[Providers] Gratis UPC SIM via actie DE

UPC is lekker snel met het beantwoorden van mail. Ik heb ze in november gevraagd waarom de sim, die ik had ontvangen, niet te registreren was. Hier hadden meerdere mensen last van.

Krijg ik vandaag, jajaja 2 maanden later, antwoord van ze:

Geachte mevrouw X,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Volgens onze administratie bent u reeds geregistreerd.
Dit is hoogstwaarschijnlijk ook de reden dat het simkaart nummer niet goed is.

Lekker duidelijk

› reageer

Kreeg een mooie flyer op het station met koffie en de actie "gratis bellen tijdens de koffie" van UPC Mobile in combinatie met DE.

Je moet je registeren op de site www.upcmobile.nl/de en dan zou je een gratis SIM met € 2,50 beltegoed ontvangen.
Prima, invullen dus.

Jammer genoeg kreeg ik de volgende melding via mail:

Je hebt je onlangs aangemeld voor de UPC Mobile / Douwe Egberts actie. UPC Mobile heeft echter al een aanvraag ontvangen op het door jou aangegeven adres. Helaas kan UPC Mobile maar één gratis sim-kaart per adres verstrekken.

UPC Mobile producten zijn natuurlijk ook gewoon te koop. Kijk voor verkooppunten of meer informatie op www.upcmobile.nl of bel 0800 - 0603.

Met UPC Mobile bel je al voor € 0,18 per minuut en sms je al voor € 0,09 per bericht. UPC Mobile heeft het laagste standaardtarief voor prepaid bellen in Nederland. Het starttarief is € 0,10.

Echter woont er niemand anders op mijn adres, collega's hebben het ook geprobeerd en iedereen krijgt dezelfde reactie vanaf UPC....
klatenservice gebeld en deze verwijzen je door naar de winkel om een kaartje voor € 10 te kopen...

Heeft iemand dezelfde ervaringen?

› reageer

UPC Mobile / Douwe Egberts actie

Bedankt voor je aanmelding. We houden je op de hoogte ivm de UPC Mobile / Douwe Egberts actie.

Voor meer informatie over UPC Mobile zie: www.upcmobile.nl

Geen errors hoor!

› reageer

Ook net gedaan, geen enkel probleem...
Is wel leuk, kan ik de collectie weer gaan uitbreiden, had er nl. ook al een aantal van de vorige keer

› reageer

Me too, niet veel maar toch wat

› reageer

Iemand een linkje voor me? Ik zie het nl. helemaal nergens staan op de site.

› reageer

Eerste link eerste post.

› reageer

hier ook even een gratis pp-kaartje gescoord geen enkel probleem

-EDIT-

Toch niet krijg net een mail dat er al 1 is aangevraagd op mijn adres 100% zeker dat dit niet zo is maarja niks aan te doen UPC

› reageer

Met UPC Mobile bel je al voor € 0,18 per minuut en sms je al voor € 0,09 per bericht. UPC Mobile heeft het laagste standaardtarief voor prepaid bellen in Nederland. Het starttarief is € 0,10.
Off-topic maar dat is gewoon een leugen want Simyo en easyMobile rekenen € 0,16 per minuut.

› reageer

Krijg ook een mail dat er al een op mijn adres staat. Goedkope trucjes van upc

› reageer

@ATB: Klopt en heb je dat starttarief al gezien

› reageer

zonder problemen aangevraagd

› reageer

@Imausr eerst maar is een mailtje gestuurd naar de klantenservice van UPC denk zonde van de moeite ze zullen wel niet reageren maar ik heb even geinformeerd wanneer ik dat kaartje dan kan verwachten als het al is aangevraagd

› reageer

Lees nu je mailbox maar

› reageer

@tollie64
Ze zullen wel zeggen dat dat in de compu staat en ze het voor de rest ook niet weten haha (Als ze al reageren...lol)

› reageer

Hetzelfde verhaal ook bij mij UPC he is wel te verwachten.

› reageer

Blijkbaar is de organisatie bij UPC Mobile even slecht als bij UPC-kabel....... >
Alleen opvallend dat DouweEgberts daarmee akkoord gaat!

