Laptop bij abonnement

Die 1 euro per maand voor dubbele min/sms geldt alleen voor de eerste 4 maanden.

› reageer

Ik ben op zoek naar een laptop bij een mobiel abonnement, nu ken ik niet alle sites en aanbiedingen, dus vandaar dit topic. Ik ga bij deze alvast zelf zoeken bij de grotere webshops. Ik zou het graag bij een Orange of T-Mobile Flex abonnement willen nemen. 1 of 2-jarig maakt niet uit, als het maar een goede aanbieding is .

De dingen die ik zelf tegenkom zal ik ws. hier neerzetten, tenzij het echt teveel is. Alvast bedankt voor het meekijken .

Winkels met laptop(s):
typhone.nl
gsmeasy.nl
gsmtrack.nl
sitel.nl
gsm-shop.nl
vtu-telecom.nl
mobieletelefoons.nl
gsm.nl
[sub]Jemig, gsmeasy heeft er niet 1, nee meteen een stuk of 20 [/sub]

› reageer

Of de aanbidingen interessant zijn heb ik niet gecheckt, maar voor een ruime keus aan loptops (zelfs Ibooks ) in combinatie met een abonnement moet je bij GSMeasy zijn.

› reageer

Ik heb bij typhone een Acer laptop gevonden, ik denk dat het handiger is dat ik eerst een lijstje maak van winkels waar ze uberhaüpt laptops hebben, dat is wel zo makkelijk.

Winkels die een goede aanbieding kunnen doen zijn natuurlijk ook welkom .

› reageer

Moh, allemaal niet onaardig, maar geen gratis laptop bij een 2-jarig abonnement oid. De laptop die goedkoop zijn, zijn ook wel minimaal qua specificaties valt me op, maar goed dat je meedenkt .

› reageer

www.sitel.nl ?? Misschien is dat iets, of ie helemaal gratis is ligt aan het abonnement natuurlijk. Een tweejarig abo van 15 euro of eentje van 50 euro is natuurlijk een groot verschil. Ik heb de mijn in elk geval via sitel besteld en ben heel tevreden over afhandeling en service en das natuurlijk ook belangrijk

› reageer

Mja, ik zat zelf te denken aan een abonnement max 30 euro/maand en dan 2-jarig bijv. Verder valt het me nu pas op hoeveel sitel.nl en gsmeasy.nl op elkaar lijken (qua invulformulier met die acties).

› reageer

Ik heb zelf ook een aantal keren gezocht naar een laptop, maar bij een normaal abonnement is er nagenoeg nooit een gratis laptop bij te krijgen. Op de site van Telfort hebben ze wel een pc bij een 2jarig abo voor 26 euro per maand. Alleen wel zonder beeldscherm (dit kun je bij het invullen van je bestelling later aangeven of je een beeldscherm wil). Het is natuurlijk ook vrij lastig om een laptop gratis weg te geven bij een abo, want meestal houden de kortingen wel op ronad de 500/600 euro. Een andere optie zou zijn om een zakelijke aansluiting te doen, bijvooebeeld Belnuzakelijk.nl. Op dat soort sites hebben ze wel vaker laptops, bij bijvoorbeeld 2 goedkope zakelijke abo's.

› reageer

GSM-Shop

› reageer

Telfort heeft alleen pc's, ik ben op zoek naar een laptop. Dat ze niet snel gratis zullen zijn, is helemaal waar, echter vind ik de deals die ik tot nu toe gevonden heb niet denderend, maar misschien ben ik te verwend .

› reageer

benjeti ==> een "laptop" is zo'n ding met display ingebouwd... En een accu, zodat je hem altijd mee kan nemen. Die Telfort-link lijkt er niet eens op

› reageer

Sorry remco, dat is mijn verkopersinstinct denk ik. Als ik een 'klant' iets niet kan bieden, ga ik op zoek naar een alternatief...

› reageer

Zal de 'klant' blij mee wezen Benjeti, als-ie met z'n 'alternatieve' laptop op schoot in het vliegtuig zit

Heeft-ie nog geluk dat er een TFT-scherm bijzit, in plaats van een CRT

› reageer

www.gsmhut.net (al dan niet via pchut.net).
Weet alleen niet of ze nog abonnementen verkopen behalve sim-only's.
www.gsm.nl (alleen zakelijk?)

› reageer

Ik zou geen laptop nemen via gsmeasy, daar is hij nog steeds ontzettend duur. Ik heb er een besteld via belnuzakelijk.nl , een T-Mobile zakelijk (2x) met een Acer.

› reageer

@sjoerd: check mobieletelefoons, de laptop is wel ietsie beter dan de andere

› reageer

Deze:
http://www.vtu-telecom.nl/vtu-telecom/

› reageer

En deze? (kan geen laptop vinden).

http://www.typhone.nl/index.php?go=actiecomb

› reageer

Bij gsmhut kan ik er niet uitkomen, bij vtu hebben ze ook geen denderende aanbiedingen en als laatste heeft mobieletelefoons alleen een laptop bij een kpn abonnement.

› reageer

ost door Sjoerd (moderator) op 27/01/2006 16:44
Moh, allemaal niet onaardig, maar geen gratis laptop bij een 2-jarig abonnement oid. De laptop die goedkoop zijn, zijn ook wel minimaal qua specificaties valt me op, maar goed dat je meedenkt
Denk ook niet dat je daarvoor gaat slagen om helemaal gratis te krijgen. Die liggen gewoon qua inkoopsprijs te hoog daarvoor denk ik. Afhankelijk van welke mate van gebruik, zou je kunnen overwegen een leuke cashback te nemen en daarmee bij te leggen op een laptop met betere specs die je zelf koopt.

Gepost door gymaroe op 28/01/2006 10:22
En deze? (kan geen laptop vinden).
http://www.typhone.nl/index.php?go=actiecomb
Niet vinden? Rechts bij 'actieproduct' en dan 'acer laptop' gewoon toch

› reageer

ik ben zelf ook bezig geweest met deze zoektocht naar een laptop naar mijn keuze(ik ben ondertussen wel geslaagd voor een laptop)

bij gsmeasy is er mijns inziens de ruimste keuze in laptop tot apples ibook's aan toe.

Ze zijn niet gratis maar met (soms flinke) bijbetaling.
De kosten voor het abonnement zie ik daarom als een soort afbetaling met 'gratis' beltegoed....
valt me wel op dat je bij vodafone-abo's een hogere vergoeding krijgt als met t-mob of anderen.

De goedkoopste of zelfs gratis laptops hebben vaak geen dvdbrander maar een cdbrander/dvdspeler of de ram hoeveelheid is krap bemeten net zoals de harde schijf.

› reageer

OT: harold> je hebt toch geen dvdbrander nodig in een laptop

› reageer

En extra RAM is voor een paar tientjes bij te prikken. (RAM bijkopen, klepje openschroeven, RAM in slot klikken, klepje dichtschroeven en klaar!). Scheelt mogelijk zo'n 100,- euro in de aanschaf.

GSMeasy is zo te zien niet duurder dan andere shops. Andere shops bieden zo te zien alleen de budgetmodellen voordelig aan, terwijl gsmeasy ook de duurdere modellen levert. Dat is als je de boel even nakijkt ook duidelijk als je de bij te betalen bedragen bekijkt. De korting tov. de prijzen in de goedkoopste winkels los zijn door het abonnement maximaal zo'n 400 tot 500 euro lager!

› reageer

DVD-branders en 1GB aan geheugen is idd. niet nodig, 256MB is prima, dan koop ik zelf nog wel 256/512MB bij idd.

Allerlei extra software heb ik ook niet nodig, gsmeasy is idd het meest interessant qua aanbod, echter zijn er (nog) geen superaanbiedingen, wat ik wel een beetje verwachtte met het nieuwe abonnement van T-Mobile.

› reageer

Met een 2 jarig Vodafone abonnement kom je onder de 200,- euro bijbetaling voor de budget Acer. Al met al netjes lijkt mij.

Kijk trouwens wel naar de toepassing die je wilt gaan gebruiken. Als je ook ADSL TV etc. wilt gaan gebruik is een wat mooier scherm ook nooit weg. Trouwens: echt draagbaar zijn de Acers met 2,8 tot 3 KG gewicht niet. Kijk ook naar de gebruikstijd van de accu: de budget serie heeft max 1,5 uur als opgave. Reken echter 45 tot 60 minuten als maximum! (en dat is echt weinig). De los bij te kopen grotere accu geeft trouwens wel 2 uur werktijd, maar dan moet je wel weer investeren. (ik had geluk dat ik zo'n accu op eBay vond voor een paar euro).

› reageer

De laptop die ik in gedachten had wordt een stationaire, dus gewicht maakt niet uit, ook zittie constant aan het stroom, dus ook dat maakt niet echt uit.

Overigens wacht ik de echt goede aanbiedingen nog even af, het blijft een luxe probleem namelijk .

› reageer

En deze dan?
Link

› reageer

Dit was een perfecte tip, heb direct de bestelling geplaatst. Die telefoon nemen we op de koop toe, maar die laptop is echt top.

› reageer

www.belnu.nl heeft ook nog een leuke aanbieding, wel alleen voor zakelijke klanten

twee 1 jarige t-mobile optimaal abonnementen van 12,50 per maand dan krijg je gratis twee keer een samsung X200 en een Dell Latitude 110L laptop

› reageer

Mja, dat is dus met een KPN Mobiel abonnement, terwijl ik een aanbieding zoek met Orange of T-Mobile. De laptop is idd wel een goede.

› reageer

je moet natuurlijk ook kijken naar het kwaliteit van de laptop.. ik zou dan zelf persoonlijk voor een dell laptop kiezen.. want een acer lijkt me niet zo goed op www.gsmtrack.nl vind je zo'n aanbieding van een dell laptop de laptop krijg je voor 130 euro this wel jammer dat je geen mobiel er bij krijgt ik zelf ben ook op zoek naar een abbonoment + laptop maar dan wel met ene luxe mobiel maar die zal ik waarschijnlijk niet vinden wwant dan word de bijbetaling wel erg hoger..bij www.gsmeasy.nl vind je veel laptops maar ze zijn erg duur de goedkoopste die ik heb gevonden is toch die van gamstrack je krijg een dell laptop en 150 belminuten + 12 maanden lang 10 euro beltegoed voor 22.50 en 130 euro bijbetaling alleen gene mobiel veel suc-6 ermee!

› reageer

Even over die laptop via mobieletelefoons.nl; iemand al besteld en binnen? En zo ja...kloppen de specs? In eerdere gevallen (kijkshop online) niet helemaal de specs zoals opgegeven, dus ben echt benieuwd!

ThanQ

› reageer

@ Frank Sehc:

Een aanbieding van een abo met luxe mobiel en een goede laptop erbij!? Zo een aanbieding vind je alleen in de 2006-versies van sprookjesboeken ala Roodkapje en J.P. en de 7 dwergen

Wilde trouwens van t weekend een auto kopen, dus ik naar een dealer... Ik zeg tegen hem: "Ik wil een auto, wel eentje met ingebouwde navigatie, airco, aluminium velgen erbij, ik wil hem voor 1 jaar, en ik wil er niet bij voor bij hoeven betalen, enne watvoor cadeau krijg je er dan bij?"

› reageer

Mensen ,wel opleten bij n zakelijke abno. zijn de prijzen Exc BTW .

› reageer

@frank_sehc1: waarom zou je geen Acer kopen? Dit is een grote fabrikant die diverse merken voert. Veel Acer laptops komen telkens weer goed uit de testen, vooral als je ook de prijs in de vergelijking meeneemt. Veel waar voor je geld meestal. Ik ben nu aan het tikken op mijn 2e Acer laptop (duurder model via GSMeasy) en het bevalt wederom prima!

› reageer

Wie heeft die Maxdata op mobieletelefoons.nl nou besteld? Ik heb enkele nalatige dingen over ze gelezen en ik vertrouw het niet 100%...

In de algemene voorwaarden staat o.a. vermeld:

7.3. Mobieletelefoons.nl heeft te allen tijde het recht de Producten en/of Diensten in gedeelten (af) te leveren cq. te verrichten.

3.4. Indien de levering van een besteld Product onmogelijk blijkt te zijn, zal mobieletelefoons.nl zodanige inspanningen verrichten als de redelijkheid en billijkheid met zich mee brengen om een vervangend Product beschikbaar te stellen. Artikel 10 is van toepassing. Indien een Dienst of een vervangend Product niet kan worden geleverd, zal mobieletelefoons.nl de Opdrachtgever daarvan zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen. Opdrachtgever heeft dan recht op kosteloze teruggave van het door hem betaalde. Deze teruggave zal zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen dertig (30) dagen plaatsvinden.

7.1. mobieletelefoons.nl zal de, bij het sluiten van de Overeenkomst, opgegeven afleveringstermijn zoveel mogelijk in acht nemen. Wanneer de aflevering van Producten en/of Diensten de termijn van dertig (30) dagen overschrijdt, is Opdrachtgever, na schriftelijke ingebrekestelling bevattende een redelijke nadere nakomingtermijn, gerechtigd de Overeenkomst bij aangetekend schrijven te ontbinden of op te zeggen.

12.1. Mobieletelefoons.nl staat er voor dat de geleverde Producten voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en niet in strijd zijn met de op de datum van de totstandkoming van de Overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

Nou, DOEN OF WAT??? talk to me....

› reageer

Ik weet niet wat je duidelijk wil maken met dit stukje uit de AV?

› reageer

@ bakker789

het is inderdaad een goeie aanbieding met die dell latitude laptop. Ik heb er zelf ook gebruik van gemaakt. Zelf ben ik ook niet zo'n fan van vodafone of kpn dus heb ik belnu even gebeld en hebben ze voor mij ongeveer dezefde aanbieding gedaan die hier staat: http://www.belnu.nl/newsite/abonnementsite.php?abonnementnr1=624
maar dan met een T-mobile abo. De laptop heb ik inmiddels binnen en is echt een prima beestje

PS met t-mobile werd de laptop zelfs nog goedkoper

› reageer

Kan je meer specificaties van die Dell laptop geven?
Belnu is wel heel erg summier met de gegevens.
Ik wil eigenlijk alleen weten of ie Wireless lan heeft en een dvd-speler of writer of cd-writer?

En met welk t-mobile abo heb jij hem dan?

› reageer

Ik heb hem met een flex 40 en hiervoor moet je 70 Euri's bijbetalen. Belnu geeft er inderdaad weinig info over. Het gaat om een celeron 1,40 GHz en 256 mb werkgeheugen. Er zit geen dvd brander in. Wel een speler. Maar voor mij was de brander ook niet echt nodig. Ook zit er geen wireles lan in maar deze kun je voor een paar tientjes bestellen bij dell. Dit was toen de beste aanbieding die ik kon vinden dus als je een betere weet hou het dan voor je

› reageer

Kijk hier eens naar:

http://www.simshop.nl/product_info.php?products_id=34899

› reageer

Beste mensen! Las op het forum dat iemand een gratis laptop plus luxe gsm bij zijn abo wilde. Dat kan niet! Maar misschien is het volgende een optie:
Gratis laptop Dell latitude 110L Bij een T-mobile relax 150 a 21,50. 24 maanden, eerste 5 maanden helft van de prijs. Check GSM.nl. Voor die luxe gsm ga je dan naar belnu.nl. Samsung D600(mooi toestelletje toch?) bij een T-mobile flex 20. 12 maanden!! Dit toestel is simlockvrij! Als je t over 2 jaar bekijkt ben je dan het volgende kwijt: 240 (flex20 1 jaar) + 462,25 (Relax150 2 jaar)= 702.25 euro. Dat is per maand dus 29.26 euro en dan heb je een gratis laptop plus luxe gsm! Alles kan in telecomland!!

› reageer

Loopt al een topic over..
http://www.telecomvergelijker.nl/thread/18420

› reageer

Bij de specs staat niet vermeld dat ding daadwerkelijk wireless heeft. Weet iemand hier meer over?

› reageer

Goede actie inderdaad...maar wie weet of er nog meer site zijn met een mooie laptopactie...hoef geen toestel erbij..

› reageer

Als je zowel een laptop zoekt als een overal internetten abo is dit ook wel een geinige aanbieding(mits je in de doelgroep valt):

www.wirelesscircle.nl

Laptops met binnen 1 dag reparatie garantie en ze geven je er een dataonly simkaart bij van Telfort 1 GB dataverkeer voor 9,95 per maand (1 Jaar).

Z'n abo kost bij Telfort zelf 17,50 per maand.

› reageer

Heb je wel gekeken wat je bij moet betalen voor die laptop.?
Ik zoek iets goedkoops...dus weinig bijbetalen voor een laptop..icm met abonnement..

› reageer

Ik zoek hetzelfde.

M'n HI 30 abo loopt over een aantal maanden af, ben op zoek naar een laptop, hoef geen nieuw toestel, wil alleen wel m'n nummer behouden.

Of ik nu moet gaan verlengen, overstappen op andere provider (met nummerbehoud?) , wat dan ook.. het is allemaal niet echt duidelijk en lastig uit te zoeken

› reageer

Mijn persoonlijke ervaring bij Castle-e is tot nu toe heel erg slecht. Had per 1 oktober nieuwe laptop en nieuw abonnement nodig ivm nieuwe baas die dit soort dingen helaas niet meer zomaar gaf. Heb Castle-e gebeld en Acer besteld, die volgens hen nog op voorraad was en ik binnen 3 DAGEN zou hebben als ik direct na gesprek via internet zou bestellen. Dat heb ik gedaan, nu bijna 3 weken later nog steeds geen laptop.
Iedere keer hebben ze andere redenen. Ja, die verwachten we a.s. vrijdag, nee helaas pas over een week komt die, Ja, hij staat nu bij tussenleverancier en u heeft hem morgen of overmorgen etc etc. Heb ze ook moeten bellen om mijn sim-kaart eerder te versturen want dat wilden ze gelijkertijd doen terwijl nummer 9 oktober geporteerd zou worden. Soms krijg je, zelfs een half uur na hun openingstijd nog bandje dat ze gesloten zijn. Zit in proeftijd bij mijn nieuwe werkgever en eigen laptop is een eis waar ik nu al diverse keren op ben aangesproken.
Ik begrijp argumenten van Castle-e best dat het een scherpe actie was en dat ze afhankelijk zijn van leverancier, maar had dan geen valse beloftes gedaan, dan had ik bij andere winkel besteld waar levertijd 5 tot 10 dagen dagen was. Ik heb ze zojuist nog een keer proberen te bellen maar heb het na en keer tien minuten in de wacht en een keer vijf minuten opgegeven. Heb nog steeds geen laptop en vrees nu mijn baan kwijt te raken.
Mijn advies: je kan gerust bij ze bestellen, actie is inderdaad scherp maar doe het niet als je haast hebt met het krijgen van je laptop. Ik hou jullie verder op de hoogte oer verloop zaak.

