Belcompany "Mega Maand Aanbiedingen"

Van morgen t/m zondag krijg je bij de BC weer 10 euro korting op een prepaidpakket.

› reageer

Op de voorpagina van de telegraaf weer 4 aanbiedingen van Belcompany.
Na het 10 jarig bestaan is de naam veranderd in "mega maand aanbiedingen" Niet zo goede aanbiedingen als bij T for Telecom, maar toch het vermelden waard.

- Bleutoothdongle:
10 euro

- Pioneer DEH1800 autoradio:
80 euro

- Nokia 6600 + Route 66, v7 (bij Flex 30, 1 jaar):
0 euro

- 10 euro korting op alle prepaidpakketen

http://telegraaf-i.telegraaf.nl/daily/2006/1/25/TE/TE_2S_20060125_1/pagina.php

› reageer

Naja wel grappig voor 330 euro een telefoon+nav. systeem(als je downgrade naar 6 maanden) maar niet heel schokkend.

Wel bedankt voor de tips hoor!

› reageer

volgens mij geeft belcompany verkeerd informatie over de pioneer
deh-1800.Op hun site nergens dat hij mp3 kan afspelen. de deh 2800 ondersteunt pas mp3

› reageer

klopt drukfoutje is inderdaad niet mp3 geschikt....dit weten alle winkels ook...

› reageer

Raar dat een telecom-winkel autoradio's verkoopt.

› reageer

Ik vind het ook raar. Belcompany heeft nooit akties met xbox-en en dvdrecorders, maar met die maandelijkse acties komen de meest branchevreemde producten voorbij...

› reageer

Ik vond die ERG tijdelijke aanbieding van een prepaid D750i voor €150 toch een betere aanbieding

› reageer

Ze hebben nu '1-jaar aanbiedingen'.

- T-Mobile Nokia 6230i bij Flex15 1jr.
- KPN hiptop2 bij HI 15 1jr.
- Samsung E720 bij Vodafone17,50 1jr
- Nokia 6230i simlockvrij bij Flex25 1jr.
- SE k750i simvrij bij Flex25 1jr.
- SE W800 bij Flex30 1jr.
- Samsung E760 bij Flex25 1jr.

› reageer

van die hiptops moeten ze zeker ook weer af nu t geen enorme rage is geworden

› reageer

tja maar voor 15 euro 1 jaar geen gekke deal

› reageer

@elsterno

Heb ik gezien in dagblad De Telegraaf, maar

- T-Mobile Nokia 6230i bij Flex15 1jr.
- KPN hiptop2 bij HI 15 1jr.
- Samsung E720 bij Vodafone17,50 1jr

heb ik nergens gezien. Dus wat is je bron?
En de KPN hiptop2 moet die niet ook nog icm hiptop data-abonnement à 25 euro per maand?

› reageer

Waar zien jullie die 1jr aanbiedingen?! Ik ken ze namelijk nergens op de site terug vinden!?!?

› reageer

@tze_shing

De aanbiedingen:
en

staan ook vandaag (28/1) in dagblad De Telegraaf. Zie link: http://telegraaf-i.telegraaf.nl/daily/2006/1/28/TE/TE_2S_20060128_5/pagina.php

De rest van de aanbiedingen heb ik niet gezien. Of zijn de rest van de aanbiedingen 'lokaal', dus voor de filialen die nog hiptop2 / Nokia 6230i T-mobile branded over hebben kunnen tegen die abonnementen verkopen?

Aanbiedingen zijn geldig t/m 2 februari 2006

› reageer

Het zijn wel hele FLEX-e aanbiedingen

› reageer

Dat is toch mooi, die kan je na 6 maanden downgraden!

› reageer

Heeft iemand een link naar de actie 'gratis gelockte 6230i icm Flex 15 1 jaar'??

Ik kan daar namelijk niets over vinden...

› reageer

Op www.mobieletelefoons.nl staat die i.i.g. Maar dit is niet van belcompany.

› reageer

Dit is naar alle filialen van BelCompany gecommuniceerd. Wordt niet mee geadverteerd, omdat het allemaal uitlooptoestellen zijn...

› reageer

Vanmiddag de Nokia 6600 zwart icm Route 66 gehaald Werkt echt subliem! Beltegoed spaar ik mooi op voor de zomervakantie in Duitsland, navigatie gebruik ik lekker op de N70 die ik al had.
Met dank aan mijn collega die mij op deze aanbieding wees.

› reageer

@bjudoi: wat was de aanbieding dan? 1 jaar 25 flex of zo met Nokia 6600 + route 66?

› reageer

Zie de first post. Daarin staat de link.

› reageer

1 jaar flex 30 icm Nokia 6600 black en ROute 66 Mobile 7

› reageer

Sorry had de startpost niet goed gelezen.
Maar wel een mooie aanbieding inderdaad!

› reageer

ik ben niet zo'n fanatieke TC'er die vaak post, maar ik kijk wel elke dag meerdere malen deze site voor leuke aanbiedingen. Ik wil eigenlijk wel een W800i. En volgens mij is dit dat toch een kei goeie aanbieding, die 30,- x 12. Of niet dan? Er wordt zo weinig enthousiast op gereageerd door jullie. Mis ik iets. elders goedkoper?

› reageer

Mis ik iets. elders goedkoper?
Dat... is nou de kracht van Telecomvergelijker... Grrraaauw...

› reageer

ferf> op dit moment is het een redelijk goedkope aanbieding link. En als die flex30 bij je belgedrag past is het een goede keus.

Waarom iedereen zou lauw is? Omdat er betere aanbiedingen zijn geweest en de meeste mensen hier (die hem willen) hem al hebben

edit> als het je alleen om het toestel gaat en het abo niet gaat gebruiken zijn deze aanbiedingen natuurlijk ook nooit weg

› reageer

maar wat ik wel jammer vindt van de vergelijker is dat hij niet (altijd) sms bundels erbij betrekt. (als je ook de belkosten invoert)Als je bijv iets met Orange zoekt, dan ben je als je altijd zgn heel duur uit, omdat ie 22ct per sms berekend.

› reageer

tsja, dat zelfde geldt natuurlijk voor de sms-verdubbelaar van Vodafone en T-Mobile. Maar dat lijkt me in dit topic niet heel relevant...

› reageer

Belcompany 1 jaar knallers

Oude aanbiedingen / Al bekend:
-Sony Ericsson W800i icm T-mobile Flex 30 1jr
-Sony Ericsson K750i icm T-mobile Flex 25 1jr
-Nokia 6230i icm T-mobile Flex 25 1jr

Nieuwe aanbiedingen:
-Samsung E530 icm T-mobile Flex 25 1jr
-Samsung E770 icm T-Mobile Flex 25 1jr of toch Flex 30 1jr?
-T-mobile branded Nokia N70 icm T-Mobile Flex 30 1jr

Geldig tot en met 19 februari 2006

Bron: http://www.belcompany.nl/NL/Alle_Toestellen/1_jaar_knallers.htm

› reageer

Bij 1 jarige abonnementen krijg je geen 50 % korting op je belbundel als ik het goed weet....

› reageer

Aanbieding geldig tot 28 februari via belcompany

T-mobile abonnement

1 jaar abonnement
Geen aansluitkosten

2 jaar abonnement
Geen aansluitkosten
5 maanden 50% korting op hun Relax bundel of
5 maanden 50% korting op hun Flex maandbedrag

› reageer

Ik zag op de 2call site dat je bij 1jr ook nog 1x 35 euro factuurkorting krijgt! Bij andere websites zag ik dat niet. Trouwens wel goede aanbiedingen van Belcompany.