› reageer

DE is net zo voor de gek gehouden als wij

› reageer

Bij nader inzien (ik kan m'n reactie niet editen): in m'n mailbox ook een melding dat m'n adres al gebruikt is...
Ik zie 3 mogelijkheden:
-foutje in het systeem
-zeer slechte reclame-poging
-zeer foute poging om email- en huisadressen te verzamelen!

Ik zou zeggen, allemaal even vanaf een mobieltje bellen naar hun 0800 - 0603 >

› reageer

stelletje ordinaire neppers dat upc... heb als test een niet bestaand huisnummer ingevuld (dan legt de postbode het gewoon bovenop de brievenbus, altijd handig) maar ook daar had men al simkaarten heengestuurd

› reageer

maar ook daar had men al simkaarten heengestuurd

ROFLMAO !!!

› reageer

Heb maar even een klachten formulier bij DE ingevuld.Krijg z.s.m. antwoord.

› reageer

Wat moeten we met meer dan 1 of 2 upc simkaartjes? Worden na x aantal maanden toch weer afgesloten. Tenzij je ze allemaal gaat gebruiken

› reageer

@carlvanloo Omdat het UPC is.

› reageer

mocht UPC Mobile nog denken een betere reputatie op te gaan bouwen dan het moederbedrijf, nou vergeet het maar. UPC Mobile is net zo'n %^$% organisatie.

› reageer

@ATB

Ze hebben de slogan toch maar gewijzigd:

UPC Mobile: pepaid en toch supergoedkoop!

Kunnen beter de tarieven veranderen ipv de slogan!

Heb ze wel even een mailtje of 20 gestuurd dat de tariefsvergelijking op de site absoluut niet eerlijk is!
(ja ik verveel me)

› reageer

Toch ook maar even een paar simkaarten besteld...je weet maar nooit.

› reageer

ja you never know

› reageer

Zo is het.
@Ciao: Heb jij geen afwijzende e-mail gekregen? Of is het de eerste sim die je bestelde?

› reageer

Ik zag gister dat ik toch een afwijzende mail heb gekregen terwijl er echt GEEN simkaart op dit adres staat geregistreerd. Omdat ik wel benieuwd was heb ik ze geantwoord en kreeg toen een mail dat ik geschreven heb naar een e-mailadres dat niet in gebruik is.
Als ik info wilde moest ik maar even bellen of naar de site hahah

› reageer

Het blijven vreemde figuren daar bij UPC...ik heb nog geen mail gehad, maar zal nog wel komen (ik heb ook al wel eerder simkaarten aangevraagd, dus is dan op zich ook wel terecht).
Maarre, houd ons maar op de hoogte van je correspondentie met UPC!

› reageer

Komt goed

› reageer

Heb net even gebeld naar 0800 1872. Ze hebben al meerdere telefoontjes gehad en denken dat het een systeemfout oid is. Heb mijn gegevens doorgegeven en als het goed is wordt de sim nu opgestuurd.

› reageer

Ik heb (in tegenstelling tot mijn eerdere post) ook zo'n mailtje gekregen dat er al een op mijn adres was aangevraagd... (nou ja, 3 bij de vorige actie, maar dat hoeft UPC niet te weten )
raar, want de gegevens die ik dit keer opgaf (het adres,de postcode en het emailadres) waren toch net iets anders dan de vorige keren

› reageer

Thx Imausr, dan zal ik ook nog een keer bellen, benieuwd wat ze nu gaan vertellen...

› reageer

ik heb net ook besteld,maar ik kreeg de volgende mailtje:

UPC Mobile / Douwe Egberts actie

Hartelijk gefeliciteerd met je gratis UPC Mobile sim-kaart. Je ontvangt deze naar aanleiding van de
UPC Mobile / Douwe Egberts actie. De sim-kaart ontvang je binnen 5 werkdagen gratis thuis.

Met UPC Mobile bel je al voor € 0,18 per minuut en sms je al voor € 0,09 per bericht. UPC Mobile heeft het laagste standaardtarief voor prepaid bellen in Nederland. Het starttarief is € 0,10".

Kijk voor meer informatie op www.upcmobile.nl of bel 0800 - 0603.

Wij wensen je veel gebruiksplezier met UPC Mobile.

