Orange opent mobiel warenhuis

o.a. PlayStationPortable

› reageer

Orange opent 'mobiel warenhuis'

10 november 2005 - Door Remco Tomesen

Komende vrijdag opent Orange in Rotterdam samen met andere merken een zogenaamd 'mobiel warenhuis.' Dit warenhuis staat volledig in het teken van mobiel bellen.

Orange zit samen met partijen als MTV, La Place, Motorola, Rabobank, Samsung, Siemens, Nokia, LG, TomTom en Microsoft in de 1100 vierkante meter grote winkel aan de Rotterdamse Lijnbaan. Orange noemt de winkel haar ‘flagshipstore’.
In de winkel bevindt zich onder meer een café. Ook zijn er vier ‘living rooms’, ruimtes waarin bezoekers kennis kunnen maken met de laatste ontwikkelingen op het gebied van mobiel bellen. De officiële opening van de winkel vindt vrijdagmiddag plaats.

Orange bestaat sinds 1994. In dat jaar begon het bedrijf in Engeland met het aanbieden van mobiele telefonie. Het merk bestaat sinds 2003 in Nederland, waar het momenteel een marktaandeel zegt te hebben van 11,3 procent, gebaseerd op het aantal klanten. In Nederland heeft het bedrijf in totaal 53 eigen winkels, waarvan vier shop-in-shops in V&D-winkels.

› reageer

Ik moet zeggen: Orange is zeker innoverend bezig met hun winkels. De Orange verkoop plek in de grote V&D vestigingen waren ook al mooi van opzet. Dit zal daar wel de doorontwikkeling van zijn.

› reageer

Ben bnieuwd, denk dat ik morgen wel even langs ga. Zal dr nog een leuke actie zijn ofzo?

› reageer

Hmm een ideale stamkroeg eigenlijk

Leuke verzamelplaats voor de volgende meeting

› reageer

Ze hebben 'n goeie openingsaanbieding!
12 maanden contract = 6 maanden 50% korting
24 maanden contract = 12 maanden 50% korting
bij een nieuwe Orange Free

› reageer

Zo niet verkeerd. Wordt t nog aantrekkelijk om je abo op te zeggen en nieuwe te nemen. ipv verlenging. Scheelt toch een hoop...

› reageer

die openingsaanbieding die was zeker alleen die afg. vrijdag geldig?

› reageer

zo'n spetterende openingsaanbieding vind ik het niet anders.

Geef dan ten minste bij een 12 maanden contract 12 maanden 50% korting, net zoals bij een sim only.
Of kreeg je er nog een gratis toestel bij?

› reageer

mmm een gratis d600 voor 2 jarig 32,50 en 12 maanden 50% is toch redelijk aantrekkelijk.. ok, er zijn in het verleden betere acties geweest, maar toch.
Deze acties zijn geldig tot volgende week zondag (20ste), volgens de verkoopster die niet eens het maximum aantal orange abbo's op 1 naam weet..

Orange shop ziet er opzich best leuk uit, maar voor een telecomretailer veelteveel extra's waar je als bellend consument geen voordeel uit behaalt, sterker nog: NU snap ik de tarieven van orange!

› reageer

Ja 2 jr 32.50 voor de D600 is niet echt boeiend. (ookal krijg je nog x aantal maanden korting). Want zoals de banner op deze site laat zien, krijg je m bij telecomadvies gratis bij 1jr! 32.50 per maand.

Ja idd Roel is met telefoon.

› reageer

Vandaag even langs geweest, en ben niet helemaal onder de indruk ervan om eerlijk te zeggen. Het is eigenlijk niets meer en niets minder dan een groot uitgevallen Orange Shop met een barretje erbij en een Porsche in het midden van de winkel...

› reageer

Ben vandaag even wezen kijken omdat ik eigenlijk wel nieuwsgierig was. Vind het echt een super winkel en zeker niet te vergelijken met een gewone Orange winkel. Kan iedereen aanraden om eens een keer te gaan kijken en vooral om de gadgets boven te testen!

› reageer

wat voor gadgets kan je allemaal testen dan?

› reageer

o.a. PlayStationPortable

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.