› reageer

Kleine update: Ik heb zojuist met leidinggevende van castle-e gesproken. Hij kan me niet vertellen waarom tegen me gezegd is dat laptop bij tussenleverancier staat, betrokken medewerker is met vakantie. Wel heeft hij me beloofd dat hij morgen nogmaals naar leverancier belt en dat ik, als het nog langer gaat dure, tijdelijke laptop van hem te leen krijg, zodat ik geen problemen met mijn werk krijg. Lijkt me een nette oplossing. Wordt vervolgd...

Moet eerlijk zeggen, heb nu ongeveer drie keer met die leidinggevende te maken gehad en hij handelt zaken best netjes af en heeft ook (technisch) kennis van zaken. Heeft echter wel medewerkers in dienst waarvan enkele (ik weet niet of ik ze inmiddels allemaal gesproken heb) zowel technisch als qua service niet weten wat ze doen.

› reageer

Ik heb hetzelfde probleem op dit moment, t is morgen 2 weken geleden dat castle de contract heeft gekregen en verwerkt, ze beloofden mij toen dat ik het binnen 2 weken zou ontvangen. en ze een mail zouden sturen als het verzonden wordt. maar ik heb nog geen bericht gehad, ik krijg het dus morgen niet meer...
ik zal er morgen maar weer heen bellen dan...
de site is op dit momennt ook onbereikbaar, dus dat is ook niet al te handig...:S

› reageer

Ik heb helaas dezelfde ervaringen met Castle-e, staat ook beschreven bij de survey. Bij eerst navragen werd gezegd dat de laptop binnen 1 week in huis zou zijn, na bestellen hoorde ik ineens niets meer en werd van het kastje naar de muur gestuurd. Tot mijn collega ook zo'n laptop wilde kopen en zij er direct 1 kon komen halen. Toen ik boos werd kon ik plots wel direct een laptop komen halen. Vreemde zaak.
Wat mij ook opvalt is dat bij de survey van Castle-e heel veel mensen die goede reakties plaatsen nog nooit op TV zijn geweest en degenen die er al wel langer komen hebben geen goede ervaringen met ze. Lijkt mij er verdacht veel op dat er veel gespamd wordt in die survey......

› reageer

ik heb gisteren een abbo afgesloten bij tyfoon.nl met 1 jarig telfort 200 plus de acer laptop.
volgens de verkoper is het de aspire 3053 , 14,1 inch scherm maar kan over dit type weinig vinden.
Het contact met de helpdesk zijn goed tot nu toe en zal mijn verdere bevindingen hier wel vermelden.

› reageer

In antwoord op uw reacties:

Wij hebben 3 laptop acties op onze site.

1) Inspiron 1300 ( 512MB, 15.4"

Reeds meer dan 2 maanden op onze site.
Deze kent een gemiddelde levertermijn van 1 a 2 weken, tot nu toe meer dan 450 laptops verkocht en bijna allemaal met een snelle levertermijn.

2) Dell Inspiron 6400 ( Core 2 Duo , 1Gb , DVDRW)

Deze heeft een gemiddelde levertermijn van 2 weken.

3) Acer 5043 en Acer 5101

Eerste partij 5043 binnen 1 week ontvangen en meteen uitgeleverd
gemiddelde levertermijn is voor die klanten 2 weken geweest.
De andere 2e partij zou ook binnen 1 week komen

Helaas een probleem met de levertermijn vanuit Acer.
Zoek gerust op internet heel Nederland kan ze niet leveren.
We proberen dit zo spoedig mogelijk op te lossen en daar waar mogelijk mensen iets extra's te geven.
Ook wij balen uiteraard van de Acer actie en kunnen de mensen die klagen dat het langer duurt dan de beloofde 2 weken helemaal begrijpen en bieden ook onze excuses aan voor het ongemak.
We zullen ervoor zorgen dat de komende week alle klanten die gebruik hebben gemaakt van deze actie tegemoet gekomen worden.

Ook wij krijgen telkens een levertermijn door van Acer welke wij weer doorgeven aan onze klanten.

Iemand geeft aan dat veel nieuwe mensen een positief bericht plaatsen.
Mag ik erop wijzen dat er alleen negatieve respons is op de Acer
actie en dit klopt aangezien deze slechter leverbaar is dan verwacht.

Het aantal mensen dat snel een Dell laptop ontvangen heeft is veel groter. Helaas worden negatieve posts eerder geplaatst dan positieve.

Wij zetten geen SPAM op dit forum.

› reageer

Ze hebben een nieuwe actie zie ik:

LINK

Klinkt interessant!

› reageer

ik weet niet wat er interrsant is aan deze actie oke de laptop is wel goed maar heb je ook naar de prijs gekeken in combinatie met een abbo wat je moet betalen .ik vindt het duur, maar gued dat is mijn mening

› reageer

Dank voor 't aanpassen. niet beseft dat 't een lange link was.
Nu, de laptop ziet er iig goed uit en bij een nieuw abonnement (orange) valt de prijs erg mee. iig weer een nieuw aanbod dus waard om 't te plaatsen. Zie de laatste tijd maar weinig nieuwe aanbiedingen icm laptops.

› reageer

als je dat goedkoop vindt weet ik het niet, want je moet toch gauw nog ongeveer 300 euro bijbetalen met een orange aboo ik vindt het zelf duur wat ik al eerder heb aangegeven, als het wat goedkoper zou zijn geweest zou ik er ook interrese in hebben maar op deze manier niet.

› reageer

Heb bij e-castle een orange 25 euro abonnement afgesloten,woensdag gebeld en per e mail contact opgestuurd gekregen, donderdag terug gefaxt en zondags werd ik gebeld en maandag kon ik hem al ophalen met een dvd upgrade van mijn laptop (waarmee ik dus nu dit bericht aan het maken ben)

› reageer

Met alle respect, maar ik geloof er even niets meer van. Een laptop model snel geleverd af fabriek en dan opeens wel een DVD upgrade erin? Het kan, maar krijgt zo langzamerhand steeds meer alle schijn van dat er meer aan de hand is. Negatieve verhalen van ervaren users en dan opeens weer een spontaan de zoveelste nieuwe inschrijver die hem zo af kon halen er tussen. Het begint wat inhoud betreft weer aardig op enkele gehide newbe surveys te lijken aangezien de meer ervaren users mindere ervaringen hebben en newbe's vanuit het niets lovend over deze shop beginnen te posten. Ik kan het mis hebben, maar probeer eens iets anders....

› reageer

ik begrijp je reactie Koen, hopleijk heb je gene gelijk

Ik had vandaag Castle E aan de telefoon en morgen komt er een partij Acer 5101 laptops binnen. De mijne zit er ook bij.

› reageer

Houd ons dus op de hoogte. Ik lees bij iedere shop natuurlijk ook graag de (hopelijk positieve) reacties van ervaren gebruikers.

› reageer

Ik sta momenteel 'in contact' met ze omdat ik ook interesse heb in die nieuwe aanbieding dus zal zeker m'n ervaringen straks posten (als die er komen natuurlijk)!

› reageer

@Koen
Altijd leuk een "objectieve" mening van een moderator
Vooral als het niet klopt.
De klant waar je aan refereerd heeft idd. een laptop ontvangen met DVDRW we zijn ook computer winkel en hadden van onze vorige actie
( zie andere posts over upgrade mogelijkheden) nog een DVDRW over.
We hebben zijn gegevens vrijdag ontvangen en wij werken ook op zondag en hebben toen zijn contract verwerkt. Maandag heeft hij alles afgehaald.
We hebben de laptops momenteel ook in de winkels op voorraad dus mensen kunnen zelfs in Zutphen of Deventer het contract afsluiten en meteen de laptop meenemen.

Dit jaar heeft slechts 0,001% van onze klanten een survey ingevuld dus echt representatief kan je het niet noemen.

Daarbij komt dat ik geen slechte survey heb gezien over onze Dell acties en dit is het grootste deel van de bestellingen.

Aangezien wij volgens mij als enige een laptop aanbieden met 512MB, 15.4" DVD/ CDRW voor slechts € 99,-

De Acer was slecht leverbaar en daardoor hebben we een langere levertermijn dit was echter niet te voorzien aangezien de eerste partij van Acer wel tijdig geleverd werd en de 2e partij waar de mensen op wachtten direct daarna zou komen.

Ik zal enige statistieken geven over de laptop acties die we voeren terwijl dit maar een klein % is van ons assortiment gaan de meeste posts op dit forum over de laptop actie.

levertermijnen na volledig ontvangen gegevens zelfs inclusief goedkeuring nr. behoud

Inspiron 1300

0-1 week 18,1%
1-2 week 80.6%
2-3 week 1.1%
3-4 week 0.2%

Ofwel 98.7% wordt binnen 2 weken uitgeleverd.

Acer actie 5101 / 5043

0-1 week 8%
1-2 week 47%
2-3 week 41%
3-4 week 3
> 4 weken 1

De Acer laptops waren slecht leverbaar echter we hebben net een partij Acer 5101 ontvangen en bieden de mensen met de 5043
2 alternatieven.

Over ons totale assortiment wordt 98.2 % binnen 2 weken uitgeleverd.

› reageer

Laten we hier géén Castle-e topic van maken, dat mag in het bijbehorende forum, maar niet hier. Dit topic is bestemd voor aanbiedingen/berekeningen van abonnementen met laptops.

Vanaf nu dus weer ontopic.

› reageer

Zie dit topic daar kan je je ervaringen vanaf nu kwijt.

› reageer

Helaas is de laatste reactie al weer van 10 dagen geleden.

Ik ben op zoek naar een redelijke laptop waar ook nog een beetje op te gamen is. (gewicht en accuduur zullen me een biet wezen)
Zakelijk abonnement is geen bezwaar. En ik wil er liever geen gsm's bij (zeker niet als dit ten koste gaat van de laptop)

Ben alle sites in deze thread afgegegaan en dit zijn de acties die ik gevonden heb:

Typhone (zakelijk)
voordelen:goedkoop, totaal bedrag (25*12+25)*1.19= €376.75
nadelen: 2 gsm toestellen en matige laptop
prijs: 25€ ex btw per maand eenmalig 25€ totaal: €376.75
(particulier veel te duur)

Gsmeasy
voordelen: ruime keus uit laptops
nadelen:duur, site werkt niet goed onder firefox, laptop alleen mogelijk incl gsm? geen zakelijke aanbiedingen?
prijs: afhankelijk van gekozen laptop en abonnement

Gsmtrack
Geen laptops in assortiment, valt dus af

Sitel
Alleen dell inspiron 1300 in het assortiment. Leuk als je af en toe een briefje typt, maar verder nutteloos. Valt dus af.

gsm-shop
Alleen de dell inspiron 1300 in het assortiment? En nog duur ook. Valt dus af.

vtu-telecom
lleen de dell inspiron 1300 in het assortiment. Laptop alleen mogelijk in combinatie met gsm? Valt dus af.

mobieletelefoons
nadelen: Alleen een toshiba laptop (type niet vermeld) specs onvoldoende.
Prijs: 24 x 25 eenmalig 154 totaal: €754
Valt vanwege de combinatie specs/prijs af.

gsm (zakelijk)
2 gratis laptops (wat moet ik met 2 laptops?) specs helaas niet voldoende. (had dan een fatsoenlijke aangeboden....)
prijs: (24*12,5)*1.19+19.95 = €376.95 (voor 2 laptops dus)
nadelen: specs laptops voldoen niet helemaal aan mijn eisen, mogelijkheid bestaat om beide laptops te verkopen en een andere te kopen, verplicht maandelijks minimaal voor 5€ te bellen (niet dat dat een probleem zal zijn)

Belnuzakelijk
lijkt op de actie van gsm.nl, maar dan met 1 laptop voor ongeveer de zelfde prijs?

gsmhut
geen abo's?

simshop
geen laptops (meer?)

wirelesscircle
bijbetaling van €1079 voor een Fujitsu Siemens 1536 ??? dan kun je hem netzogoed in de winkel kopen.

Castle-e
de laagste totaalprijs die ik heb kunnen vinden voor de acer of de dell inspiron 6400 is tenminste 830, niet echt goedkoop. en de dell inspiron 1300 kost minimaal 730 euries. kun je hem beter bij dell.nl zelf bestellen lijkt me.

En dat waren ze helaas al weer.
Mijn conclusie tot nu toe:

Kun je alleen particulier kopen? en het gaat je alleen om de laptop? Loop dan je plaatselijke computer zaak binnen en koop er een op afbetaling. Je krijgt dan voor zo'n 700 euro een veel betere laptop en je kunt hem in 10 termijnen van 70 euro betalen. Je kunt hem natuurlijk ook helemaal in een keer kopen. (maar dan vang je niet 10 maanden rente)

Kun je zakelijk kopen? ga dan bij gsm.nl of belnuzakelijk langs, en scoor tot wel 4 laptops voor 750 euro. Verpas ze, en koop een fatsoenlijke. Gebruik het geld wat je over hebt om via je abbotjes te verbellen is je provider ook weer blij

Voor mijzelf ben ik er nog niet uit. Ik denk dat ik voorlopig een laptop nog niet zo nodig heb om er al dat geregel voor over te hebben....

› reageer

Beste advies:
neem telefonisch of via mail contact op met belnu en typhone voor een T-Mobile zakelijke abo ic.m. alleen een (door jouw gewenste) laptop en een cashback. Je zal zien dat je een prima aanbod krijgt.
Je bent niet gebonden aan de combinaties van een laptop en gsm. Vraag gewoon een ander merk/combinatie. In mijn geval was dat een laptop en een geweldige cashback. Op de site staat een type laptop, maar ze leveren veel meer merken en types.

› reageer

@ Sjirafje

Volgens mij klopt je berekening niet.
De Inspiron 1300 ( 15.4" 512mb dvd / cdrw) kan je met Orange op zijn goedkoopst krijgen voor € 474 dit is abonnementskosten inclusief korting + terugzetten en inclusief € 99,- bijbetaling. Je kan dan 2 jaar bellen en hebt de laptop ongeveer € 200 goedkoper dan bij Dell.

Zet je het abonnement niet terug betaal je € 624 wat alsnog goedkoper is dan bij Dell en je hebt wederom 2 jaar lang bellen ( met € 600 belbundel)

de Inspiron 6400 met Core2 duo, 1GB, DVDRW, 15.4" true life, kost normaal meer dan € 800 bij Dell en icm. Orange is de laagste prijs
€ 775 en heb je dus ook 2 jaar bellen.

Conclusie is dus dat je de laptop goedkoper hebt dan los kopen en je ook nog eens 2 jaar lang kan bellen! Ook ben je het bedrag niet in 1 keer kwijt.

› reageer

@ castle-e

Je hebt inderdaad gelijk dat ik niet de goedkoopste optie had gevonden. (geen rekening gehouden met eventueel terugzetten van abo) Maar 730 euro of 474 euro scheelt inderdaad nog al.
Blijft het feit dat deze laptop helaas niet voor mij geschikt is, maar misschien heeft iemand anders hier iets aan.

Over de dell 6400, ook hier heb je gelijk wanneer je zegt dat ik niet de goedkoopste optie gevonden heb (775 ten opzichte van 830 is toch een verschil van 55€)

Voor de volledigheid heb ik nog even het volgende vermeld om eventuele teleurstellingen te voorkomen:
27-10-06
http://www.castle-e.nl/Weblog/?ArticleId=453054348

Dell Inspiron 6400 uitverkocht
Helaas is de Dell Inspiron 6400 al uitverkocht voordat ze zijn binnengekomen. Goed getimed aangezien tevens morgen de laatste dag was van deze actie.

Aangezien er toch veel vraag is naar deze machine zullen we proberen maandag met een alternatief te komen. Uiteraard ziet u dan ook vanaf maandag de prijzen met deze machine.

Ook proberen we komende week een nieuwe Dell Inspiron 1300 actie te starten of in elk geval de huidige te handhaven..
Hou hiervoor de site in de gaten!

Misschien maandag een nog mooiere actie? (bijvoorkeur een laptop mèt videokaart) de Asus - A6Je misschien?

› reageer

Helaas heeft castle-e alleen een vervanging voor de dell 1300 actie namelijk de dell 1300 actie.

Werkelijk iedere shop heeft die... zou dell er vanaf moeten?

@ castle-e:
Komt er nog een vervanging voor de dell 6400, ik de zin van een gelijkwaardige of betere laptop? Of kun je daar nog niets over zeggen?

› reageer

Wij zijn de enige met de Dell 1300 met 15.4 "beeldscherm en 512 MB en DVD / CDRW voor onder de € 100,- ( namelijk € 99,- )
Dit bij een abonnement van slechts € 25,- per maand.

Er staat natuurlijk ook een goede Acer op de site.
Heeft een 2.0 proc. van AMD en een X1100 videokaart.

Er komt morgen ook een nieuwe aanbieding met een 6400 op.

Maar mocht jij een leuk type gevonden hebben van een ander merk kan ik altijd kijken wat ie kost icm. een abonnement.

Stuur dan even een mailtje of bel onze helpdesk.

› reageer

ff voor de duidelijkheid.. die acer heeft geen X@ dual core CPU.. maar single core. de socket is wel S1 dus je kunt de CPU wel upgarden naar een X2

› reageer

Wel raar bij onze leverancier staat het volgende:

ASPIRE 5101AWLMI TUR-X2 /MT-36 80GB 512MB 15.4IN DVD¦RW XPH

En op deze link staat ook dat de MT-36 een X2 proc is. :

link

› reageer

Ik zou eens op telecomwaardecheque kijken, daar krijg je ipv een toestel of een laptop, een geld bedrag in de vorm van een waardebon, waar je spullen kan kopen bij www.goedkoopste.nu, dit is een elektronica warenhuis, waar je dus ook hele goeie laptops kan kopen. Volgens mij wel interessant.

› reageer

de 5101 serie van acer bestaat niet met een X2 CPU. DE MT en TL cpus van AMD zijn X2 maar in de 5101 zit een MK36 CPU. single core dus. Dit staat ook op de doos. No offence. De laptop bevalt prima maar zet de goede specs op de site.

› reageer

@castle-e

zouden jullie de 6400 niet kunnen leveren met een iets wat betere specs? bijvoorbeeld de videokaart en dergelijke...