Met vriendelijke groeten,

UPC Mobile

ik denk dat ik weer stuk of 10 ga bestellen net als de Ah kaartjes

› reageer

Opnieuw geprobeerd met dezelfde gegevens, nu worden ze wel toegestuurd, blijkbaar hebben ze toch maar iets aangepast bij UPC, ik zeg bestellen maar....

› reageer

Heb mezelf weer net als jou met dezelfde gegevens aangemeld maar krijg gewoon weer die mail dat ik er geen recht op heb

› reageer

Probeer eens met een toevoeging?

› reageer

Ik heb het ook geprobeerd, ook met toevoeging, maar krijg ook de mail dat ik het niet krijg.
Jammer, was wel weer handig, even zo'n kaartje leeg sms'en.

› reageer

Dit is echt raar, huisnummer 102 en toevoeging 102 ingevuld en dan wordt ik opeens gefeliciteerd met een simkaart. Logisch systeem toch

› reageer

Aanmelden voor UPC mobiel? Zoek je problemen ofzo

› reageer

Ziet ernaar uit dat ze die koffie van D.E. bij UPC hard nodig hebben. Hoe dan ook, ze hebben ook hier het licht gezien en sturen weer 's wat simkaarten op voor de afwisseling.

Simyo/Debitel Lowcots/Easyjet: doe ook 's iets leuks!

› reageer

Pagina niet gevonden? 404..

› reageer

Ze proberen waarschijnlijk het probleem met de "dubbele aanvragen" te verhelpen.
Beetje laat, maar goed

› reageer

Ook voor mij geen gratis UPC sim ... site bestaat niet meer _/-\o_

› reageer

Site is weer up and running --> en het 'betere' nieuws... ze accepteren nu iedereen ... ben door al mijn emailadressen en adrestoevoegingen etc. heen en krijg steeds het gefeliciteerd-mailtje. (weer een eurootje of 10 beltegoed erbij)_/-\o_

› reageer

idd, nu wel geaccepteerd.

Leek wel alsof de actie nog niet `live` was.

› reageer

Wat moeten we met meer dan 1 of 2 upc simkaartjes? Worden na x aantal maanden toch weer afgesloten. Tenzij je ze allemaal gaat gebruiken Ik bel er ook niet mee, _/-\o_ ik betaal m'n newsserver, smsusenet, er mee.
Toch maar even 4 besteld, iedere keer een ander letter aan de toevoeging van m'n huisnummer toegevoegd.

› reageer

Ik krijg eerst mailtje met felicitatie, maar eigenlijk meteen daarna al een mailtje dat ik al wat besteld heb. Ook met "18A" lukt het niet. Ander emailadres misschien?

› reageer

Oplossing: Zet eens een paar hoofdletter in je e-mail adres. Het aanmeldings-mailtje komt nog steeds aan, maar het systeem van UPC ziet wel verschil. Ik heb net dus verschillende aanvragen gedaan met precies dezelfde naam en adres gegevens, maar telkens een andere letter in het e-mail adres als hoofdletter geschreven. Ze checken dus puur en alleen het e-mail adres (lijkt het). Tot op heden nog geen afwijzings mailtjes gekregen. Ik ga er niet van uit dat ze dit later nog gaan checken.....

› reageer

haha, kheb um nu ook besteld. Heel raar, drukte op vorige (wil er ook een op ander adres van m'n vader) maar kreeg meteen weer een mailtje dat er een verzonden is . Hij opende dus die 'bedanktpagina' nog een keer. Zal ik er 2 krijgen op dat ene adres? . Nu nog ff op andere adresje etc. Ik gebruik het ook voor smsusenet! Ontzettend rlxd! en natuurlijk voor smscity e.d. (goede beltegoedcasher btw)

› reageer

Verhaal van hoofdletters in emailadressen klopt achteraf toch niet. Jammer, ze hebben me uiteindelijk toch voor een aantal geweigerd. Het rare is dat ik niet voor alle varianten die ik geprobeerd heb een negatief mailtje ontvangen heb. Over 5 werkdagen eens kijken hoeveel er binnenkomen.

