Nokia-winkels naar Belcompany

Als elke belcompany een service point wordt
Maar dat zal wel niet...

De service point in Nijmegen ligt namelijk helemaal aan de rand van de stad.

› reageer

Vanaf 28 november wordt de nokia shop in rotterdam omgebouwd tot een belcompany. Vrijdag 9 December openen de deuren zich weer als Belcompany met waarschijnlijk een hoop leuke acties.
In Amsterdam is de nokia shop al omgetoverd naar een Belcompany.
Weet iemand de reden?

› reageer

Belcompany is dan veel te afhankelijk van een fabrikant. En het liep voor geen meter. Dit is wat ik heb begrepen van insiders...

› reageer

@gamer: is de Nokia shop naast de V&D in A'dam weg of een andere?

› reageer

Ze waren altijd al van Belcompany. Nokia zal er wel wat voor betaald hebben en daar misschien mee zijn gestopt. Geen reden meer om die shops open te houden aangezien alleen Nokia erg weinig is en de locaties in Rotterdam en Amsterdam echt geweldige A-locaties (= duur) zin.

› reageer

Ik werk zelf 4,5 jaar als weekendhulp bij de nokia store in Rotterdam en zal hier nu blijven werken alleen dan voor de grootste (normale) belcompany:-)! Maar 9 december gaan we inderdaad open met een hoop leuke acties en als het goed is, ook nog een leuke prijsvraag:-)! Dus ik nodig jullie allemaal uit om ff een kijkje te komen nemen!! Het is trouwens niet bepaald zo dat het slecht ging hoor met de nokia store dat kan ik je in ieder geval wel verzekeren;-)! We zitten alleen inderdaad wel op een A-locatie en je hoeft geen bedrijfskundige te zijn om te bedenken dat het voor belcompany veel winstgevender is als we daar ook samsung en sony ericsson gaan verkopen:-)! Ik vond het wel een erg mooie winkel en hoop dat ze er wat moois van maken deze week, maar dat zal vast wel! Nokia store den haag is trouwens vorige week maandag al begonnen met verbouwen, dus neem aan dat die binnekort ook open gaan als belcompany!

› reageer

Ik zag idd dat de Nokia store in Rotterdam weg was ineens. Ach, ik vond het toch al een rare winkel, zag er nou niet helemaal het nut van in helaas.

› reageer

Ik vond Nokia store aan het muntplein in Amsterdam vaak bijzonder handig ! Ik heb nu toch een i-mate jam dus het boeit mij niet meer, maar het is natuurlijk ideaal dat je op loopafstand een winkel hebt die middels een simpele softwareupdate in staat is je telefoon direct te repareren !

Mocht ik nu wel een Nokia in bezit hebben dan had ik dat erg vervelend gevonden dat het een normale Belcompany is geworden.

› reageer

Als elke belcompany een service point wordt
Maar dat zal wel niet...

De service point in Nijmegen ligt namelijk helemaal aan de rand van de stad.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.