› reageer

Zou die aanbieding van de N70 met Flex 30 ook geldig zijn bij een verlenging of alleen bij een nieuw abonnement?

› reageer

als het je om de telefoon gaat is een w800i met flexibel toch nog goedkoper (maar dan heb je dus geen tegoed om mee te bellen)

› reageer

De N70 voor (6x30=180 + 6x25=150) 330,00 euro. Niet echt goedkoop of wel?

› reageer

Dan kan je hem beter bestellen bij een van de internetwinkels. J eneemt een Flex 20 voor twee jaar, en na 6 maanden zet je hem om naar een Flex 15. Je betaalt, als je hem bij de juiste besteld, 5 X €10, 1X -€2,50, 18 X €15. Totaal € 317,50. Je hebt dan ook meer beltegoed dan met de Flex 30 een jaar, alleen je hebt het verspreid over twee jaar. Hangt er van af hoe veel je belt.

› reageer

Persoonlijk vind ik een eenjarig contract interessanter. Zeker als dat maar 20 euro meer kost. Een N70 voor €330,- is absoluut niet veel, want het toestel kost los een stuk meer. En downgraden lager dan een flex20 is niet interessant als je PIT hebt aangesloten hierbij.

› reageer

Ben het met benjeti eens. 1-jarig is interessanter, je bent er eerder vanaf, en het beltegoed wat je erbij krijgt heb je inderdaad nodig als je PIT erbij neemt.

› reageer

Ben naar de Belcompany geweest voor de N70 met een Flex 30 - 1 jaar. Is volgens hun alleen geldig bij een nieuw abonnement en niet bij een verlenging.

Dus als bestaande Tmobile klant mag ik 70 euro bijbetalen bij een Flex 40 abonnement. Zal komen dat ik al ongeveer 5 jaar klant ben en mijn rekeningen altijd goed betaal, noemen ze klantvriendelijkheid.

Weet iemand hier meer over te vertellen?

› reageer

Er zijn meer providers die onderscheid maken idd. Tis natuurlijk zwaar irri dat je als bestaande klant zo wordt behandeld, vind ik zef. Tijdje terug haf TM nl geen onderscheid tussen nieuw en verlenging, maar misschien is dat alleen bij TM rechtstreeks ipv shop?

› reageer

OT: Afhankelijk van je belgedrag kan je het beste verlengen in de T-Mobile shop. Als je redelijk normaal belt, hebben ze hele goede aanbiedingen ongeacht je bundel.

› reageer

Sorry, way-of-topic..

Wat betreft die N70, hier een quote van t-m medewerker, werkzaam bij de t-shop als ik het goed heb.

Daar komt bij dat T-mobile bestaande klanten beloond met goede toestelaanbiedingen, zo verkoop ik met 1 jarige vernieuwingen (vanaf 21.50 per maand) van hun contract de Nokia N70 voor 70 euro of voor zeer goede klanten zelfs 0 euro.

De quote komt van een andere fora, ik wil je wel een linkje geven desgewenst.

› reageer

T-Mobile maakt geen onderscheid in bonus tussen een nieuwe aansluiting of verlenging... Ze maken wel onderscheid met iets anders: Elke winkel spreekt een bepaalde target af voor een x aantal abonnementen die ze moeten doen om een extra bonus te krijgen... En die target geldt alleen voor nieuwe abonnementen...

En die bonussen schijnen niet misselijk te zijn, heb het een keer meegemaakt dat er een target van 600 abonnementen werd afgesproken over 3 maanden voor één winkel, bij het halen ervan werd een extra bonus van 20.000 euro extra uitgekeerd...

Zodoende investeren winkels wel eens een deel van die bonus voor extra korting op nieuwe abonnementen...

› reageer

Ze vertelde in de Tmobile shop in Maastricht, dat ik voor een N70 altijd 70 euro moet bijbetalen of ik nu mijn bestaande Relax 300 abo verleng of overga op een verlenging naar Flex30 of Flex40.

Hoor ook verhalen op dit forum, dat je bijv. met een Flex10 kunt verlengen en dat de N70 dan nog steeds 70 euro kost.......

› reageer

Nokia 6230i nu icm T-Mobile Flex 20, was eerst Flex 25

Geldig tot en met 19 februari

Bron: http://telegraaf-i.telegraaf.nl/daily/2006/2/17/TE/TE_2S_20060217_16/articles/artikel_TE_2S_20060217_16_50.php

› reageer

Zou hier ook 50% korting op de eerste 5 maanden gelden?

› reageer

Geldt 2.5 maand gratis niet alleen bij 2 jarig abo?

› reageer

Sorry, verkeerd gelezen.
5 mnd -/- 50% is alleen voor 2-jarige abo's.
Dat maakt de 6630i dus (6x20 + 6x15) = 210
Voor mij nog té....

› reageer

@nETGEZ: teveel koffie op? Heb je het nou over de 6230i of de 6630i?

› reageer

@NetGetz: Tja, deze was goedkoper ... maar die is ook niet meer

› reageer

haha, sorry mensen..... idd teveel koffie op (of zoiets). Bedoel natuurlijk de 6230i.
Moet maar gauw naar huis.....

› reageer

Zojuist bij de BC geweest voor de nokia 6230i met flex 20 1 jaar.
Je kan hem niet krijgen, want er is een mail rondgestuurd door het hoofdkantoor dat dit een drukfout is!
Je krijgt hem bij flex 25 1 jaar.

› reageer

morgen is er weer de megamaand dagen bij belcompany,dus weer flinke stunts voor weinig ,ik hoorde de nokia 1110 simvrij 49 euro !

› reageer

Wat dacht je van de Nokia HS-4W bluetooth headset van 100 voor 25 euro. Verder nog een labtek arena 685 5.1 surround set voor 25 euro.

› reageer

@simon72: Mooi dat die 1110 simvrij is - met een sim erin zou het vast een tweedehands zijn. Hopelijk is dat toestel ook simlockvrij.

› reageer

Gelijk naar BC voor een HS-4W! Dat zijn pas opruimingen.

› reageer

http://telegraaf-i.telegraaf.nl/daily/2006/2/22/TE/TE_2S_20060222_1/articles/artikel_TE_2S_20060222_1_331.php

Nokia Headset HS-4W :
25 euro

Labtec surround PC boxen 5.1 :
25 euro

Nokia 1110 simlockvrij :
49 euro

Alle prepaidpakketten :
10 euro korting

Dit zijn echt superaanbiedingen....!!!

Ik heb even een vergelijkend warenonderzoek gedaan.
Dit zijn de goedkoopste prijzen die ik gevonden heb op internet:

Nokia Headset HS-4W: 59 euro excl. verzendkosten
Labtec 5.1 Arena 685: 41 euro excl. verzendkosten
Nokia 1110 simlockvrij: 58 euro excl. verzendkosten

› reageer

Zou je die boxen ook aan kunnen sluiten op een stand-alone dvd-speler met dolby digital out? Of krijg je dan geen 5.1 effect?
(samsung dvd-e232)

› reageer

weet iemand of die nokia headset het ook goed doet met Sonyericsson/samsung toestellen? Weet wel dat bluetooth in principe compatibel is maar toch

› reageer

Doe mij die 5.1 Surround set maar Nog nooit zo goedkoop gezien

› reageer

@ Roeland

Dat zou gewoon moeten werken ja

› reageer

@Roeland,

Jeps heb hem op K750i en E760 en 6230i draaien.

› reageer

Klinken die speakers een beetje?

› reageer

"Gepost door kor op 18/02/2006 12:16
Zojuist bij de BC geweest voor de nokia 6230i met flex 20 1 jaar.
Je kan hem niet krijgen, want er is een mail rondgestuurd door het hoofdkantoor dat dit een drukfout is!
Je krijgt hem bij flex 25 1 jaar"

bij debitel heb je dat toestel simlockvrij bij een 22,50 vodafone abonnement en dan ook nog eens 3 maanden 50% korting.

