Dat klopt, je ziet wel veel motorola gsm's in films of series. Het is natuurlijk wel zo dat de VS een groot land is, en motorola zal daar ongetwijfeld een grote afzet hebben omdat ze daar het 'grootste' merk zijn.
er komt natuurlijk ook nog bij dat de V3 een aardig succes is geweest
Motorola ziet winst verdubbelen
Uitgegeven: 19 januari 2006 22:51
NEW YORK - De Amerikaanse fabrikant van mobiele telefoons Motorola heeft in het vierde kwartaal de nettowinst bijna zien verdubbelen van 647 miljoen dollar tot 1,2 miljard dollar. Dat heeft het concern donderdag bekendgemaakt. De enorme winstsprong was vooral te danken aan recordaantal verkopen van 44,7 miljoen mobieltjes.
Geschoond van eenmalige posten kwam Motorola uit op een winst per aandeel (wpa) van 35 dollarcent. Analisten hadden gerekend op een wpa van 34 dollarcent. De omzet steeg over het afgelopen kwartaal met 18 procent tot 10,4 miljard dollar. Daar hadden analisten op iets meer gerekend.
Voor het huidige eerste kwartaal verwacht het technologieconcern een omzet van tussen de 9,3 en 9,5 miljard dollar te behalen. De winst per aandeel zal tussen de 27 en 29 dollarcent uitkomen, verwacht Motorola.
Bron
Had nou niet het idee dat Motorola zo goed liep.....
› reageerIk zie dat ook niet zo 1,2,3 terug in NL. Of zal Tele2 in NL met zijn Razor 3 actie voor de afzetgroei hier in NL gezorgd hebben?
Een meer algemenere vraag op de afzet markt;
Naar welk merk zou het merendeel van de Siemensklanten overgestapt zijn?
Oftewel, welk merk zou het meest profiteren van het einde van Siemens mobiele tak? Buiten het feit dat het BenQ is geworden, ben ik persoonlijk het vertrouwen in de kwaliteit van Siemens Mobieltjes kwijtgeraakt.
misschien loopt motorola niet zo goed in nederland en europa, maar ik geloof dat ze het in amerika best wel goed doen
› reageerIk denk dat Sony Ericsson het meeste profiteert van de verloren Siemens klanten.
› reageervogens mij doet Motorola het in amerika idd heel goed, als je bijvoorbeeld kijkt naar amerikaanse films, series of de amerikaanse mtv, ze lopen allemaal met een motorola! (onbegrijpelijk )
Dat klopt, je ziet wel veel motorola gsm's in films of series. Het is natuurlijk wel zo dat de VS een groot land is, en motorola zal daar ongetwijfeld een grote afzet hebben omdat ze daar het 'grootste' merk zijn.
er komt natuurlijk ook nog bij dat de V3 een aardig succes is geweest