Ik snap eigenlijk niet hoe je nou een telefoon helemaal naar binnen krijgt
ik vind het al moeilijk om van die kleine pilletjes in te slikken
AMSTERDAM - Een ruzie tussen een 24-jarige Amerikaanse en haar vriend over een mobiele telefoon is vrijdagochtend zo hoog opgelopen, dat de vrouw het apparaat in haar mond stopte en probeerde door te slikken.
De politie kreeg om 04.52 uur in de ochtend een telefoontje van de man, die zei dat zijn vriendin in ademnood verkeerde. Toen agenten bij het opgegeven adres arriveerden, troffen zij de vrouw aan met het mobieltje in haar keel.
"Hij wilde het mobieltje hebben en zij wilde het niet geven, dus probeerde ze het in te slikken", aldus Steve Decker van de politie in Blue Springs (Missouri). Gelukkig was er nog een ander toestel waarmee de vriend het alarmnummer kon bellen. In het ziekenhuis werd de vrouw van het mobieltje verlost.
Bron
Wat voor dun mobieltje was het!? >
Vast geen Nokia 9500 Tis te hopen dat ze het toestel niet op trilfunctie had staan
dan ben je echt dom als je zoiets doet zal vast lekker hebben gesmaakt
en als het de 9500 is in haar keel, zou die vriend zijn bek moet houden
Erg vindingrijk van die dame.
Maar je weet maar nooit wat ze nog meer ermee doet...
Waar heb je nog een hoesje voor nodig vandaag de dag? Misschien wel eerst in zo'n telefooncondoom van Belcompany doen...
› reageerWie kent de film "deep throat" nog? Zij zullen weten waarom het een gsm met trilfunctie was.
Wat een lijpe mensen heb je toch
Ze kan blij zijn dat het geen thuistelefoon was =P
die zijn normaal een stuk groter. [A]
Wie kent de film "deep throat" nog?
Nog? Die film is uit '72!
Hmm, leuke kerstfilm voor vanavond met de schoonouders?
Deepthroat (1972)
Linda kan geen orgasmes krijgen en zoekt medische hulp bij dokter Reems. Die constateert dat haar clitoris zich in de keel bevindt. Geen nood, een simpele remedie is snel gevonden...
Die kende je nog niet?
Cultuurbarbaar!!
ik kende die film ook nog niet. Hebben ze me ook niet laten zien bij CKV
@Giel Ken je klassiekers
@Hans2 CKV?
Voor voicedialing is dit wel de oplossing!
Nog amper omgevingsgeluiden die een oproep kunnen verstoren.
Zo'n telefoon in je keel is nog eens wat je noemt 'direct contact'
Kukel> CKV is een van de verpichte vakken op school (als ik het zo zeg dan weet je het wel )
Het is iig een van de ergste vakken die ik heb maar het is een vak met cultuur enzo en dan moet je ook naar de film, theater enz
btw Vandale beschrijft het zo: multidisciplinair schoolvak in de tweede fase havo en vwo [culturele kunstzinnige vorming]
Zal wel een Nokia 7110 zijn geweest die heeft wel iets weg van een banaan
'Vrouw slikte gsm in onder dwang'
UTRECHT - 27/12/05 - (Novum/AP) - Een Amerikaanse die vorige week haar mobieltje inslikte tijdens een ruzie met haar vriend deed dit mogelijk niet om te verhinderen dat hij het in handen kreeg, zoals op het eerste gezicht leek. Dat heeft de politie in Blue Springs in de staat Missouri maandag bekendgemaakt. Het lijkt er nu op dat de vrouw het mobieltje niet vrijwillig heeft ingeslikt. De vrouw is mogelijk slachtoffer geworden van mishandeling, aldus een politiewoordvoerder.
De politie ging vrijdagochtend naar een huis in Blue Springs nadat de vriend van de 24-jarige Amerikaanse had opgebeld omdat ze moeite had met ademhalen. Agenten troffen de vrouw aan met haar mobieltje klem in haar keel. Ter verklaring van de vreemde situatie kreeg de politie eerst te horen dat de vriend het mobieltje wilde hebben en dat de vrouw deze had ingeslikt om dit te voorkomen. Nu lijkt het er echter op dat de vrouw is gedwongen om de telefoon 'op te eten'.
Bron Tiscali.nl
Ik snap eigenlijk niet hoe je nou een telefoon helemaal naar binnen krijgt
ik vind het al moeilijk om van die kleine pilletjes in te slikken