KPN hangt 1.000 kastjes met gratis mobieltje op

Zojuist smsje ontvangen van KPN over de oplader. Als je je gegevens naar dat email adres stuurt dan krijg je de oplader thuisgestuurd.

Ze zijn wel een beetje laat, het is alweer een week geleden en voor hetzelfde geld was je telefoon al leeg. Gelukkig krijgen we de oplader nog dus uiteindelijk niets aan de hand

› reageer

KPN hangt 1.000 kastjes met gratis mobieltje op

22-10-2005 (11:00) - KPN zal in geheel Nederland 1.000 groene kastjes ophangen, waarin een gratis mobieltje met prepaid kaart zit. Wie nog 5 onbekenden vindt met zo'n toestel wint een prijs.

KPN gaat komende dinsdag en woensdag (25 en 26 oktober) 1.000 groene kastjes ophangen in heel Nederland, met daarin een gratis mobiele prepaid telefoon. Met deze actie, 'Geen Bereik? Geen nood' geheten, wil KPN onderstrepen dat ze (nog steeds) het meest zorgeloze mobiele netwerk heeft. Iedereen die zo'n gratis mobiele telefoon vindt wordt uitgedaagd om nog vijf andere mensen te vinden die het geluk hadden zo'n telefoon tegen te komen.
Bijna iedereen kent de uitdrukking 'er zitten maar 6 handdrukken tussen jou en een volstrekt onbekende'. Maar is dat ook echt zo? De eerste groep van zes geluksvogels die zich meldt, wint een hele mooie prijs. Wie zo'n groen kastje tegenkomt, mag hem plunderen en de telefoon, een Sagem My X-1, behouden. Deze al opgeladen telefoon werkt direct als deze wordt aangezet, want er zit een actieve prepaid sim-kaart in met €5 beltegoed. Na het aanzetten, krijgt de eerlijke vinder een sms-bericht over de actie en kan het spel beginnen.

Kastje met gratis mobieltje in nieuwe actie KPN

Vijf onbekenden vinden
Het spel is, om zo snel mogelijk 5 onbekenden te vinden die ook zo'n telefoon hebben gevonden. Hoeveel van uw eigen netwerken moet u inschakelen om uiteindelijk 5 onbekenden met dezelfde missie te vinden? Hoeveel e-mails, telefoontjes, boodschappen op internet, gaan daarover heen? Moet u uzelf bekendmaken in de krant? Of gaan posten op drukbezochte plekken? Via http://www.geennood.nl, op het moment van schrijven nog niet actief overigens, worden deelnemers, door middel van een aantal tips, een beetje op weg geholpen hoe het spel te spelen.

De groep van zes vinders die elkaar gevonden heeft, stuurt een e-mail met daarin alle SIM-kaartnummers. Ze winnen hiermee allen maar liefst een jaar lang gratis bellen. Bij de telefoon zit overigens geen lader. Ook daar heeft KPN iets op gevonden. Nadat de vinder de telefoon heeft aangezet, ontvangt deze een sms-berichtje waarin wordt gevraagd zijn of haar gegevens op te sturen. Daarna zal KPN ook de oplader toesturen.

Bron

Erg leuk, meedoen? Een jaar gratis bellen. Maar je moet wel geluk hebben wil je tegen zo'n kastje aanlopen.

Maar waarom geen lader, is KPN zo dol op je NAW-gegevens?

p.s. Noteren jullie 25 & 26 Oktober in jullie agenda?

› reageer

Leuke actie!
Ben benieuwd waar ze gaan hangen, ik houd mijn ogen open!

› reageer

Best leipe actie eigenlijk, het zal wel aan de randstad voorbehouden blijven.

› reageer

Leuke actie, wel jammer dat het er maar 1000 zijn. Maar volgens mij mis je niet zoveel aan deze telefoon.

KPN weet wel wat ze weggeeft _/-\o_

› reageer

Wel een leuk idee, het zal mij benieuwen hoeveel lege kastjes ik tegenkom .

› reageer

Is er toevallig nog niks uitgelekt waar die kastjes ongeveer gaan hangen ?

› reageer

TV'ers zullen elkaar wel weten te vinden. Als je zo'n ding vindt, zet je dat toch gelijk ergens op internet of zoals wij: hier!!