› reageer

@ Sjaky
Ik geef je het voordeel van de twijfel, hoewel je post enigzins dubieus is, heb ik toch eens gekeken.
Het concept van www.telecomwaardecheque.nl is inderdaad wel aardig. Je krijgt bij het afsluiten van een abonnement een cheque die je bij een (hun eigen uiteraard) winkel kunt inleveren. Helaas is de waarde van de cheque die je krijgt als particulier erg mager. En ze kunnen geen orange abo's leveren.
Ook bij de zakelijke abo's is de waarde van de cheque die je krijgt erg laag. Wanneer je 2 x een tMobile abonnement voor 12,50 afsluit krijg je een waardecheque ter waarde van 480 euro. Ter vergelijking, bij Gsm.nl krijg je bij de zelfde abonnementen 2 laptops met een winkelwaarde van (schatting) 500 euro. Dus ruim het dubbele...

Morgen maar een mailtje versturen richting Gsmeasy.nl, Gsm.nl en Castle-e.nl om te kijken of ze voor mij een leuke aanbieding "op maat" kunnen regelen.

@ Labosela
Ik ben bang van niet (ook al zou ik dat zelf ook wel een goed idee vinden) Maar ze kopen deze laptops waarschijnlijk in partijen. Omdat deze laptop's zijn allemaal hetzelfde zijn en zij ze groot inkopen kunnen ze een aantrekkelijkere prijs bedingen. Er vanuitgaand dat ze niet rechtstreeks bij dell bestellen Mocht dat wel zo zijn, dan zal het voor dell vast niet zo'n moeite zijn om even een maar andere laptops op de pallet te zetten voor deze richting e-castle gaat.

› reageer

@ lambosela

Kijk gerust vandaag op de site we plaatsen hier vandaag een laptop met goede videokaart.

@Sjirafje
Als er veel verzoeken binnen komen voor bepaalde specificaties zullen we een aanbieding maken die aan deze verzoeken voldoet.

› reageer

@castle-e

gaat het dan wel om een dell 6400?want het is vooral aantrekkelijk omdat het een dell laptop was.

vanaf hoelaat staat ie op de website want ik zie nog niks staan?

› reageer

Volgens mij weet ik welke dell inspiron met goede videokaart zal worden aangeboden.
een dell inspiron 6400
processor: t2300 1,6ghz
videokaart: ati x1300pro
vergeleken met de eerste dell inspiron 6400 zal deze geen dvd brander maar een dvd speler/cd brander combo hebben.
Omdat de dell inspiron was uitverkocht, heb ik gisteren contact gehad over een vervangend laptop en dit was 1 van de mogelijkheden

› reageer

en de andere mogelijkheden waren?

› reageer

Hij staat erop en toch wel met een DVD brander.

› reageer

Bij castle-e hebben ze nu de Dell Inspiron 6400 er op staan met de volgende specs:

- Core 2 Duo Processor T5500 1.66 Ghz;
- 15.4" Wide screen 1280x800;
- 1024MB intern geheugen;
- 80GB HDD;
- DVD Rewritable;
- Intel Media grafics 950 Graphics tot 256MB.

Zoals te zien helaas ZONDER fatsoenlijke graphicscard...

Mja eerst maar eens wat mailtjes sturen. Misschien hebben ze nog leuke acties die ik over het hoofd gezien heb.

edit:
wat mij betreft valt gsmeasy af.
Kom nou...
Bij de goedkoopste laptop moet je nog minstens 109 euro bij betalen.
En dan niet een normaal abonnement maar 2 jaar 100 euro
Even snel rekenen; 24*100 + 109 = 2509 euro voor een laptop met de volgende specs:
Acer Travelmate 2492WLCi

* Intel Celeron 1.6GHz
* 512MB RAM
* 60GB Hard Drive
* Combo Drive
* Wireless LAN
(schatting van winkelprijs 500euro)
Ik ben dan wel niet zo heel slim, maar zo dom ben ik niet om daar in te trappen...

› reageer

Ik kreeg keuze uit de mogelijkheden:
-dezelfde laptop voor 90 euro meerprijs.
-dell inspiron 6400 met t2300 en x1300 maar geen dvd brander meerprijs 40 euro
-acer 5101 voor een minderprijs van 30. Maar als je de laptop opnieuw zal bestellen zou het 70 euro schelen.

Ik heb gebruik gemaakt van de eerste mogelijkheid, om de volgende redenen:
-als je het bij dell zelf samenstelt,komt het uit op meer dan 1000 euro
-een vergelijkbaar laptop met de t5500 kost minimaal 920
-de totale kosten waren rond de 850 euro en het lijkt net of je in termijnen betaald
-en orange beltegoed kun je voor leuke dingen(mollie) gebruiken

Ook al is de prijs verhoogd, hetblijft een zeer aantrekkelijk aanbieding. Alleen jammer dat je de accu niet kon upgraden naar een 9 cell. Heb wel een offerte gevraagd voor een 9 cell accu bij dell, de kosten waren 94 inc verzending.

› reageer

het exact dezelfde inspiron 6400 laptop maar dan 90euro duurder..

› reageer

idd, zeer vreemd. Dezelfde specificaties maar zelfs 95 euro duurder! Kan me niet voorstellen dat de bonus van orange voor een 25 abo van 2 jaar met dat bedrag gedaald is. Graag uitleg van Castle-e aub.

› reageer

De inkoopprijs is inderdaad gestegen.
De inkoopprijs wordt bij Dell altijd per partij bepaald.
En bonus is gedaald vanaf deze maand. ( vanaf vandaag )

De trend bij alle providers is dat de bonussen steeds verder verlaagd worden. De aanbiedingen bij ons blijven echter nog steeds goed.

We hebben een Inspiron 1300 ( 15.4" , 512MB , DVD/CDRW ) € 99,-
levertermijn 1-2 weken
Een Acer 5101 AWLMI 2.0 ( AMD 2.0, 15.4, X1100, DVDRW) € 230
levertermijn 1-2 weken
Dell Inspiron 6400 ( Core 2 Duo, 1Gb, DVDRW, 15.4" € 393
levertermijn 2-4 weken
Dell Inspiron 6400 ( inclusief 256MB X1400 ) € 536
levertermijn 2-4 weken

› reageer

als ik het goed heb gelden de bonussen van de providers tot 31 oktober dus zou je vandaag de laptop nog voor de oude prijzen kunnen krijgen. en vanaf morgen voor de nieuwe tarieven.

› reageer

idd, want de prijzen van de inspiron 1300 icm met orange 25 2 jaar is ook nog gewoon hetzelfde. En icm de acer laptop ook nog hetzelfde (230 euro). Zeer vreemd, er wordt nl vermeld dat de inkoopprijzen van de dell 6400 gestegen zijn, en dat terwijl de losse verkoopprijs (849) nog gewoon hetzelfde is als voorheen. dus inkoopprijsstijging kan dat niet veroorzaakt hebben lijkt me, maar meer een daling van bonus van orange, maar 93 euro mindering nog erg veel hoor!

› reageer

Ik wilde misschien de 6400 i.c.m T-mobile Flex afsluiten. Maar je raad het al 95,- duurder. Beetje vreemd dat de premies bij Orange en T-mobile even hard teruglopen! M.a.w e-Castle heeft slechter ingekocht of zijn winstpercentage verhoogd. Voor mij is het nu niet meer interessant.

Vorige week maandag had ik ze nog gebeld of ze de 6400 op voorraad hadden, het ging om de winkelvoorraad (zie shopsurvey). Ze zeiden dat er binnen 1,5 week weer een nieuwe voorraad zou komen. Dit terwijl de actie nu al verlopen is! (Dat hadden ze er ook wel bij kunnen zeggen, of moet ik nou écht alles vragen?)

› reageer

Ik heb eerlijk gezegd een beetje het idee dat de shops liever geen abo's icm laptop verkopen...

Het gaat allemaal wel erg moeizaam...

› reageer

laptop opgehaald in deventer in combi met orange 25 euro abbo en werd keurig netjes behandeld en ontvangen door de shophouders en kreeg voor de oude prijs (230 euro bijbetalen) de laptop nog mee...(acer aspire 5101 wmli) die ik meteen kon meenemen nadat ik had gebeld of ze die nog op voorraad hadden.
Positief was de service...negatief was de orange aanbieding..1ste 4 maanden voor de helft van de prijs i.p.v. de 1ste 6 maanden voor de helft van de prijs...(scheelt toch 25 eurie..???)

› reageer

De Inspiron 6400 kost momenteel ongeveer 975 bij Dell.
(Met de configuratie zoals wij hem aanbieden.)
De Inspiron 1300 kost momenteel € 600 en is ruim voorradig

De korting icm. abonnement is dus aanzienlijk. ( +/- € 500 - 550)

@ Robert-Jan

Op onze site stond duidelijk dat de actie liep tot 30-10-2006 en zelfs dan tot de voorraad strekt.
Er komt inderdaad een nieuwe voorraad binnen.
Echter zoals ook onder nieuwsitems staat zijn deze al uitverkocht voordat ze binnen kwamen. Wij kunnen niet inschatten hoeveel mensen die besteld hebben ook daadwerkelijk gegevens retour zenden.
Het is ineens heel hard gegaan.

@ Lambosela

Orange heeft zijn bonussen verlaagt per 30 oktober aangezien Orange zijn condities te laat heeft bevestigd is er 1 dag coulance geweest.

@Koala

Onze collega is door de drukte en de vele wijzigingen enkele dingen vergeten te wijzigen. Sorry voor het ongemak.
Nogmaals bij Dell koop je per partij in de ene partij kan ineens duurder of goedkoper worden.
De nieuwe partij Dell 1300 is evenredig goedkoper geworden als de daling van de Orange bonussen. De Inspiron 6400 is duurder geworden.

@ marathonna

De consumenten acties zijn bij sommige Orange acties op de site door ons verkeerd gecommuniceerd. Ook wij maken fouten, we zijn bezig met Orange of dit wellicht gecorrigeerd kan worden. Wij bewaren alle acties van de site en dus ook exact wat mensen besteld hebben.
Mocht je niet de juiste actie hebben gekregen stuur ons dan over 4 a 5 maanden een mailtje.

› reageer

@castle-e

is het dan mogelijk om de 6400 alleen vandaag nog voor de oude prijs te krijgen zodat de gene die net te laat waren ook weer tevrden zijn?

zou een goeie gebaar van jullie zijn

› reageer

Bij belnu zakelijk:
laptop gratis i.c.m. T-Mobile optimaal zakelijk 2jr
abokosten 24mnd x 12,50 = 300 euro excl. = 357,-
Bestel een 2e abo en je laptop en abo's zijn gratis.

De laptop is een Acer TM 2492

› reageer

@bert: hoe heb jij het berekend? Ik snap niet zo goed hoe het bijna gratis is als je een 2e abo besteld. Die betaal je toch ook weer 24*12.5?

› reageer

@panasonicx60: met een cashback voor het 2e abonnement

› reageer

Ik snap ook niet goed hoe je laptop én abo gratis kan zijn. Uit een beetje rekenwerk blijkt dat de cashback voor het 2e abo minimaal (2 x 24 x 12,50 x btw =) 714 euro moet zijn, wil je de laptop én die 2 flut abo's van Tmobile van kunnen betalen. En ik zie zo'n cb voor het 2e abo écht niet geven.....

En je moet de eerste 4 maanden voor minimaal 2,50 (ex.btw) bellen. Dus je cb moet eigenlijk nóg hoger zijn.

› reageer

sorry. Klein foutje.
Het moet zijn 2e en 3e abo.

1e abo: T-mobile Optimaal zakelijk 24 mnd gratis laptop.
2e en 3e abo T-mobile Optimaal zakelijk 12 mnd met een cashback van 2x 400 euro

1e abo kost: 357 euro
2e abo kost: 179 euro
3e abo kost: 179 euro
-------------- totaal 715 euro
verbellen 85 euro
--------------
kosten = cashback 800 euro

› reageer

Maar één abo kan toch helemaal niet? Je moet minimaal twee abo's nemen dus die eerste regel in jouw tekst klopt al niet.

› reageer

Volgens mij kan je wel 3 abo's nemen.

› reageer

inmiddels mijn acer binnengkregen via typhoon.nl

het zou een Acer aspire 3053wxci worden
Na een 3tal weken kreeg ik bericht dat deze ipv 40gb met 60gb geleverd zou worden dacht ik

Nu is het een 3681 wxmi geworden met een celeron m410 1,46ghz i.p.v. een sempron 3000

Heb al contact opgenomen want ik wilde graag de sempron omdat deze de upgrade mogelijkheid heeft naar de nieuwe dualcore proc.

even afwachten

› reageer

acer 3181 > accu was 6cell i.p.v. 4 cell en de harde schijf 5200 rpm ipv 4200

maar toch liever de amd

› reageer

Ik las vandaag bij mobieletefoons.nl acer laptop aanbetaling van 49,00 euro met 24 maanden eerste 6 maanden 12,50 daarna 25,00 van de provider orange, heeft iemand ervaring met deze soort abbonement graag meer hierover

› reageer

De nieuwe Orange abo's zijn best OK.
€ 0,12 om te bellen bij een EURO 25 en alles gaat van de bundel.
Ook een eventuele SMS bundel gaat van er vanaf.
Wel start tarief bij Orange om te bellen maar je belt per seconde ook de eerste minuut.
Ook kan je aanvullende bundels gewoon elke keer weer van je abo. af laten halen.

Nieuwe Vodafone BLOX SMS is wel veel goedkoper SMSen dan bij Orange maar ja ligt eraan hoeveel SMSJes je stuurt. Bij Blox is het voor € 10,- 1000 SMS in een maand versturen.

Wij hebben Dell laptop voor € 99,- bij dit Orange abo alleen wel meteen met 512MB geheugen en M1.6 ( ipv resp. 256MB en 1.46 )
Levertermijn is inmiddels slechts 1 week.

› reageer

Is deze abbonnement ook in het zelfde vorm eerste 6 maanden 12,50 daarna 25,00 voor twee jaar vast en als ik mijn beltegoed na 2 jaar niet heb opgemaakt kan ik deze ook wel mijnemen als prepay graag hierover meer informatie alvast bedankt ....

› reageer

Bij ons zijn de 1e 4 maanden 50% korting
Nummer kan u behouden

Beltegoed van Orange meenemen naar Orange prepaid gaat op deze site een heel forum over geloof ik

› reageer

sinds wanneer zijn de orange netwerkactes gewijzigd dan?! Het was toch altijd zo dat je vanaf orange 25 en hoger bij een 2 jarig abonnement 6 maanden 50% korting kreeg en bij een 1 jarig abonnement 3 maanden 50% korting?

› reageer

We hebben een nieuwe laptop actie geldig tot eind v/d maand!
Dit doordat Dell nu ook AMD processoren is gaan gebruiken
Je kan nu in alle prijs klassen een goede keuze maken:

Bij Orange € 25,- : 1e 4mnd 50% korting

Inspiron 1300 € 99,-
( M1.6, 512MB, 15.4", DVD / CDRW)
Dell 1501 € 253
( Turion MK 36 2.0, 60GB HDD, 512MB, 15.4", DVDRW, 256 video shared)
Dell 1501 € 333
( X2 TL50 , 15.4" true life, 1GB, 60GB HDD, DVDRW, 256 video shared)
Dell 6400 € 440
( Core duo 1.6, 1Gb, 60GB, DVDRW 256MB ATI Mobility Radeon X1400 graphics card)

Alle laptops behalve de 1300 kan je ook bij een andere providers krijgen.( klik voor de prijzen op het plaatje)

› reageer

hallo

ook ik ben op zoek naar een laptop bij een gsm abonnement.
ik heb nu een vodaphone abo van 22,50 en die loopt in april '07 af.
dus ga ik de komende tijd op zoek naar een nieuwe abo en wil daarbij graag een laptop.

normaal zou ik verlengen maar dan krijg je nagenoeg niks als kado.
dus wie kan me op weg helpen naar een abo + laptop van rond de 25 euro per maand?

gsm is niet belangrijk maar is nooit weg als het erbij zit natuurlijk.

btw ik wil wel me eigen nummer behouden,en vanaf wanneer kan je over gaan naar een andere provider?
ik bedoel wachten tot april of kan je binnen de laatste 3 maanden al over gaan?
zoja dan moet ik me afmelden bij vodaphone deze maand.

grts michel

› reageer

Wij hebben nog steeds een Dell Inspiron 1300
( 15.4', 512MB, DVD/CDRW, wireless internet)

voor slechts € 125 bij een abonnement van € 25 per maand. Ook ontvang je de eerste 6 maanden 50 % korting.

je kan 4 maanden van tevoren nummerbehoud aanvragen en je huidige abonnement wordt dan ook opgezegd.

je kan dus het abonnement aanvragen en 4 maanden van tevoren naar Orange het nummerbehoud formulier opsturen.

Je hebt wel tot April dubbele kosten ( € 12,50) maar het beltegoed bij Orange is onbeperkt hodubaar. Daardoor heb je straks dan eeen leuk start kapitaal. Bij Orange gaat tevens alles uit 1 bundel

› reageer

hej

ja ok die dell zal het denk ik ook wel gaan worden maar een paar maanden dubbele kosten doen wil ik niet.
ik heb al wel me abo bij vodaphone opgezegd met behoudt van nummer idd.
dus dat zit al goed,het enige is dat ik rond februari pas een abo kan afsluiten bij orange.

maar hoe werkt dat trouwens bij orange?
je hebt beltegoed maar toch betaal je maand bedrag?

zou je mij daar anders es via mail wat meer over willen vertellen?
het is namelijk zo dat mijn vrouw bijna gelijk ook een abo heeft afgesloten bij voda en die loopt net iets later af.

zij wil alleen een bepaalde nokia en een gelijkwaardige abo,dus misschien dat er een combi te maken is van 2 abo's?

› reageer

Het is wel een feit dat de providers steeds minder geld geven aan de winkels voor een leuke actie en de laptops ook niet goedkoper aan het worden zijn. Wellicht is dus enkele maanden € 12,50 extra betalen niet zo gek aangezien je je tegoed bij Orange niet verliest.
Heb je gewoon straks wat meer als het kaartje begint te gebruiken.

De actie is nu enorm goed en je weet niet wat de toekomst brengt.
Bij diverse andere webshops betaal je nu al flink bij voor deze laptop ik ken er een die zelfs meer dan € 220 vraagt aan bijbetaling bij hetzelfde abonnement. ( das de € 72,50 aan dubbele kosten wel waard dacht ik ook vervalt dus je beltegoed niet)

Voor je overige vragen raad ik je aan een mail te sturen naar info@castle-e.nl wij kunnen dan al je vragen beantwoorden.

› reageer

ok ik ga er even naar kijken op je site.mocht ik toch gaan bestellen zie je dat wel tegemoed.

› reageer

is dit trouwens bij een 1 of 2 jarig contract?

