T-Mobile[Orange] 10 euro bonus bij aanmelden mijnorange??

ik kreeg een tijd geleden ook de zelfde uitnodiging gehad.

en precies het zelfde gedaan en ook dat smsje gehad dat me aders al bekend was

vond het ook een beetjuh raar want ze stuurde het naar me huis en dan zien ze toch ook al dat mijn aderes al hebben

ik heb trouwens maar 1 x eerder zo kaartjuh opgestuurd.
maar dat was toen ik me tel kocht

en volgens mij is dat smsjuh gewoon gratis want k had ook geen beltegoed maar wel smsjuh verzonden en terug gekregen

beetjuh jammer van Orange

› reageer

Ik heb me pas met mijn orange abo aangemeld bij mijnorange.nl. De aktie was (en is) dat je bij het achterlaten van je adresgegevens, 1 week later een brief krijgt met een aktiecode. De aktiecode moet je SMS'en en dan krijg je 10 euro bonus beltegoed.

Ik kreeg na aanmelding keurig de brief met de actiecode. Na sms'en van de actiecode kreeg ik direct een sms je terug met de mededeling 'Uw adres is al bij ons bekend, u heeft geen recht op 10 euro bonus'.
Ik vind het tamelijk logisch dat mijn adres al bekend is (ik heb namelijk een abonnement). Maar het is wel raar dat ik door de hele procedure heenkom inclusief de ontvangst van een brief met de actiecode en dat pas na versturen van de SMS Orange in staat lijkt te zijn om te zien dat mijn adresgegevens al bij hun bekend zijn.
Vreemde situatie.

› reageer

[Providers] => [Orange]

Neem anders even contact op met de klantenservice

› reageer

Ja, ik heb ook hetzelfde gehad. Kost je wel lekker een smsje, terwijl Orange je het ook wel direkt (in de brief) kan meedelen, dat je er niet voor in aanmerking komt.

› reageer

Klopt, ik heb die brief van de week ook gehad.
Sms-en naar 5556 en toen kreeg ik hetzelfde bericht terug, net als jullie.

Ik heb me overigens met een prepaidnummer aangemeld, weet niet of het daar aan ligt.

› reageer

Nee hoor, ik heb ook een prepaidnummer.

› reageer

Heb ook maar ff al mijn oude prepaid-kaartjes ingevuld. Bij sommige krijg ik de mededeling dat ze al geregistreerd staan , maar bij anderen lijkt het idd te werken... nu de brief nog maar afwachten

› reageer

@the smap:Ik heb een nieuwe sim geregistreerd. Je krijgt gewoon de brief thuis maar nadat je hebt gesmst krijg je pas te lezen dat je al geregistreerd staat

› reageer

Hmmm, ik heb momenteel 2 Orange Free abonnementen, ....maar niets gezien tot nu toe...(helaas).

› reageer

Vlgs mij is t toch stiekem alleen voor prepaid. Ik heb ook niks gehad met mn Orange abo.

› reageer

Sjah....dat denk ik ook....maar stiekum hoop je toch dat Orange zijn trouwe, vaste, veel geld in het laatje brengende, FREE-klanten niet vergeet he .

Nou ja, volgende maand wordt 1 van m'n twee abo's ook Prepaid (Ready)....es ff proberen dan maar (alhoewel....dat is al aangemeld als Free-nr....).

› reageer

Orange vindt dat je al genoeg gematst hebben met je M3000 aanbieding, dus alle verdere voordeeltjes worden geskipped
Nee geintje

› reageer

carlovanlooVlgs mij is t toch stiekem alleen voor prepaid. Ik heb ook niks gehad met mn Orange abo.

Volgens mij is het dus niet alleen voor prepaid want ik heb nix gekregen. Zie mijn post hierboven

› reageer

Nee maar ze sturen t wel vaker alleen naar selecte groep klanten. De ene krijgt vlaggetjes op zn verjaardag, en de ander niet, ookal heb je zelfde abo etc.

› reageer

@carlvanloo,

hahahaha, sssssssshhhhht!!! ...niet zo hard joh! Zometeen lezen ze stiekum mee ghehe _/-\o_ (een dubbeltje kan hard rollen , maar een Hollander hard hollen !LOLZZ).

Wat betreft die vlaggetjes op je verjaardagstaart....goed gezegd idd (zie ook oudere topics). Maar niet verwonderlijk, aangezien ze tussen Orange shops onderling al verschillende acties hebben....

› reageer

op de website van Orange staat:

nieuwe prepaid klant?
€10 beltegoed cadeau

› reageer

Precies. Dit is gewoon de € 10 die je altijd krijgt als nieuwe prepaid klant. Nu hoef je die niet meer telefonisch aan te melden maar kan dat via Mijn Orange. Met je abonnement heb je er dus niets aan en krijg natuurlijk ook niets.

› reageer

Orange heeft sinds 1 februari de aanmeldingsprocedure voor prepayed gewijzigd. In plaats van een (voor hun) duur gesprek met de klantenservice bij het aanmelden, willen ze voortaan dan klanten zelfstandig via internet hun gegevens invoeren.

Ik vermoed dat enkelen daarbij onterecht een brief hebben ontvangen in verband met dat registreren, maar 1 ding lijkt me duidelijk... het gaat hier om Ready(prepay) en niet om Free (abo)

› reageer

Orange heeft sinds 1 februari de aanmeldingsprocedure voor prepayed gewijzigd. In plaats van een (voor hun) duur gesprek met de klantenservice bij het aanmelden, willen ze voortaan dan klanten zelfstandig via internet hun gegevens invoeren.
Hoe weet je dan het nummer? Het was gewoon bekend door met de KS te bellen.

› reageer

Tuurlijk is het alleen voor nieuwe prepaidsimkaarten, dat staat er ook. Dat was die van mij ook maar nog word ik afgewezen
Moet ze nog steeds bellen, vanmiddag maar ff.

› reageer

ik had ook een nieuwe prepaid kaart, en kreeg brief met code, deze ge-smst en ik kreeg sms terug dat ik al geregistreerd stond. Volgende dag bleek dat er toch 10 euro beltegoed bijgeschreven was.

› reageer

Ik heb een heel ander 'probleempje'
Ik heb ook de brief ontvangen met daarin de code die ik moet sms-en, maar mijn beltegoed is op.. 0,00 euro om precies te zijn.. haha
Ze hadden dat sms-je wel eens gratis mogen maken
Ach ja, dan niet...

› reageer

Vind ik net bij de post weer een brief met een code.
Ze sturen me gewoon ongevraagd weer een brief met dezelfde code als de vorige keer. En die werkte juist niet...

› reageer

Ik zag het ook staan bij het aanmelden van een nieuw Orange abo, maar had al wel verwacht dat het alleen voor prepaid zou zijn dus heb het maar niet gedaan

› reageer

ik kreeg een tijd geleden ook de zelfde uitnodiging gehad.

en precies het zelfde gedaan en ook dat smsje gehad dat me aders al bekend was

vond het ook een beetjuh raar want ze stuurde het naar me huis en dan zien ze toch ook al dat mijn aderes al hebben

ik heb trouwens maar 1 x eerder zo kaartjuh opgestuurd.
maar dat was toen ik me tel kocht

en volgens mij is dat smsjuh gewoon gratis want k had ook geen beltegoed maar wel smsjuh verzonden en terug gekregen

beetjuh jammer van Orange

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.