› reageer

Weet iemand of deze Nokia HS-4W bluetooth headset ook gebruikt kan worden voor skype??

› reageer

werkt gewoon perfect met skype

› reageer

@ R-OO-B
Ik heb nagevraagd of hij op mijn dvd-recorder van jvc kan aangesloten worden. Het antwoord hierop zeiden dat het voor pc en dvd spelers/recorders geschikt is. Heb de boxen nog niet aangesloten. Dus over de geluidkwaliteit kan ik nog niets over zeggen.

PS: labtec is een B keus van het merk logitech. ( de labtecdozen kwamen in 1 grote doos van logitech binnen bij de BC)

› reageer

De speakers geven vermoedelijk niet een echt geweldig geluid in deze prijsklasse. Als je de stereo speakers van je gewone geluidsinstallatie erbij gebruikt kan je ze misschien wel gebruiken voor de effecten. (als je de links- en rechts-voor (en eventueel midden) speakers tenminste wat in volume kan dimmen tov de rest).

› reageer

Nou ja, ik heb de boxen laten staan en de Nokia hs meegenomen. Hij speelt geen muziek af, dus alleen voor gesprekken. De Sony ericssons spelen wel alles af.

› reageer

Ik heb ook maar twee van die headsetjes gekocht

[sup]kon het voor die prijs toch echt niet laten[/sup]

› reageer

@Pinokkio, je gaat toch niet aan ieder oor een zetten?

› reageer

Hij wil zijn gesprekken zeker in stereo beluisteren.

Trouwens Pinokkio, stond er niet: 1 per klant.

Zijn wel grote flappers aan je oren die Nokia's.

› reageer

Ik heb die boxen en de headset gekocht. Kom helaas tot de ontdekking dat er maarliefst 3 snoeren naar de subwoofer toe gaan, terwijl ik maar een uitgang heb op mijn laptop. wat kan ik nou het beste doen, snoertje doorknippen en kroonsteentje ertussen?

› reageer

Trouwens Pinokkio, stond er niet: 1 per klant.

Daar heb ik nou MwPinokkio voor

En natuurlijk gebruik ik er maar één

› reageer

He..he.. Schwantzi, er staat ook voor pc, niet laptop.
Staat er niks in de handleiding dan?

› reageer

@MTT: ik heb een Nokia N70 en daar speelt hij EN muziek af door de headset EN ik kan er gewoon mee bellen. Super nice, maar 25 euro

› reageer

Dat is me nou ook wat. Die #@* van de BC zei dat ik voor muziek een andere nodig had en de Nokia alleen voor gesprekken was. Ik had hem nog niet eerder uitgeprobeerd, maar inderdaad, hij hangt nu aan mijn oor, ook muziek. Ga morgen nog maar een paar halen.

› reageer

Vanmiddag ook maar even snel langs de Belcompany geweest om de Nokia 661V-HS4W headset op te halen. Na twee en een half uur opladen heb ik hem getest op mijn PC waar hij werkt als een trein (o.a. met Skype,Voicebuster en Winamp)

@Schwantzi:
Heb je ook een 5.1 geluidskaart in je laptop? Anders is een soundblaster Extigy iets voor je...

› reageer

Ik heb hem nog niet opgeladen maar het geluid ratelt wel belabberd. Maar ff opladen dan.

› reageer

@ R-OO-B

Ik heb geschreven dat de labtec surround op stand alone dvd recorders/speler kan aangesloten worden. Maar helaas kan het bij mijn stand alone dvd recorder niet. (type jvc dmr10s) Hadden de medewerkers van BC mooi fout dus. Gelukkig had ik toch boxjes voor mijn pc nodig.

› reageer

Over de HS-4W : mij is door de verkoper van BC ook verteld dat je de headset alleen kan gebruiken voor spraak (bellen) en niet voor muziek. Ik wilde 'm graag kopen voor mijn 6230i, zodat ik eindelijk zonder die %^^%%#$-irritante draadjes radio kan luisteren. Maar ik ben bang dat het toch echt niet gaat werken, omdat je ook ergens een antenne verstopt moet hebben voor radio-ontvangst.

› reageer

Voor radio werkt het niet.

› reageer

Maar verder werkt 'ie prima op de 6230i

[sup]en op de 6600 en 6310i[/sup]

› reageer

Offtopic:

Ze hadden bij BC wel een andere BT-headset (Logitech), waarmee ik radio zou kunnen luisteren, jammer alleen dat het niet werkte op mijn 6230i Ik ga maar eens met Nokia babbelen wat er nog meer mogelijk is.

› reageer

Die draad is nodig omdat het een antennefunctie heeft.

Zonder antenne heb je geen ontvangst en heb je dus niks aan de radiofunctie.

› reageer

Duidelijk

› reageer

Met skype?dus ook voipbuster ? Hoe werkt dat dan? Met een bluetooth stick in je pc zeker?

› reageer

@H-W, klopt alleen nog maar de D600 en E760/E770 (als ik me niet vergis) ondersteunen bluetooth stereo. Ook geen radio overigens, doordat idd het draad, tevens de antenne is normaal.

› reageer

Hey weet iemand nog iets van de Hiptop II? ik zou graag weten of er nog in Drachten te koop zijn!
Is dat nou ook weer met zo'n duur extra abo? voor internet etc.

› reageer

Ja tis idd altijd met een data abo van 20 eur per maand. Dus met een hi 15 abo dus op 35 euro per maand. Veeeel te duur.

› reageer

De V3x ondersteunt ook stereo Bluetooth profiel...

› reageer

De HiptopII is bij BC ook gewoon zonder dat data-abo te verkrijgen, voor 1jr. 15 euri per maand. Ze moeten er van af, ga maar navragen.

› reageer

Zonder dataabonnement heb je niks aan het toestel... Via dat dataabonnement synchroniseert de telefoon namelijk gelijk op de server van KPN, zodat je op internet precies kan zien wat er op je toestel staat...

› reageer

Komen er deze maand weer een paar aanbiedingen? Of is dat afgelopen?
Heb zelf nog niks zien staan.

› reageer

Als het ritme gelijkt blijft, dan verwacht ik precies volgende week woensdag een leuke advertentie op de voorpagina van de telegraaf.

(Steeds de laatste woensdag van de maand)

Het blijkt vandaag in ieder geval,dat ze NIET de vierde woensdag van de maand hebben uitgekozen.

› reageer

De verwachting is dat vanaf woensdag 29 maart dit de aanbieding wordt!
10 euro korting op prepaid pakketten
MP3 speler met 1 GB geheugen voor €50
Logitech mobile express BT headset voor €20

(zie post 'unlocken')

› reageer

Zie nu www.belcompany.nl er komt een popup naar voren, 50 euro korting op aanschaf toestel of te besteden aan accessoires. Doe jullie voordeel ermee!! Ik heb een paar weken geleden mijn toestel daar gekocht en kan helaas geen gebruik maken van deze actie.

› reageer

Nu officieel in de Telegraaf:

Vanaf vandaag t/m zondag 2 april

- 10 euro korting op prepaid pakketten
- MP3 speler met 1 GB geheugen voor €50
- Logitech mobile express BT headset voor €20

Ik heb even gezocht op internet:

Ben er achter gekomen dat het gaat om de:

ODYS – MP3-S5 (pdf)
en de
Logitech® Mobile Express Headset

Ik ben zelf al voorzien, maar best leuke aanbiedingen!
@Breezer013: Bedankt voor de tip, best lekker zo'n 50 euro extra korting voucher

› reageer

Die bon is zeker interessant
Weet iemand of het ook bij 1 jarige aanbiedingen geldt?
En zijn de internetprijzen idem aan de winkelprijzen bij BC?

