Wanadoo introduceert mobiel bellen met ADSL

Lijkt mij dat ze bij Wanadoo achter de feiten aanlopen. Abonementskosten betalen, geen belbundel hebben en dan toch nog duurder zijn dan bijvoorbeeld Simyo. Alleen de volslagen onwetende en niet calculerende consumnet trapt hier in.

› reageer

Wanadoo-klanten kunnen sinds deze week ook mobiel bellen met Wanadoo. In combinatie met het razendsnelle ADSL Family abonnement introduceert Wanadoo mobiel bellen via het netwerk van moedermaatschappij Orange.

Wanadoo biedt een mobiel abonnement voor € 4,95 per maand zonder toestel (zogenaamd SIM Only). Een abonnement mét toestel kost € 9,95 per maand, inclusief de Motorola V220 met camera, kleurenscherm en polyfone ringtones. Dit aanbod is alleen geldig in combinatie met een Wanadoo ADSL Family of Family + Telefonie abonnement. De contractduur is twaalf maanden.

Doelgroep
Wanadoo richt zich met dit nieuwe aanbod op het gezin, dat voortaan in één keer klaar is met Wanadoo ADSL Family. Families kunnen zodoende terecht bij één helpdesk en ontvangen één rekening. Het wordt vooral interessant genoemd voor klanten die de kosten zelf in de hand willen houden. Mobiel bellen wordt als abonnement aangeboden, zonder de nadelen van postpaid en met de voordelen van prepaid. Dit houdt een lage minuutprijs in, een lage maandelijkse verplichting, alleen betalen voor minuten die echt worden gebeld en altijd hetzelfde tarief. Met andere woorden, geen piek- en daltarieven, geen belbundels en lage maandelijkse abonnementskosten.

De tarieven en specificaties van mobiel bellen met Wanadoo op een rij:
• ’s Avonds en in het weekend gratis en onbeperkt bellen naar vaste nummers in Nederland*
• Tarieven: € 0,20 per minuut naar mobiel en € 0,10 per sms
• Bellen via het netwerk van Orange
• 50% korting op bellen naar andere abonnees die mobiel bellen met Wanadoo**
• Eén helpdesk en één rekening voor ADSL en Mobiel
* alleen starttarief van € 0,07 per gesprek, met uitzondering van internationale nummers, 118, 084, 087, 090x, 06760, internet-, semafoon- en buzzernummers.
** Uitgezonderd gesprekken vanuit het buitenland.

Welke diensten biedt het mobiele abonnement?
• Telefonie en SMS
• Roaming d.m.v. bestaande roaming partners van Orange
• Doorschakelen
• Blokkeringen diverse typen gesprekken
• Short codes voor help desk en voicemail

SIM lock
Wie alleen een SIM Only abonnement wil aanschaffen, moet een SIMlock vrije mobiele telefoon hebben.
Nummerbehoud
Behoud van het huidige mobiele telefoonnummer is kosteloos.

By the way: 's avonds en in het weekend gratis** en onbeperkt mobiel bellen naar alle vaste nummers*** in Nederland (tot 1 juli 2006)

› reageer

Zat te denken.... Tis nog veel slimmer denk ik om gewoon je vaste abo om te zetten naar belbudget en dan een VF simonly te nemen ofzo, of een andere voor paar euro per maand incl belminuten.

› reageer

@carlvanloo: zo doe ik het al jaren

› reageer

wanadoo moet eerst zorgen dat het inet en voip werkt voor ze met andere diensten mensen lekker maken...

› reageer

Het zou ook leuk zijn als ze de website in het Nederlands vertalen, het is namelijk niet de eerste keer dat ik van hun een buitenlandse site op hun .NL domein tegen kom.

› reageer

Pinokkio ja ze heb ik t nu thuis ook, ideaal!

› reageer

Lijkt mij dat ze bij Wanadoo achter de feiten aanlopen. Abonementskosten betalen, geen belbundel hebben en dan toch nog duurder zijn dan bijvoorbeeld Simyo. Alleen de volslagen onwetende en niet calculerende consumnet trapt hier in.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.