› reageer

Je mag zelf ook even wat uitzoeken en niet naar de bekende weg vragen. Verder waarschuw ik castle-e even voor het teveel aanprijzen en adviseren op basis van haar eigen producten. Ik begrijp best dat je wilt adviseren en dat je "toevallig" prachtige aanbiedingen hebt die uiteraard stukken beter zijn dan de concurrentie, maar jullie zijn danig veel in dit topic genoemd, dat iedereen jullie website en aanbiedingen zal kunnen vinden.

› reageer

nee ok ik heb ook wel meerdere akties gezien hoor,heb o.a. ook een packard bell mz notebook in combi met orange voor 99,- gezien.

› reageer

ik ben ook opzoek naar een gsm abo met laptop bijbetalen maximaal 50 euro

› reageer

Er zijn diverse acties op het internet met laptop rond de € 49,-
Echter met:
klein beeldscherm, slechts 256 MB geheugen, geen windows, alleen CDROM speler

let hier wel op anders kan je nog wel eens spijt krijgen van je aankoop.

› reageer

precies,leg dan die 99 euro bij en je hebt een widescreen en dvd/cdrom combi drive.

› reageer

nou ik heb de dell 1300 aktie van castle-e besteld dus ik ga zien of het wat is.
als het goed is krijg ik de latop de komende dagen thuis.

› reageer

Hallo allen,

Inmiddels zijn de meeste aanbiedingen, hiervoor genoemd, verlopen (ook de dell 1300 bij castle-e). Nu ben ik op zoek naar gelijksoortige aanbieding. Tot nu toe heb ik een Packard Bell mz35 ( 15,4 inch scherm, alleen slechts 256mb geheugen) i.c.m. een orange 25 abbo voor ca. 129 euro (bij mobieletelefoons.nl ) en dezelfde laptop bij simshop.nl i.c.m een vodafone 27.50 abbo..rond dezelfde prijs.
Heeft iemand anders nog betere aanbiedingen gezien, ik heb me al suf gezocht. Ik zoek een soortgelijke laptop (had liever de dell insprion 1300, 15,4 inch scherm en 512mb geheugen) en soortgelijke abbonnement.

ik hoor het graag,
groeten,
Jenny

› reageer

hallo

ik heb dan wel de dell erbij genomen maar me vrouw heeft de packard bell die jij noemt.
en die is nagenoeg etzelfde als de dell 1300,voordeel zelfs van de packard bell is dat er max 2 gig werkgeheugen in past.
en bij de dell maar 1 gig,dus misschien toch het overwegen waard die P.B.

› reageer

ah kijk dat soort tips heb ik nodig :-), bedankt

› reageer

graag gedaan,als je er extra geheugen in gedaan hebt is zijn ze nagenoeg gelijk.

› reageer

Ik heb van de week bij Centraal Telecom
Laptop gekocht en Ik vind dat ik een goede
keuze heb gemaakt. Ik betaal de Eerste
2 maanden betaal ik 9.99 en daarna betaal
ik 27.50 per maand.
en heb ik gratis een acer notebook gekregen en
nog 2 keer een nokia 2610

het zaak is in nijmegen

Centraal Telecom Centraal Telecom Hatert
Molenweg 20-22 Couwenberstraat 152
6542 PW 6535RX Nijmegen

Groetjes

› reageer

Ik krijg haast het idee dat je er werkt, is dat zo?

› reageer

OT: maar bovenstaande user heeft een link naar de telecomzaak in zijn profiel. Lijkt me duidelijk

› reageer

Het lijk me wel een goede combinatie

is deze combinatie nog geldig

alvast BEDANK

› reageer

Niet kopen bij spammers is het beste advies.

› reageer

Pff matig idd, en er mag ook iets gezegd worden over het gebrekkig Nederlands op het forum. Voor mij al reden nummer 1 om niet te bestellen bij dit soort zaakjes.

› reageer

Op mobieletelefoons.nl heb ik even gekeken naar de PB laptop.
En bij een 2jarig orange abo (€25) is deze inderdaad €129.95.
Maar als netwerk actie zag ik staan dat het eerste halfjaar je halve abonnementskosten hebt. Is dit al verrekend met de prijs of komt dit er nog bij??
Ik ga ervanuit dat het niet verrekend is maar vraag het toch even voor de zekerheid.

Verder nog goede aanbiedingen iemand met laptops (vergelijkbaar)?

› reageer

die 50% korting krijg je als extra erbij,kortweg je betaald de eerste 6 maanden maar 12,50 per maand.

› reageer

Ik ben ook op zoek naar een abonnement met laptop. ik heb er een gezien van vodafone met bijbetaling van €129,-. je kan ook iets extras krijgen bij de laptop meer geheugen onder andere en die abonnement is €27,50 per maand.
Is dit een goeie keus? of niet???

› reageer

@mvrUnal Daar is geen zinnig woord over te zeggen. het hangt helemaal af van de specificaties. Zoals je een Suzuki niet met een Mercedes kunt vergelijken, kun je ook niet alle laptops over één kam scheren.
Probeer te achterhalen wat de laptop nieuw kost, kijk wat je gedurende de contracttermijn aan abonnementskosten kwijt bent en tel daar het bij te betalen bedrag bij op. Vergelijk de bedragen, en je kunt zelf bepalen of je een goede deal hebt.

› reageer

arnie, bedankt voor je reactie ik zal mijn best doen. Ik ga eerst vragen of ik via mijn stage een laptop kan krijgen voor een wat goedkopere prijs...
daarna ga ik op onderzoek uit...

› reageer

Op veler verzoek hebben we weer een laptop actie.
Dit maal een Acer met 14.1" breedbeeld, 512MB , DVDRW, 40Gb, WindowsXP

Weer vanaf € 0,-.

Bij Vodafone € 27,50 kost hij € 113,-
Bij T-mobile verlenging Flex 25 € 136

Ofwel mooie prijzen voor een mooie laptop.
Levertermijn is binnen 14 dagen.

Ook hebben we natuurlijk nog steeds mooie Dell laptops met dual core en core2duo processoren uiteraard met flinke kortingen!

› reageer

was vandaag bij de media markt, en daar boden ze een Nokia 2600 aan icm een labtop voor 99 euro. kon kiezen uit Vodafone of Hi30 abonnement

› reageer

@mrkiwi :
Welke MediaMarkt (hebben n.l. niet allemaal dezelfde acties) en wat voor een laptop (merk, specs) ?

› reageer

was in groningen, maar stond in een advertentie van de spits ook bij Utrecht. Merk was een Haier, weet de specs niet, ff kijken op hun site ?

› reageer

ik heb de acer via typhoon, de specs waren wel anders dan op de website

60gb ipv 40
betere accu

ipv sempron 3000 processor de intel m410

› reageer

Waar moet ik zijn voor een zakelijke abbo + laptop!!!
Ik heb alleen typhone gevonden die daarmee werkt, helaas zijn hun acties vandaag afgelopen. Dus maar ff afwachten wat de aankomende maand zal brengen. Maar misschien dat jullie tips hebben bij andere sites?

› reageer

Bij castle-e gevonden: acer aspire 3053 laptop. Prijs als je hem los besteld is 539 euro. Met telfort abbo 200 minuten 2-jaar (voor 25 euro per maand) slechts 244 euro voor de laptop.
Dit abbo kost 5.95 op vele sites bij een sim-only abbo.

dus: een abbo met voordelige laptop
abbo: 24x25 = 600 euro
laptop: 244 euro totaal 844 euro

of: sim only abbo en dure laptop
abbo: 24x5.95 = 142.80
laptop: 539.00 totaal 681 euro

Dit is zomaar een voorbeeld, maar zo zijn er nog veel meer te vinden. Conclusie: reken jezelf niet rijk.

› reageer

Het is inderdaad zo dat je goed moet rekenen of een aanbieding interessant is. Als je een abonnement met toestel kiest is het vaak ook handig deze reken som te maken.

De laptop ( nieuw type) kost nu € 214 bij een Vodafone 27,50

ofwel 23 x 27.50 = 632
laptop = 202

Totaal = 834

laptop lost kost nu = € 599
Sim only 24 x 8.95 = € 214

Totaal = € 813

› reageer

We hebben nu trouwens een laptop met enorm goede specificaties:

Celeron M420 1.6 proc
1Gb intern geheugen!
DVDRW
60GB HDD
Wlan
cardreader

voor slechts € 169,- en € 25 per maand ( 150 min / SMS)
Tevens eerste 6 mnd 50% korting

zoals altijd te vinden op : www.beterengoedkoper.nl

Netwerk KPN via debitel

Ofwel

6 x 12.50 = € 75
18 x 25 = € 450

Totaal = € 525 aan abo. kosten

› reageer

En hij is niet te combineren met andere abo's?

› reageer

En in het bijzonder Orange of T-mobile flex?

› reageer

Als je de prijzen wil weten met andere abo's kan je op het plaatje van de laptop klikken.

T-mobile staat niet op onze site dus zou ik gewoon met ons contact opnemen. ( Verlengingen van T-mobile zijn trouwens ook erg goed.)

Je kan onze helpdesk hierover bellen voor advies op 0570622936
Of een mail sturen naar info@castle-e.nl

› reageer

Wat lastig te vinden is, is een lichte laptop voor gebruik onderweg van minder dan 2 KG, minimaal 512 MB geheugen en een 80 tot 120 GB harddisk en nette gebruikstijd van zo'n 3 uur. Zitten dergelijke modellen ook in jullie assortiment? De huidige laptops in de aanbiedingen met mooie specs zijn vaak ca. 3,5 kilo of meer.

› reageer

Deze laptop is 2.4 kg dus valt reuze mee.

We zijn trouwens officieel leverancier van alle grote merken dus kunnen ook vaak een specifieke laptop met of zonder abo. leveren.

› reageer

ziet er leuk uit castle e maar er zit maar een 64mb vidoekaart in en dat is niet genoeg en je kan volgens mij niet een andere videokaart in een laptop inbouwen heb je neit nog een laptop met een betere videokaart

› reageer

Is inderdaad een super laptop!
Zit zelfs een webcam in!

Exacte specs vind je op :

http://www.castle-e.nl/page/?spec3682

Goed genoeg voor al het normale gebruik, voor de wat zwaardere spellen echter moet je idd. een betere videokaart hebben.

We verkopen alle grote merken / typen en kunnen alles koppelen aan een abonnement.
Voor advies neem dan contact op met 0570622936 of info@castle-e.nl

( kan hier wel alle typen en prijzen neerzetten maar dat wordt denk ik niet gewaardeerd)

Er staat tevens een Dell laptop op de site die is wat duurder maar is wel echt een beest van een machine.

› reageer

Op Mobieletelefoons.nl heb ik een heel voordelige aanbieding gezien, tenminste als de info die zij geven wel juist is: Acer laptop met 2.0 ? ghz processor , i.c.m. Orange 25 voor 149,-
Ik zag deze aanbieding vandaag en vroeg me af of de processor wel klopt, er staat nl ook niet bij welk type Acer dit is, vandaar moeilijk de juiste specs te achterhalen.
Heeft iemand deze laptop reeds besteld en kan hij/zij me vertellen om welk type het gaat?

› reageer

Dell heeft hele voordelige laptops. Dat is veel voordeliger en betrouwbaarder. Nu zijn er mooie actie en je hebt ook nog eens geheime codes waarmee je een sterk systeem kan kopen voor weinig geld. Voor 616 euro heb ik een zeer goede pc besteld. Dit duurt nog t/m 1 mei.

› reageer

Ik ben op zoek naar een laptop in combinatie met een telefoon abonnement de laptop is vooral bedoeld voor dvd’s simpele spelletjes en wat muziek maar dat doe i toch via een koptelefoon dus er hoeven geen hele goede boxen in. Als abonnement wil ik maximaal ongeveer 25 euro per maand betalen en alles uit een bundel dus ook bellen in het buitelend. Voor de laptop wil ik maximaal 220 euro betalen. Ik heb ook al op ander forums gekeken en daar waren ze niet te spreken over castle-e met name de service zou niet goed zijn. Waarom weet ik niet. Alvast bedankt

› reageer

Ik heb zelf in oktober 2 dell laptop icm abonnement gehaald bij castle-e. Is perfect afgehandeld.
Ik vond wel jammer dat ik net buiten de boot viel en meer voor de laptops moest betalen. Maar het was nog steeds een goede aanbieding.

› reageer

Op dit moment heeft mobieletelefoons.nl leuke aanbiedingen icm met een laptop.
Je bij een orange 25 2 jaar een acer(150 euro) of een packard bell (50 euro) laptop krijgen.

Dit zijn de verschillen:

acer packardbell
processor sempron 3500+ celeron m410 gelijk
beeldscherm 14 inch 15,4 inch Packardbell beter
videokaart x1100 m200 acer beter
geheugen 512 mb 256 mb acer beter
hardeschijf 80 GB 50 gb acer beter
cdrom dvd brander dvdlezer/cd brander acer beter
OS windows vista windows xp acer beter
prijs 149 49 packardbell beter

Ik zou persoonlijk voor de packardbell gaan, omdat de prijs lager is en een groter beeldscherm heeft.
De geheugen kun je makkelijk uitbereiden naar 2 x 512 mben 2 latjes van 512 mb kosten rond de 40 euro.
Aangezien beide videokaarten de laatste spelletjes niet goed kunnen draaien, maakt deze verschil niet uit.
Een belangrijk punt bij de hardeschijf is hoeveel toeren het maakt. Dit kun je beter even navragen. 4200 rpm hardeschijven zijn niet vooruit te branden.
Win xp vind ik beter werken dan vista. Ik heb vista een tijdje gebruikt en deze is trager dan win xp.

ALs je orange abbonement op tijd downgrade
kom je uit op de volgende bedrag:
9 x 25 = 225 ( eerste 3 maanden korting)
3 x 20 = 60 (omzetten na 12 maanden)
9 x 15 = 135 (omzetten na 15 maanden)
49 (laptop)
10 ( bezorgkosten)
380 TOTAAL

40 uitbereiden geheugen

420 euro

Voor een prijs van 420 heb je dan een leuke laptop die een aantal jaren meekan.

Tevens kun je met je tegoed van orange leuke dingen doen, maar dit is een verboden onderwerp bij TV

› reageer

@Haas2, lees ook de shopsurvey eens door, daar staat ook al het een en ander over Castle-e en hun service uitgelegd. Als je trouwens hierover op andere fora hebt gelezen, zal er toch ook wel bijstaan waarom hun service slecht is?

› reageer

@nokiaboy

Je berekening klopt niet. Ik kom op een bedrag van 479 + 40 voor het geheugen.

› reageer

Heb een rekenfout gemaakt. De bedrag die jij opnoemt klopt. Maar blijft nog steeds een leuke aanbieding

› reageer

er staat op dat forum dat die persoon eind april een laptop icm een abbo telefonisch heeft besteld en heeft het contract vrijwel direct opgestuurd. een week later werd hij gebeld of hij wel wist hoeveel de laptop koste (dat vond ik zelf al vreemd dat ze daarover bellen) het bleek dat de prijs met 60 euro was gestegen maar castle-e zei zelf dat ze de prijs nooit verhogen. maar ik ga ff op mobieletelefoons kijken bedankt!!!!

› reageer

Deze persoon heeft een laptop besteld icm. T-mobile.
Dit contract ging niet door. ( afgewezen)
Hierna hebben wij aangegeven dat wij op debitel KPN € 25,- de laptop hadden voor € 202,- dit stond ook op de site.

Hij heeft daarna een contract opgestuurd van KPN mobiel € 25 ofwel KPN rechtstreeks. Wij gaven inderdaad toen netjes telefonisch aan dat bij KPN mobiel de prijs hoger is dan de bij ons aangegeven € 202.
Zodat hij van tevoren wist waar hij aan toe was.
Ook had hij de gegevens na de einddatum ingezonden.

Hij bleef echter volhouden dat de prijs € 202,- was icm. KPN mobiel.

Wij refereren op dit forum telkens naar debitel KPN en op onze site staat de prijs ook goed vermeld.

Op onze site worden inkooprijzen bij het product gezet en de bonussen welke een bepaalde periode gelden.Hieruit rolt dan automatisch ene verkoopprijs.
Ik kan zien dat de inkoopprijs ongewijzigd is gebleven en dat we de bonus van KPN niet gewijzigd hebben in die periode.

Wanneer iemand tijdig ( binnen actie periode) zijn gegevens toezendt
heeft iemand altijd recht op die prijs en verhogen wij nooit.
(De enige uitzondering is als de actie tussentijds afloopt doordat de voorraad op is.)

› reageer

Wel bleek dat wij nooit een bevestiging hebben gestuurd van de nieuwe actie. ( nadat het T-mobile abo. niet doorging)

Wij hebben de actie wel mondeling gecommuniceerd echter wellicht dat dit verwarrend was ivm. debitel KPN of KPN rechtstreeks.

Wij hebben er inmiddels voor gezorgd dat wanneer een bestaande bestelling gewijzigd wordt er ook een nieuwe mail verzonden wordt met de wijzigingen.

Uiteraard kan iemand tevens met zijn inloggevens inloggen om de status van zijn bestelling en gemaakte afspraken te bekijken.
Dit is ongewijzigd gebleven.

We hebben tevens meneer een nieuw aanbod gedaan op debitel KPN.

› reageer

Ik wil hier effe mededelen dat castle-E altijd aan de afspraken houdt!!! Ik heb laatst bij hun iets anders besteld icm abonnement. De prijs die ik daarvoor telefonisch kreeg moest ik ook betalen. Ik heb het abonnement 2 weken later pas besteld. Terwijl de prijs hetzelfde bleef. En mocht de bonussen per een bepaalde datum omhoog/omlaag gaan. Namen ze gelijk contact op. Dus castle-e houdt zich wel aan de afspraken. (dit is niet als spam bedoeld!!! Maar een zeer tevreden klant)

› reageer

ik heb begrepen dat op dit forum is gesproken over mijn bestelling omdat ik op een ander forum heb gezet dat ik ontevreden was over de service van castle-e dat komt omdat naar mijn idee ik een andere prijs zou moeten betalen dan de prijs die in eerste instantie over de telefoon was afgesproken. wie zijn fout dit is is onduidelijk. het was in iedergeval een miscomunicatie. Na wat over en weer gemail met castle-e heb ik uiteindelijk een goed aanbod gekregen en ben daar op in gegaan. uiteindelijk is het alemaal goed gekomen en ben ik een uiterst tevreden klant.
op het andere forum heb ik het ook verbeterd

› reageer

ok dan gaat het voor mij ook castle-e worden ik denk een orange 25
bedankt voor de moeite allemaal
castl-e ik neem nog contact met je op

› reageer

Ze zijn gewoon op voorraad dus je kan hem volgende week in huis hebben

› reageer

Dell 1501 hebben we nu trouwens icm. abonnement vanaf € 19!