› reageer

KPN rijdt met groene busjes.
Er zullen dus wel een busje of 20 zijn ingeschakeld om deze kastjes op te hangen op maandag en dinsdag.
Ik denk dat ik rondjes blijf rijden totdat ik er eentje tegenkom die zo'n kastje op hangt , dan erachteraan blijven rijden totdat je 5 mobieltjes hebt en ze uitdelen aan vrienden.
Dan heb je dus gewonnen

› reageer

ik hoop dat ze het platteland van groningen ook aan doen! vet leuke actie!

› reageer

Misschien hangen ze ze ook wel op buiten de grote steden want anders is alles denk ik zo weg (of misschien is dat wel de bedoeling? )

› reageer

SE k700i: Netzoals met de VF gratis bellen actie: Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken

› reageer

Ik heb wel een vermoeden waar ze die kistjes gaan ophangen: op plaatsen waar je geen bereik hebt met andere providers... plaatsen in Maastricht en op de veluwe bijvoorbeeld.

In de randstad heeft elke provider wel een 'ok' bereik.
Heey, die T-mobile dekkingskaart komt nu wel goed van pas!

› reageer

OT: Heb je in Maastricht e.o. geen goed bereik met Vodafone, aangezien die daar hun "hq" hebben?

› reageer

@ Tomaesov

Dan mogen ze er ook wel een ophangen bij ons op school in de hal :

› reageer

Er zullen bij mij in de buurt weinig kastjes opgehangen worden.
Het bereik (ook van KPN) is namelijk nul komma nul.

› reageer

Dat hoor je niet vaak van KPN.

› reageer

@nicobart: waar zit jij ergens dan? In het buitenland ofzo.

› reageer

of in de Sint Pietersberg?

› reageer

of op de Veluwe ?

› reageer

Wintelre. Voor degene die aardrijkskunde uit het vakkenpakket
hebben gegooid: een (klein) dorpje onder Veldhoven wat weer net
onder Eindhoven ligt. (Die gloeilampenfabriek weet je wel).

› reageer

De site www.geennood.nl is nu ook bereikbaar

› reageer

En de prijs? Een jaar lang gratis bellen (naja 12*50=600 euro prepaytegoed) Erg flauw en wat een baggerprijs (600 euro prepaytegoed... pfff doe dan een leuke foon van 600 euro ofzo)

› reageer

Ach, met 600 euro prepaidtegoed kun je veel leuke dingen doen hoor

› reageer

Een jaar lang voor 600 euro bellen met een Sagem... Leuk cadeau want met dat apparaat kan je niet eens een jaar bellen, die valt na een paar maanden al uit elkaar.

› reageer

Dan moet je het snel opbellen

› reageer

Of je gebruikt alleen de simkaart ...

› reageer

ATB> iets met een gegeven paard...

Maar als je er echt geen belangstelling voor hebt en je vindt er onverhoopt wel een dan mag je hem wel aan mij geven hoor

Ik vind het wel een originele reclamecampagne, en een stuk minder irritant dan het gemiddelde TV-spotje

› reageer

Doet me een beetje denken aan die paaseieren-actie van Ben. Daar gingen aso's toen mee voetballen in Rotterdam.

› reageer

iemand?

› reageer

Ik heb niets gezien vandaag (Nijmegen).

› reageer

jammer nick ik was je voor. Ik heb eentje gevonden in de bos langs de Erasmuslaan. volgend keer beter

› reageer

Ik heb daarnet zo'n telefoon gevonden. Zoek nu 5 andere gelukkigen. Bereikbaar op 0622534348

› reageer

M.b.t. KPN actie: ben ook bereikbaar op 0648767929

› reageer

Wat voor locatie?

› reageer

Station Schiphol

› reageer

was om een uur of half 12

› reageer

@Nokiaboy: shit, zag net het lege kastje!

› reageer

ben al met drie voor kpn actie. wie sluit zich aan?

› reageer

Misschien zijn er nog meer te vinden. Hier regent het te pletter, dus er zijn weinig mensen op straat.

EDIT: Het is geen waterproof model gsm hé? (voorzover mogelijk). Ik zeg blijf maar lekker binnen

› reageer

ik heb me ook aangemeld kom op mensen nog drie te gaan

› reageer

@nick ik stond te lullen.

› reageer

IK HEB ZO'N TELEFOON GEVONDEN!!!! WIE NOG MEER??? DAN WINNEN WE EEN JAAR LANG GRATIS BELLEN!!!! MAIL NAAR: marleen_rietveld@hotmail.com

› reageer

nog maar 1 persoon nodig! als je een gratis toestel hebt gevonden bel dan snel 06 48767929

› reageer

ik had niet verwacht dat er nog een aantal Telecomvergelijker kenners zulke toestellen zouden vinden!
Netjes!

