In Nederland bestaat dit al langer en volgens mij is hier al een thread over geweest. www.gaybellen.nl
/edit: gaybellen (in Nederland) is hier reeds uitgebreid besproken, deze kan dus dicht
Homo-telecomaanbieder op komst
31 oktober 2005
In Denemarken is deze week Gaymobile gelanceerd; de eerste mobiele telecom- aanbieder die speciaal op homo’s en lesbiennes gericht is. Om zich te onderscheiden biedt het bedrijf speciale homo-ringtones en -achtergronden aan. Als Gaymobile in Denemarken een succes wordt, zal ook de rest van Scandinavië volgen. Of dat ook geldt voor de rest van Europa geeft het bedrijf nog geen uitsluitsel.
“Homo’s moeten te vaak genoegen nemen met heteroproducten,” zegt directeur Thomas Bilgram van Gaymobile. “Maar zelden weten hetero’s onze smaak te peilen bij hun aanbod aan plaatjes en geluiden.” Zelf heeft hij “Somewhere over the rainbow” van Judy Garland als ringtone.
“Gaymobile is opgezet door homo’s. Wij denken dat wij het best begrijpen wat andere homo’s interesseert,” aldus de directeur. Overigens staat Gaymobile open voor klanten van elke geaardheid.
Gaymobile is niet alleen opgericht uit winstbejag. Een vierde deel van de omzet zal naar organisaties gaan die zich inzetten voor de acceptatie van homoseksualiteit.
Bron: http://www.gay.nl/artikel.html?artikelid=540
Ik hoef geen Gaymobile.
Denk ook niet dat het een groot succes zal worden.
Dat hokjes-gedoe altijd
Wat zeg je, je belt met Playmobil?
laten we deze grap dan ook direct maar maken, Gaymobil:
Sorry maar ik snap je grapje niet
En ik ben niet blond
Playmobil?? DUHUH!
› reageerIn Nederland bestaat dit al langer en volgens mij is hier al een thread over geweest. www.gaybellen.nl
/edit: gaybellen (in Nederland) is hier reeds uitgebreid besproken, deze kan dus dicht