Vodafonesms via vodafone.nl (3000)

@ubervau /Nick

hier doet ie het ook weer. wel handig met je eigen nummer in het bericht, maar had handiger geweest als je eigen nummer als afzender zou zijn.

› reageer

Bij het versturen via vodafone.nl krijg ik steeds deze fout:

" Er is wat fout gegaan bij het versturen van het bericht. "

Of er staat dat 'de aanvraag verwerkt is', maar vervolgens komt hij niet aan...

Hebben jullie dit ook?

› reageer

ja, maar berichten worden wel verzonden

› reageer

Bij mij worden de berichten ook gewoon verzonden (heb net even getest), maar ik krijg ook die foutmelding.

› reageer

Na een uur is hij toch aangekomen..!! Hmm, vervelend... Mn smsjes zijn nu op, dus morgen nog maar even testen.. Gelukkig hebben we Hi.nl nog

› reageer

ik had geen problemen

› reageer

Als ik op dit moment naar de My Vodafone site ga, en dan kijk bij gratis SMS, dan zie ik het invulschermpje niet (het stuk waar je normaal gesproken je sms tekst invult)? Heeft iemand dit toevallig ook of ligt het aan de instelling van mijn computer misschien? Ik zie dus wel de tekst van: "Typ hieronder uw bericht", maar ik zie nergens meer het invulscherm daaronder.

› reageer

Is iig al sinds donderdag zo

› reageer

Ja je hebt gelijk, het hele schermpje bestaat hier ook niet.
Ik heb het van de week nog wel gebruikt. Hoop dat het gauw weer werkt, altijd handig deze service

› reageer

Nu staat er op de site:

Gratis SMS tijdelijk niet meer mogelijk
De dienst 'Gratis SMS versturen vanaf My Vodafone' wordt aangepast en is daardoor tijdelijk niet beschikbaar. We hopen u snel weer van dienst te kunnen zijn. Excuses voor het ongemak.

Hopelijk dus binnenkort weer in functie.

› reageer

Als ze er nou meteen MMS bij doen, op de buitenlandse site van Vodafone kan ik onbeperkt sms-en en mms-en. Zouden ze hier ook moeten doen

› reageer

@ ciao:

Je kan nu al wel tegen betaling mms'en via je MMS Album bij Vodafone.

› reageer

Ja dat doe ik ook af en toe. Maar in het andere bericht bedoel ik dat het gratis kan.

› reageer

Het zou mooi zijn dat als je een sms via die site stuurt, je eigen nummer gewoon als afzender komt, en niet dat stomme 3000.

› reageer

Het zou nog fijner zijn als alle providers non profit werden en bellen gratis werd. Hoera voor het communisme

› reageer

Bij Hi heb je wel je nummer als afzender, maar er staat tegenwoordig ook een stukje 'reclame' in aan het eind van de sms wat vroeger volgens mij niet was. Overigens sms ik regelmatig (gratis) via de Hi en Vodafone site wat ik een leuke dienst vind.

Gisteren nog een sms bij vodafone gestuurd, ik kreeg inderdaad de foutmelding terwijl de sms wel was aangekomen. Vandaag weer een verstuurd maar toen had ik er geen last van.

› reageer

bij Vodafone? hoe heb je dat gedaan? Ik kom niet eens in de smsdienst!

› reageer

sms versturen via Vodafone site kan weer alleen staat nu je mobiele nummer ook in het bericht

› reageer

Inderdaad, het werkt weer, bij mij ziet het er nu zo uit:

Afzender: 3000
Van: 0652xxxxxx
tekst bericht

Het bericht komt dus nog wel van de afzender '3000', maar ook het mobiele nummer wat erachter zit wordt nu in het bericht vermeld.

› reageer

@ubervau /Nick

hier doet ie het ook weer. wel handig met je eigen nummer in het bericht, maar had handiger geweest als je eigen nummer als afzender zou zijn.

› reageer

Krijg niet te lezen berichten van SMS 3000?

› reageer

Rob1509 schreef:
Krijg niet te lezen berichten van SMS 3000?

Ik weet niet of dat je het in de gaten mocht hebben maar je zit te reageren op een topic van 10 jaar OUD !!!!, laatste posting 8 december 2005 !!!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.