› reageer

Bij mobieletelefoons.nl een leuke actie
2 jaar oprange €25,- + Dell Inspiron 1501 Silver voor €149

› reageer

Ooit er weleens aan gedacht om een It's XXL winkel binnen te lopen. Als je daar een contract aansluit krijg je waardebonnen die je vervolgens in kan leveren in de It's dus ook tegen een Laptop of iets anders. Natuurlijk zal je bij moeten betalen, maar je hebt wel een ruime keuze uit computers en deskundig advies.

Dit is geen spam, maar een tip ;-)

› reageer

Bedankt voor de tip Sjefke..Ga morgen eens buurten..

› reageer

juist ja, een aanrader voor de eigen portemonnee zeker.

Een site met allemaal affiliate koppelingen

› reageer

We hebben trouwens weer leuke aanbieding.

Laptop

Dual core X2 proc, 15.4" true life, 1Gb, DVDRW ,256 shared video, 80 GB HDD. WiFi, cardreader

+ een GSM de Motorola F 3

Totaal € 139 icm. Vodafone € 24,75 per maand 200 MIN / SMS

› reageer

bij mobieletelefoons.nl Orange (orange-fan) 25 en deze dell 1501 voor 149 euro..

› reageer

Bij castle-e kost dezelfde laptop 166 euro, maar je krijgt wel een truelife scherm erbij. Bij dell is een meerprijs van een truelife scherm ongeveer 30 euro. De aanbieding bij castle-e vind ik persoonlijk beter. En als je je beltegoed gaat cashen, komt het neer op 270 euro.
Als ik geen laptop had, had ik het meteen gekocht.

› reageer

alle dells zijn met een true-life scherm.

› reageer

niet alle Dell laptops hebben standaard true life.
Standaard is het beeldscherm mat.
Mobieletelefoons heeft ook een DVD CDRW combo
Wij hebben een DVD brander

› reageer

Ter informatie;

We hebben wederom een Dell X2 laptop voor slechts € 149!!

X2 TK53 1.7Ghz ( dual core)
15.4" true life
1Gb
60GB HDD
DVDRW
Wireless lan kaart

inclusief Telefoon Motorola F3 voor € 169,-

200 min of SMS a € 23,87 per maand!!

› reageer

Zo'n "true life" scherm zou voor mij reden zijn om hem NIET te willen... Naar een spiegel kijken is gruwelijk vervelend.

› reageer

www.gsm.nl -> zoeken naar "aanb16646"

Laptop: Acer TM 5310
Celeron M520 1,6 GH
Beeldscherm 15,4" WXGA
Geheugen 1GB
Harddrive 80GB
Optisch Combi DVD-speler/CD-brander
Netwerk wireless 802.11 B/G
OS Windows Vista
Garantie 1 jaar collect & return

Abonnement: T-mobile relax 200 (belminuten)
Kosten: 50% korting eerste jaar

12,25 x 12 (maanden): 147,00 euro
24,50 x 12 (maanden): 294,00 euro
Aansluitkosten: 0,00 euro
Verzendkosten: 19,95 euro
Laptop kosten: 99,00 euro
---------------------------------------------
Totale kosten 559,95 euro (23,33 p/m)
Bonus: gratis Nokia 1600

› reageer

De meeste klanten van ons gaven aan True life te willen.
Ik zelf vind dit ook mooier, vandaar dat wij leveren met true life.

Wij hebben ook de Acer TM5310 alleen deze heeft niet mijn voorkeur.
Een celeron processor is echt veel langzamer dan een X2 dual core.

En vista kan dit wel gebruiken.
Verder heeft de Acer geen DVD brander.

› reageer

Ik ben dus op zoek naar een redelijk snelle laptop icm met abonnement waar ik niet al te veel voor hoef bij te betalen. De meeste sites bieden een Acer 1.6 of 1.7 ghz aan. Alleen bij castle-e vind ik een dual core.(inspiron 1501)hier moet je wel iets meer bijbetalen, maar het lijkt me wel een sterkere laptop. Is dit de beste aanbieding van het moment, of hebben jullie nog tips over andere acties?

› reageer

Voor de "normale" gebruiker hebben we wederom nu een GRATIS laptop!
En niet bij een enorm hoog abonnement.

Acer EX5210

Processor: Celeron M530 1,73Ghz;
- Operating system: Microsoft Windows Vista Home Basic;
- Scherm: 15,4" TFT;
- Geheugen: 1024MB DDR2 RAM;
- Harde schijf: 80GB;
- Schijfstation: DVD-RW Duallayer;
- Netwerk: LAN & Wireless 802.11b/g, 5-in-1 card reader.

Eerste 8 maanden € 16,95 per maand daarna € 35,- >>>laptop gratis
Eerste 8 maanden € 12.95 per maand daarna € 27,50 >>>laptop € 49,-

› reageer

We hebben nu een Dell laptop met dual core processor vanaf 59,- icm. een redelijk laag abonnement. ( 1e 6mnd zelfs maar 16,95 )

Dell 1501 X2
Windows Vista Home Basic;
- X2 TK 53 (Dual core);
- 15.4" breedbeeld True Life beeldscherm;
- 1GB intern geheugen;
- 60GB HDD;
- DVDRW (DVD/CD speler/DVD brander);
- Wireless internet;
- 256mb shared videokaart .
- Windows Vista Basic

Misschien interessant is dat we hebben nog een partij Acer laptops binnen gekregen welke GRATIS zijn icm abonnement:

Processor: Celeron M530 1,73Ghz;
- Operating system: Microsoft Windows Vista Home Basic;
- Scherm: 15,4" TFT;
- Geheugen: 1024MB DDR2 RAM;
- Harde schijf: 80GB;
- Schijfstation: DVD-RW Duallayer;
- Netwerk: LAN & Wireless 802.11b/g, 5-in-1 card reader.

Eerste 6 maanden € 16,95 per maand daarna € 35,- >>>laptop gratis
Eerste 6 maanden € 12.95 per maand daarna € 27,50 >>>laptop € 49,-

› reageer

Tot wanneer is deze actie? Ik moet namelijk wachten tot ik m'n abonnement kan overhevelen. Dat is toch iets van 3 maanden voordat het abonnement afloopt of zie ik het verkeerd?

› reageer

Dit kan al 4 maanden van tevoren.

Je nummer kan je dan gewoon behouden en je hebt geen dubbele abo. kosten. ( mits je bij een andere provider zit dan waar de actie van is)
De actie loopt tot 7 januari dus snelheid is wel geboden.

› reageer

Even opgezocht wanneer m'n contract verloopt, maar moet dus nog even wachten hiermee helaas. Moet nog 5,5 maand voor m'n contract afloopt.

› reageer

Ik zie net dat de aanbieding tot 7 januari geldt, da's vandaag

Ik vroeg me af of iemand al andere interessante aanbiedingen heeft gezien?

GSM.NL heeft een HP 530 (heb sinds twee jaar een HP, en ben daar errug over te spreken, al vind ik deze wat uitgekleed).

GSMTRACK.NL heeft een Dell Vostro (nog nooit in het echt gezien, weet echt niet of dat wat is).

Ik heb zelf het idee dat CASTLE-E de betere laptop heeft. De Dell 1501 staat vrij goed bekend (voor zover ik kan vinden op internet), al hoor ik over Acer wat negatieve dingen.

Ik vroeg me dus af of iemand laatst nog een keuze heeft gemaakt en er iets zinnigs over kan zeggen? Misschien dat Castle-e weer met een nieuwe actie komt?

› reageer

De acties die op onze site staan zijn gewoon nog gewoon geldig.

Wel wordt vandaag de site aangepast en verwachten we volgende week weer nieuwe acties met laptops!

› reageer

Bedankt CASTLE-E! Ik had jullie vanochtend ook gemaild trouwens met bijna dezelfde vraag.

Omdat het niet echt heel veel haast heeft, wacht ik liever op de volgende aanbieding. Daar is nog niks van bekend? Wat zou uw voorkeur zijn, de Acer of de Dell zou ik nu wel moeten kiezen?

› reageer

Heb al antwoord gegeven op de e-mail!
Voor vragen en advies kan je altijd contact opnemen met onze helpdesk:

0570622936 of info@castle-e.nl

› reageer

Neem me niet kwalijk, heb alleen nog niks ontvangen. Zodra ik kan, zal ik even bellen. In ieder geval bedankt voor de snelle reacties!

› reageer

Ja kan ook op mijn site kijken voor het overzicht van cadeau's bij je GSM. Beetje spammerig maar hoop dat dit is toegestaan: www.gsm-cadeau.com

› reageer

@Suf

Graag gedaan hoor.

Hou trouwens onze site in de gaten want komt een super aanbieding met een Dell dual core! Goede specificaties en bijna niks bijbetalen.

› reageer

@ castle, wanneer komt de dell op jullie site? laat je het hier weten, anders graag een mail.

› reageer

Hij staat nu op de site.
Morgen wordt alles geordend zodat het wat overzichtelijker is.

Je kan kiezen uit de volgende aanbiedingen:

Vostro 1000 + Motorola F3 ( beschikbaar bij alle netwerken)
Klik voor prijzen met abo's op het plaatje

Vostro 1000 icm. Vodafone Basis 35 voor slechts € 29,-
1e 6mnd € 16.95
Vostro 1000 icm. Vodafone Basis 27,50 voor slechts € 69
1e 6mnd € 12,95
geen aansluitkosten

Specificaties

- Windows Vista Home Basic;
- X2 TK 55 (Dual core);
- 1GB intern geheugen;
- 80GB HDD;
- Wireless internet;
- Windows Vista Basic

› reageer

ik zie het niet staan. bij dell krijg ik geen mogelijkheden te zien.

› reageer

Op www.beterengoedkoper.nl staan alle genoemde opties.

› reageer

kick ik ben nu op zoek naar (bijna gratis) laptop met abo dus mede tver's met tips graag kan niet alles met google vinden

› reageer

wij hebben zoals eerder genoemd een Dual core laptop voor slechts 29 EURO icm abonnemnet.

› reageer

Die laptops bij een abonnement lijken toch altijd interessant, maar toch had ik zo mijn twijfels...

Daarom heb ik even een simpel rekensommetje gemaakt:

- X2 TK 55 1.8 Ghz (Dual core);
- 1GB intern geheugen;
- 80GB HDD;
- Wireless internet;
- 256mb shared videokaart;
- Windows Vista Basic.

Bij Castle-e:
Startkosten: 29,-
Verzendkostern: 25,-
Actie 6 maanden: 6 x 16,95 = 101,7
Daarna 18 maanden: 18 x 35 = 630,-
Totaal € 785,70

En dit vergelijk ik met:
2x 12 maanden Vodafone 250+75 sms voor 107,4 = 214,8

Totaal verschil is 570,9 euro!

Bij Dell te koop:
- AMD® Athlon 64 X2 Mobile Technology TK57 1.9GHz (Beter!)
- Legitieme Windows Vista™ Home Basic - Nederlands
- 15,4-inch WXGA-breedbeeldscherm (1.280 x 800)
- 2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (2 x 1.024) (Beter!)
- 80 GB (5.400 rpm) SATA harde schijf
- ATI Radeon® Xpress 1150 HyperMemory (geïntegreerd)
- Vast intern 8x DVD+/-RW-station met software
- 4-cel lithium-ion batterij (29 W/h)

Totaal € 415,31

Een verschil van € 155,59 dus en nog een nieuwer Type Dell ook!

› reageer

niet dat ik het opneem voor de shops maar de scherp simonly is niet zo scherp ik wil eigenlijk simonly basis niet echt goedkoop dus maar een laptop wil bij vodafone blijven(heb nu super simonly).Nu probleem dat actie alleen bij nieuwe abo. Moet ik eerst naar prepaid (Lowcall of simyo)porteren en dan als nieuwe klant komen om de laptop voor die prijs te krijgen.

› reageer

Moet je natuurlijk ook geen appels met peren vergelijken. ( Scherp heeft niet SMS uit 1 bundel en geen mogelijkheid tot Blox , onbeperkt SMS of Internet voor 9,50)
Een scherp abo. is heel anders dan een Basis abonnement.

Ook hebben we een aanbieding met een Basis 27.50.

Wel kan een Sim only goedkoper zijn en daarbij het product / toestel los kopen.
Doe deze rekensom maar eens bij sommige abo's met toestel.

Rekensom Vostro 1000 icm. Basis 27,50

Bij Castle-e:
Startkosten: € 69,-
Verzendkosten: € 25,-
Actie 6 maanden: 6 x 12,95 = € 77,7
Daarna 18 maanden: 18 x 22,50 = € 405 ( mocht blijken dat je toch genoeg hebt aan Vodafone € 22,50)
kosten terugzetten: € 20
Totaal €596,70

En dit vergelijk ik met:
Basis 22,50 SO 24 x 13,50 = € 324
Scherp 250 + 75 SMS € 214,80

Totaal verschil is 272,80 euro!
Koop je de laptop weer niet voor!!

› reageer

Moet je natuurlijk ook geen appels met peren vergelijken. ( Scherp heeft niet SMS uit 1 bundel en geen mogelijkheid tot Blox , onbeperkt SMS of Internet voor 9,50)
Een scherp abo. is heel anders dan een Basis abonnement.

Ga je zelf appels met peren vergelijken... basis 35 staat echt wel qua belminuten/sms gelijk aan een scherp 250+75...

› reageer

Nee hoor.
Basis 35 heeft 275 minuten / SMS

Ga jij met een Scherp 250+ 75 SMS maar eens 200 SMS sturen en 75 min bellen.

Heb je een rekening van 58 euro ipv. 21
Ook mensen die willen internetten, onbeperkt SMS of gewoon meer SMSen dan de 75 stuks krijgen hoge rekeningen met Scherp.
150 SMS is het maximum en deze kosten 11.95 buiten bundel SM kost 0,25

Ook mensen die afwisselen qua SMS en belgedrag kunnen hoge rekeningen krijgen bij scherp.

Ofwel je kan deze abo's niet met elkaar vergelijken

› reageer

Nic ==> Heb je een linkje voor deze laptop?
Bij Dell te koop:
- AMD® Athlon 64 X2 Mobile Technology TK57 1.9GHz (Beter!)
- 2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (2 x 1.024) (Beter!)
- ATI Radeon® Xpress 1150 HyperMemory (geïntegreerd)
- 4-cel lithium-ion batterij (29 W/h)

Totaal € 415,31

Want ik gok dat je excl. BTW en excl. 90 euro verzenden rekent...
Bij Dell (wat een trage site trouwens) kan ik niks vinden voor die prijs namelijk...

› reageer

dat dacht ik ook al want kon het ook niet voor die prijs vinden op de dell site

› reageer

Voor hier de volgende e-value code in: NLBSDONL-N0110002
Doorloop dan de stapjes, ik raad je aan om een 6 cell accu en een truelife scherm te nemen. En schroef de garantie terug naar 1 jaar. De prijs voor 2 jaar garantie is te hoog. Voordat de garantie afloopt kun je altijd Dell bellen om de garantietermijn te ververlengen. Kostte bij mij 40 euro.
Verder kun je ook kortingscodes gebruiken, deze geeft 5% korting P5L9NZN50SG53W. Je kan de code bij de winkelmand invullen. Dan heb je de laptop voor 417 euro. Als je 4 cell accu en een normale scherm neemt kost het maar 395 euro.

Laatst heb ik er 3 besteld voor kennis en vrienden.

› reageer

Truelife geeft zo'n gruwelijk irritant glimscherm! Het is vast niet voor niets dat dat bij normale TFT monitoren niet gedaan wordt... Waarom dan wel bij laptops?

Die P5L9NZN50SG53W geeft geen 5% korting maar gratis verzending. Dan is het inderdaad geen geld, jammer dat Dell niet gewoon de specs duidelijk geeft i.p.v. al die verkoopblaat. "AMD® Athlon 64 X2 Mobile Technology TK57 [Inbegrepen in prijs]", wat zegt dat nou...

› reageer

Die code geeft wel 5% korting. Gratis bezorgkosten zitten er al bij. Ipv 415,31 daalt de prijs naar 394,54. Ik vind persoonlijk een truelife scherm fijner, het ligt eraan waarvan je houdt.

En de TK-57 is een 2x 1.9 ghz processor met 2 x 256 kb L2 cache, een afgeknepen turion dus

Voor deze prijs heb je bij de concurrenten niet eens een dual core processor

› reageer

Ter informatie:

De Dell laptop heeft een upgrade gehad!
De laptop bezit nu 2GB en een TK57 dual core processor!

- AMD® Athlon 64 X2 Mobile Technology TK57 1.9GHz
- 2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (2 x 1.024)
- ATI Radeon® Xpress 1150 HyperMemory 256MB(geïntegreerd)

Nu ook te combineren met diverse providers en te verkrijgen vanaf € 39
icm. Vodafone Basis 35 slechts € 16,95 de eerste 6 maanden!

› reageer

@castle-e

ik zie op jullie site niet het orange music abonnement. Verkopen jullie dat niet?was wel geinteresseerd in dat abonnement icm de vostro

› reageer

vanaf morgen staat hij ook op de site.
Je moet denken aan een extra korting van +/- € 30,- tov. Orange € 30,-

› reageer

Het is helaas niet gelukt de bundel toe te voegen.
Dit zal maandag gebeuren.
Echter u kan uitgaan van bovenstaande korting.

Mocht u willen bestellen bestel dan gewoon Orange € 30 en vermeld deze info bij opmerkingen veld.

Ter informatie we hebben nu enorm uitgebreide laptops online staan:

Zijn beschikbaar met de meeste providers onderstaande prijzen zijn met Vodafone Basis 35 nu 6 mnd slechts € 16,95

Dell Vostro 1000 ( dual core 1.9 en 2GB, 80GB HDD, DVDRW) € 39,-
Acer 5920 ( T7300 Core2Duo , 2GB, 250GB HDD, 256 MB 8600GS, HDMI , webcam , cardreader, etc. echt een beest) € 465

Ook hebben we diverse Asus laptops online staan voor de liefhebber.

› reageer

Nu nieuwe super acties met Orange abonnementen.
Geldig vanaf vandaag tot het eind van de maand!

Vostro 1000 dual Core 2GB € 59,- icm. Orange € 25,-
( bij een € 50,- laptop geheel GRATIS)
Eerste 3 maanden gratis

Ofwel

9 x € 25,- = € 225,-
12 x € 20,- = € 240,- ( mocht € 25 teveel zijn kan je terugzetten)

laptop eenmalig € 59,-

Totaal € 524,-!!!

› reageer

Volgens mij kan je bij orange na 6 maanden al switchen naar een orange 20 en na 12 maanden naar orange 15. Maar je moet het wel online doen vie mijn account.