› reageer

Zet maar eens hier en daar een streepje ( - ) tussen je adres. Vooralsnog gewoon bevestigingen gehad dat ik ze krijg. Ben benieuwd.

› reageer

Heb het ook maar eens besteld

› reageer

Voor de Gmail-gebruikers:
mijnemailadres+mail1@gmail.com
mijnemailadres+mail2@gmail.com

Deze komen allemaal aan op mijnemailadres@gmail.com !

› reageer

Dit is ook mooi :S

Hartelijk dank voor uw bericht.
Als eerste willen wij u er op wijzen dat het e-mail adres, wat u nu gemaild heeft, niet bedoeld is voor klanten.
Als u per e-mail contact met ons op wil nemen, zult u dit moeten doen via het contactformulier op www.upc.nl.
Wij zijn op de hoogte van deze melding. Het is een probleem in ons systeem en dit zal zo snel mogelijk worden opgelost.
U zult als nog een gratis sim kaart van ons ontvangen, maar dan hebben wij wel uw adresgegevens nodig.
Wij willen u vragen deze aan ons door te geven via het contactformulier of telefonisch aan de klantenservice 0900 15 80 (0.10 EUR p/m).
Onze excuses voor het ongemak.

De reactie op het mailtje dat ik ze stuurde (reply-to!) op de melding dat m'n adres al gebruikt was... Vooral dat verwijzen naar een 0900-nummer :S

› reageer

kreeg precies dezelfde mail

› reageer

Gelukkig dat de site het wel weer doet ... krijg ik ook eens iets gratis! Ga er denk ik nog eens wat bestellen, misschien kans op een mooi nummer Iemand hier die weet welke serie UPC gebruikt? 06- ...

› reageer

UPC gebruikt 0906

Nee grapje, volgens mij gebruiken ze 06-38

› reageer

Terug naar vorige pagina en weer terug werkt prima. Ben inmiddels 15 keer gefeliciteerd.
Klein minpuntje: 21 keer afgewezen. Kom ik mooi op de koffie.
Moet ik nu bijbetalen?

› reageer

Mijn UPC nr begint met 06-48

› reageer

@ wrob : dat heen en weer in je browser werkt mijninziens niet. Gewoon een streepje of underscore tussen elke letter van je huisadres zetten. Eventueel meerdere of om en om. Op deze manier zijn ze bijna onbeperkt aan te vragen. Heb nog geen enkel afwijzing gehad , maar ik denk dat als het uit de hand gaat lopen , men het misschien handmatig gaat controleren. Maar met de HI-aktie (gratis 3+4 Euro BTG) ging het wel goed. Gewoon afwachten maar , en lukt het niet , is het jammer.

› reageer

Moet je minimaal 18 jaar zijn om zo'n simkaart te bestellen?

› reageer

Lijkt me sterk , omdat je nergens je geboortedatum hoeft in te vullen.

› reageer

Elke inschrijver ontvangt één gratis sim-kaart. Alleen hebben enkele 150 inschrijvers het verkeerde mailtje ontvangenen. Zij ontvangen de gratis sim-kaart deze week.

Een UPC Mobile fan

› reageer

laat maar ik heb al een antwoord op mijn vraag...

› reageer

Als je nou eerst eens de hele topic doorleest , kom je de link vanzelf tegen. Sterker nog , je hoeft eigenlijk alleen de eerste post te lezen

edit: Sorry was net te laat. Ben niet zo`n snelle typer

› reageer

UPC blijft mij maar mailtjes sturen ik zit miss al op 45 ofzo

› reageer

Ben benieuwd wanneer UPC de door mij bestelde simmetjes door de brievenbus laat schuiven ... en ga gelijk ff de opgegeven mailadressen bekijken voor UPC-spam !

› reageer

Simkaartje is binnen!! Heb er maar één gekregen

› reageer

Heb het simkaartje een half uurtje terug ontvangen. Alleen als ik naar registreren ga lukt het niet. Dit komt er te staan: Ongeldig SIM-nummer. Controleer het nummer. Dus klopt niet!!. Snap er niets van. Iemand ook zo`n ervaring?

› reageer

Ja dat heb ik ook. Krijg de melding: Ongeldig SIM-nummer. Controleer het nummer.