Ik ben helaas niet de gelukkige.
Wel een leeg "hokje" hier in Eersel ergens in het park...

› reageer

kzou nie weten waar te zoeken, maar ja, als in eersel er ook al 1 was, misschien in Valkenswaard dan ook wel Vanavond toch maar rondje rijden na het werk

› reageer

mensen, jullie hoeven niet meer te bellen naar pauldev want we hebben al genoeg...

› reageer

@ cyph

Ben van huis naar de Hofnar gefietst maar heb geen kastjes kunnen spotten . Heb trouwens wel 2 KPN busjes zien staan (toeval?), maar ook geen kastjes in de buurt van die busjes kunnen vinden.

Anderen hebben dus meer geluk gehad dan ik

› reageer

Iedereen gefeliciteerd met die gare telefoon

(en met misschien een jaar lang gratis bellen)

› reageer

Ook ik heb twee busjes zien staan, maar geen telefoon gevonden

› reageer

Hangen die dingen erg verstopt of redelijk in beeld?

› reageer

@se k700i

Hmmmz, welke wijk woon je dan? Probeer ik de anderen

Stiekum toch wel een aantal mensen uit mijn regio hier dan _/-\o_

› reageer

@ cyph

er is nog iemand op TV die in Valkenswaard werkt (bij de TFT ofzo).

Heb niet zo veel tijd om rond te kijken voor die dingen (vrijdag Engels tussentoets en maandag Duits , want doe ik dan trouwens op TV?).

Maar kom morgen nog in Eindhoven dus misschien zie ik er daar toevallig nog eentje _/-\o_

› reageer

Het zou me niets verbazen als het eerste groepje van 5 mensen via TV gevonden word .

› reageer

@ Sjoerd: is al gevonden (paar posts voor je)

› reageer

@ se k700i

Werken is niet wonen he

› reageer

Morgen gaat ze ook nog kastjes ophangen he, die gare gsm kan je nog bemachtigen maar dat jaar gratis bellen zit er dus niet meer in.

› reageer

Ik ben de gelukkige vinder van zo'n Sagem
ik moet zeggen ze hangen echt heel duidelijk in het zicht.
in een groenkastje.

heb jij er ook 1 gevonden laat het me dan even weten
speedy_looney@hotmail.com
en misschien kunnen we dan een heel jaar gratis bellen

Met vriendelijke Groet Ben

› reageer

@speedy1980: je doet je naam niet echt eer aan ofzo! Zo snel ben je namelijk niet!

› reageer

Ja, ik heb er ook een: 06 23892107

› reageer

Tilburg centraal in de wachtruimte bij de kiosk. Tegen 11.30 haalde ik em eruit

Ik las in de mainpost over het verkrijgen van de oplader... maar uhm... ik heb alleen een sms over de wedstrijd gehad, niet over een oplader. Heeft iemand daar meer informatie over? De geennood website zegt daar niets over

› reageer

ik heb er ook nog geen mail over gehad. Als ie niet komt kan die GSM volgende week bij in de chemobox

› reageer

De 2e prijs is dacht ik een jaar lang gratis opladen bij de Primafoon :

› reageer

Ik had gisterenmiddag al vijf mensen gevonden met ook een gratis kpn telefoon. Reageren hoeft dus niet meer. Kan helaas niet iedereen terugbellen die mij heeft gebeld... (>30 mensen...)

› reageer

Over de oplader heb ik ook niets gehoord verder.

› reageer

Hey mensen ik heb er 2 gevonden en zou graag mee willen doen voor jaar lang gratis bellen zouden jullie kontakt op willen nemen met mc_maurits@hotmail.com

› reageer

Vandaag kwam ik twee kastjes tegen bij 'Pellikaan' healthclub in Breda. Eentje op de parkeerplaats en 15 meter daarvandaan bij de voordeur. Helaas waren ze al leeg. Waarschijnlijk zijn deze toestellen toch KPN ge-sim-locked.

› reageer

ik heb er 2 wie nog meer.
Ja er zijn mensen die zeggen dat ze al klaar zijn maar is dit echt zo ??
Dus kom op simkaart nummers uitwisselen en op sturen.

Chris
Amsterdam

› reageer

PS geen sms over telefoon lader ontvangen.