De prijs komt dan op:
3x25= 75
6x20= 120
12x14= 180

totaal abo kosten: 375
kosten laptop: 59
totaal: 435

Hiermee is het even duur als bij dell, maar je betaald in termijnen en je hebt 450 tegoed om te verbellen.
Met de 450 tegoed kun je leuke dingen doen, zodat de totaal prijs nog lager wordt.

Misschien dat ik het ga halen als een reserve laptop

› reageer

De Dell Vostro 1000 kost bij Dell met dezelfde specs momenteel zelfs € 475 inclusief BTW.

Specificaties:

- TK57 1.9Ghz;
- 15.4" breedbeeld;
- 2GB intern geheugen;
- 80GB HDD;
- Wireless internet;
- 256mb shared videokaart

› reageer

@e-castle
Welke batterij leveren jullie bij de laptop? 4 cell of 6 cell

› reageer

@nokiaboy

4 cells accu

Bij vragen kan je altijd contact opnemen met onze helpdesk.
We zijn altijd goed bereikbaar via telefoon , mail en chat.

› reageer

@ Nokiaboy weet jij dat zeker van dat switchen elke 6 maanden want e-castle schrijft eenmalig na 12 maanden,

en wat kan je zoal met je beltegoed doen of is dat hier niet de juiste plek omdat te bespreken

anders wel een leuke aanbieding

@e-castle komen er misschien op korte termijn ook acties met webcam op de laptop.

› reageer

@e-castle
Op het Orange 35 (music)abonnement wordt door Orange de meeste provisie gegeven. Wat kost de laptop bij dit abonnement?

› reageer

inmiddels staat de Music € 35 op onze site.

Als je op de 3e rij kijkt en op het laptop plaatje klikt zie je de prijs van de laptop icm. alle providers en soorten abo's.

› reageer

Ik weer het 100% zeker dat je na 6 maanden kan switchen naar een lager bundel op dit moment, heb het vorig jaar gedaan. Maar je moet het wel via mijn account gaan doen op www.orange.nl Maar aangezien orange wordt overgenomen door tmobile. Kunnen veranderingen komen op mijn account.

› reageer

Zijn er ook abonnementen icm laptops met fatsoenlijke schermresolutie, bijv 1440x900 of 1680x1050? Andere specs niet relevant. Die Vostro 1000 is verder prima, maar er staat geen scherm resolutie bij en ik ga er van uit dat het 1280x800 is...

› reageer

Die Vostro is inderdaad 1280x800 (naar mijn weten kun je alleen bij de 1500 serie de resolutie verhogen).

Goede vraag van je trouwens, ik ben daar ook naar op zoek. Hier heb je weinig aan, maar twee jaar geleden heb ik via www.mobieletelefoons.nl een laptop "gekregen" (de HP NX6125) en die heeft een resolutie van 1400x1050), errug relaxt! Dit wist ik overigens niet toen ik hem bestelde.

Ik weet dat gsm.nl nu ook een HP (de 530) verkoopt met abbo, maar die kan die resolutie volgens mij niet aan (dus standaard 1280x800).

Ik ben het dus tot nu toe nog niet tegengekomen. Als iemand het wel weet, let me (us) know!

En misschien kan Castle-e hier nog iets zinnigs over zeggen?

› reageer

Die van GSM.nl:

Upgrade 1 voor slechts € 59:

Intel® Celeron® M520 Processor 1.6GHz

15.4 TFT;
512MB Intern Geheugen;
80GB i.p.v. 60GB;
DVD-brander i.p.v. DVD-ROM speler;
Microsoft® Windows® Vista Home Basic.
10/100 Netwerkkaart

verschil:

Wij hebben een DUAL core TK57 1.9 processor
Wij hebben 2GB intern geheugen
Tevens 256 MB shared video kaart

De resolutie van het scherm is bij onze laptop meer dan voldoende voor alle normale toepassingen.

Wel kunnen wij vele laptops ( alle grote merken en typen) aanbieden icm. abonnement.
Dus mocht je er een vinden kun je altijd een mail sturen voor de prijs icm. abonnement.

Wel is de Vostro gewoon voor 99% van de mensen een laptop die super zal voldoen en een enorm lage prijs.

› reageer

Snelle reactie Castle-e!

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik een HP erg relaxt vindt, maar als ik de twee aanbiedingen bekijk (GSM en Castle-e) zou ik inderdaad voor de laatste gaan (niet bedoeld als reclame maken).

Zelf ben ik wel huiverig om weer terug te gaan naar een kleinere resolutie, maar de overige specificaties liegen er niet om!

› reageer

Heb echt nog nooit klachten gehoord over deze laptop.
Liever een snelle laptop voor een mooie prijs zou ik zeggen

Heel lang wachten op een scherm met een iets hogere resolutie is ook niet wat.

› reageer

Ik heb al een laptop met 1280x800 en ik mis toch wat. Vandaar. Eerlijk om het te vermelden castle-e, maar ik zie die optie niet.

› reageer

Ter info;
Dell Vostro 1000 of Acer EX5220 voor 29.75 bij Debitel KPN 25,00, 2 jaar voor 20,00 per maand. Beperkte partij beschikbaar.

› reageer

@castle-e

Ik zag op de Castle website ook de Acer Aspire 7520G-6A1G12. De batterij is beter dan die van de Dell Vostro 1000 en hij heeft 120GB ipv 80 GB. Aan de andere kant heeft de Aspire maar 1GB intern en de Vostro 2GB. Verder zie ik niet heel veel verschillen. Zou je me kunnen vertellen of die Aspire eventueel beter is en waarom, want hij is wel duurder?

Alvast bedankt!

› reageer

@2DiE4:

Ik weet niet of je al een reactie hebt gekregen van Castle-e, maar ik was er ook wel benieuwd naar.

Daarnaast kun je eens kijken op www.mobieletelefoons.nl, daar staat ook een laptop, een HP Compaq Presario C740. Heb zelf goede ervaringen met HP laptops (de 6125NX). GSM.nl heeft de 540. Wat jammer is aan deze beide nieuwe laptops is dat de resoluatie 15,4" breedbeeld is en die van mij was 15" gewoon (1400x1050 tegen 1280x800=breedbeeld). Maar ja, die hoge resoluties zie je bijna nergens meer en zeker niet op gsm site's. Hoe het staat met de batterijen weet ik uit mijn hoofd niet, check de site van HP.

Nou ja, hoop je een beetje verder geholpen te hebben.

› reageer

@2DiE4

De 7520G die jij noemt heeft een 17" beeldscherm.

Graphics Controller nVIDIA GeForce 7000M 896MB Semi-shared
Display Resolution 1440 x 900 (Internal)

Let wel op de 7520G is met diverse specs verkrijgbaar.

› reageer

Ter informatie:

We hebben nu qua laptops voor een ieder wat wils:

1)

Dell Vostro 1000 + Motorola F 3 GRATIS
1e 8mnd slechts € 12,95 voor 200 MIN / SMS
Daarna € 27,50 per maand

Is dat teveel kan je terug zetten naar € 22,50 per maand
Specs: Sempron 2.0Ghz, 1Gb, 80GB HDD , DVDRW, 256 MB video

2)

Dell Vostro 1000 € 39
1e 8mnd slechts € 16,95 per maand voor 275 MIN/SMS
Daarna € 35,- per maand

Is dat teveel kan je terug zetten naar € 27,50 per maand
Specs: Dual Core TK 57 , 2Gb, 120 GB , DVDRW , 256 MB video

3)

Diverse laptops tegen een hogere bijbetaling maar wel de hoogst mogelijke specificaties.

› reageer

@suf en castle-e

Tnx voor jullie reactie!! Ik denk toch dat ik voor die Vostro met 2GB intern ga. Zat te twijfelen over het grotere beeldscherm van die Acer, maar heb eigenlijk toch liever iets kleiners en mobielers.

Moet tegen de tijd alleen ff een betere batterij kopen, want een uurtje gebruikstijd is niks natuurlijk

› reageer

Ik heb enkele weken geleden een laptop (Vostro) en Orange abo bij Castle besteld. Het duurde een paar weken voor dat ik het binnen had maar gezien de leuke aanbieding is het niet gek dat het snel uitverkocht was.
Ik zou 3 maanden geen abo kosten hoeven betalen bij Orange maar helaas is de eerste termijn gelijk afgeschreven. Ik heb Orange gebeld en die verwees mij naar Castle. Die heb ik gebeld en er werd mij verzekerd dat dit goed komt. Twee dagen later werd ik door Castle gebeld dat het geregeld is.
Super service! Geen 0900 nummer en binnen een paar minuten mensen aan de lijn krijgen! ....en ook nog (ongevraagd) terug gebeld.
NEE, dit is geen spam, gewoon een tevreden klant die dit hier wil melden.

› reageer

@LEMMINGS: Je loopt hier lang genoeg mee om niet 1-2-3 van spam verdacht te worden

› reageer

Waar blijft de winkel review

› reageer

@ Castle, nu waar het hoort te zijn.
Jammer dat jullie (nog) geen T-mobile aanbiedingen hebben.

› reageer

kom die t-mobile abonnementen nog dan?

› reageer

is t-mobile dan zo goed omdat er toch veel naar gevraagd word en mee geadverteerd,bij ons is er namelijk nergens bereik helaas.

er werd wel gezegd tegen mensen dat het vanaf januarie 2007 orange netwerk gebruikt werd maar de personen die er dus een abbo hebben genomen hebben een kat in de zak want is onbruikbaar hier,

› reageer

T-Mobile vind ik net zoals Orange goed omdat alles in een bundel zit en met een flex abo je raak je tegoed niet kwijt...en er is nog iets.

› reageer

Ik heb vorige week bij www.belzaak.nl mijn abonnement verlengd en hierbij ook een laptop besteld. Bestellen ging heel makkelijk en kreeg heel duidelijk overzicht met wat ik precies moest gaan betalen per maand. De bestelling had ik binnen 3 dagen thuisbezorgt met de postbode.

› reageer

@ Lemmings nu word ik ook geinteresseerd in wat dat andere dan is? Zou zelf namelijk graag ook weer een Tmobile abo met laptop nemen.

› reageer

zie het bericht van nokiaboy met veeeeeeeeeeeeeeeel nnnnnnnnnnnnns...maar hier over schrijven heeft geen zin, het wordt gelijk gehide.

› reageer

@ e-castle ,

tot wanneer lopen de acties en staan er al op korte termijn nieuwe op de planning,

zag al wel dat de korting percentages verander zijn,

kun je zolang als de korting geld wel gewoon downgraden of moet je eerst wachten tot 20 maanden?

alvast bedankt

› reageer

Als antwoord op uw vraag:

De nieuwe acties lopen weer een maand.

We hebben nu 20% korting op de bundel en € 20,- aanvullende korting op de X2 dual core laptop met 2GB.

Ofwel 200 MIN / SMS € 22,- per maand en laptop voor slechts € 59,-

specificaties:

Windows Vista Home Basic;
- Dual Core TK57 1.9Ghz;
- 15.4" breedbeeld;
- 2GB intern geheugen;
- 120GB HDD;
- Wireless internet;

› reageer

oke dankje voor je reactie,

is het dan 200 belminuten +200 sms of is of of

bedankt

› reageer

Of uiteraard, maar dat had je zelf ook wel even kunnen uitzoeken door de details van de aanbieding te bekijken en na te gaan welk abonnement het betreft .

› reageer

We hebben idd. de meeste info op de site staan.
Ook kan je uiteraard mailen of bellen naar de helpdesk.

› reageer

@ castle-e:

Goed werk, Castle-e! Ik zie dat jullie nu ook de Asus EEE bij een mobiel abonnement leveren. Daar zat ik stiekem op te wachten! Ik wacht nog even totdat jullie de nieuwe 900 serie gaan leveren en dan zal ik er zeker eentje afsluiten...

Ga zo door!

› reageer

@ castle-e:

Twee vragen:

1) Om welke Asus eee 4G gaat het eigenlijk? De versie met cam en de betere batterij?

2) Officieel komt de EEE eind mei in NL uit (al is ie al wel te krijgen bij sommige webwinkels). Volgens Asus komt dan enkele weken later de 900-serie uit. Hoe groot is de kans dat jullie die ook meteen gaan leveren? Ik wil die namelijk zo snel mogelijk hebben, en het liefst via een abonnement bij jullie.

Ik stel de vragen hier, omdat de antwoorden misschien interessant zijn voor anderen die ook van plan zijn hier gebruik van te maken.

› reageer

Dit betreft de EEE PC surf:

Hier staat een overzicht van de specificaties:

http://event.asus.com/eeepc/microsites/en/index.htm

De verwachte levertermijn vanaf Asus voor de release in Nederland is eind Mei. Wel weet ik dat er enorm veel in backorder staan.

Er is nog veel onduidelijkheid over de prijzen en exacte levertermijn dus helaas is dat afwachten.

Wel worden wij op de hoogte gehouden en zullen uiteraard in de toekomst ook de andere modellen direct gaan voeren op onze site.

Wel weet ik dat er tussen een verwachte leverdatum en de daadwerkelijke levering wel eens wat tijd kan zitten.

De producten die op onze site staan zijn over het algemeen goed leverbaar dus we zetten het er pas op als we voorraad hebben of een garantie dat ze binnen gaan komen.

› reageer

@ castle-e:

Bedankt voor uw snelle reactie!

Heb wel een lichte voorkeur voor de gewone 4G (met cam en betere batterij). Ik was toch nog even op de 900-serie (of de MSI Wind die in Juni uitkomt). Ik houd jullie site in de gaten!

› reageer

Ik heb vandaag een mooie aanbieding met gratis laptop gezien in de Metro: Acer laptop bij een Tele2 abonnement. Is een mooie laptop! Abonnementje is 25 euro per maand en krijg je 200 belminuten.
Wordt aangeboden door een online bedrijf www.voordeelmobiel.nl....

› reageer

Ik heb net een bericht geplaatst over een actie met gratis acer laptop uit de metro vandaag...maar zie hem niet terug...dus dit is even een test...?!

› reageer

@suf

We kunnen ook de Asus EEE PC leveren met webcam ofwel de gewone versie.Meerprijs is € 35,-

› reageer

Maar dat is dan toch duurder dan bij die voordeelmobiel? Daar is het gratis.....

› reageer

@ groentje:

Jij hebt het over een Acer laptop en castle-e en ik hebben het over de Asus EEE, een Ultra Mobile PC.

Die aanbieding van jou ziet er leuk uit, maar er zijn meer site's die een laptop gratis geven bij een abonnement. Castle-e heeft een Dell en Ritel heeft een HP (ben zelf fan van HP laptops). GSM.nl heeft weer een andere (goedkopere) HP. Er zijn dus wel meer site's die dit soort aanbiedingen hebben (al was ik niet op de hoogte van de jouwe, thx daarvoor!)

› reageer

@ Suf

En wij hebben natuurlijk ook een Dell dual core X2 laptop met 2GB voor een kleine bijbetaling.

› reageer

@ castle-e:

I know, zeker een mooie laptop. Heb ze op meer site's gezien, maar dan met een Sempron processor en 1GB geheugen. Die van jullie is verreweg de beste aanbieding. Niet als reclame bedoelt, wil het alleen meegeven aan de mensen die hiernaar zoeken.

Ik zoek zelf gewoon een superkleine (betaalbare) laptop, zoals de Asus. Ik denk dat ik nog even wacht en dan een keuze maak (en hoogstwaarschijnlijk wordt dat bij jullie, een van de weinige die Asus levert).

› reageer

Ik mis hem even, Castle-e. Die Asus EEE zal een officiele, Nederlandse versie zijn en geen grijze import van de U.S. ? Dus ze zullen de 4GB versie ook zonder webcam leveren in Nederland ?
Wel, dan ben ik benieuwd wanneer de 900 eens uit zal komen.

› reageer

Beste mensen. Geen enkele laptop of watvoor cadeau dan ook is GRATIS.
Je betaalt er gewoon voor...
Maar bijv. in het geval van Castle-e betaal je minder voor de laptop dan wanneer je die los zou kopen via Dell of Marktplaats (resp. 550 en 375 euro).
Daarom is de Dell aanbieding een mooie.
Maar ga nou aub niet denken dat je niet betaalt voor zo'n cadeau.

› reageer

@ SPA2TACU5:

Wie zegt dat dat niet zo is dan? Het lijkt me dat iedereen zich wel realiseert dat je in plaats van een mobiele telefoon, een laptop "krijgt" en dat de mobiele telefoon die je er dan nog bij krijgt totaal niets waard is. Er zijn gewoon mensen (zoals ik), die twee jaar met zijn of haar mobiel willen doen en bij een abonnement graag een laptop zouden willen "krijgen". In sommige gevallen is dit goedkoper dan een SIM only abonnement en los een laptop kopen.

› reageer

Het klopt niet dat je altijd betaald voor een laptop. Ik heb vroeger in de telecom business gezeten & er worden vaak voor bepaalde acties prijsafspraken gemaakt.
Dan spreekt de verkopende partij met de provider een extra vergoeding af, waarvan hij dan het kado betaald. Voor de inkoop van eht kado worden speciale afspraken gemaakt en zo wordt het gefinancierd...dus het kunnen zeker wel goede aanbieding zijn die je niet sowieso geld kosten!

› reageer

Als je voor die laptop betaalt krijg je de minuten dus gratis.
Hoe dan ook krijg je iets gratis. Ik vind het een prima deal.
Ga zo door castl-e en de overige aanbieders.

› reageer

Natuurlijk betaal je voor die laptop! In de vorm van een abonnementsbedrag bij een telecomprovider!

De providers hebben één keer een investering gedaan in de vorm van zendmasten, data-distributiecentra en nog wat andere technologie. Dat geld hebben ze intussen ruimschoots terugverdiend (understatement). Nu stroomt het geld binnen zoals water uit een kraan. De abonnementsbedragen zijn schandelijk hoog als je ze afzet tegen de kostprijs. DAAR moet de overheid iets aan doen!

(voorbeeld: iets wat zeg maar 2,00 euro kost; eerst aanprijzen voor 27,50 per maand en daarna voor 22,00 euro aanbieden. Klant denkt: mooie korting! Maar ondertussen betaal je misschien 20,00 euro teveel! DAAR is je laptop of andere cadeau....)

› reageer

Bedrijven moeten toch ook kunnen bestaan??? Bedrijven zijn er om winst te maken (tenminste dat is de bedoeling bij de meeste)... als je een investering doet, dan wil je er toch ook iets voor terug!?!?! Ik vind het logisch hoor, ze doen een mega investering (& nemen dus risico), mag een bedrijf er dan ook aan verdienen? Als ze niet hadden geinvesteerd, hadden wij niet zo makkelijk mobiel kunnen bellen...
Sorry, maar ik vind jouw opmerking een beetje eenzijdig.

