Debitel heeft ook activeringskosten voor MMS. Was alleen maar paar euro. Ik zal t es opzoeken.
Edit: Om Telfort MMS te activeren betaalt u eenmalig €1,50 (incl. BTW). Indien binnen 3 maanden een MMS verstuurdt wordt, zal het bedrag van €1,50 gecrediteerd worden. Valt mee...
Iedereen kan overstappen
In je mobiele toestel zit een SIM-kaart, die bepaalt met welke mobiele aanbieder je belt. Dit kaartje is makkelijk zelf te verwisselen. Als je je aanmeldt bij Yiggers Carefree Mobiel sturen wij je een nieuwe SIM-kaart toe. De kaart kost 19 euro. Nadat je deze in je toestel hebt geplaatst bel je direct via Carefree Mobiel (aangenomen dat je toestel geen SIM-lock heeft).
De tien voordelen van Yiggers Carefree Mobiel:
Bellen en sms'en voor 5 cent.
Altijd betalen per seconde, in binnen- èn buitenland.
Alle voordelen van een abonnement, voor slechts één euro per maand.
Geen contracttermijn, geen opzegtermijn.
Maandelijks kostenoverzicht, en online inzage in al je gesprekken.
Ongehoord voordelig bellen naar het buitenland: altijd 30 cent per minuut!
Mms'en voor 20 cent - goedkoper bestaat niet.
Opwaarderen niet nodig! Je hoeft de deur niet meer uit voor het ophogen van je beltegoed. Je blijft ook goedkoop bellen als je beltegoed tijdelijk een negatief saldo vertoont. Je beltegoed is onbeperkt houdbaar en blijft jouw eigendom. Stop je met bellen, dan krijg je het restant gewoon retour.
Als je dat wilt, ook 25% korting op je vaste telefonie, en 15% korting op je inbelkosten. Allemaal op één factuur, uit één tegoed!
Premium dienstverlening:
actuele, online belspecificatie met handige analyses
maandelijks kostenoverzicht per e-mail
telefonische Servicedesk zònder wachttijd
Ziet er erg interessant uit. Denk dat ik maar overschakel als m'n Telfort abo (met oude voorwaarden) afloopt
Ik zou maar goed lezen. Bellen naar andere mobiele providers 20ct/pm.
Bron
@floris: maar als je dan naar de prijslijst kijkt zie je dat deze tarieven alleen gelden voor bellen naar andere Yiggers nummers en vaste nummers. Bellen (20 cent) en SMS'en (10 cent) naar andere providers is dus duurder dan bij Simyo.
En dan nog 19 Euro aansluitkosten en 1 Euro per maand abonnementskosten waar je niets voor terug krijgt. Eenvoudiger wordt het er ook al niet op, doordat er automatisch wordt opgewaardeerd. Hoezo is het dan beter dan Simyo of één van de vele andere alternatieven?
Damn, ik kijk echt aardig scheel idd.
Wat een kutaanbod
Naja, ik dacht dat ik heel erg goedkoop uit zou zijn, maar dat valt weer tegen
nog steeds voordeliger om 400 min. voor 7,95 te nemen bij T-Mobile
› reageerIk kan ook nergens het netwerk waar ze gebruik van maken vinden maar aan de buitenlandtarieven te zien is het weer Telfort.
Je moet zelfs 8 euro betalen om GPRS te activeren...
Yiggers zit inderdaad op Telfort.
› reageerZe blijven als paddestoelen uit de grond schieten... Hoeveel resellers zijn er tegenwoordig wel niet? Qick, Simyo, Hema, AH, UPC, Yiggers.. ongetwijfeld ben ik er een paar vergeten.
Maarja, hoe meer concurrentie hoe beter voor ons
Hier zijn er nog wel een paar te vinden.
› reageerEn zo zit Yiggers dus eigenlijk bij KPN...
› reageerTopictitel gewijzigd (lees: geneutraliseerd).
MMSen voor 20 cent!!! En dan activeringskosten van 8 euro hahaha... Telfort heeft 45 cent per MMS, dat is 25 cent per MMS goedkoper, dan moet je bij Yiggers dus 33 MMSjes versturen omzodoende minder dan 1 cent per MMS goedkoper uit te zijn dan bij Telfort!!
› reageerDebitel heeft ook activeringskosten voor MMS. Was alleen maar paar euro. Ik zal t es opzoeken.
Edit: Om Telfort MMS te activeren betaalt u eenmalig €1,50 (incl. BTW). Indien binnen 3 maanden een MMS verstuurdt wordt, zal het bedrag van €1,50 gecrediteerd worden. Valt mee...