Motorola introduceert nieuwe RAZR telefoons

Ik vind hem anders wel mooi >

Ik zou m niet voor mezelf kopen (toch iets te opzichtig en vrienden die allemaal jaloers gaan doen )

› reageer

Motorola introduceert nieuwe RAZR telefoons

Uitgegeven: 8 november 2005 20:35
Laatst gewijzigd: 9 november 2005 10:17

AMSTERDAM - Het zat er aan te komen: de nieuwe Motorola RAZR heeft nu ook iTunes. Fabrikant voor mobiele telefoons Motorola heeft dinsdag enkele nieuwe mobieltjes aan zijn RAZR lijn toegevoegd, waaronder de RAZR V3i. De telefoon, die gemodelleerd zijn naar een scheermesje (in het Engels: razor) komt in twee nieuwe versies en twee nieuwe kleuren op de markt.

De Motorola RAZR V3i heeft een 1,23 megapixel digitale camera met 8x digitale zoom en videomogelijkheid.

Motorola's nieuwe RAZR V3i

Net als de in september uitgebrachte Motorola ROKR bevat de RAZR V3i het Apple-mediaprogramma iTunes. Althans, niet overal ter wereld. In sommige regio's, afhankelijk van de provider, komt de V3i met Motorola's eigen Digital Audio Music Player.

De telefoon heeft Bluetooth, quad-band en uitbreidbaar geheugen (TransFlash).

De RAZR V3c is nog voor het einde van 2005 beschikbaar.

V3c

Tegelijk met de V3i introduceert Motorola ook de RAZR V3c, (zie afbeelding rechts) een CDMA-telefoon waarmee je foto's maakt van 1,3 megapixel. Het toestel maakt gebruik van Ev-DO.

Daarnaast verschijnt de originele RAZR in de kleuren roze en blauw.

Enkele weken geleden nog verscheen de RAZR V3x en in september presenteerde Motorola de eerste iTunes-telefoon, de Motorola ROKR.

Edit: Bron

› reageer

Gisteren de V3x mogen zien, iets dikker dan de V3, maar wel errug mooi!!! De V3 pink is trouwens ook wel mooi (voor de dames dan ), heel erg fel roze...

› reageer

persoonlijkvind ik het jammer van de geringe interne geheugen, maar voor de rest yummie.

eigenlijk wat ik in de normale razr miste de geringe geheugen in totaal dat nu opgevangen is door de trans flash geheugen.

› reageer

Heb die roze gister op mijn werk ff vastgehouden. Had hem bijna direct meegenomen met de bijpassende knalroze accesoires. (het lijkt op reclame, maar dat is het echt niet. Ben er gewoon weg van en toevallig is het een tph-exclusive.

› reageer

Ben ik nou de enige die de roze V3 gewoon oerlelijk vindt? Buiten dat ben ik echt niet gecharmeerd van de V3 en de V3i. De V3x daarentegen vind ik wel oke.

› reageer

Ik vind hem anders wel mooi >

Ik zou m niet voor mezelf kopen (toch iets te opzichtig en vrienden die allemaal jaloers gaan doen )

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.