En natuurlijk kunnen ze er ook minder aan verdienen, maar het wordt betaald en de markt werkt zo, zou jij het niet hebben gedaan dan?

› reageer

Voor de mensen die geinteresseerd zijn in de Asus EEE 900 in samenwerking met een abonnement:

Ik heb bij twee sites een offerte aangevraagd voor een mobiel abonnement met een Asus EEE 900 (die momenteel de 701 leveren). Dat is nogal lastig omdat de laptop uit het buitenland besteld zou moeten worden (bijvoorbeeld Engeland). Ze zoeken dat nu voor me uit en zodra ik meer weet, zal ik dat hier posten. Betekend dus wel dat je een Engelse versie hebt, maar wel eerder binnen hebt dan dat ie officieel op de markt zou komen.

› reageer

@ suf op 08/05/2008 14:33

EEE PC

We krijgen nu voor het eerst de officiele Nederlandse versie binnen.
Wat wel intressant is dat het de EEE PC is met webcam en al gratis icm. 1 jarig abonnement!

Dell Vostro 1000

In antwoord op vele vragen op dit forum ook de dual core versie met 2Gb blijft gewoon nog beschikbaar.
Prijs is nog steeds slechts € 59,- en maar € 22,- per maand
200 MIN of SMS

› reageer

@castle-e:

Thx voor de info! Ik zit eigenlijk nog heel erg te twijfelen tussen de 701 en de 900 (groter scherm, wel zo prettig). De MSI Wind is ook erg mooi (maar ook nog niet beschikbaar, helaas).

Zou ik (deze week of volgende week) de 701 bestellen, hebben jullie hem dan op voorraad (zodat je hem snel hebt)?

@allen:

Helaas is het nog niet mogelijk om de 900 uit het buitenland te halen met een mobiel abonnement erbij.

› reageer

Hallo,

Bij het nemen van een nieuw abbonoment op mijn gsm heb ik de keuze een "gratis" laptop aan te schaffen, de specificaties lijken allemaal wel op elkaar, maar er kan ook gekozen worden om bij te betalen zodat er meer Ram geheugen beschikbaar is.

Mijn vraag, maakt dit extra ram geheugen nou zoveel uit bij deze specificaties:

Acer EX5220 Laptop

* Processor: Celeron M 550 1,73 Ghz
* Scherm: 15,4" Breedbeeld TFT
* Besturingssysteem: Microsoft Windows Vista Home Basic
* Geheugen: 1024 MB DDR2 RAM
* DVD/CD-ROM: DVD-RW
* Harddisk: 80 GB
* Netwerk: Lan & Wireless 802.11b/g
* Garantie: 12 maanden

(+59euro )
Dell Vostro 1000 Image

- Dual Core TK57 1.9Ghz;
- 15.4" breedbeeld;
- 2GB intern geheugen;
- 120GB HDD;
- Wireless internet;

Of de dell vostro 1000 van studentmobiel.nl hier Hier staan de specificaties enkel in een plaatje. Hier zit overgins een Sempron processor in.

Op een andere site kwam ik de volgende laptop tegen namelijk een 17":
Acer TM7520\AMD1.9\1024MB\160GB\17i\VHP\ ( Specs
Deze zou op 147euro uitkomen.

Wat is nou de beste keuze uit deze "budget" laptops, en is het nou de moeite waard om een klijn bedrag bij te betalen voor die specificaties m.a.w. helpt dat nou echt ( extra 1gig ram, 40gig extra, andere processor )

Is het bij castle ook mogelijk om de laptop in de winkel af te halen?

› reageer

Voor Vista wil je minimaal 2GB RAM.. Liever meer RAM en een kleinere hardeschijf dan andersom Ik zou zelf nooit Acer kopen, kwalitatief zijn die machines niet echt denderend..

Overigens, als je een vraag hebt voor Castle-e, dan kan je ze beter direct mailen of bellen Dit topic is niet bedoeld als communicatieplatform voor Castle-e : Afhalen bij Castle-e is mogelijk, zie hun site. Dat had je zelf ook makkelijk even kunnen opzoeken..

› reageer

Wij hebben ook de Vostro met een Sempron processor gratis deze is inclusief 1GB. ( zelfde actie als studentmobiel )

Echter de Vostro met dual core is wel aanmerkelijk veel beter.
En 2Gb is wel een must voor Vista.

› reageer

In dit topic wordt heel erg veel gesproken over laptop aanbiedingen in combinatie met een Vodafone abonnement.

Dit is omdat veel andere netwerken dergelijke aanbiedingen niet meer toestaan. Bij Debitel mag dit echter nog wel dus wellicht is het zinvol om dit even aan te geven. Zeker aangezien er her en der aanbiedingen online staan die qua maandkosten goedkoper uitvallen dan het Vodafone 27,50 abonnement.

Bij Vodafone heb je nu een gratis laptop bij een abonnement voor (na aftrek netwerkactie) € 22,- per maand. Bij Debitel is een gratis laptop al mogelijk vanaf € 20,- per maand (na aftrek netwerkactie, want dit betreft het Debitel KPN 25 abonnement)

› reageer

Hallo, de laptop van jullie site van debitel (20euro/maand) heb ik ook genoemd.

Deze aanbieding is zeker aantrekkelijk, ik heb hier een nokia 6233 liggen die ik al enige tijd gebruik waar ook internet op zit via tmobile pit.(onbeperkt)

Bij debitel zie ik enkel niet, of je hier ook nog een data abbonoment bij kan nemen ( simkaart gaat in mn 6233 ) met de 1650 doe ik niks.

Die van acer is ook erg mooi, en ik kan er natuurlijk zelf ook nog extra geheugen instoppen.

› reageer

Klopt alleen bij debitel heb je dan maar 150MIN / SMS ipv. 200 MIN / SMS

Ofwel 50 Minuten / SMS meer voor slechts € 2,-
Ook onbeperkt SMSen voor een tientje.

Wij hebben trouwens de debitel €25 voor slechts €17.50 per maand

› reageer

De laptop zou ik graag zo snel mogelijk hebben.
Is het mogelijk als ik dit bij jullie in een winkel afsluit ik de laptop kan meenemen ? of werkt dit zo niet
Aangezien ik uit de omgeving van Utrecht kom, zou ik dit graag van te voren willen weten

› reageer

Als de laptop op voorraad is kan je hem meteen meenemen.
Mits je nummerbehoud wil dan duurt het enkele werkdagen voordat nummerbehoud goedgekeurd is en je dus de laptop op kan halen.

Echter om terug te komen op de woorden van je kan uiteraard altijd onze helpdesk bellen kunnen we voorraden bekijken en alle vragen beantwoorden.

› reageer

[dpmodbreak]Dit topic is bedoeld om te discussieren over aanbiedingen waarbij een laptop bij een abonnement wordt geleverd. Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld als communicatieplatform voor de verschillende shops die dergelijke aanbiedingen aanbieden. Vragen over levertijden, afhalen etc. kan je direct aan de shop stellen door deze te mailen of te bellen. Dit soort vragen voegen totaal niets toe aan de discussie, gelieve deze dus achterwege te laten![/dpmodbreak]

› reageer

Omdat ik veel in het buitenland zit, zoek ik een laptop met een bundel die behouden blijft en voor buitenland bruikbaar is zoals orange of flex.
Wie weet of er nog goede aanbiedingen zijn met zo'n bundel?
Ik zoek een laptop voor video en geluidsbewerking (jaja, een docu over mijn africa en Midden-Oosten belevenissen )
Is een spec zoals die Dell van castle dan goed te doen met 1,9 GHz Dual Core, en 2 GB of moet ik uitkijken naar een 'dikkere'?

› reageer

In verband met de nieuwe maand juni even een kort overzicht:

- Dell Vostro 1000-Dual core + 2GB + Motorola F3

GRATIS icm. Basis 35 nu blijvend voor maar € 28,- per maand
€ 39,- icm. Basis 27.50 nu blijvend voor maar € 22,- per maand

Specificaties:

- Windows Vista Home Premium;
- Dual Core TK57 1.9Ghz;
- 15.4" breedbeeld;
- 2GB intern geheugen;
- 120GB HDD;
- Wireless internet;
- 6 cells accu!

› reageer

Op veler verzoek op dit forum:

Nu de Asus EEE PC 9 beschikbaar
Nederlands model verwachten wij vrijdag binnen!! ( wit en zwart)

Ofwel 9" scherm, 1024 intern geheugen en 20GB

› reageer

@Castle: Je bent me voor!

Inmiddels eentje besteld en hopelijk vandaag of morgen binnen! Zal daarna ook een winkel review invullen!

Tot op heden TOP-service van Castle! Ik heb Pascal zeker tien keer aan de lijn gehad (en hij blijft rustig en vriendelijk). Die vele telefoontjes kwamen overigens door mij en niet door een fout van Castle of iets dergelijks.

› reageer

Wat voor besturingssysteem zit op de Asus EEEPC 9" van Castle?
Op de site staan geen specs.

› reageer

De versie die ze deze week besteld hebben, is de Linux/20GB versie. Wanneer de XP versie uitkomt, wisten ze nog niet.

Ik heb zelf de voorkeur voor de 20GB Linux versie en zet er dan zelf wel XP op (al ga ik eerst spelen met Linux )

› reageer

@ GGP

Op de site staan wel SPECS ...

› reageer

Ik heb hem dan eindelijk binnen, de Asus EEE 900 bij Castle. Voor de mensen die dus een mini-laptop bij hun abonnement willen, ze zijn vanaf nu ook echt leverbaar!

› reageer

Nieuwe acties Juli.
Op veler verzoek de huidige acties:

Dell

Dual core laptop eenmalig € 29,- icm. debitel KPN
slechts € 17,50 per maand 150 MIN / SMS

Dual Core laptop eenmalig € 99,- icm. debitel KPN
slechts € 12,50 per maand 150 MIN / SMS
( ofwel 24 x 12.50= € 300 + €99,- = € 399,-)
Specificaties

- Windows Vista Home Premium;
- Dual Core TK57 1.9Ghz;
- 15.4" breedbeeld;
- 2GB intern geheugen;
- 120GB HDD;
- Wireless internet;
- 6 Cells accu

Asus

Asus X50N € 29,- icm. debitel KPN slechts € 17,50 per maand 150 MIN / SMS ( 2 jaar garantie , dual core)

Mini laptops

Ook hebben wij de EEE PC 900 momenteel voorradig en beschikbaar met alle providers. Als tegenhanger krijgen we eind deze maand tevens de MSI Wind en mensen kunnen deze reeds bestellen!

Alle laptops zijn beschikbaar met alle providers / tariefplannen.

› reageer

Zwaar offtopic maar leuk om te weten: voor de Asus eee PC liefhebbers: Google eens op "full desktop mode", want de standaard-instellingen doen zwaar te kort aan de mogelijkheden (en je Linux-ervaring). Standaard is het meer een veredelde PDA dan een volwaardige laptop.

› reageer

@ castle-e

Misschien even ter aanvulling; is deze Dell laptop (tegen bijbetaling) wél leverbaar met een True Life scherm ?

› reageer

@ castle-e

Hebben jullie de pc900 white ook op voorraad?
Zoniet, wanneer verwachten jullie die?

› reageer

Deze is op voorraad.

Tevens komt naar verwachting aan het eind van de maand:
( en vanaf morgen naar verwachting te [pre-orderen)

Asus EEE PC 1000H
Asus EEE PC 901

Acer ASPIRE ONE AOA150 ( in diverse uitvoeringen)
MSI Wind

Ofwel een leuke keuze tussen de diverse mini laptops!

› reageer

Helaas is de 1000H nog niet te preorderen bij een abo. Wanneer kunnen we die verwachten?

› reageer

blijkbaar zijn we vergeten deze op de site te zetten dit zal binnen enkele dagen gebeuren. Ze zijn anders te bestellen via onze helpdesk.

Ook wellicht leuk om te weten dat we onze laptop met dual core, 2GB, Windows Premium weer GRATIS hebben bij Vodafone voor slechts 22 Euro per maand.

› reageer

@Gepost door Napsju op 30/07/2008 23:16

Vanaf nu staan alle mini laptops op de site:

Acer One,
Asus EEEPC 700 / 900 / 901/ 1000H,
MSI WIND

ook hebben we natuurlijk nog steeds de actie met De Dell dual core 15.4 "
Diverse Acer 17' modellen zijn te krijgen via de configurator.
Heb je een bepaald model op het oog kan je altijd de helpdesk bellen.

› reageer

Strakke actie!
door castle-e (shop) op 31/07/2008 08:14
Blijkbaar zijn we vergeten deze op de site te zetten dit zal binnen enkele dagen gebeuren.

Enkele dagen?
door castle-e (shop) op 21/08/2008 08:44

Maar toch bedankt. Ik zal eens kijken of er iets leuks tussen staat.

› reageer

inmiddels hebben de diverse modellen al wel kort afzonderlijk op de site gestaan. Alleen nu is voor het eerst alles goed leverbaar en staat dus alles online.

Ook aantal acties met Wind op home page en de rest is te vinden in configurator.

Mochten er nog vragen zijn horen we het wel.

› reageer

We kregen vanuit bezoekers van dit forum vaak de vraag om een Intel dual core machine.

Inmiddels is deze toegevoegd aan de configurator en komen vanmiddag acties op de Home page.

Asus X51L
Intel T2390
3GB Intern geheugen
160GB HDD
Windows Vista Premium
DVDRW
Wireless lan
2 jaar garantie

Aanbieding:

Asus X51L voor slechts € 29,- icm debitel KPN
Voor slechts € 17.50 150 MIN / SMS

› reageer

@ Castle-E

Zit in de Dell Vostro 1000 laptop nog steeds een 6 cells accu?

› reageer

De dell heeft een 4 Cells accu, de Asus heeft echter een 6 cells accu.

› reageer

Update: Aanbiedingen september bijna gelijk aan die van augustus.

Dell heeft nu de betere TL-60 processor voor dezelfde prijs
Asus nog steeds leverbaar ( Intel dual core, 3GB, Vista Premium )

Alle mini laptops nog steeds leverbaar ( Acer One, Asus EEE, MSi Wind)

› reageer

komen er nog goede aanbiedingen met laptops ?

› reageer

@harry74

Er komen binnenenkele dagen weer diverse nieuwe acties met laptops.
En uiteraard zoals altijd dual core machines met 2 en 3Gb intern geheugen. Ik zal tevens de nieuwe acties van oktover hier weer vermelden!

› reageer

Op verzoek de acties van oktober:

Op onze home page staan weer een aantal laptop deals.
Ook kan er via onze configurator uiteraard gecombineerd worden tussen Vodafone en debitel en diverse laptops.

Home Page acties:

Dell Vostro 1000 Gratis
icm. Vodafone Basis 35 slechts € 28,- per maand voor 275 MIN / SMS
( dual core TL 60, 2GB, Vista premium, 1 jaar aan huis garantie)

Asus X51L € 29,-
icm. Basis € 35 slechts € 28 per maand voor 275 MIN / SMS

Asus X51L € 99,-
Icm. BAsis 27.50 slechts € 22 per maand voor 200 MIN / SMS

( Intel dual Core, 3Gb intern, 160GB HDD, 2 jaar garantie, 6 cells accu)

Ook hebben we uiteraard nog steeds de diverse Mini laptops te vinden in onze configurator.

› reageer

Ik vind het allemaal niet denderend hoor. Maar goed, nietemin wellicht interessant voor sommigen.

Ik heb veel betere aanbiedingen gezien met laptops.

› reageer

sorry dubbel

› reageer

Zullen wel aanbiedingen zijn met een Celeron processor, 1 GB geheugen, Vista Basic, etc.

Deze kunnen wij ook aanbieden inc. een zelfde "super" toestel.
Wij hebben ervoor gekozen alleen laptops aan te bieden die ook echt geschikt zijn voor Vista.

Dit om een hogere klant tevredenheid te garanderen.
Vista is eigenlijk niet geschikt om met 1GB geheugen en een celeron processor te draaien.

Daarom bieden wij dual core processor, 2 of 3GB geheugen, Vista Premium, etc. ofwel een kleine bijbetaling voor veel betere specificaties.

› reageer

komt alleen bij jullie wel 25 euro verzendkosten bij...!!!! beetje overdreven veel verzendkosten.....(en die moet je er natuurlijk wel bij optellen)

› reageer

http://www.studentmobiel.nl/gsmshop/product_plus/16
2 jaar, EUR 16,95 per maand
EUR 9,95 verzendkosten, totaal iets meer dan 400 euro (uitgesmeerd over 2 jaar)
HP 550 laptop
Samsung B130 telefoon (simlockvrij)
200 belminuten/maand

Lijkt me een leuke deal, vooral omdat die laptop los hetzelfde kost!

› reageer

Bij ons kan je naar verwachting dezelfde of ongeveer dezelfde deal krijgen.Moet je even mailen naar onze helpdesk.

We hebben er echter voor gekozen deze "soort" laptops niet op de Home Page te plaatsen omdat de specificaties zich absoluut niet lenen voor Vista.

( 1Gb intern geheugen met een Celeron processor)

het is een keuze, het is alleen wel zo dat een dual core processor 2 of 3GB intern geheugen en Vista Premium een stuk beter werkt.
Ook heeft Dell aan huis garantie ipv. Pick up and return

› reageer

Ook heeft Dell aan huis garantie ipv. Pick up and return
De laatste Dell die ik in juli kocht, weigerde 50% van de boots random toetsenbord/muis te herkennen onder Linux... Commentaar van Dell (vrij vertaald): "je ziet maar, wij negeren de Wet Koop Op Afstand, retour zenden kost je 184 euro, en wij ondersteunen alleen Windows". Oftewel bij die ballentent koop ik nooit meer iets!
(en nu is m'n moeder er blij mee)
Vista kan me dan ook gestolen worden, als je een laptop zonder OS kan leveren wordt het helemaal aantrekkelijk

› reageer

de os maakt toch niet zoveel uit gooi je er gewoon af en zet je xp erop heb je volgens mij een leuk systeem wat voldoende vermogen hebt

› reageer

Piet ==> Heb je ook maar gelezen wat ik schreef?
Ik wil www.gentoo.org gebruiken

› reageer

Ter info:
Wij hebben momenteel een gratis Asus mini laptop EEE PC4 + Nokia 1650 in combinatie met een Telfort 150 abonnement voor € 12,95 per maand.

› reageer

op www.algebeld.nl staat de aanbieding asus 1000h black met een vodafone basis 27,50 van 2 jaar voor 67 euro, voor maar 22 euro per maand. is dit een goede aanbieding of zijn er beter te vinden? aanbieding

› reageer

Op veler verzoek de acties van november:

Op onze home page staan weer een aantal laptop deals.
Ook kan er via onze configurator uiteraard gecombineerd worden tussen Vodafone en debitel en diverse laptops.