› reageer

@ciao

1. Is ook gewoon bij 1-jarig abo.
2. Vrijwel alle prijzen zijn hetzelfde in de winkel als op internet (op enkele kleine uitzonderingen na)

› reageer

Weet iemand al iets over de nieuwe acties?
Is er weer 10 euro korting op prepiadtoestellen?

› reageer

of die bleutooth headset van logitech want ik was vorige keer telaat :s

› reageer

Vandaag geen mega-maand aanbiedingen? Is de Belcompany ermee gestopt? In de Telegraaf is niks terug. Jammer.

› reageer

Op hun site staat: Ben jij WK ready? Vanaf 10 mei een mega BREED aanbod

Televisie te koop, leuk voor de geïnteresserden.

› reageer

Belcompany is toch niet gestopt met de MegaMaand-aanbiedingen.

Vanochtend in mijn mailbox en ook groots in de Telegraaf:
Inderdaad een Breedbeeld-LCD-TV...

27”/69 cm. breedbeeld LCD-TV
HDTV Ready
Beeldverhouding 16 bij 9
Picture-in-Picture
Max. schermresolutie 1366 x 768
Responsetijd 8 ms
Helderheid 550 candela/m²
Contrastverhouding 1000:1
Kijkhoek 170°
Virtual Surround Sound
200 kanalen

Ik heb meer verstand van Telefoons en even het geld niet, maar volgens mij is het qua specificaties/prijs echt een goed aanbod.

Belcompany LCD TV

Iemand verstand van TV's, want volgens mij is mijn pa wel geïnteresseerd.

Is dit een goede TV qua specs?
Is dit een goede prijs?

› reageer

Prijs is goed! De goedkoopste 27" begint bij de internetwinkels bij 650,00. De responsetijd van 8ms is snel. Alleen het merk, daar vind ik niets van terug op google.... Heb er ook nooit van gehoord.
Let op, deze tv is trouwens 699,00 als je hem neemt zonder kpn digitale televisie. Met kpn komt ie op 599,00 maar dan ben je voor kpn minimaal 12x7,95 kwijt én aanschafkosten van een kpnbox digitale ontvanger...

› reageer

Ik heb de website gevonden.

Volgens mij is OTIC een soort HTC. Ze produceren namelijk ook onderdelen voor Philips.

www.oticmedia.com

› reageer

Dit is de website van de producent OTIC Digitech / Haier kon er verder ook vrij weinig over vinden. Maar ja het is dan ook geen telefoon (ben trouwens weer blij dat de smileys het weer doen _/-\o_ )

EDIT: TWEESIE! Zat weer lekker te spelen met smileys.

› reageer

Volgens de belcompanyverkoopster is dit in azie een gerenommeerd merk, maargoed... Dat zegt natuurlijk niet alles. Schijnt daar op nummer 2 te staan en schijnt te vergelijken te zijn met philips...:S

› reageer

Zou die lage prijs ook gelden als je reeds digitale tv van kpn hebt?
Loop straks even langs...

› reageer

2 kanalen, PIP en POP, HDMI (XBX360!) en 1080p ondersteuning.

top-tv!

(en volgens mij betekend VGA D-sub gewoon DVI, maar dat weet ik niet zeker.)

› reageer

Er lag nog genoeg, in totaal zeker 18 stuks over drie winkels.... enne lage prijs is alleen als je ook kpn-tv erbij neemt, anders 699,00 maar niet getreurd, op de kpn-box die er naast lag stond: "een maand probeertijd, niet goed geld terug". Dus neem het erbij, en zeg kpn-tv op na een maand >
De tv zag er ook gelikt uit. Alleen jammer dat ik het geld er nu niet voor heb. En het vakantiegeld dat binnenkort komt is al uitgegeven

› reageer

Het klopt inderdaad dat je die digitale TV van KPN gewoon op kunt zeggen, maar vergeet niet dat je kabel aansluiting ruim 2x zo duur is ! Test het dus wel even goed uit voordat je opzegt, want je kabel aansluiting opzeggen is net zo makkelijk !

Het enige nadeel is dat je bij meerdere TV's ook meerdere decoders nodig hebt.

› reageer

+een twintuner al je tegelijk een ander net op wilt nemen. En vergeet ook het stuk in de telegraaf van vandaag niet: diverse programma's (Studiosport, NOS journaal etc.) zijn volgens zeggen met digitale TV niet op te nemen op een harddisk of DVD recorder.

Het lijkt mij wel een blitse TV. Een breedbeeld CRT scherm is echter niet alleen goedkoper (ongeveer 250/400 euro heb je een hele mooie), maar op dit moment nog steeds scherper in beeld. TFT heeft denk ik nog net een jaartje meer nodig om zich naar een volwaardig alternatief te ontwikkelen.

En over dat vakantiegeld: dat is een sigaar uit eigen doos. Je baas houdt dat percentage jaarlijks verplicht in op je loon en keert het in mei in 1 keer uit.

› reageer

Mocht er dan nog iemand geinteresseerd zijn in een 26"LCD-TV. dan heb ik eventueel een compleet nieuwe (=ongebruikt en in doos) Acer 2603. Beter merk, betere prijs. Interesse, zie mijn email.

@Mod: Dit is geen SPAM, het is enkel een service voor TV'ers onder elkaar.

› reageer

vond je de tv van de panorama actie toch niet zo goed?
Misschien dat ik die aanbieding zelf nog wel bestel

› reageer

Leuke tv, vooral met het aankomende WK. Maar zijn er nog meer acties behalve de tv?

› reageer

Ik ben per ongeluk twee keer aangemeld. Dus twee is iets te veel van het goede, omdat ik ook via belnu al voorzien ben van Samsung.

› reageer

@leendert: 2x aangemeld? waar?

› reageer

Het merk van de TV is idd net zoiets als HTC. De zelfde TV wordt ook onder andere merken verkocht, en wordt licht aangepast per merk.

Merken die o.a. deze kast gebruiken zijn Mirai en Video 7. Deze worden voor een goede 700 Euro verkocht.

Heb zelf een mirai, en moet zeggen "Had ik maar iets meer willen lappen!" Geen lecht apparaat maar de menu structuur v/d tv laat wat te wensen over. Ook de kleuren zijn naar mijn mening minder dan van andere merken.

› reageer

OT: Actie van Panorama. Bij een abonnement (twee jaar en bijbetaling) kreeg je deze LCD-TV. Op de een of andere manier is er iets verkeerd gegaan, krijg ik twee verschillende abonnemnten en krijg ik dus twee X een TV, maar eigenlijk wil ik er geen een hebben. Ik heb reeds een Samsung 26" en een paar 20", dus deze is/ zijn voor de handel.

› reageer

heb je die acer al eens bekeken, zoja, hoe is de kwaliteit?
Ik wil namelijk nog wel een mooie LCD op mn (arme-studenten)kamer

› reageer

Beeldkwaliteit van die BelCompany actie is in ieder geval SUPER !

› reageer

Nou........ ik heb hem gisteren in de shop spelend gezien, en ik vond het tegenvallen. Maar dat kan natuurlijk ook aan de instellingen liggen of de manier waarop het licht de winkel binnenviel.

› reageer

ik vond de kwaliteit van lcd's ook altijd tegenvallen. Totdat ik beeld zag dat van een HD bron kwam

› reageer

Ik heb hem ook en ik ben er super tevreden mee!

