1 miljoen klanten via partners op netwerk van Telfort

heb je gelijk in ja..
Ook in Duitsland enzo was Debitel al lang aan de gang

› reageer

1 miljoen klanten via partners op netwerk van Telfort

28-12-2005 (15:00) - Inmiddels maken maarliefst één miljoen klanten van partners gebruik van het netwerk van Telfort. Daaronder ook easyMobile.com en het nieuwe Tommy Telecom.

Kort voor het verstrijken van het jaar heeft de Wholesale unit van Telfort een mijlpaal behaald. Maarliefst 1 miljoen klanten van partners, zoals debitel, AH Mobiel en easyMobile.com, maken gebruik van het Telfort netwerk. Nadat O2 in 2003 weer de naam Telfort kreeg, werd de Wholesale unit gestat. Daarmee was Telfort één van de eerste operators ter wereld die haar netwerk op die manier openstelde voor partners.
In totaal heeft Telfort nu 11 wholesale partners. De meest recente is Tommy Telecom. Die partner richt zich op de klanten van de Nationale Postcodeloterij en werkt samen met Annie Connect, het call center dat merendeels bestaat uit mensen met een WAO-achtergrond. Daarnaast mogen goede doelen de producten van Tommy Telecom aanbieden aan donateurs als dank voor de gegeven steun.

Partners hebben 1 miljoen klanten

Telfort en KPN bundelen krachten
In de afgelopen twee jaar was Wholesale unit mede verantwoordelijk voor de goede resultaten en de groei van Telfort. Telfort is sinds 4 oktober jl. dochter van KPN. Op 1 januari 2006 zal de unit van Telfort samengaan met die van KPN Mobile, waardoor alle krachten op dit vlak gebundeld worden. De nieuwe naam zal KPN Wholesale Mobiel gaan worden. De standplaats blijft het Telfort gebouw in Amsterdam.

Bron

› reageer

1 miljoen
best veel

› reageer

Zeker, na O2 hebben ze een goede door-start gemaakt, zeker weten..

› reageer

Nadat O2 in 2003 weer de naam Telfort kreeg, werd de Wholesale unit gestat. Daarmee was Telfort één van de eerste operators ter wereld die haar netwerk op die manier openstelde voor partners. Uhm...jaja..en bedrijven als Debitel, Talkline, Cellway etc bestonden dus niet voor 2003...sure
Of hebben (hadden) die het op een andere manier geregeld?

› reageer

die kochten geen netwerk in bij Telfort.. maar bij KPN en Vodafone.

› reageer

@Roel
Dat weet ik, en daarom klinkt '1 van de eersten in de wereld' ook flink overdreven, aangezien ze in NL pas de 3e daarmee waren (na Voda en KPN), vraag ik me af op welke positie ze uberhaupt wereldwijd zouden komen..Snap je?
Ik denk dan ook dat ze zeker niet bij 1 van de eersten zaten als ze dat pas in 2003 deden...Aangezien Cellway en Debitel oa ook al actief waren voor die tijd in andere Europese landen..En je dan logisch na kan gaan dat de verwachting is dat er zeker veel meer operators hun netwerken op deze manieren deelden, voordat Telfort dit ging doen in 2003.

› reageer

heb je gelijk in ja..
Ook in Duitsland enzo was Debitel al lang aan de gang

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.