Ook ik heb de nieuwsbrief ontvangen. Het ziet er allemaal erg mooi
uit. Ook de Nokia 9300 voor 9,95 per maand is echt een koopje.
Maar ja, de ervaringen van onze "mede-telecommers" zijn ook niet niks.
Ik pas voor deze keer.
Ik kreeg net een nieuwsbrief van gsm.nl Ze hebben een hele leuke aanbieding nml: nokia 6680 (gratis) voor gemiddeld 9,50 per maand. Ik denk dat het een flexibel allround abonnement is.
Ps: ik weet niet hoe ik hem moet uploaden de nieuwsbrief.
Nou daar gaan we dus echt niet op reageren.
Ik weet het. Maar toch vind ik dat het hier moet vermelden. En normaal kost de nokia 6680 60 euro bijbetaling. Dus de aanbieding klopt dan wel. Maar de webshop vertrouw ik dus niet.
› reageerIk zou erg oppassen.. en je zeker niet te snel rijk rekenen...ervaringen uit het verleden...
› reageerkomt uit dezelfde nieuwsbrief als het gratis abo+ toestel
› reageerbrrrrrrr, ik krijg er kippenvel van, gsm.nl en mooie toestellen voor weinig geld
Ik doe er niet aan mee
Zie de shopsurvey! "Vroeger" was gsm.nl GOED! De laatste tijd krijgen ze alleen nog maar "SLECHT" als beoordeling. Met dank aan "resultaten uit het verleden" staan ze nu op "voldoende" gemiddeld, maar dat is het dus NIET.
› reageerJa, na de mislukte Flexibel/8800 actie zullen de doorgewinterde TV-ers vast denken dat ze er slechts 1 op voorraad zullen hebben voor deze prijs
Leuk, maar voor de 2 modellen die ze wellicht hebben liggen, kan ik de moeite inderdaad niet doen. De 8800's ging idd ook niet echt lekker voorheen..
Ik denk dat iedere trouwe TV bezoeker die de gsm.nl praktijken kent (wie herinnert zich natuurlijk niet de 9300/8800 kwestie?),
niet (NOOIT) meer gaat bestellen bij deze misleidende, slechte webshop.
Gepost door RemcoLeiden op 21/12/2005 20:55
Zie de shopsurvey! "Vroeger" was gsm.nl GOED! De laatste tijd krijgen ze alleen nog maar "SLECHT" als beoordeling. Met dank aan "resultaten uit het verleden" staan ze nu op "voldoende" gemiddeld, maar dat is het dus NIET.
OT: Zelf ben ik dan ook groot voorstander van een extra functie, zodat je in de shopsurvey kan aangeven dat je het resultaat wil zien op basis van de afgelopen 3/6/9 maanden. Ik zal het is voorstellen mits ik eraan denk.
Ook hier: eens maar nooit weer!!
Ook ik heb de nieuwsbrief ontvangen. Het ziet er allemaal erg mooi
uit. Ook de Nokia 9300 voor 9,95 per maand is echt een koopje.
Maar ja, de ervaringen van onze "mede-telecommers" zijn ook niet niks.
Ik pas voor deze keer.