Ik had al uitgebreid onderzoek gedaan naar LCD-Tv's en wou net gaan kopen toen ik deze aanbieding in de telegraaf zag. De specificaties zijn echt goed en mijn ervaring is ook top. Vooral de dubbele tuner zodat je, terwijl je naar 1 kanaal zit te kijken, in een ander venster naar een ander kanaal kijkt (om te zien of het al begonnen is ofzo).

Aanrader. Ze hebben ze nog steeds staan in de winkel trouwens. Dus voor degenen die hun vakantiegeld een dezer dagen krijgen....

› reageer

ik heb die tv vandaag ook gehaald staat echt super bij mij in de kamer,alhoewel otic my weinig zegt ,is het wel superkwaliteit en veel techn.snufjes en dat voor 699

› reageer

@ HD:
Of een TV HD geschikt is of niet, heeft niets te maken met de kwaliteit. Er zijn namelijk op dit moment geen programma's in HD kwaliteit, alleen het WK wordt erin uitgezonden. Het staat dus nog maar in de kinderbenen.

› reageer

maar voor hoelang staat het in de kinderschoenen?! Ik verwacht dat het als een speer zal gaan. Als je een mooie plasma/lcd hebt wil je echt wel hd tv

Daarnaast komen binnenkort ook de hd-dvd en blueray spelers op de markt. Uiteraard komen hier ook films op met hd kwaliteit

Maar inderdaad, op dit moment heb je er nog niet zoveel aan, maar ik vermoed dat dat snel anders is

› reageer

@ marteltor
HD-TV staat helaas niet in de kinderschoenen...en toch weer wel !!!
Rond +/- 1995 bestaat het, toen alleen in CRT-formaat.
Dus zijn we al reeds 11 jaar onderweg en breedbeeld is nog niet eens in hilversum een standaard.

Toch prettig dat series uit de u.s.a te downloaden zijn !!!

› reageer

Deze tv is ook bij telecomadvies (=BC) te koop. I.c.m downgraden is het een koopje

› reageer

Ik kom al de hele dag niet op de site van Belcompany en wilde een bestelling plaatsen voor een familielid
Hebben jullie ook last van dit probleem?

› reageer

Site werkt gewoon.

NB. ter vergelijking van het Belcompany/Telecomadvies aanbod:
vanaf komende woensdag heeft ook de Aldi zo'n TFT scherm te koop. 799,- euro. (zie aldi website voor de specs). Het is zeker een goede timing om nu met deze toestellen te komen!

› reageer

aldi ondertussen €749.-

› reageer

Ja in de folder van enkele dagen oud staat hij voor €749 incl verw.bijdrage. En de goede timing is natuurlijk niet voor niets met de WK op komst

› reageer

Toch nog even een opmerking over de LCD TV's. Laat je niet te snel verleiden door mooie HDTV Ready TV aanbiedingen. Eerst zien en dan geloven. De resolutie van de meeste LCD's voldoet niet aan de hoogste HDTV norm. De meeste LCD's hebben een resolutie van 1366x768 terwijl de 1080i of 1080p norm een resolutie van 1920x1080 nodig heeft. Kortom, je komt echt pixels te kort als je een hoge resolutie HDTV signaal wilt laten zien op een 1366x768 monitor/TV.
Er bestaan wel 1080i LCD TV's maar die zijn gewoon een stuk duurder, althans, nu nog. Dat zal in de loop der tijd wel veranderen. Gewoon nog even doorsparen dus.

› reageer

Dat is idd. een goed punt, zowieso zit er nog veel beweging in de flatscreen markt. Aan de andere kant is het wel een zeer interessante aanbieding .

› reageer

als je het toch gelijk goed wilt doen moet je een 1080p tv kopen, maar die zijn meerdere duizenden euro's.
Daarnaast kunnen deze 720p tv's ook wel 1080i afspelen, maar dan verkleinen ze het beeld. Ik meen dat ze anders het hd-ready logo ook niet mogen dragen.

› reageer

Ik heb enkele maanden geleden die labtec arena 685 5.1 surround sound set gekocht, maar heb er niets aan, omdat ik de verkeerde geluidskaart in mijn compu heb zitten. Hij zit nog in de doos (wel opengemaakt), dus als je hem wil overnemen moet je me maar een mailtje sturen.

› reageer

Voor morgen zijn er weer nieuwe aanbiedingen aangekodigd. Zo'n topic als dit is toch de droom van elk bedrijf....iedereen wil wel dat er juist over zijn aanbiedingen gesproken wordt.

› reageer

@koen: je bedoelt dat ik morgen in de trein de Telegraaf of de Spits weer moet openslaan voor nieuwe BC acties?

› reageer

Inderdaad.

Trouwens de nieuwe aanbiedingen zijn:

512 MB geheugenkaart voor 15,-
Logitech Bluetooth Express headset voor 20,-
Qick prepaid Sagen MyC4-2 et 15,- tegoed voor 59,95
Bluetooth dongle voor 10,-

En 3 aanbiedingen met de TV: los 699,- met digitale TV voor 599,- en met Orange 22,50 abonnement (2jaar) en Nokia 1110 voor 279,-.

› reageer

BC

Hmm jammer dat de kaart niet in de E770 gaat, een paar reserves was wel handig geweest. Ik zie ook geen merk.

edit: thanx

› reageer

Op telecomadvies is de TV met een Orange 22,50 abonnement 10,- euro goedkoper.(269,-) met een Orange 32,50 abonnement kost hij slechts 219,- beide aanbiedingen met een SE toestelletje.

› reageer

Die Sagem C4-2 is een leuk toestel voor dat geld. Compact, klepje en een camera voor een leuke prijs. Jammer alleen van de antenne.

› reageer

Jammer dat die 512 Mb kaart een SD kaart is en geen MMC. Dit gaat dus ook niet werken in mijn Nokia 6230i ...

› reageer

Koen, de TV kost met digitale TV 599, en geen 588. 588 is het 'voordeel' dat je hebt

› reageer

@ciao

Ik was in de BC, het zijn allemaal Sandisk kaartjes (die voor 15 euri)! Prima kwaliteit dus.

› reageer

@elsterno: wat voor type is het? alleen gewone sd?

› reageer

Ja, waren helaas allemaal gewone SD, dus heem mini of micro.

› reageer

otic lcd tv is vanaf vandaag nog maar 470 euro bij belcompany op=op

› reageer

De Mega Maand aanbiedingen staan weer aangekondigd in de Telegraaf ! Ze gaan er gelukkig mee door.
Morgen hier het overzicht van de hopelijke interessante artikelen of heeft iemand nu al wat meer info?

› reageer

Nou, de aanbiedingen staan weer in de Telegraaf.....

Stand-Alone navigatiepakket LG LN600 Deur tot Deur W-Europa: €249,-
Samsung X490 wit (simlockvrij): €49,-
UPC Nokia 2600 prepay incl. €10,- Beltegoed + DVD Mission Impossible I + II : €39,95
USB-stick 1 GB Aluminium behuizing: €29,-

--------------------------------------

Belcompany heeft weer mooi spul ingekocht!

› reageer

Jammer dat er niet te zien is hoeveel btg (en OF er uberhaupt wel btg bij zit) er bij de Samsung & Nokia zitten.

NB: Samsung X490, werd dat niet als T-Mobile toestel verkocht? Alle afbeeldingen op Google zijn immers met zo'n leuk logo'tje.

Edit: Ik zie het al, 10 euro btg bij de Nokia.

