Orange toch Edge?

Orange doet gewoon no nonses en doe het rustig aan ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren afwachten maar

› reageer

Orange Nederland sluit de komst van een edge-dienst als opstapje voor umts niet uit. Wanneer de telco met umts komt, is ondertussen nog ongewis.

Alhoewel edge geen toegevoegde waarde heeft, sluit de dochter van France Telecom niet uit dat het in Nederland met een edge-dienst komt, zo zegt een zegsman tegenover Webwereld. Opvallend genoeg kwam Orange eerder deze week met twee nieuwe smartphones speciaal voor edge.

Alhoewel de telco in Nederland nog geen edge-diensten aanbiedt, worden de nieuwe producten ook in ons land beschikbaar. Nederlanders kunnen vooralsnog gebruikmaken van de edge-netwerken van Orange in Frankrijk, Belgiƫ, Roemeniƫ, Polen en Slowakije.

Wanneer Orange met umts komt in Nederland, wil de zegsman niet zeggen. "Umts heeft zeker prioriteit boven edge, maar we komen er pas mee als we volkomen tevreden zijn. Niet alleen over de techniek en de toestellen, maar een dienst moet ook relevant en de klantervaring moet positief zijn."

Orange is in ieder geval verplicht voor 1 januari 2007 een umts-dienst te hebben uitgerold. In Nederland hebben KPN en Vodafone al wel umts-diensten op de markt. Telfort is daarnaast actief met edge.

bron

› reageer

Het is maar goed dat we in NL meer dan 3 providers hebben, wat betreft innovatie moeten we het niet van Orange NL hebben.

› reageer

Ik moet wel meer niet van Orange NL hebben...

› reageer

Nu ze geen cashbacks meer hebben niet nee

› reageer

Orange doet gewoon no nonses en doe het rustig aan ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren afwachten maar

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.