Nokia N80, N71 & N92

dat duurt dus nog wel effe...vooral bij sitel.nl..

› reageer

Nokia heeft zojuist op de Nokia Mobility Conference in Barcelona de N80, N71 en N92 aangekondigd.

Voor alle Nokia Nseries telefoons kijk op www.nokia.com/nseries

N80:
3 MP camera, WLAN, 352x416 resolutie, 262k kleurenscherm.
Meer N80 foto's hier.
N80 Data Sheet

N71: 2 MP camera, 240x320 resolutie, 262k kleurenscherm.
Meer N71 foto's hier.
N70 Data Sheet

N92: 2.8 inch scherm (320x240 resolutie), 16miljoen kleurenscherm, WLAN, geschikt voor TV kijken.
Meer N92 foto's hier.
N92 Data Sheet

› reageer

Volgens mij ben je de N92 vergeten.
Wel leuke gsm's trouwens, weet je of de N80 ook een touchscreen heeft?

› reageer

Was nog even bezig ermee
De N80 heeft geen touchscreen.

› reageer

OK.
Oh dat is jammer, dat is niet echt lekker internetten zonder touchscreen...doe mij dan toch maar een Qtek.

› reageer

Zien er mooi uit, deze toestellen voor 2007!

› reageer

Ja, daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Ik wil ook nog wel eens zien of en hoe gemakkelijk je kan surfen met zo'n telefoon.

Deze toestellen komen in 2006 uit, tweede kwartaal.

› reageer

tv kijken.. sja.. dat schiet toch niet op.. mn 7710 zou het ook kunnen maar kpn is nog niet echt haastig met de aanleg ervan terwijl het eigenlijk ff een digitenne frequentietje veranderen is

› reageer

Allemaal leuk en aardig maar op de Nokia Europe site staan nu bij de top 20 maar 6 toestellen die daadwerkelijk geleverd worden.
En van die 6 zijn maar 2 echt nieuw te noemen!

Bij de andere staat alleen maar
COMING SOON

› reageer

Jeetje, Ik vond de N-serie wel cool maar dit zijn toch wel de mindere versies daarvan! N80 is iets te plastic-achtig...
Ben toch wel blij dat ik de N70 besteld heb, nou moet ie alleen nog leverbaar worden...

› reageer

N80 plastic? Het heeft dezelfde metal brushed look als de N70. Zelfs de achterkant lijkt sprekend op de N70. Maar veel betere specs
In het zwart is de N80 super sexy

› reageer

Man met al die nieuwe series moet ik binnekort 9 nieuwe toestellen kopen:S De nieuwe N-serie, de nieuwe fashion serie en de E-serie. Dat wordt sparen!!

› reageer

Ik doelde meer op t schuifsysteem van de N80, dat vind ik niet echt mooi. Ik heb mijn post niet helemaal goed verwoord. En over de kleur, het zal waarschijnlijk wel aan mijn beeldscherm liggen maar de N80 lijkt hier toch ECHT lichter dan de N70.
Maar in het zwart is ie al een stuk mooier

› reageer

Hmmm, ben eens wezen rondsurfen op het web maar die N80 is inderdaad wel gaaf. 3MP camera, Wi-Fi.. Toch iets uitgebreider dan de N70...

Denk, denk...

› reageer

ja, De N80 is hoogstwaarschijnlijk een zeer waardige opvolger van mijn K750i. Maar de E70 en 6280 ....oei oei oei dat wordt veel sparen.

Trouwens, de 6270 is gecancelled voor de Benelux.

› reageer

Televise kijken op nieuwe Nokia N92

Uitgegeven: 4 november 2005 21:23
Laatst gewijzigd: 4 november 2005 21:27

AMSTERDAM - Televisie kijken op een mobiele telefoon. Voor Nederlanders is het misschien nog toekomstmuziek. Niet als je de splinternieuwe Nokia N92 ziet. Deze mobiele telefoon met verdraaibaar 2,8 inch LCD-scherm werd deze week gepresenteerd op de Nokia Mobility Confence

Het is de eerste Nokia telefoon in de N-serie waarmee het mogelijk is om televisieprogramma's te kijken. Op het 2,8 inch LCD-scherm met 16 miljoen kleuren moeten deze er waarschijnlijk behoorlijk scherp uitzien.

Muziek

Daarnaast heeft de Nokia N92 uitgebreide muziekmogelijkheden. De telefoon heeft een geheugen van 2 gigabyte waardoor het mogelijk is om tot 1500 nummers op te slaan. Natuurlijk valt de muziek te luisteren via een hoofdtelefoon, maar de nieuwe Nokia heeft ook ingebouwde geluidsprekers. Ook heeft het mobieltje een FM-radio.

Camera

Verder beschikt de N92 over een 2 megapixel digitale camera. Foto's zijn per e-mail te versturen naar familie, vrienden of kennissen. De overdracht van bestanden gaat via Wi-Fi, infrarood, bluetooth en USB 2.0.

Symbian

Als besturingsprogramma gebruikt de Nokia N92 de derde editie van Symbian OS. De telefoon wordt in de zomer van 2006 in Europa, Afrika en Azië verwacht en gaat zo'n 600 euro kosten.

Bron

› reageer

Dat ze nou eerst eens zorgen dat de N70 uitgeleverd wordt ipv andere nieuwe toestellen te presenteren, daar word ik niet goed van.
Kun je weer een jaar wachten op deze toestellen....

› reageer

N92 moet je idd nog lang op wachten en de N71 komt helemaal niet

› reageer

Ik ben momenteel toe aan een nieuwe telefoon. Contract verloopt per Februari. Heb m'n keuze al gemaakt (Motorola A780), maar de N92 lijkt me ook geweldig. Zou deze daadwerkelijk in de zomer komen??
Als hij pas per Oktober er is, haal ik hem volgend jaar wel bij opnieuw een contractverlenging.

› reageer

Hmmm, die N80 is ook niet verkeerd, niet te groot, boordevol met geinige gadgets, nu maar wachten wanneer dat gaat komen, en wat het gaat kosten!

› reageer

de n92 word de mijne! dat DVB-H is helemaal geweldig, hij is opvolger van n90. andere zijn ook wel lijp

› reageer

de nokia n92 komt in augustus. ik heb gemaild met personeel van nieuwemobiel.nl en op die site staan ook meer plaatjes en video's. ook van n80 en n71!

› reageer

de 92 is top en n80 ook

› reageer

De N80 heeft Wifi en UMTS en een normale FM radio onboard?

Dan ga ik toch liever voor de N80, maar met dat schuifje en zonder touchscreen is wel jammer.

› reageer

Heb even gemaild naar Sitel en ze verwachten de Nokia N80 te kunnen leveren vanaf week 21

› reageer

dat duurt dus nog wel effe...vooral bij sitel.nl..

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.