› reageer

De Samsung zal wel zonder btg zijn, die is immers simlock vrij

› reageer

en bij de nokia staat toch echt gewoon erbij dat het inclusief 10 euro beltegoed is

› reageer

heb zo'n samsung gereserveerd.. in roermond was ie al uitverkocht dus heb er eentje in eindhoven laten reserveren

leuke aanbieding..50euro én simlockvrij dingetje!

op marktplaats betaal je al gauw 75 euro.

ps. had die aanbieding ook uit het (regionale) dagblad

› reageer

Zo spectaculair is de Samsung toch niet. Hij is overal al weken voor 59.95 incl 10 euro te koop. Voor een paar euro heb je hem simlockvrij.

› reageer

voor mijn schoonmoeder is ie goed zat

› reageer

Is die samsung x490 een goed toestelletje? Ik wil mijn vriendin er graag één cadeau doen.

› reageer

simpel, maar leuk toestel voor die prijs.
dubbel schermpje, dus dat is wel leuk. Echter geen mp3 of camera, dat zou ik persoonlijk wél missen.

› reageer

Ze is er erg blij mee Mooi toestelletje voor een mooie prijs moet ik zeggen.

› reageer

Die LG is trouwens wel een heel mooi apparaatje voor 249,-. Goeie kaarten van Navteq.., zoals gezien bij Route66

SD-kaartje van 15 eurie erbij voor frankrijk en je kan aan gaan

› reageer

Is Belcompany gestopt met de Mega Maand Aanbiedingen?

› reageer

Belcompany is er volgens mij mee gestopt. Vandaag (laatste woensdag van de maand) geen acties in de Telegraaf.

› reageer

wie 512mb SD kaart voor 15euro een mooie aanbieding vond.
bij saturn zuidplein in rotterdam kan je nu 1gb kingston SD kaart kopen voor 17euro... alleen waren er gisteren niet zoveel meer over, dus voor geïnteresseerden, wees snel.

› reageer

Belcompany heeft weer Mega Maand Aanbiedingen morgen!!

Vandaag de aankondiging in de Telegraaf, morgen de aanbiedingen... ik ben benieuwd hoe ze terugkomen!

Morgenochtend meer...

wel raar trouwens, eerst was het altijd de laatste woensdag van de maand, nu de eerste woensdag van de maand.

› reageer

Aanbiedingen:

****Link verwijderd****

› reageer

Ik heb de aanbiedingen ook in mijn mailbox gekregen:

- Nokia 1100 simlockvrij €45,-
- Bluetooth Headset €25,-
- Profoon Dect PDX 2300 €20,-
- 10 euro korting op alle prepaid pakketten

Goede akties!
Ga zelf ff kijken of er nog wat leuks bij de prepaidpakketten zit....

› reageer

sorry hoor maar zijn dit de "mega maand aanbiedingen" van belcompany?
word hier zo lang op gewacht? wat een kl*te aanbiedingen dan...

› reageer

Tjsa, dat is het dus die "Mega" aanbieding.
Of moeten we spreken over een "Mini" aanbieding?
Zie ook: Telegraaf

› reageer

Voor wie nog van plan was, de SE K750i van T-Mobile te halen voor 149,95 euro : hij is ook bij Belcompany te koop en nu dus eveneens met een tientje korting .

› reageer

Net een UPC siemens A70 gekocht voor €9,98!! bij de Belcompany; weer een mooi cadeau voor de sinterklaas. Op dit pakket zat zelfs 20 euro korting op!

› reageer

Zijn deze Mega-Maand aanbiedingen ook in praktijk nog de gehele maand november geldig?
Altijd goed om te weten die 10e korting op een prepaid pakket!

› reageer

@DJ Re :
Nee, geldig van 1 t/m 5 november.

› reageer

Gepost door R-OO-B op 01/11/2006 18:07
Net een UPC siemens A70 gekocht voor €9,98!! bij de Belcompany; weer een mooi cadeau voor de sinterklaas. Op dit pakket zat zelfs 20 euro korting op!

Dit klinkt zeker niet slecht. Bij welke BC heb je em gehaald? En geld deze aanbieding voor elke BC?

› reageer

Ik had het laatste pakket, maar misschien kunnen ze bij je plaatselijke BC wel zien waar er nog toestellen liggen....

› reageer

Op de voorpagina van de Telegraaf worden weer MegaMaand-aanbiedingen aangekondigd. De structuur van de laatste woensdag van de maand is helemaal weg.
Een upc alcatel wordt al gepresenteerd voor 29 euro. Hopen dat de rest van de aanbiedingen voor mij wat interessanter zijn.

› reageer

@swoosh: de laatste keer heb je de link naar de aanbiedingen al op 31 okt geplaatst terwijl ze pas 1 nov in de krant stonden. Kan dat nu weer?

› reageer

****Link verwijderd****

alstu

› reageer

Die Samsung Z400 voor €99,- is echt super qua prijs...!

Wat zou die opleveren op marktplaats?

› reageer

@mcmeijer: dank je wel

Jeetje, de Samsung Z400 is wel erg
Maar ik denk dat veel filialen deze niet eens binnen krijgen. Toch?

› reageer

Elke BC krijgt er minimaal 10 binnen... van de Z400 .

› reageer

En die worden zeker opgekocht door de 4 verkopers zelf die aan het werk zijn S***, kon ik hem maar reserveren.

› reageer

Op zich zijn het leuke aanbiedingen.

Vinden jullie de stick duur?

› reageer

@Zon: die stick is niet duur volgens mij. Ik heb laatst zelf een 256 mb memorystick voor €13,- aangeschaft

Ik sta morgenochtend om 9.30 voor de deur om een Z400 aan te schaffen

› reageer

is de z400 al te unlocken en kan de vodafone content er dan ook vanaf?

› reageer

kan ik ook sim van vodafone erin doen en deze gebruiken??

› reageer

Gewoon een D500, of zie ik dit verkeerd?

› reageer

Beter dan de D500, echt balen dat ik er s'morgens niet heen kan.

› reageer

@mcjmeijer :
uiterlijke gelijkenis is er wel een beetje, maar veel nieuwer model (2006), betere camera, betere software met meer opties (o.a. ook de Mobiel opsporen-functie) + UMTS.

› reageer

@pluisje, er kan ook een Vodafone abo sim in . Het zijn namelijk postpaid pakketjes met een startkaartje van Vodafone prepaid erbij .

› reageer

@elsterno: zit je toevallig in A'dam?

› reageer

Als ik bij de bekende unlockers kijk dan staat deze er niet bij.Dat is dan weer heeeel jammer als mijn Orange kaartje er niet in kan.

› reageer

Dus als ik het goed begrijp zijn het postpaid toestellen.

Vodafone gelocked maar niet prepaid gelocked!?!?!

Veel beter dan de D500

2MP camera (dubbele camera)
UMTS

ook in het zwart misschien ?
lijkt me een leuk toestel voor maar 99.e

› reageer

@VCP :
Alleen zilver.

› reageer

@panasonicx60, nee zit niet in A'dam...

On-topic: zoals ik het op de nieuwemobiel site lees, is het gewoon een supergoed toestel.. mooi als reserve dus .

› reageer

Als ik zo ff snel google merk ik dat het toestel wel te unlocken is. Dit kan oa bij:
• Enschede
• Op afstand
• Eindhoven

› reageer

Ik heb er eentje weten te bemachtigen 20 minuten geleden Jammer genoeg mocht ik er niet 2 meenemen (ja, ik heb gelezen 'maximaal 1 per klant') Ik had zelf ook wel zo'n toestel voor erbij willen hebben. De medewerkers zeiden dat ook zij helemaal verbaasd waren over deze absurd lage prijs.

