KPN opent jongerenwinkels

net als bij de BC reclame

› reageer

KPN opent jongerenwinkels

Uitgegeven: 18 januari 2006 15:17

DEN HAAG - KPN heeft woensdag in Den Haag zijn eerste winkel geopend die zich speciaal richt op jongeren. Het telecombedrijf wil dit jaar hetzelfde concept introduceren in andere grote steden in Nederland.

De winkels komen bovenop het aanbod dat KPN al heeft met de negentig Primafoon-winkels en de zestig winkels die van de failliete fotoketen Kral werden overgenomen.

Het concern wil doelgroepen gerichter gaan aanspreken. In de jongerenwinkels, kpn576 genoemd, staan onder meer bellen via internet, mp3-spelers en spelcomputers centraal. Ook hoopt KPN jongeren te strikken voor digitale televisie en de nieuwste mobieltjes.

Bron

› reageer

Ik had in de naam wat meer HI/Bling bling-gebeuren verwacht. Maar het gaat dus meer om KPN (mobiel) dan om Hi..

› reageer

Rare naam idd, niet echt spetterend ofzo. Wel leuk concept trouwens, alleen heb ik om de een of andere reden het idee dat het geen succes wordt.

› reageer

576 zijn de toetsen die je in moet drukken op je mobiel als je "KPN" wilt sms'en

› reageer

Ooeh kiek es an, das wel grappig zeg

› reageer

heb ik uit betrouwbare bron Is bewust voor gekozen

› reageer

Jij bent echt een wonderkind... Maar hoe willen ze die jongeren strikken voor de nieuwste toestellen dan? Door ze te verkopen met prepaid? Want een abo afsluiten kun je pas vanaf 18 jaar zonder je ouders. Het lijkt in mijn ogen meer gericht op de wat jongere jongeren, of zie ik dat verkeerd?

› reageer

de doelgroep van de 576 winkels is 18-25...

er werken alleen maar jonge mensen, vooral lekkere meiden, kheb ze van de week gezien op een bijeenkomst, kheb al om overplaatsng gevraagd...

veel jongeren vinden de primafoon een beetje stoffig of oud, vandaar deze nwe winkels...

› reageer

KPN stoffig Hoe kom je d'r bij

› reageer

Ja Pinokkio, Primafoon is voor oudjes zoals jij! (grapje hoor
Ff serieus, denk dat het best succesvol kan zijn in de grote steden.

› reageer

Als het voor die doelgroep is, kan het zeker werken. Mits ze het goed aanpakken natuurlijk...

› reageer

Ik kijk uit naar het nieuwe KPN pretpark

› reageer

Ik ben benieuwd, Primafoon / KPN heeft wel een stoffig imago, maar HI natuurlijk niet.

› reageer

volgens mij kiezen mensen op prijs, zowel van de belminuten en het toestel en op dekking. Ik heb nog nooit iemand gehoord die niet met een bepaald netwerk wou bellen omdat het een verkeerd imago had.

› reageer

Ik mag dan wel een stoffig imago hebben, maar ik bel echt niet (alleen) met KPN

› reageer

Ik vind het niet echt heel slim van ze..
Jongeren in een doelgroep van 18-25 Die kunnen zelf een abo aanvragen, doe het dan voor 12-18, daar heb je volgens mij meer succes mee, omdat het niet via meerderjarige moet gaan..

› reageer

Natuurlijk is het slim en ze hebben er heus wel over nagedacht. Een merk leunt heel erg op zijn imago. KPN heeft ongetwijfeld met Hi heel veel jongeren aan zich gebonden (bling bling en zo), dus dit concept zal er alleen maar toe bijdragen. Jongeren geven trouwens wel degelijk veel geld uit aan bellen, omdat jongeren tegenwoordig echt niet weten hoe ze met hun geld om moeten gaan. Op het schoolplein heeft iedereen elke week een paar nieuwe ringtones gekocht om aan elkaar te laten horen. En als er al mensen zijn die mms'en of i-moden zijn het de jongeren.

› reageer

ik denk dat kpn 576 beter werkt dan KPN ultimate bling shop.
Dat wordt denk ik als "nep" gezien (of je moet er een snoop dogg neerzetten oid )

› reageer

net als bij de BC reclame

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.