Familie Uzan was vrij rijk JA! En de prijs wat Vodafone er voor wilt betalen is zeker aan de lage kant. 10 Miljoen Abonees? dat zeg genoeg. Ik zou zeggen als je 5 Miljard Dollar in je zak hebt zou ik het direct doen en eigenaar worden van Telsim Turkije
Op TV commercials zie je niks anders dan TELSIM. Ze hebben de duurste acteurs ingehuurd voor hun commercials. Dat zuigt klanten aan als een spons.
Maar ja mocht een miljardair mijn bericht lezen je weet wat je te doen staat..
Vodafone hoogste bieder op Turks netwerk
Den Haag, 13.10 uur - De Britse telecommaatschappij Vodafone heeft 4,55 miljard dollar geboden voor Telsim, de op een na grootste aanbieder van mobiele telefonie van Turkije. Tijdens een veiling versloeg Vodafone vandaag MTC uit Koeweit, dat niet meer wilde betalen dan 4,53 miljard dollar.
Telsim heeft 9,7 miljoen abonnees. Dat komt neer op ongeveer een kwart van de Turkse markt. Het bedrijf heeft rond 2000 werknemers in dienst. Het bedrijf raakte in februari vorig jaar in surseance van betaling, toen de autoriteiten beslag legden op 219 bedrijven van het zakenimperium van de familie Uzan. Daarmee wilde de staat de forse schulden van hun Imar-bank aflossen. Die ging in 2003 over de kop na een omvangrijk fraudeschandaal. (anp)
Binnenkort dus ook Vodafone Passport in Turkije?
Ja zou mooi zijn voor de mensen die er heen gaan. In de zomer gaan er altijd heel wat mensen op vakantie naar Turkije
› reageeren al die turken in west-europa die nu klant zijn van t-mobile, orange etc zijn in de toekomst more likely te porren voor een vodafone abo/prepaid...
Familie Uzan was vrij rijk JA! En de prijs wat Vodafone er voor wilt betalen is zeker aan de lage kant. 10 Miljoen Abonees? dat zeg genoeg. Ik zou zeggen als je 5 Miljard Dollar in je zak hebt zou ik het direct doen en eigenaar worden van Telsim Turkije
Op TV commercials zie je niks anders dan TELSIM. Ze hebben de duurste acteurs ingehuurd voor hun commercials. Dat zuigt klanten aan als een spons.
Maar ja mocht een miljardair mijn bericht lezen je weet wat je te doen staat..