Heb het pakket trouwens in het filiaal in de Herestraat in Groningen gehaald. Als je daar nu een bezoekje aan brengt dan heb je er ongetwijfeld eentje binnen

› reageer

Ook in Alkmaar is de Samsung nog te verkrijgen.
Althans om 10.00 uur nog.
Ik heb er een kunnen bemachtigen

› reageer

net een in almere gehaald, klopt het dat er geen geheugen kaartje bij zit?? wel leuk toestelletje voor erbij trouwens

› reageer

ook hier eentje gehaald in zeist.
toestel is vodafone netwerk locked, dus kunnen ook abo's in

› reageer

@Giel: op een van de sites waarnaar je verwijst (unlocken op afstand) kost het 22.50 euro!!!

Weet iemand of een filiaal rondom Haarlem er nog een heeft?

› reageer

in Maastricht zijn er ook nog een paar. abonnement sim werkt er ook op.

› reageer

In amsterdam niet verkrijgen alles schijnt gereserveerd te zijn.

Maar reserveren doen ze ook niet , best vreemd! haha

› reageer

@zon: Ik heb die prijzen niet bedacht...

In Nijmegen reserveren ze anders wel

PS. Ik belde de unlocker in E'hoven hij moest eerst proberen of die te unlocken was. Ik was de 5e die achtereenvolgens met dezelfde vraag kwam

› reageer

Er zijn vandaag al 3 advertenties op marktplaats geplaatst voor dit toestel

› reageer

en zo te zien zijn sommige mensen wel desparate om het te verkopen.. voor 120 euro zie ik eentje op marktplaats staan.. Dus voor 20 euro winst.. damn..

maar wel een bizar dumpprijsje, kan je nagaan wat er normaal mee verdiend wordt

› reageer

Ik denk dat Belcompany een mooi prijsje heeft kunnen regelen bij Vodafone. De populariteit van het model is door Vodafone destijds denk ik iets te hoog ingeschat. Nu gaat hij Belcompany tegen inkoopsprijs weg?

› reageer

en ook in Almere is het toestel al weer uitverkocht!

› reageer

In Boxmeer nog paar op voorraad (11:00), nu waarschijnlijk uitverkocht. Volgens de medewerkster krijg je geen startpakket erbij, hebben jullie wel een simkaartje ontvangen?

Wel degelijk phone voor zo'n cheap prijsje en de phone is gemaakt in Korea ook nog (en niet in China gelukkig).

Mooi display, redelijk snelle menu, connectie met PC verloopt soepel en snel, geen problemen met bluetooth met andere apparaten etc.
Alleen jammer dat het geluid best slecht is en de Vodafone theme is pijn voor de ogen. Iemand een idee waar je themes voor de z400 kan downloaden? Of misschien een theme creator?

› reageer

Ik heb er net 3 meegekregen (1 PP), maar omdat vodafone op was kreeg ik een t-mobile gelocked voor dezelfde prijs. Heb zelf t-mobile abo dus komt goed uit.

› reageer

@pontifex: verkoop je er ook nog een voor <200euro? Sta je dan op marktplaats?

› reageer

haha nee.. maar ga er zo wel een paar opzetten

› reageer

@pontifex: een Z400 T-Mobile branded en gelocked? of is die dan weer gewoon een D500?

en een beetje apart als de aktievoorwaarden vermelden: 'maximaal 1 per klant' en je krijgt er drie mee! zou je als BC nog wel eens problemen mee kunnen krijgen als anderen daarover gaan zeuren!

› reageer

Het is een Z400 t-mobile lock. Ook op de doos staat apart het t-mobile logo. ik was met 3 man, vandaar ze waren wel strikt daarin. En ik kreeg er per telefoon nog een t-mobile kaartje met 15 euro beltegoed erbij.

› reageer

Om 14.00 uur nog een z400 gekocht bij de belcompany in groningen ze hadden er nog een paar liggen toestel ziet er gaaf uit

› reageer

Vandaag een party van 12 samsungs in ene koop gekocht, waarvan er 9 voor de familie en eentje voor mijn zoon.

› reageer

En je was in je eentje? Of werk je bij de BC?

Tijdens een verjaardag niet allemaal de telefoon op tafel laten liggen he, kan wel eens voor verwarring zorgen.

› reageer

ik heb hem ook.. is nu even aan het opladen.
wat ik ook mooi vond is dat het logo niet zo op de voorkant zit, bij mij zit hij op de achterkant, veel mooier

› reageer

Ja ik was alleen. Ben daar vaste klant en breng alle kennissen, vrienden etcetera daar aan een abonnement.

› reageer

Even dit, ter attentie van de mensen, die hem willen verkopen :
zonet heeft iemand de aanbieding van Belcompany op Marktplaats gezet, compleet met foto van de advertentie.

@Sjuppie: ook zonder Vodafone of T-Mobile branding is het geen D500, het is een geheel ander toestel, nieuwer (pas dit jaar op de markt gekomen), met andere software, meer opties, uitbreidbaar geheugen, betere camera (2 megapixel) en UMTS.

› reageer

Goeie actie! Het is namelijk belachelijk dat sommige er tien opkopen en er ca 200 % winst op willen maken.

@pinokkia: ik heb het niet over jou, maar over mensen die ze met andere doeleinden opkopen.

› reageer

Ja als je de telefoon verkoopt geef je ook de bon mee waar 99 euro op staat dus vroeg of laat komen ze er toch wel achter. Feit is dat die telefoon na vandaag overal uitverkocht zal zijn en dan 200 euro nog steeds een goede prijs is voor dit toestel nieuw in doos

› reageer

De reden waarom ik er gelijk 12 heb gekocht is niet voor mezelf. Maar voor de familie en 2 kennissen. Aangezien de 2 kennissen het achteraf niet willen zit ik er mooi mee. En ik vind het zowiezo al belachelijk dat mensen met dikke vette winst willen verkopen. Ik breng de andere 2 morgen netjes weer terug naar de winkel. Zodat er andere mensen er ook gebruik van kunnen maken.

› reageer

Off-topic, @pontifex:
Uiteraard geef je de bon mee, voor de garantie, maar heb dit zelf, met een ander toestel al eens meegemaakt, mensen, die daadwerkelijk in de winkel gaan kijken en zien, dat hij uitverkocht is, zijn wel bereid, wat meer te betalen (voor de moeite, zogezegd), maar er zijn er ook, die niet in de winkel kijken, maar alleen op Marktplaats, bij die personen blijft die prijs van 99 euro nog wekenlang door het hoofd spoken, die betalen er echt niet meer voor.

Edit: Zie trouwens nu ook al, dat een zgn. "bieder" het welbekende bod van 9.999.999 euro heeft gedaan, zoals men dat anders doet bij advertenties van oplichters.

› reageer

Is de T-Mobile versie ook in het zilver of is die zwart? Op Marktplaats zag ik zojuist 2 advertenties met de T-Mobile versie. De ene had een foto waarop het toestel donkergrijs is. De andere advertentie had geen 'live picture' en geeft aan dat het om een zwarte versie gaat.

› reageer

zelfs 200 euro is heel goedkoop, want het toestel heeft een verkoopprijs van bijna 400 euro zie: http://www.expansys.nl/p.aspx?i=137442
wel simlockvrij maar ja dat is zometeen ook geen enkel probleem en je hebt dan wel een veel mooiere zilveren exemplaar !

ik ben al wezen kijken maar overal was hij al uitverkocht en via marktplaats heb ik hem nieuw in doos met bon voor 170 euro kunnen kopen

› reageer

@ Luuk

De t-mobile versie is zwart, met het logo van t-mobile op de voorkant

› reageer

Als je er 200 euro voor betaalt kan je er net zo goed 219 voor betalen bij T-mobile. 1 jaar abo incl 150 minuten per maand.