› reageer

Heb vannacht zelfs gedroomd dat ik er 1 had gevonden bij de Kunsthal in Rotterdam...
Zucht ben echt mobielfreak, moet afkicken!

P.s. Ben 18 geworden vandaag...

› reageer

Gefeliciteerd. dan had je er eigenlijk wel één verdiend

› reageer

ik heb er ook eentje, nog 5 andere mensen en dan kunnen we gratis bellen voor een jaartje?

› reageer

nee nog maar 3 ik heb er 2 dus mail me en we zoeken er nog maar 3
chrldvisser@hotmail.com

› reageer

Als jij er als eerste vijf weet te vinden, winnen jullie alle 6 een jaar gratis bellen.

Alleen de EERSTE 6 mensen mogen gratis bellen, en die waren gister al klaar.

› reageer

ik kan ook makelijk zeggen dat ik er 6 heb en ingestuurd.
Dan stuurt er meteen niemand meer op.
Maar is dit ook zo ?

› reageer

@Rob.(Koos Koets): andere nickname?

› reageer

Niets is zeker natuurlijk, maar als ik lees..
Gepost door marleenrietveld op 25/10/2005 16:06
mensen, jullie hoeven niet meer te bellen naar pauldev want we hebben al genoeg...
heb ik een donkerbruin vermoeden dat het toch zo is.

› reageer

Beetje laat, denk niet dat je 2 dagen later nog kans maakt hehe
Zou toch spijtig zijn als we er geen oplader bij krijgen... want dan is de telefoon simpelweg waardeloos na een paar dagen aanstaan en is KPN weer 1000 bellers kwijt Lijkt me niet de intentie van de actie... dacht dat ze wilden dat we ermee bleven bellen op het KPN netwerk, en het liefst al ons geld erin instoppen om die prepaid te blijven opwaarderen... vage lui bij KPN

› reageer

ÜberVAU> inderdaad

› reageer

Er wordt toch nog contact met je opgenomen om je adres door te geven. Daarna krijg je de oplader opgestuurd.

› reageer

gefeliciflapstaart mcjmeijer!!!

› reageer

Eigenlijk ben ik een kwartiertje te laat, maar alsnog: Gefeliciteerd mcjmeijer! Eindelijk niet meer leuren bij paps&mams om een handtekening onder een contract te zetten

› reageer

Danku
Heb helaas niets gekregen van welke provider dan ook ...

› reageer

Das apart... T-Mobile en Orange sturen mij altijd wat... Niet dat je blij moet zijn met de roze verjaardagscadeautjes van T-Mobile, maar het idee is leuk

[EDIT] Waarschijnlijk heb je niks gekregen omdat de contracten nog niet op je eigen naam staan :

› reageer

Ahoewel we nog steeds erg off-topic zijn, denk ik wel dat het niet onnuttig is om te zeggen dat ik vele prepaid kaartjes op m'n eigen naam heb staan en bovendien een Orange Free op m'n eigen naam. Telfort abo's op m'n vader z'n naam.

› reageer

Volgens mij zijn alle gelukkige vinders hier op tv newbees.

› reageer

Als je op Google zocht naar de actie was het topic hierover van TV ook heel snel gevonden...

› reageer

7 pagina's vol... klik

› reageer

heeft iemand de oplader dan al? want ik heb echt niets van kpn gehoord erover...

› reageer

Bel of mail ze eens

› reageer

Wellicht dacht KPN dat het toch wat langer zou duren voordat 6 van de 1000 gelukkigen elkaar zouden vinden. Met hun tips op geennood.nl proberen ze kettingbrieven uit te lokken (gratis reclame).
Natuurlijk staat er niet dat er al 6 mensen gereageerd hebben, kun je nog lekker verder zoeken...

Wel vreemd dat ze niet meteen de vinders berichten over de lader, want zo gek lang houdt die batterij het niet vol. Is toch in hun belang dat vinders blijven bellen met die telefoon.

Als je geen lader krijgt, wil ik de gsm wel overkopen. trip(at)wilgo.info

› reageer

Zojuist smsje ontvangen van KPN over de oplader. Als je je gegevens naar dat email adres stuurt dan krijg je de oplader thuisgestuurd.

Ze zijn wel een beetje laat, het is alweer een week geleden en voor hetzelfde geld was je telefoon al leeg. Gelukkig krijgen we de oplader nog dus uiteindelijk niets aan de hand

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.