Goeie zaak van tmobile. Nou de 7710 nog. En een paar symbian 60 toestellen...
› reageerPocket Internet Totaal, de mobiele onbeperkt internet-dienst van T-Mobile, is vanaf nu niet meer alleen beschikbaar voor voor de MDA en SDA toestellen. Deze dienst voor € 9,50 per maand kan nu ook aangevraagd worden voor:
Nokia 9300 en 9500,HP IPaq H6340, HW6520, HW6515 en Sony Ericsson P900 en P910(i)
Meer info over de dienst zelf:
http://www.t-mobile.nl/t-zones/htdocs/page/pocket_internet.asp
Voorwaarde is dat je minimaal Relax 150 (normaal of SIM only) hebt.
Mag je je device ook als modem voor je laptop of PC gebruiken voor internet toegang? (handig voor tijdens je ADSL overstap, verhuizing of onderweg)
› reageerIk vermoed van wel. Gaat allemaal via GPRS-internet, dus ik zou niet weten waarom niet.
› reageerIk ga morgen toch maar eens even contact opnemen met de dealerhelpdesk van T-Mobile of dat kan op een willekeurig toestel, want dat is voor mij ook wel interessant. Als modem aan m'n laptop hangen en ik heb internet waar ik maar wil
.
Trouwens:
- is er sprake van een Fair Use Policy?
- is er een minimum-contractsduur van de dienst pocket internet?
ja, er is een minimum contractsduur, moet tot einde contract blijven lopen. het kan niet op elk toestel.
› reageerHet kan alleen op de genoemde en alle SDA/MDA toestellen.
Geen fair use policy! Dus echt onbeperkt.
Kunnen ze bij Tmob dan zien met welk toestel je van de dienst gebruik maakt?
› reageer7710??? waarom die ff niet
› reageerDe dienst is verbonden aan het IMEI van je toestel. Dus ja, dat kunnen ze zien.
› reageerGoeie zaak van tmobile. Nou de 7710 nog. En een paar symbian 60 toestellen...
› reageer