KPN introcuceert collectcall mobiele bellers buiteland

Zie ook hier

Topic closed.

› reageer

28-12-2005
KPN introduceert Collect Mobiel Buitenland

KPN heeft vandaag de dienst Collect Mobiel Buitenland gelanceerd. Hiermee is KPN, voor zover bekend, de eerste Europese operator die deze mogelijkheid biedt. Met de dienst kunnen KPN Mobile en Hi prepaid klanten vanuit 8 Europese vakantiebestemmingen gratis collect naar Nederland bellen. Zoals gebruikelijk bij collect call gesprekken moet de "ontvanger" van het gesprek wel betalen: een starttarief van 3 euro en daarnaast een bedrag van 1 euro per minuut.

De voordelen van deze dienst zijn: u kunt ook bellen als het prepaid-tegoed op of onvoldoende is, er is geen sprake van roamingtarieven en u staat achteraf niet voor verrassingen op de mobiele nota. Bovendien zijn de kosten voor de ontvanger vooraf bekend.

Collect Mobiel Buitenland is beschikbaar in de volgende landen (inclusief bijbehorende gratis toegangsnummers):
Belgiƫ 0800-73136
Denemarken 80887140
Duitsland 0800-1817722
Frankrijk 0800-907872
Oostenrijk 0800-295277
Spanje 900-993181
Zweden 020-797450
Zwitserland 0800-561086

KPN werkt eraan om in de loop van 2006 de dienst gefaseerd in de belangrijkste overige Europese vakantielanden te introduceren en ook beschikbaar te maken via de andere Nederlandse mobiele operators.

Voor meer informatie kunt u terecht op www.collectcall.nl en www.kpn.com

Bron

› reageer

Het is misschien wat ouder "nieuws", maar ik vond het toch interresant toen ik het las. En vraag me ook af of er mensen zullen zijn die hier gebruik van gaan zullen maken! Lijkt me niet met zulke hoge tarieven...

› reageer

Zie ook hier

Topic closed.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.