› reageer

Het is een bekent probleem bij UPC. Er zijn er ontzettend veel mensen er al over gebeld te hebben. (alleen bij deze actie schijnt het problemen te hebben)

› reageer

Krijgen jullie nu de simkaart binnen ondanks dat je een mail hebt gehad van 'helaas, op dit adres is al besteld'?

› reageer

Ja die heb ik de eerste keer wel gekregen maar het opnieuw aanvragen van de sim is wel gelukt. Heb gewoon een streepje bij het vakje 'toevoeging' ingevuld en toen werd ik gefeliciteerd met het simkaartje. Die niet blijkt te werken hahah

› reageer

@ Nick (moderator)

Ik heb op dit adres intotaal 5 x simkaart ontvangen ( dus met de vorige actie erbij). Alleen heb ik met toevoeging gedaan. (bv 28A)

@ TV

Degene die zich niet kunnen regestreren ivm ongeldige simnummer moeten naar UPC bellen en krijgt een nieuwe simkaart toegestuurd.

› reageer

GO UPC!

Zeer goede actie! haha
duizenden niet te activeren simkaartjes rondsturen!

› reageer

zonde van de portokosten

› reageer

Ik heb mijn sim-kaart ontvangen en het werkt wel. Kan gewoon bellen met € 2,50 beltegoed. Toch lekker.

› reageer

Als ik de mijne wil registreren accepteerd hij het simkaartnummer niet ofzo

› reageer

Heb net de eerste twee simmetjes gekregen. Zelfde naam en adres, alleen postcodes waren anders het enige minpunt(je) is dat ze ook niet te registreren zijn... ach ja, het is en blijft UPC

› reageer

ongeldig simnummer
Geweldige actie van upc!!!

› reageer

Ik zei het toch al. Iedereen die een simkaart binnen krijgt, klopt de simnummer niet bij het registreren.

› reageer

registreren doet 't weer
allemaal nummers uit de 06-48 serie

› reageer

Heb hem ook vandaag binnen gekregen. Stond als adres:

"[achternaam] [straatnummer]
[postcode] [plaats]"

Typisch

› reageer

Vanmorgen werd mijn simkaartnummer geweigerd en net is het wel gelukt.

› reageer

gisteren ook maar een aangevraagd. Gisteravond vier mails ontvangen van UPC op exact hetzelfde tijdstip. 1 dat ze me feliciteren, 3 dat er al een op mijn adres besteld is.

› reageer

Uiteindelijk ook een SIM kaart ontvangen, maarwel op het adres waar ik niet op werd geaccepteerd. Registreren is ook erg vaag
Eerst lukte het niet , een minuut later wel

Go UPC..._/-\o_

› reageer

Net mijn 2de kaartje van UPC gekregen. Ik heb laatst gebeld ivm het niet kloppen van simnummer.(nu klopt het simnummer wel bij registreren) Ik kreeg een nieuw simkaartje. >

› reageer

Bij mij idd ook het geval (terwijl de andere gister opeens wel werkte en al op is

› reageer

Ik kreeg alleen een, terwijl ik drie heb besteld.

› reageer

Rotzooi in de bus, nu werkt http://www.upcmobile.nl/ niet...... ze doen echt hun best om klanten zo hard mogelijk af te schrikken

› reageer

Voor de verandering een positief bericht :
Op een maandagochtend op Rotterdam CS 'flyer' gekregen, direct daarna op m'n werk besteld want ik blijf een Hollander, met het adres van mijn werk want thuis had ik er al één ontvangen (wie van de TV-ers niet), gisteren simkaart ontvangen, vandaag geactiveerd, GEEN ENKEL PROBLEEM! _/-\o_

Maar wat een 'lelijk' nummer , zeker in vergelijking tot alles wat je bij simyo en easyMobile.nl kan, sorry kon , bestellen.

Maar... wat moet ik er nu eigenlijk mee ?

› reageer

Ik heb volgens mij een probleem want bij mij flipte het hele systeem:S
een keer besteld, en daarna 15 felicitatie E-mails gehad ofzo , nou dat wordt eg super veel shouwen voor de postbode denk ik...
Nou ik toch mij schuld niet dus als ze bij me komen zeuren komt dat door hun systeem...