Home Page acties:

Vanaf morgen ook een 17" Asus notebook voor slechts €59 bij een Vodafone abonnement van € 28 per maand.

Dit is ook een dual core processor met 2GB geheugen, etc.

Hij staat al in de de configurator onder standaard notebooks en morgen dus op de Home Page.

Dell Vostro 1000 Gratis
icm. Vodafone Basis 35 slechts € 28,- per maand voor 275 MIN / SMS
( dual core TL 60, 2GB, Vista premium, 1 jaar aan huis garantie)

Asus X51L € 29,-
icm. Basis € 35 slechts € 28 per maand voor 275 MIN / SMS

Asus X51L € 99,-
Icm. BAsis 27.50 slechts € 22 per maand voor 200 MIN / SMS

( Intel dual Core, 3Gb intern, 160GB HDD, 2 jaar garantie, 6 cells accu)

Ook hebben we uiteraard nog steeds de diverse Mini laptops te vinden in onze configurator.

› reageer

staat niet op de website..??? welk type is het..???

› reageer

HHHmmmmm Castle...toch effe een vraagje..??? Die aanbieding van jullie op de voorpagina (asus x71L) van jullie website is DUURDER...!!! dan als je hem besteld ..0nder het kopje als standaard laptop...???
Voorbeeld:
vodafone 35 met x71L onder rembours 70 euro..!!!(al een tijdje staat dit zo)
Vodafone 35 met X71L op de voorpagina istie 59 euro met 30 euro verzendkosten onder rembours..???? HOEZO AANBIEDING.....????

› reageer

Was ons ook al opgevallen, gisteren aan het eind van de dag zijn de prijzen op de Home Page dan ook verlaagd.

Hij kost nu €49,- bij dit Basis abonnement en verzendkosten van €25,-
( €30 bij onder rembours)

Bij de prijs in de configurator waren de verzendkosten niet juist weergegeven ook dit is aangepast.

Mocht je aangeven tijdens de bestelling (via de configurator) dat je via dit forum komt zullen we de verzendkosten niet berekenen ofwel dan heb je de laptop voor € 70 inclusief bezorgkosten.

› reageer

castle, hebben jullie geen minilaptops met abonnementen?

› reageer

Wij leveren in principe alle soorten mini laptops.
Deze zijn te vinden op de home page ( helemaal onderaan) en in de configurator.

Bij vragen kan je onze contact gegevens van onze helpdesk op de website vinden.

› reageer

HMMMmmm Castle...das netjes geregeld..misschien neem ik er wel 1tje..

Hoelang is de levertijd..???

› reageer

Zulke vragen ( over afhalen, levertijden,etc) kan je stellen aan onze klanten service en contact gegevens kan je vinden op onze website.

Ze zijn op voorraad levertermijn 1 a 2 weken.

› reageer

Wie weet er meer over de Asus X71L te vertellen die Castle-E aanbiedt. Specs staan wel op hun site, maar zeggen mij niet zoveel.
Kan via Google echter dit specifieke type helemaal niet vinden.

› reageer

Vreemd, via google kom ik toch aardig wat hits tegen bij asus x70l,
merk Asus en de specs voor dit type notebook zijn prima !

try again google of zie ook site van mycom waar dit type te koop is

› reageer

We hadden eerst per ongeluk op het plaatje als type nummer de X71L staan het is echter de X70L .
De specificaties waren / zijn wel correct.

We hadden ons vergist aangezien de 15" versie de X51L is.

› reageer

ook veel hits bij asus X71L .....ipv X70L

› reageer

Op phonehouse.nl verkopen we ook de Asus Minilaptop Eee PC1000H icm mobiel breedband van Hi. In de toekomst zullen er nog veel meer laptops verkocht gaan worden via de winkel en de site..

› reageer

Ik heb een, volgens mij voor mij, interessante aanbieding gezien bij gsmeasy. Verlenging van mijn abo bij VF voor 1 jaar en dan betaal ik voor een Fujitsu V5535 v1 83 Euro. Lijkt me wel aardig maar heb weinig tot geen verstand van technische zaken (pc's) Ik heb nog verder gekeken en kom dan nog wel wat Eee laptops tegen maar snap niet echt het verschil (als dat er is) Ik wil in ieder geval geen laptop met verplicht prepaid abo daarbij. Is deze Fujitsu wat als ik gewoon wil mailen, beetje surfen en chat? Mogelijk dat iemand me wat kan helpen want ik blijf aan het zoeken maar kom er niet echt uit.

› reageer

Een EEE PC is een mini laptop. ( netbook )
Ofwel beeldscherm van 7" tot 10"

Ook geen DVD brander / speler.

De Fujitsu is een normale notebook ofwel met een normaal scherm .
De specificaties zijn op de site lastig vindbaar maar verwacht 15.4"

Voor alleen internetten heb je niet zo een zware notebook nodig,
deze machine heeft een celeron 1.73, 1GB .
Echter om vloeiend te werken met Windows Vista heb je eigenlijk wel 2Gb nodig. Een dual core processor is ook wel plezierig.

Na verloop van tijd worden pc's steeds trager. Dichtgeslibd met onnodige software, gefragmenteerd, vervuild met virussen of spyware als je ervoor zorgt dat je dit bijhoudt is een langzamere pc al minder erg.

› reageer

Een Vf 35. En dan verlengen voor 1jr, geen toestel (want ik heb nog een goed werkende n95) en met die laptop.

› reageer

[dpmodbreak]Het is uitdrukkelijk niet de bedoeling dat shops (in casu Castle-e) actief klanten gaat werven in dit topic. Dit is al eerder onder de aandacht gebracht, we blijven dit niet doen.[/dpmodbreak]

› reageer

mijn vraag is al beantwoord
bijv 2 jr abbo telfort 300 BIJ CASTLE
€ 29.95 p/mnd
24 *29.95 = 718.80
kortin 3 mnd -/44.93
totaal € 673.87 + 8 bij betaling = 681.87

geen korting of subsidie te bespeuren bij CASTLE ! zie onder

bij zelf samenstellen
sim only 2 jaar a 7.95 pmnd = 190.8
samsung nc 10 = 425 ( uitgaande castle prijs )
samen 615.80 !!!!

› reageer

Kan je beter gaan voor: ( afhankelijk van belgedrag uiteraard)

Vodafone 200 MIN of 400 SMS voor €22,-

22 x 24 = € 528
bijbetaling € 71,- eenmalig voor NC 10

Totaal € 599,-

› reageer

sim only vodafone 200 kost me geen € 22 p.mnd !!!

› reageer

Basis 27.50 Sim only kost € 16.50
Scherp 250 + 75 SMS € 8.95

8.95 x 24 = € 215
( zal niet rekenen met Basis 27.50 Sim only)

Losse aankoop NC10 € 425

Totaal € 640

› reageer

je hebt gelijk,

maar wat ik eigenlijk bedoel ik kan er is een echt voordeel
wat betreft in korting zoals deze er destijds wel was met de asus laptop van een aantal maanden geleden.

› reageer

correctie op mijn kromme zin
ik bedoel:

er is geen voordeel te behalen

› reageer

Is die laptop (hp 550) bij een vodaphone abonnement van 22 euro een goede laptop of kan je er niet veel mee?
Ik heb er niet zo veel verstand van.

› reageer

Een laptop bestaat uit meerdere onderdelen waarbij de onderdelen samen de mogelijkheden bepalen. Hierbij een "korte" uitleg:
Hopelijk hebben mensen er wat aan.

( zal niet teveel ingaan op de onderdelen omdat anders het verhaal te lang wordt)
Of bepaalde specificaties voldoende zijn hangt erg af van het gebruik en je verwachtingen. Iets meer betalen kan verstandig zijn als de specificaties doordoor veel beter zijn.

Mijn advies is ook de specificaties goed te vergelijken en te bedenken wat je met de laptop wil gaan doen. Ook of je het erg vind of bepaalde taken iets langzamer gaan.

Processor ofwel CPU

Dit is het hart van de computer en dus erg belangrijk.

Merken zijn Intel of AMD en je hebt een verschil in het soort.
Intel kent celeron of AMD sempron wat niet erg krachtige processoren zijn.

Dual core processoren zijn een stuk krachtiger.
Bijvoorbeeld de AMD X2 of intel Core2Duo

De snelheid van de processor hangt erg af van het soort processor. Het aantal Ghz is wel belangrijk maar niet zo belangrijk als welke soort processor het is.

Intern geheugen ofwel RAM

Erg belangrijk voor de snelheid waarmee je bepaalde taken kan verrichten. Aangezien sommige programma's wat meer intern geheugen gebruiken is het verstandig met Vista minimaal 2GB te nemen.
Al is met Vista Basic 1Gb voldoende toch hoor je vaak dat 2Gb een bijna een vereiste is. Vooral als de machine een shared videokaart heeft en er dus nog wat af snoept.

Accu

Hoe lang je met een laptop kan werken zonder netstroom hangt af van de accu en hoeveel cells deze is. Het is natuurlijk de vraag of je de laptop wel eens meeneemt. 6 cells heeft een veel langere levensduur dan 4 cells.

Videokaart

De videokaart zorgt voor de weergave van het beeld.
Het is ook erg van belang bij videobewerking of het spelen van spelletjes.
Je hebt videokaarten met shared geheugen of eigen dedicated geheugen.

Bij shared videogeheugen gebruikt hij het interne geheugen.
Ofwel als je laptop al maar 1GB heeft en de videokaart 128MB of 256MB hiervan gebruikt hou je niet zoveel over.

Videokaarten zijn er met chipsets van NVIDIA en ATI.

Beeldscherm

Uiteraard heb je verschil in grootte (bijv. 15.4" of 17.1" en in resolutie.
Ook of het glazend is of mat.

Webcam

Sommige laptops zijn uitgerust met een webcam waardoor je beelden kan opnemen en elkaar (bijvoorbeeld met chatten via MSN) kan zien

Windows Vista

Je hebt diverse versies zoals Basic of Premium er zit verschil in de mogelijkheden die je met de software hebt. De verschillen kan je makkelijk vinden op de site van Microsoft.

› reageer

Op veler verzoek weer even kort de december aanbiedingen:

Gratis Asus X50N + Samsung B130
In combinatie met Vodafone Basis 35 € 28 p/m 300 MIN of 600 SMS

15.4" glare type, Dual core TL62, NVidia Geforce Go7000M, 2Gb, 160 Gb, DVDRW, Webcam, 6 cells accu

Asus X71 eenmalig € 19,-

17.1" glare type, Intel Pentium dual-core T2390, 160GB, DVDRW,webcam

Bij beide laptops kan je voor €25,- 1Gb extra intern geheugen krijgen.

Diverse mini laptops(netbook)in onze configurator zoals:

EEE PC 900 / 901 / 1000, MSI wind, Samsung NC10, etc

› reageer

Op veler verzoek weer de aanbiedingen van januari.

We hebben nu het gehele assortiment van Samsung en Asus toegevoegd in onze configurator! Zowel de reguliere types als mini notebooks.
Hierdoor kan je nu kiezen uit ongeveer 70 laptops bij je GSM abonnement.

Vind je het moeilijk om uit zoveel modellen te kiezen dan hebben we de meest verkochte modellen geselecteerd onder actie laptops.

Actie notebooks

Gratis Asus X50N dual core

15.4" glare type, Dual core TL62, NVidia Geforce Go7000M, 2Gb, 160 Gb, DVDRW, Webcam, 6 cells accu

Toshiba 17" L350-168 eenmalig € 39,-

17.1" glare type, Intel Pentium dual-core T3200, 2GB, 160GB, DVDRW,webcam

Bij beide laptops kan je voor €25,- 1Gb extra intern geheugen krijgen. Uiteraard zijn andere abonnementsvormen ook mogelijk mocht je meer of juist minder bellen.

› reageer

Ik zag in mijn maibox de volgende aanbieding, van mediamarkt (volgens mij landelijk)

Zie mobiel internet hi actie

Acer Aspire One A150-BGb-1GB

8'9 inch mini laptop
Ingebouwd simkaart slot !
1 GB Werkgeheugen
160 GB schijf

Nu is deze 299,- i.c.m Hi Regelmatig Online Try and buy (dus zonder regulier voice abonnement!)

Nu staat er hierover:
Eerste maand gratis!
Gedurende de try and buy actie kan je je abonnement op ieder moment opzeggen.
Na de actie overal mobiel internetten voor 37,95 per maand.
Vraag naar de voorwaarden in de winkel.

Kent iemand deze voorwaarden al? Kan je nu niet heel goedkoop een mini-laptop scoren, door het abo direct op te zeggen?! En je hebt een simkaart slot zodat je er altijd nog online mee kan, via andere providers.

Leek mij een goede deal, maar ben niet zo thuis in de mini-laptops markt, en misschien is dit iets te goed om waar te zijn? Wie weet er meer?

› reageer

Deze laptop is ook zonder abonnement ongeveer 299,- euro.

› reageer

Ik kom voor het exacte model(?) op minstens 485,- online.

Ook had ik al even gegoogled en bij MyCom gekeken voordat ik deze aanbieding plaatste. Maar er zullen vast wel min of meer vergelijkbare alternatieven te vinden zijn.

› reageer

Je hebt helemaal gelijk.
Dit is volgens mij de versie met een ingebouwd modem en XP en deze is inderdaad duurder.

› reageer

voorwaarden staan op internet: http://www.hi.nl/web/show/id=3693309

inderdaad voor 299 euro en binnen 1 maand op te zeggen internetbundel

› reageer

Je laptop moet je dus ook inleveren,alleen dat staat niet in de voorwaarden genoemd

› reageer

Doel jij op deze pdf met voorwaarden?

Ik denk dat dit niet de juiste is, omdat er dit in de voorwaarden staat:
Bijzondere bepalingen Try & Buy actie
3. De actie is uitsluitend beschikbaar voor de volgende abonnementen:
-Hi Soms Online 400 MB
-Hi Regelmatig Online 1 GB
-Hi Vaak Online 4 GB
en uitsluitend in Sim Only variant (d.w.z zonder gratis Laptop)
8. Bij de opzegbrief dien je het draadloze modem en bijbehorende SIM-kaart terug te sturen...

Ik denk dus dat dit een andere actie is. Of zijn er nog meer voorwaarden te vinden?
Bij de laptop wordt geen dongle geleverd alleen een simkaart. Het gaat dus om een abo zonder dongle, waarschijnlijk toch een nieuw sim-only. Bij opzeggen hoef je dan alleen de simkaart op te sturen. Want de laptop koop je immers, en je gaat ook geen jaarcontract of iets aan. Voor de exacte voorwaarden moeten we toch bij MM zijn.

› reageer

Het tussen haakjes (dwz enz) dat stond er eerst niet en is er later bijgezet toen er over gebeld is.
Het ging dus idd over deze pdf file.

› reageer

laptop is toch niet gratis, betaal je € 299 voor

Bij MM hier in Rotterdam vertelden ze dat je als je wilt stoppen de simkaart + aankoopbon terug moet sturen met de brief en dat alles dan gewoon geregeld is/ wordt.

› reageer

Iemand met deze MMaktie al ervaring met het opzeggen van het HI-abo (icm. het behouden vd laptop.... > ) ??

› reageer

@robert-jan;
8. Bij de opzegbrief dien je het draadloze modem en bijbehorende SIM-kaart terug te sturen...

Bij de laptop wordt geen dongle geleverd alleen een simkaart. Het gaat dus om een abo zonder dongle, waarschijnlijk toch een nieuw sim-only.

Nou spreek je jezelf t.o.v. de actievoorwaarden tegen.

› reageer

De Hi Try&Buy geldt alleen voor mobiel internet zonder laptopkorting. Dus de reguliere bundels (22,95/37,95/69,95 pm) en niet de laptopbundels (29,95/44,95 pm). Als je dus kiest voor een laptop dan valt er niets terug te sturen en zit je er twee jaar aan vast. Kies je voor alleen een modem met simkaart, dan kan je het een maand uitproberen, voor het dataverbruik dat bij de gekozen bundel behoort (buitenland en boven bundel betaal je dus gewoon voor), en dan moet je zowel modem als simkaart terugsturen aan Hi.

› reageer

Op veler verzoek weer even kort de acties voor eind van deze maand en volgende maand:

17" Asus laptop Pro72A voor slechts € 89,-
Intel Dual Core T3200, 3Gb Intern, 250 GB, DVD brander, HDMI
2 jaar garantie. Abo slechts € 28,- per maand voor 300 MIN / 600 SMS

17" Acer Extensa 7230 voor Slechts € 39,-
Intel Dual Core T1600 , 2GB, 160GB, DVD brander
Abo slechts € 28,- per maand voor 300 MIN / 600 SMS

15.4" Asus Pro59L + Nokia 1650 GRATIS
Intel dual Core T1600, 1Gb, 160GB, DVD brander (1Gb extra voor € 25,-)

In onze configurator kan je kiezen uit 70 verschillende laptops waardoor je in elke prijsklasse wat kan kiezen.

› reageer

Update:

Omdat veel mensen bellen op de hierboven vermelde Asus Pro 59 en deze even niet op onze site vermeldt staat een korte update:

17" Asus laptop Pro72A voor slechts € 89,-
Intel Dual Core T3200, 3Gb Intern, 250 GB, DVD brander,Webcam, HDMI
2 jaar garantie. Abo slechts € 28,- per maand voor 300 MIN / 600 SMS

17" Acer Extensa 7230 voor Slechts € 39,-
Intel Dual Core T1600 , 2GB, 160GB, DVD brander

15.4 Samsung R509 voor slechts € 49,-
Enorm mooi design, Intel dual core T3400, 2GB, 160GB, DVDRW, webcam

15.4" Hp550
Intel Celeron 2.0 , 1Gb, 160GB, DVDRW, bluetooth
(1Gb extra voor € 25,-)
Abo slechts € 22,- per maand voor 300 MIN / 600 SMS

In onze configurator kan je kiezen uit 70 verschillende laptops waardoor je in elke prijsklasse wat kan kiezen.

› reageer

Een flinke trap van dit topic, maar volgens mij wel een interessante aanbieding. Bij Castle krijg je nu een Compaq 110c netbook gratis bij een 1-jarig Vodafone Bel+SMS 50 abonnement a €12,50 per maand. De aansluitkosten zijn €24,50. In totaal ben je dus €174,50 kwijt. Lijkt me geen slechte deal

› reageer

Voor 1 euro per maand meer dubbel zoveel min / sms

› reageer

Die 1 euro per maand voor dubbele min/sms geldt alleen voor de eerste 4 maanden.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.