Gebeld worden Tele2 levert niets meer op

Ik denk dat iedere bezoeker van deze site wel door heeft dat Tele2 totaal niet interessant is (op een leuk mobieltje bij een abo na, op sommige momenten dan)

› reageer

Tele2 verandert met ingang van 1 februari de tarieven van haar Prepaid Online product. De wijzigingen zijn als volgt:

Het tarief voor bellen tijdens piekuren wordt verlaagd van 0,39 naar 0,35 euro per minuut.
Bellen naar mobiele nummers buiten het Tele2-netwerk kost voortaan geen 0,19 maar 0,18 euro per minuut.
De kosten voor het versturen van een SMS dalen van 0,09 naar 0,08 euro.
Klanten ontvangen geen tegoed meer voor binnenkomende gesprekken. Dit was voorheen 2 cent per minuut.

Bron: Bellen.com

› reageer

Jammer, wat zkr een leuke USP. Maarja er zijn intussen al goedkopere prepaids... zoals hun eigen tele2 champion.

› reageer

Goed dat ze nu een deel van de markt aan Trendcall gunnen die nog wel per ontvangen minuut uitbetalen....(heb met mijn "free rider" al flink wat gratis tegoed bij ze binnengehaald). volgens mij is dat nu opeens nog de enige provider die dat nog aanbied. Gemiste kans voor Tele 2 lijkt mij: USP weg en zo voordelig is Tele2 ook weer niet tov. Simyo etc.

Trouwens: in landen zoals Italiƫ is dit betaald worden per ontvangen minuut een enorme rage geworden toen TIM (Telecom Italia vergelijkbaar met KPN in Nederland) hiermee begon. Het schijnt dat veel mensen elkaar sindsdien alleen nog een mobiel nummer doorgeven ipv. vast om zo makkelijk beltegoed bij elkaar te verdienen. Misschien een leuke tip voor KPN of Vodafone om dit nu op te gaan pakken.

› reageer

klopt, in Italiƫ gaat het al een tijdje zo.
Vodafone heeft er ook hele mooie acties met gartis bellen etc. Wordt altijd jaloers als ik de reclames op de italiaanse tv voorbij zie komen

› reageer

Ik denk dat iedere bezoeker van deze site wel door heeft dat Tele2 totaal niet interessant is (op een leuk mobieltje bij een abo na, op sommige momenten dan)

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.