfde periode van vorig jaar. De winst ging van 479 miljoen dollar naar 1,75 miljard, terwijl de omzet met 26 procent steeg van 7,5 miljard dollar naar 9,42 miljard. De goede resultaten zijn vooral te danken aan de verkoop van mobiele telefoons, waarin het bedrijf inmiddels een wereldwijd marktaandeel van 19 procent heeft, 5,5 procentpunt meer dan een jaar geleden. De telefonie-afdeling van Motorola verkocht in juli, augustus en september van dit jaar meer dan 38 miljoen toestellen en genereerde bijna zestig procent van de totale omzet van het bedrijf. Motorola verwacht voor de laatste drie maanden van 2005 een omzet van minstens 10,3 miljard dollar.

Bron
Dat doet Ericsson ze niet na
Is motorola weer de nr. drie?!

› reageer

baas boven baas dus, voor mij blijft SE hoe dan ook nummer 1

› reageer

Voorheen had ik alleen maar Motorola's maar nu heb ik sinds kort mijn eerste se in bezit: de k750i. Een heerlijk toestelletje... Dus wordt ook al fan van SE.

› reageer

Dat wordt voorlopig maar stoppen met de verkoop van Motorola (A) Behalve als ze me smekend om verkopen een V3x geven natuurlijk

› reageer

ergens begrijp ik die vette winst niet! dat hebben ze zeker niet alleen uit europa gehaald! alleen de V3 vind ik te pruimen van motorola. vast en zeker veel winst in de amerika's

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.