› reageer

Niet iedereen zit te wachten op (nog) een abonnement.. en als je ergens een goede cashback kan regelen kan je beter dat doen en die z400 kopen. houd je nog geld over

› reageer

Nutteloze discussie over deze prachtige telefoon, ik vind dat iedereen die er snel een paar heeft gehaald bij de BC slim is geweest, iedereen die telaat komt pist naast de pot

Zelf ook 2 van deze mooie toestellen gereserveerd en gehaald met 2 personen, belcompany let hier heel goed op, en iedereen die geinvesteerd heeft in deze aanbieding veel succes met de verkoop!

PS T toestel is echt geweldig

› reageer

@pinokkia: kan/mag ik er niet een overkopen???

› reageer

@blakabakra
Heb jij er eentje gekocht voor 170? Terwijl die vandaag nog voor 99 in de winkel lag. Of kon je hem daarvoor kopen

Ik ben niet heel erg kapot van het toestel, hou niet zo van samsung.
En van dit soort zakelijke telefoons.
Dus ga hem verkopen iemand interesse?, mail me

› reageer

Voor de liefhebber:
Alkmaar had er vanmiddag nog 7 liggen.

› reageer

Kunnen er ook buitenlandse Vodafone-kaarten in, of is ie zo gelocked dat er enkel de Nederlandse Vodafonekaarten in passen?

› reageer

Pinokkia, als je mij een mailtje stuurt, hoef je niet terug naar de winkel en heb je een mede TVer blijgemaakt! Zit in het buitenland, anders was ik er zelf wel 1 gaan halen.

› reageer

Godver, overal uitverkocht

Iemand nog eentje over?

› reageer

Ik had ze eerst gekocht voor de handel maar houd er 1 mooi zelf! wat een topapparaat. Dat beeldbellen is ook echt een uitvinding. e-mail werkt perfect. mooi scherm. mp3 etc

› reageer

kan er ook een debitel vodafone abo in?

› reageer

Ja hoor,bij mij doet de Debitel/Vodafone sim het gewoon.

› reageer

@Kees-c: betekent "doet het gewoon" dat alle UMTS functies het doen?

› reageer

ik begrijp al die ophef niet over wat die z400 op marktplaats kost, toen ik er een wilde kopen vroeg in de ochtend in de belcompany hadden ze nog de "oude" prijs in de computer staan, en die gaf 149 euro aan. na een telefoontje met hoofdkantoor werd de prijs aangepast en kreeg ik hem mee voor 99, nu zijn ze dan uitverkocht maar eerst was de pijs ook redelijk ok volgens mij

› reageer

@ Ni-co : Ja,alle diensten zijn gewoon beschikbaar/werken. Heb er spijt van dat ik er niet meer gehaald heb voor goede vrienden enzo,het beeldbellen is inderdaad " super leuk ". _/-\o_

› reageer

Alleen jammer dat die accu's van samsung zo snel leeg gaan!

Vandaag nog in den haag geweest maar ook daar overal op.!

› reageer

Hier krijgen ze er morgen weer een zooitje binnen.

› reageer

@Zon : waar is " hier " ?

› reageer

Ik heb een T-mobile-versie Z400 te pakken weten te krijgen voor mijn abo! Mooi apparaat! Alleen de videokwaliteit is 176x144, dit had ik beter verwacht.
De meegeleverde startkaart van T-mobile heeft 400 smsjes, dus die heb ik mooi door kunnen schuiven.... M.a.w. €89,- voor een nieuw toestel!
Thanks@Belcompany

› reageer

@R-OO-B: Hoe heb je dat weten te fixen en vooral waar? Dan wil ik ook nog wel een poging wagen voor mijn T-mobile abo.

› reageer

@ R00B:
Wat heb je gedaan met die 400 sms? Doorverkocht?

› reageer

Alkmaar is uitverkocht.

› reageer

Nog iemand een antwoord op de vraag of er ook een Duits Vodafone simmetje in past of dat enkel Nederlandse Voda-simmetjes er in passen?

› reageer

Mocht je geïnteresseerd zijn in de D600, die is in A'dam te koop voor 150 euro. Nokia 6111 is 99 euro.

› reageer

Kheb de simkaart met 400smsjes doorverkocht. Die persoon kende de actie nog niet met de gratis smsjes en was blij met mijn tip en kaart.

› reageer

Heb vandaag gekeken of er ergens nog eentje besteld kon worden (wilde er eentje van Tmobile), helaas alle Z400's uitverkocht bij elk filiaal in Nederland werd mij een uurtje later verteld. Ik heb er nu eentje van Vodafone, als er iemand is met een T-Mobile toestel en als je wilt ruilen.. graag een mailtje

› reageer

Is de nokia 6111 bij elk filiaal te verkrijgen voor die prijs? Kan er namelijk verder nergens iets van terugvinden.

› reageer

@svenska :
Het betrof niet bij elk filiaal dezelfde toestellen, in Sittard en in Beek bijv. geen Nokia 6111 gezien en (helaas) ook geen SE K750i, wel de N70.
In Sittard gisteren ook een BenQ-Siemens EF81 (UMTS-toestel, hier nog niet genoemd), voor 199, deze was vrij snel verkocht.

› reageer

Niemand een unlocker gevonden voor de Samsung Z400 gevonden?

› reageer

Even geneusd op wat Engelse sites. Daar wordt gemeld, dat ie nog niet te unlocken is.

› reageer

Vanochtend weer op de voorpagina van de Telegraaf een aankonding van de de Mega Maand Aanbiedingen voor morgen. Ze hebben er zin in bij Belcompany... Nog ff de omzet plussen aan het eind van het jaar?

Als voorproefje wordt de UPC Alcatel OT-205 aangekondigd voor €25,-.

Ik verwacht niet zoveel spektakel als de vorige keer, de actie met de Z400 valt niet snel te overtreffen.

Vanavond zal Belcompany de nieuwe aanbiedingen wel weer rondsturen per mail. Anders staan ze morgen weer in de telegraaf.

› reageer

De andere megamaand aanbiedingen zijn :

Lipgloss voor 4,50
MP3 speler 1GB voor 29 euro
navigatie systeem voor 269 euro

Niet echt telecom gerelateerd dus

› reageer

Jammer dat er geen interessante toestellen bijzitten. Misschien dat er weer toestellen in de uitverkoop gaan?
[sub]De LG KG800/SM E530/S400i samen voor €350 was vorige keer een koopje. [/sub]

› reageer

De artikelen zijn nu ook terug te vinden in de Telegraaf. Grappig is dat je de artikelen nu ook online kan bestellen via de actiemail zonder extra verzendkosten. Acties zijn nu prima, maar niet echt schokkend. Jammer dat de online-bestelling vorige keer met de Z400 nog niet kon.

Ik heb de links maar even hieronder gezet:

Bestellen Lipgloss voor mobiel €4,49
Bestellen UPC OT-205 Prepaid €25,-
Bestellen Mp3-speler Odys 1 gb €29,-
Bestellen LG LN710navigatie €269,-

› reageer

@Roob: Er zitten wel verzendkosten bij (5 euro), bij de lipgloss alleen iets minder.

› reageer

@zon Belcompany heeft de prijzen aangepast.... Vanochtend vroeg waren er nog geen verzendkosten.....

› reageer

iemand al nieuwe reclame gehad, morgen komt er weer in de Telegraaf weer de acties van Belcompany te staan, dit is gehoord op een radio zender

› reageer

Vandaag, 15 december geen goede acties van Belcompany.
Hoofdzakelijk 2-jarige abo's met leuke toestellen gratis.

› reageer

Van morgen t/m zondag krijg je bij de BC weer 10 euro korting op een prepaidpakket.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.