GSM Desktop Phone

€ 150 vind ik best duur, maar dan heb je wel iets waar niemand anders mee rond durft te lopen

en trouwens gewicht: 971 g

› reageer

een gsm die sprekend op een vaste telefoon lijkt! Deze GSM Desktop Phone heeft alle uiterlijke kenmerken van een traditionele telefoon. Maar hij beschikt over alle voordelen van een mobiele telefoon: sim-kaart, eenvoudig schrijven en verzenden van sms-berichten,…
Bron: http://www.base.be/nl/gsm_desktopgsm.html

Verdere links:
Artikel DiskIdee
Fabrikant Jablotron
Video CNN (WMV)
Google GDP-02
Gebruiksaanwijzing GDP-02 (PDF)

› reageer

Hij is wel erg groot

› reageer

Alleen geen draaischijf

› reageer

Waarom niet draadloos...

› reageer

Alle voordelen van een mob. telefoon :S Is het grootste voordeel van een mob. niet dat hij klein en een handzaam voormaat heeft?

› reageer

Ideaal zou zijn als er nou ook gsm's zouden uitkomen die ook dect aankunnen! Andersom dus.

› reageer

Ik kan geen verkoper vinden in Nederland. Kan iemand een NLse verkoper vinden? Want dit is wel iets voor mijn ouders. Die vinden zo'n GSM maar een H***ig ding. Hiermee kan KPN eruit bij hun.

› reageer

Als je het voedingsprobleem oplost (zal wel geen accu inzitten) en je neemt hem mee de metro in, of het perron op maak je wel de blits denk ik. (of je wordt mee genomen voor nader onderzoek)

› reageer

aan dat filmpje te zien moet er wel een accu in zitten. Als je met zo'n ding over straat loopt dan maak je echt wel de blits

› reageer

@ static: hoe neem je zo'n ding uberhaupt mee >
broekzak lijkt me een beetje klein

› reageer

De specs
* Dual Band: 900/1800 Mhz + e-gsm
* aanpasbaar en groot grafisch LCD-scherm(135 x 65)
* grote toetsen
* Qwerty klavier
* 6 geheugentoetsen
* 10 verschillende beltonen
* overzicht van oproepen:
- 10 laatste oproepen
- 10 laatste ontvangen oproepen
- 10 laatste gemiste oproepen
* sms:
- 20 laatste ontvangen berichten
- 20 laatste verzonden berichten
* telefoonboek: tot 200 namen
* handenvrij

* afmetingen in mm : 240 x 210 x 100
* gewicht: 971 g
* kleur: wit
* reserve batterij: NiCD 900 mAh batterij
* interne antenne

Hij kost €149 bij Base

› reageer

€ 150 vind ik best duur, maar dan heb je wel iets waar niemand anders mee rond durft te lopen

en trouwens gewicht: 971 g

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.