› reageer

nou, ik gebruik een van die UPC-nummers + mijn oude gsm als... deurbel (studentenhuis, deurbellen stuk).
Heeft als extra voordeel dat indien de (vrouwelijke) postbode er leuk uitziet, ik direct haar nummer heb

› reageer

Nu werkt de website weer, doet "Naar stap 2" het niet (Firefox onder Linux)...
't Kreng gaat retour!

› reageer

Iemand die zijn plastic bakje niet meer gebruikt? Ik zou er graag een paar extra hebben...

› reageer

heb er 3 liggen, waar heb je ze voor nodig dan

› reageer

Gebruik ze als opslag... in elk doosje kunnen max. 6 simkaarten + sim. Makkelijk om voor elke provider één doosje te hebben Als je ze kwijt wilt laat maar even weten (vergoed natuurlijk de verzendkosten).

› reageer

Ik krijg tegenwoordig alleen maar afwijzigingen bij de DE-actie, maar gelukkig is er alweer een nieuwe actie:

LINK

› reageer

Iemand nog die de doosjes kan missen?

› reageer

Joh, bestel toch gewoon weer simkaarten, is toch gratis.

› reageer

Ook net ff eentje besteld

› reageer

Ook maar weer eens een paar besteld! UPC leert langzaam aan wel van haar fouten. Heb nog geen vage emails ontvangen en het invoerscherm ziet er wat duidelijker uit.

› reageer

Haha deze mailtjes zullen ze vast veel moeten versturen naar klanten:

Beste UPC Mobile klant,

U heeft onlangs uw UPC Mobile sim-kaart geregistreerd op onze website, maar bent sinsdien nog geen actieve UPC Mobile klant. Dat is jammer, want als u dat wel doet profiteert u meteen van onze zeer lage bel- en sms tarieven. Bij UPC Mobile betaal je alleen waar je voor belt. Er zijn geen maandelijkse kosten, geen contract en met UPC Mobile belt u al voor € 0,18 per minuut en sms't u al voor € 0,09 per bericht.

Een van de mogelijkheden waarom u misschien nog niet met UPC Mobile heeft gebeld kan zijn dat u een toestel heeft met een sim-lock? Als u een telefoon heeft gekocht in combinatie met een abonnement of prepaid sim-kaart, is deze meestal geblokkeerd voor het netwerk van andere mobiele aanbieder. Wist u al dat u deze sim-lock als uw toestel 1 jaar oud is, er gratis af kunt laten halen? Neem hiervoor contact op met uw mobiele aanbieder. Indien het toestel jonger dan 1 jaar is zullen hiervoor waarschijnlijk kosten in rekening worden gebracht.

› reageer

ik kreeg dat mailtje ook, terwijl ik zit te wachten tot ik mijn simkaart een keer kan registreren. Heb het la 3 x geprobeerd, maar hij wil hem niet pakken.

Heb de activatie e-mail namelijk nooit ontvangen en daarom niet geregistreerd.

› reageer

Heeft iemand die bij de tweede actie een simkaart heeft besteld deze al ontvangen?

› reageer

Ik heb er nu één van UPC en één van DE

› reageer

Nope, niks ontvangen.

› reageer

oh op dit adres is ook niks meer aangekomen

› reageer

Tot op heden hier ook nog niks....

› reageer

Ik heb ook via deze actie een SIM aangevraagd. Maar ik kreeg een mailtje met de melding dat ik geen SIM kreeg, omdat ik er al een had besteld. Dat was overigens ook zo (via de 40.000 gratis SIM-kaarten actie). Maar tot mijn grote verrassing kreeg ik er een paar weken terug toch één.

› reageer

UPC is lekker snel met het beantwoorden van mail. Ik heb ze in november gevraagd waarom de sim, die ik had ontvangen, niet te registreren was. Hier hadden meerdere mensen last van.

Krijg ik vandaag, jajaja 2 maanden later, antwoord van ze:

Geachte mevrouw X,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Volgens onze administratie bent u reeds geregistreerd.
Dit is hoogstwaarschijnlijk ook de reden dat het simkaart nummer niet goed is.

Lekker duidelijk

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.